Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1886457 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16155 на: 24 Февруари 2016, 02:36:22 am »
Меморија имаш ко слон! Така е, сменив! Ама тоа не е поврзано со мотор, плус рачунај дека го купив со 28Kkm од девојче кое не знае да вози и нога држи на кумплуг.
Свеќици на Mazda-та сменив откако стави плин на 55-60Kkm, а по пропис треба на 80Kkm.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16156 на: 24 Февруари 2016, 07:44:10 am »
Дизелот нема ламда сонда ни степ мотор, дизелот ја контролира работата на моторот на сосема поинаков начин.


Се гледа колку ги разбираш моториве. Иако ја контролира работата на поинаков начин, и едното и другото постојат на дизел мотор.
Знам дека си писмен чоек, едуцирај се малку: http://www.natef.org/NATEF/media/NATEFMedia/VW%20Files/2-0-TDI-SSP.pdf

Види колку ламбда сензори има и види дали постои тротл боди. Има тротл боди и на усис и на издув.

За тие што не сакаат да се замараат со глупостите, си има дизелчето две ламбда сонди и две клапни со степ мотор (и на усис и на издув). А во книгава може да се пребројат сите милион сензори што ги има повеќе од бензинецот, како на пример, сензор за вода во нафта, сензор за запушеност на ДПФ, сензор за темп. на кулерот на ЕГР, сензори за притисок  за секој цилиндер интегриран во грејачите, сензор за позиција на на свирл флапсовите во усисна грана и да не набројувам уште што не.

Јас мислев дека ќе се развие паметна дискусија со размена на знаење и информации.. овде само глупости.....

BTW, за траењето на грејачите едно муабетче од пред нецел месец:



Инаку, свеќици се менуваат кај мене на 70.000км.

Поздрав Лошко, баш ми е жал што мора да се убедуваш дека си ја избрал подобрата технологија за твоето возило. Јас немам намера бадијала веќе да си го арчам времето, барем додека не почнеш да вадиш по некој аргумент со основа. Овие неосновани нафрлани муабети ти се, за жал, тресење од ракав..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5009
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16157 на: 24 Февруари 2016, 08:13:40 am »
А јас пак мислев Лошко се заебава и трола. Тој да ти бил мртов озбилен.  :(
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16158 на: 24 Февруари 2016, 08:47:22 am »
Посложени се дизелите, тоа се гледа и по почетната цена.
Е сега дека се толку кварливи не се согласувам.
Доколку бензинските мотори се во секој поглед подобри(поевтини за одржување, подобри перформанси, можност за поевтино гориво-плин) ќе се вградуваа и во комбињата, камиончињата, камионите и слични возила предвидени да поминат 500 000 - 1 500 000км.

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5009
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16159 на: 24 Февруари 2016, 08:54:51 am »
Посложени се дизелите, тоа се гледа и по почетната цена.
Е сега дека се толку кварливи не се согласувам.
Доколку бензинските мотори се во секој поглед подобри(поевтини за одржување, подобри перформанси, можност за поевтино гориво-плин) ќе се вградуваа и во комбињата, камиончињата, камионите и слични возила предвидени да поминат 500 000 - 1 500 000км.

Во Америка се вградуваат и тоа на големо. Плус, голем мотор, мала моќност за кубикажата = долг живот без проблеми и не-толку-голема потрошувачка. Во Русија истата приказна.
Какви километражи имам видено за бензински мотори/дизел мотори.

Комбињата и во дизел варијанта лапаат 10-11 на отворено како од шала. Исто толку лапа и бензинец комбе во Америка (можеби некој литар одозгора), ама поентата на комбето не е колку троши, туку колку работа врши и печали пари, со најмалку време поминато на мајстор со дигната хауба.


Тука дискусиите се такви какви што се, затоа што гледаме на возилата како хоби. Кога станува збор за хоби, на секој неговото хоби е најдобро, најубаво, и прави најмногу ќеф. :)

Јас како човек кој не робува на марките и на какво гориво вози, имам и бензинец и дизел. Сега за сега, од бензинците сум позадоволен иако трошеле/трошат повеќе од дизелите. :)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10949
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16160 на: 24 Февруари 2016, 08:58:32 am »
Ти инсталирај еден дпф филтер, што побрзо.

