ЕГР е толку безначајна технологија што не вреди ни да се спомне. Вентил од 150 денари. Као испаритело на времето.
Дизелот исполнува еуро4 без дпф, за еуро5 му треба дпф. Објасни зошто бензинците толку многу се изнамачија да исполнат еуро5?
Егр не е безначајна технологија.
Повеќе се изнамачија дизелите, воведвајќи дпф-и и адблу-а, дури и посебно „дпф безбедно“ уље треба. Кај бензинците ништо значајно не се промени. Никаква мака не видоа. Ниедна нова технологија не мораше да воведат.
Зошто тогаш твојата алфа 2.0 од 2005 има само еуро3, а дизелите од тоа време се еуро4 и 5?
Mojata Alfa е моделска година 2003, во 2003 немало потреба од задоволување на Euro 4, затоа што Еуро 4 почнува со важност од 2005. Моторот е ист како и во моделот од 2000-та година од кога исполнува Еуро 3.
Моето Стило е Euro 4, иако е произведено 2004, година. Ги има истите технологии како и возилата со Еуро3 (истиот мотор со истите технологии и помала зафатнина се користи уште од Fiat bravo/brava од 2000-та година). Индиректно вбризгување, катализатор, ламбда. Толку е контролата на издувни гасови. Истиот тој мотор, со истите технологии, се користи во Fiat Grande Punto и Fiat Bravo, кои исполнуваат Euro 5.
Џабе со сила пробуваш да ги набуташ твоите аргументи. Немаат основ.