Земен ми е, ама седи на балкон :(
Никој не се нафаќа да го монтира, од сервис викаат „шо ќе ти, ти си чист“.
И они како мене не се у тек.

ГМ-ВМ е крш, тоа бар го научивме од тебе.

Во оваа тема и во неколку споредни VM моторот важеше за совршенство од секој аспект. Се до сега.

Поздрав Лошко, баш ми е жал што мора да се убедуваш дека си ја избрал подобрата технологија за твоето возило. Јас немам намера бадијала веќе да си го арчам времето, барем додека не почнеш да вадиш по некој аргумент со основа. Овие неосновани нафрлани муабети ти се, за жал, тресење од ракав..

Ти текнува кога Љунда 1.4 110 (90кс) беше репер за Валандовско брдо ?  :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16161 на: 24 Февруари 2016, 10:02:00 am »
Онак, и порано имаше бензинци што имаат повеќе од една бобина. Денес сите се такви. Греачи тераат мнимум 200.000км, неретко цел живот. ДИзделот е замислен да не го поправаш до крај. Свеќици се менуваат на 30.000, бобините цркаат на 100к и на 640i.  Дизелот нема ламда сонда ни степ мотор, дизелот ја контролира работата на моторот на сосема поинаков начин.


значи стварно појма немаш што зборуваш... сериозно... информирај се прво па после ке мериме муда со информации...  дизелот во нај мала рака има двојно повеќе и исто толку поскапи сензори одошто било кој дизел... седни, научи, информирај се, па после траскај зелени на форум.. затоа и ти пишав погоре, мислејки дека тролаш, да не лажеш со информации да не ти поверува некој... ама сега по овој пост сваќам дека си смртно сериозен со муабетов, и дека всушност не тролаш туку ти стварно така мислиш.. го повлекувам лажењето што те обвинив, ама затоа нема више да дискутирам со тебе додека не се информираш и научиш што е што...

п.с. 200.000 километри дизел со еден сет греачи? дај молим те биди сериозен... сеуште не сум видел ниту една кола со толку многу пројдени километри и оригинални греачи.... не заборавај дека секој ден сум во авто сервис... 14 години нананзад... :)

Посложени се дизелите, тоа се гледа и по почетната цена.
Е сега дека се толку кварливи не се согласувам.
Доколку бензинските мотори се во секој поглед подобри(поевтини за одржување, подобри перформанси, можност за поевтино гориво-плин) ќе се вградуваа и во комбињата, камиончињата, камионите и слични возила предвидени да поминат 500 000 - 1 500 000км.

дизел моторите во комбиња, камиончиња и камиони само кај нас и во европа се тураат... секаде кај што бев низ белиов свет, бензински мотори има и во комбиња и камиончиња... америка, канада, нов зелнад, австралија... буквално секаде се такви.. само кај нас поради заебот балкански на времето со тракторите и гоЉфовите дизелски, се цени толку многу дизел технологијата, па по цена и на уништување на околината
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16162 на: 24 Февруари 2016, 10:43:47 am »
дизел моторите во комбиња, камиончиња и камиони само кај нас и во европа се тураат... секаде кај што бев низ белиов свет, бензински мотори има и во комбиња и камиончиња... америка, канада, нов зелнад, австралија... буквално секаде се такви.. само кај нас поради заебот балкански на времето со тракторите и гоЉфовите дизелски, се цени толку многу дизел технологијата, па по цена и на уништување на околината

Пошто пишував проектна задача на факултет за комерцијални возила и нивната употреба, нешто сум научил на таа тема па ќе ти кажам зошто кај нас се ставаат дизел мотори во комерцијални возила а на други места во светот бензински.

Неколку факти:
1. Атмосферскиот дизел мотор како концепт навистина е поедноставен од бензинскиот
2. Дизел моторот може да расте до енормни големини (од автомобили до танкери) од причина што процесот на запалување на горивото е самоодржлив поради спротивноста на циклусите на компресија и експанзија. Кога едниот клип експандира, со истата енергија другиот клип компресира што значи дека не е потребен надворешен извор на енергија за запалување. Ама затоа па дизел моторите не можат да се изведат во сетап со два клипа или еден клип (може два клипа но само ако е двотактен). За да се изврши запалување на горивото во бензински мотор со димензија на огромен дизел од брод на пример потребно е големо количество на надворешна енергија (струја за палење на смесата).
3. За да се постигне потребната компресија цилиндарот треба да биде висок, односно клипњачата на клипот да е долга, а радилицата да е со голем радиус. Ова е принцип на секој концепциски дизел кој има голема предност а тоа е поголем торк по експлозија на горивото во споредба со бензинецот. На товарните возила им треба торк нели?
4. Дизел моторот е за 20% поефикасен од бензинецот и за приближно исто толку (се зема во предвид разликата во калоричност на самото гориво, кај дизелот е нешто поголема), па со тоа се троши и помал ВОЛУМЕН на гориво.

Разликата во употребата на дизелот и бензинот во Европа и Америка во голема мерка се должи и во искуството со самите мотори. Америка има далеку помало искуство и традиција во производство на дизел мотори, а не заборавајте дека кај нив уште од сам старт капиталистичката култура беше на далеку повисоко ниво одошто во Европа, а бидејќи бензинскиот мотор е поефтин за производство ете уште еден фактор плус зошто во америка во минатото имаше повеќе бензинци во комерцијални апликации.

За мене употреба на дизел во комерцијални апликации е пологичен избор од бензински мотор од аспект на тоа дека во фокусот на комерцијалните апликации е економичноста. Дизелот дава повеќе енергија, троши помал волумен на гориво, поедноставен е за сервисирање и следствено помалку се расипува.

Меѓутоа во поново време е грижата и за екологијата и за здравјето пошто теоретски и практично дизел горивото потешко гори и емитува повеќе честички во воздухот. Тоа ги направи модерните дизел мотори подложни на многу повеќе компромиси и компликации што им ги намали иницијалните предности во споредба со бензинците, односно помала им е ефикасноста (во пракса, поздрав до Фолксваген), помалку сила даваат (Фолксваген), порасипливи се и поскапи се доколку сакаат да се компримитираат на еколошките норми. Еколошките норми во минатото ги немаше

Отсутен darkomic

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 382
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16163 на: 24 Февруари 2016, 18:14:54 pm »
Само мала информација недозиран DPF е 3 пати потежок од дозиран катализатор со истите димензии. Тоа е затоа што кај ДПФ каналите се полузатворени т.е на средина каналот е прекинат и преминува на соседниот канал, ѕидовите на каналите се 3 пати подебели од на катализаторот. Бројот на канали е помал а бидејќи саѓите се покрупни, во однос на честичките во NOx гасовите, побрзо се таложат во DPF филтерот а со тоа и векот на траење им е многу помал а производната цена им е поголема од цената на катализаторот. Одамна дизел моторите на автомобилите не се така едноставни како што беа моторите кои се вградуваа во тракторите, тенковите, багерите, локомотивите, бродовите и подморниците. Сакаме моторот да биде стартен а истовремено да биде дизел а уште од ауспухот да му излегува планински воздух место саѓи. Сето тоа ги направи дизелите мноогу по сложени и по нежни во однос на нивните претходници.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16164 на: 24 Февруари 2016, 20:14:36 pm »
Најсвежо мерење на загадувањето на новиот екобуст:

Four field campaigns were conducted between February 2014 and January 2015 to measure emissions from light-duty gasoline direct injection (GDI) vehicles (2013 Ford Focus) in an urban near-road environment in Toronto, Canada. Measurements of CO2, CO, NOx, black carbon (BC), benzene, toluene, ethylbenzene-xylenes (BTEX), and size-resolved particle number (PN) were recorded 15 m from the roadway and converted to fuel-based emission factors (EFs). Other than for NOx and CO, the GDI engine had elevated emissions compared to the Toronto fleet, with BC EFs in the 73rd percentile, BTEX EFs in the 80-90th percentile, and PN EFs in the 75th percentile during wintertime measurements. Additionally, for three campaigns, a second platform for measuring PN and CO2 was placed 1.5-3 m from the roadway to quantify changes in PN with distance from point of emission. GDI vehicle PN EFs were found to increase by up to 240% with increasing distance from the roadway, predominantly due to an increasing fraction of sub-40 nm particles.


И тој си загадува.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16165 на: 24 Февруари 2016, 20:25:14 pm »
Во Америка, сеуште не е на сила мерење и ограничување на PM  кај бензинци. До година ќе биде.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3254
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16166 на: 24 Февруари 2016, 20:25:21 pm »
Тврдењето "и бензинските мотори загадуваат" не ги прави дизел моторите подобри од бензинските GDI мотори.

Ако и двете технологии ги анализираме во се останато освен загадување дизелот повторно ќе изгуби значително.

Зашто не постои дизел мотор од 1000 кубика што ќе се вгради во Голф, Форд Фокус и ќе биде со перформанси ист или приближно близу споредено со соодветниот бензиски мотор што веќе се вградува во овие возила?




Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16167 на: 24 Февруари 2016, 20:41:47 pm »
Меморија имаш ко слон! Така е, сменив! Ама тоа не е поврзано со мотор, плус рачунај дека го купив со 28Kkm од девојче кое не знае да вози и нога држи на кумплуг.
Свеќици на Mazda-та сменив откако стави плин на 55-60Kkm, а по пропис треба на 80Kkm.
Па просечниот животен на степ моторите, ламбдите и бобините е 100-150к, а коштаат 100-150 евра од парче. Тротл бадито е 600 евра но нема правило сеуште за тоа на колку црка, но мојот мајстор често ги менува. Твојата имала помала километража, не е дошло на ред за овие работи.

Инаку сите мали косилици арчат ламела на ниска километража. Јариси, Фордчиња, Пежовчиња....


Дизелот нема ламда сонда ни степ мотор, дизелот ја контролира работата на моторот на сосема поинаков начин.


Се гледа колку ги разбираш моториве. Иако ја контролира работата на поинаков начин, и едното и другото постојат на дизел мотор.
Знам дека си писмен чоек, едуцирај се малку: http://www.natef.org/NATEF/media/NATEFMedia/VW%20Files/2-0-TDI-SSP.pdf

Види колку ламбда сензори има и види дали постои тротл боди. Има тротл боди и на усис и на издув.

За тие што не сакаат да се замараат со глупостите, си има дизелчето две ламбда сонди и две клапни со степ мотор (и на усис и на издув). А во книгава може да се пребројат сите милион сензори што ги има повеќе од бензинецот, како на пример, сензор за вода во нафта, сензор за запушеност на ДПФ, сензор за темп. на кулерот на ЕГР, сензори за притисок  за секој цилиндер интегриран во грејачите, сензор за позиција на на свирл флапсовите во усисна грана и да не набројувам уште што не.

Јас мислев дека ќе се развие паметна дискусија со размена на знаење и информации.. овде само глупости.....

BTW, за траењето на грејачите едно муабетче од пред нецел месец:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Инаку, свеќици се менуваат кај мене на 70.000км.

Поздрав Лошко, баш ми е жал што мора да се убедуваш дека си ја избрал подобрата технологија за твоето возило. Јас немам намера бадијала веќе да си го арчам времето, барем додека не почнеш да вадиш по некој аргумент со основа. Овие неосновани нафрлани муабети ти се, за жал, тресење од ракав..

Да си бидам искрен немам многу време во моментов да го расчитам книжено. Дај копи паст напрај на тоа што сакаш да го докажеш.
Инаку мојот дизел нема ламда сонда, степ мотор ниту пак тхротле бади. МИслам такви беа сите, но ете, дошло ред да се усложни и тоа. (да видиме првин, докажи..)
Инаку тротл бади е беснислено затоа што дизелот ја контролира работата на моторот со инјекторите а бензинецот со воздухот(тротл бади), па мислам дека нешто си се збунил, ама оставам да се искажеш.



Смешни се муабетите за греачите, дечките купуваат бош греачи од 500 денари и им цркаат по 10.000км. Но не е ни чудно да менуваат греачи пошто просечна километража на возилата што се увезуваат е 350.000км.
Јас на сите дизели што сум ги имал не сум сменил ниту еден греач, дизна,бош, турбо. Никогаш немам отворано дизел мотор.

https://www.youtube.com/watch?v=X2hsF6wDMMA

Моето најизвозено возило имало 350.000км.



Онак, и порано имаше бензинци што имаат повеќе од една бобина. Денес сите се такви. Греачи тераат мнимум 200.000км, неретко цел живот. ДИзделот е замислен да не го поправаш до крај. Свеќици се менуваат на 30.000, бобините цркаат на 100к и на 640i.  Дизелот нема ламда сонда ни степ мотор, дизелот ја контролира работата на моторот на сосема поинаков начин.


значи стварно појма немаш што зборуваш... сериозно... информирај се прво па после ке мериме муда со информации...  дизелот во нај мала рака има двојно повеќе и исто толку поскапи сензори одошто било кој дизел... седни, научи, информирај се, па после траскај зелени на форум.. затоа и ти пишав погоре, мислејки дека тролаш, да не лажеш со информации да не ти поверува некој... ама сега по овој пост сваќам дека си смртно сериозен со муабетов, и дека всушност не тролаш туку ти стварно така мислиш.. го повлекувам лажењето што те обвинив, ама затоа нема више да дискутирам со тебе додека не се информираш и научиш што е што...

п.с. 200.000 километри дизел со еден сет греачи? дај молим те биди сериозен... сеуште не сум видел ниту една кола со толку многу пројдени километри и оригинални греачи.... не заборавај дека секој ден сум во авто сервис... 14 години нананзад... :)



Посложени се дизелите, тоа се гледа и по почетната цена.
Е сега дека се толку кварливи не се согласувам.
Доколку бензинските мотори се во секој поглед подобри(поевтини за одржување, подобри перформанси, можност за поевтино гориво-плин) ќе се вградуваа и во комбињата, камиончињата, камионите и слични возила предвидени да поминат 500 000 - 1 500 000км.

дизел моторите во комбиња, камиончиња и камиони само кај нас и во европа се тураат... секаде кај што бев низ белиов свет, бензински мотори има и во комбиња и камиончиња... америка, канада, нов зелнад, австралија... буквално секаде се такви.. само кај нас поради заебот балкански на времето со тракторите и гоЉфовите дизелски, се цени толку многу дизел технологијата, па по цена и на уништување на околината


Онак, пак си ти онај неискусниот, те читам чесно како буквар. Немаш ти никакво искуство од модерните дизели. Се што знаеш за нив е од тој праисториски ровер трактор дизел со 8000 кубици и 17 кс, со 2 милиони км и 200кг корозија. Другото го повтораш од Симо. Пробај повеќе, или немој, звучиш ко дете, а возрасен човек си што ги фали бензинците а напаѓа дизелите, богзнае зошто, ни ти не знаеш самиот. Ама психологијата секогаш има одговор за се. Најверојатно во твојата долга шоферска кариера, на секојдневна база на автопат те дуваат дизели, ти се правиш дека не ги забележуваш ама те нервира, посебно заради тоа што на хартија се можеби и дупло послаби а во пракса те летаат. Не можеш да ги смислиш. Има нешто и од детството што те мачи, другпат за тоа.




дизел моторите во комбиња, камиончиња и камиони само кај нас и во европа се тураат... секаде кај што бев низ белиов свет, бензински мотори има и во комбиња и камиончиња... америка, канада, нов зелнад, австралија... буквално секаде се такви.. само кај нас поради заебот балкански на времето со тракторите и гоЉфовите дизелски, се цени толку многу дизел технологијата, па по цена и на уништување на околината

Пошто пишував проектна задача на факултет за комерцијални возила и нивната употреба, нешто сум научил на таа тема па ќе ти кажам зошто кај нас се ставаат дизел мотори во комерцијални возила а на други места во светот бензински.

Неколку факти:
1. Атмосферскиот дизел мотор како концепт навистина е поедноставен од бензинскиот
2. Дизел моторот може да расте до енормни големини (од автомобили до танкери) од причина што процесот на запалување на горивото е самоодржлив поради спротивноста на циклусите на компресија и експанзија. Кога едниот клип експандира, со истата енергија другиот клип компресира што значи дека не е потребен надворешен извор на енергија за запалување. Ама затоа па дизел моторите не можат да се изведат во сетап со два клипа или еден клип (може два клипа но само ако е двотактен). За да се изврши запалување на горивото во бензински мотор со димензија на огромен дизел од брод на пример потребно е големо количество на надворешна енергија (струја за палење на смесата).
3. За да се постигне потребната компресија цилиндарот треба да биде висок, односно клипњачата на клипот да е долга, а радилицата да е со голем радиус. Ова е принцип на секој концепциски дизел кој има голема предност а тоа е поголем торк по експлозија на горивото во споредба со бензинецот. На товарните возила им треба торк нели?
4. Дизел моторот е за 20% поефикасен од бензинецот и за приближно исто толку (се зема во предвид разликата во калоричност на самото гориво, кај дизелот е нешто поголема), па со тоа се троши и помал ВОЛУМЕН на гориво.

Разликата во употребата на дизелот и бензинот во Европа и Америка во голема мерка се должи и во искуството со самите мотори. Америка има далеку помало искуство и традиција во производство на дизел мотори, а не заборавајте дека кај нив уште од сам старт капиталистичката култура беше на далеку повисоко ниво одошто во Европа, а бидејќи бензинскиот мотор е поефтин за производство ете уште еден фактор плус зошто во америка во минатото имаше повеќе бензинци во комерцијални апликации.

За мене употреба на дизел во комерцијални апликации е пологичен избор од бензински мотор од аспект на тоа дека во фокусот на комерцијалните апликации е економичноста. Дизелот дава повеќе енергија, троши помал волумен на гориво, поедноставен е за сервисирање и следствено помалку се расипува.

Меѓутоа во поново време е грижата и за екологијата и за здравјето пошто теоретски и практично дизел горивото потешко гори и емитува повеќе честички во воздухот. Тоа ги направи модерните дизел мотори подложни на многу повеќе компромиси и компликации што им ги намали иницијалните предности во споредба со бензинците, односно помала им е ефикасноста (во пракса, поздрав до Фолксваген), помалку сила даваат (Фолксваген), порасипливи се и поскапи се доколку сакаат да се компримитираат на еколошките норми. Еколошките норми во минатото ги немаше

Добар си Џони. Основни познавања за дизелот, што секој би требало да ги знае.


Eдит:
Сепак сум имал Ламбда сонда. Буууу!  ;D
« Последно менување: 24 Февруари 2016, 21:08:59 pm LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16168 на: 24 Февруари 2016, 20:48:53 pm »
@loshko, TDI Има две ламбда сонди пред и по катализаторот, има клапна на усис и клапна на издув. Доказ е докумнтот што ти го приложив. Нема потреба од поголеми докази. Твоето тракторче ако нема - тогаш е некоја рудиментирана варијанта - остаток од минатото. Не е модерен дизел.
За грејачите муабетот - станува збор за возило со помалку од 80.000км. Поздрав4е не од бош грејачи, туку од Bosch грејачи. (Можеби ако се сретнеме некогаш во живо, и ќе ти откријам за чие возило се работи).


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16169 на: 24 Февруари 2016, 20:55:57 pm »
Прилично нов е мојот дизел бе. Понов од на Бранко ;)
Каква клапна на усис и издув, што функција има?

Да ја затвориме темата мислам, следува суровата вистина:

Одговор од Опел Србоја...

Da bi to radilo punom snagom treba ubaciti 2 jaka isparivacha. Bez obzira koliko je kw deklarisan taj jedan, nece moci da isprati boost plinom. U sushtini to je to, radice bez problema, cevi od boce do isparivacha treba da budu veci FI nego kod slabijih auta bez turbine. Ja imam jedan isparivach i mogu puniti pola gasa do oko 4.000 rpm jer posle nema dovoljno plina. Sve u svemu skrnavish lepu c20let calibru, moja je doshla sa plinom i imam papire za josh 2 god pa je tako teram. Da sad treba da ugradim plin ne bi se isplatilo, sama cena uredjaja sa ugradnjom + papirologija izlaze mnogo. Imam drugu bez plina i na istoj NORMALNOJ vozhnji plin shtedi 40%. Ako vec vozish za merak onda plati malo vishe i teraj bez plina :). Ako ti se shtedi, sredi pritisak na 0.3 bara i vozi tako sa ~170ks kao v6 , polako... Mozhesh i da zaglavish WG da ti bude skroz otvorena klapna, onda nema boosta imash XE ~150ks. Sve u svemu da stavish 2 isparivacha i terash na plin oko 1bar boosta, nece biti mnogo jeftinije od goriva a treba da platish sve to + ne znam koliko koshta papirologija za plin kod vas.




Ауу човече...спомнав плин во C20 LET...ко мајка да им опцув. ;D

1.Оcekuj stalno neko stelovanje i brljav rad auta, a to sto mislis da je lenjo vozis na plin i kada mislis da se potrkas prebacis na benzin... tako samo mozes da istopis klipove, evo i zasto, plin sagoreva suvo i pod mnogo visom temperaturom od benzina, i unistava ti vodjice i gumice ventila, i samo glavu celu (kacio je godza slike kako izgleda glava motora posle voznje na plin), i tako pored klasicnog unistavanja glave i ostalih komponenti (benzin podmazuje i hladi za razliku od plina) i tako vec kultni c20let unistavas i pocinje da ti dimi i trosi ulje, i naravno neravnomerno radi na leru jer se skuplja garez na ventilima od spore voznje na plin, i ti se sada napravis kao iz paklenih ulica kao neki kul lik koji sve resava sa pritiskom na dugme, auto skida ovchiju kozu i postaje vuk, kad prc, krenes pun gas na benzinu koji je od naseg i ovako "kvalitetnog" goriva zaprljao dizne, a od nekoriscenja istih zbog voznje na plin, jedna ili dve ne rade punim kapacitetom, i ti uletis u over bust gde ti treba brdo benzina, naravno zafali, zatrokira auto, i to je to, posle auto od 8000 eur, vredi 500 eur, sledi izbacivanje let-a zarad generalne, pa sledi : "nema veze sto sam istopio klipove, i onako sam hteo da ubacim kovane, taman, bas sam i ustedeo na voznji na plin pa ih dobijam dzabe" i slicno pilićarsko razmisljanje i laganje sebe, sve zarad brze i ekonomicne voznje, ili u narodu poznatije *j*b ali da ne udje, i tako dalje i tako blize, sledi ubacivanje c20ne motora da se kotrlja dok se ne uradi generalna, koja preskupo kosta i tako kalibra posle koju godinu zavrsi u oglasima za 700 eur, dolaze cigani da je gledaju, obaraju ti cenu zato sto nije dovoljno atraktivna, "fale joj spojleri i slicno, nije to to druze"... i tako... hoces jos neki scenario mozda ?


2.Najbolje iskustvo je da lepo počupaš ta LPG govna i voziš normalno. Ako ti je skupo, prodaj auto ili kupi juga za 200 eura i vozi ga na kiselo mleko ako hoćeš...... uradi št ahoćeš, samo ne budi slepac koji vozi 2.0 turbo motor na plin..



;D



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need