Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1885721 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16125 на: 22 Февруари 2016, 22:41:17 pm »
Ако се вози само градска по 2-3 км. Среќа па лесно се отстранува кај повеќето.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16126 на: 22 Февруари 2016, 22:44:44 pm »
ЕГР е толку безначајна технологија што не вреди ни да се спомне. Вентил од 150 денари. Као испаритело на времето.

Дизелот исполнува еуро4 без дпф, за еуро5 му треба дпф.  Објасни зошто бензинците толку многу се изнамачија да исполнат еуро5?

Егр не е безначајна технологија.

Повеќе се изнамачија дизелите, воведвајќи дпф-и и адблу-а, дури и посебно „дпф безбедно“ уље треба.  Кај бензинците ништо значајно не се промени. Никаква мака не видоа. Ниедна нова технологија не мораше да воведат.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16127 на: 22 Февруари 2016, 22:46:32 pm »
Na primer kaj koja kola posle 2006 se otstranuva lesno.
E sea ako treba da odis do rabota a ti e na 5 km nema vajda da vrtis za da bidat 10.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16128 на: 22 Февруари 2016, 22:48:35 pm »
ЕГР е толку безначајна технологија што не вреди ни да се спомне. Вентил од 150 денари. Као испаритело на времето.

Дизелот исполнува еуро4 без дпф, за еуро5 му треба дпф.  Објасни зошто бензинците толку многу се изнамачија да исполнат еуро5?
Егр не е безначајна технологија.

Повеќе се изнамачија дизелите, воведвајќи дпф-и и адблу-а, дури и посебно „дпф безбедно“ уље треба.  Кај бензинците ништо значајно не се промени. Никаква мака не видоа. Ниедна нова технологија не мораше да воведат.




Зошто тогаш твојата алфа 2.0 од 2005 има само  еуро3, а дизелите од тоа време се еуро4 и 5?


Na primer kaj koja kola posle 2006 se otstranuva lesno.
E sea ako treba da odis do rabota a ti e na 5 km nema vajda da vrtis za da bidat 10.


Не сум во тек за сите, но обично за 3-4 години тунериве вадат мапа без егр и дпф.
За постарите е многу полесно. Само физичко отстранување.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16129 на: 22 Февруари 2016, 22:57:09 pm »
Znaci ne e bas lesno? Kosta od 150 eur za erg i od 400 eur za dpf. Za nekoi koli e duri 800 eur.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16130 на: 22 Февруари 2016, 23:01:16 pm »
ЕГР е толку безначајна технологија што не вреди ни да се спомне. Вентил од 150 денари. Као испаритело на времето.

Дизелот исполнува еуро4 без дпф, за еуро5 му треба дпф.  Објасни зошто бензинците толку многу се изнамачија да исполнат еуро5?
Егр не е безначајна технологија.

Повеќе се изнамачија дизелите, воведвајќи дпф-и и адблу-а, дури и посебно „дпф безбедно“ уље треба.  Кај бензинците ништо значајно не се промени. Никаква мака не видоа. Ниедна нова технологија не мораше да воведат.




Зошто тогаш твојата алфа 2.0 од 2005 има само  еуро3, а дизелите од тоа време се еуро4 и 5?


Mojata Alfa е моделска година 2003, во 2003 немало потреба од задоволување на Euro 4, затоа што Еуро 4 почнува со важност од 2005. Моторот е ист како и во моделот од 2000-та година од кога исполнува Еуро 3.
Моето Стило е Euro 4, иако е произведено 2004, година. Ги има истите технологии како и возилата со Еуро3 (истиот мотор со истите технологии и помала зафатнина се користи уште од Fiat bravo/brava од 2000-та година). Индиректно вбризгување, катализатор, ламбда. Толку е контролата на издувни гасови. Истиот тој мотор, со истите технологии, се користи во Fiat Grande Punto и Fiat Bravo, кои исполнуваат Euro 5.

Џабе со сила пробуваш да ги набуташ твоите аргументи. Немаат основ.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16131 на: 22 Февруари 2016, 23:04:56 pm »
Znaci ne e bas lesno? Kosta od 150 eur za erg i od 400 eur za dpf. Za nekoi koli e duri 800 eur.

150 евра е да купиш нов егр, 400-1200 е дпф.  Нели за отстранување зборуваме?

ЕГР е толку безначајна технологија што не вреди ни да се спомне. Вентил од 150 денари. Као испаритело на времето.

Дизелот исполнува еуро4 без дпф, за еуро5 му треба дпф.  Објасни зошто бензинците толку многу се изнамачија да исполнат еуро5?
Егр не е безначајна технологија.

Повеќе се изнамачија дизелите, воведвајќи дпф-и и адблу-а, дури и посебно „дпф безбедно“ уље треба.  Кај бензинците ништо значајно не се промени. Никаква мака не видоа. Ниедна нова технологија не мораше да воведат.




Зошто тогаш твојата алфа 2.0 од 2005 има само  еуро3, а дизелите од тоа време се еуро4 и 5?


Mojata Alfa е моделска година 2003, во 2003 немало потреба од задоволување на Euro 4, затоа што Еуро 4 почнува со важност од 2005. Моторот е ист како и во моделот од 2000-та година од кога исполнува Еуро 3.
Моето Стило е Euro 4, иако е произведено 2004, година. Ги има истите технологии како и возилата со Еуро3 (истиот мотор со истите технологии и помала зафатнина се користи уште од Fiat bravo/brava од 2000-та година). Индиректно вбризгување, катализатор, ламбда. Толку е контролата на издувни гасови. Истиот тој мотор, со истите технологии, се користи во Fiat Grande Punto и Fiat Bravo, кои исполнуваат Euro 5.

Џабе со сила пробуваш да ги набуташ твоите аргументи. Немаат основ.

2005 е колата, моторот сигурно е истиот во основа од 1987. Но во 2005 имал еуро3. Стилото еуро4. Дизелите биле еуро 4/5, почисти. Како постигнаа Бензинците еуро 5/6 уствари? И дали има бензинци еуро6, дизели има.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16132 на: 22 Февруари 2016, 23:17:05 pm »

2005 е колата, моторот сигурно е истиот во основа од 1987. Но во 2005 имал еуро3. Стилото еуро4. Дизелите биле еуро 4/5, почисти. Како постигнаа Бензинците еуро 5/6 уствари? И дали има бензинци еуро6, дизели има.

Hmm, реалити чек: https://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_166#Engines

Инаку, за твоја информација, прочешлај на брзинка чиј премин кон нови стандарди кошата повеќе: http://www.theicct.org/sites/default/files/publications/ICCT_LDVcostsreport_2012.pdf


Утре - поспремен да дојдеш на мегдан ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16133 на: 22 Февруари 2016, 23:24:14 pm »
Муабетов почнува да ме потсеќа на раните 2010-ти....

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16134 на: 23 Февруари 2016, 00:54:54 am »
Бензинциве загадувале многу повеќе од дизел со ДПФ.

ауууу колку си бил ти дизелоглав... неверојатно... уште ова го немав прочитано во темава, дека бензинецот загадувал поише од дизелот... хахахахахахахахахахахахаааааааааааааааааааааааааааааааааааа не ми се верува...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16135 на: 23 Февруари 2016, 01:34:00 am »
aaa,da se soglasite prvo sto podrazbirate pod zagaduvanje pa posle da si gi merite?
vaka izgleda deka sporeduvate krushi i jabolki.
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5006
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16136 на: 23 Февруари 2016, 07:56:53 am »
166ката со софтверски апдејт ќе ја направат да исполнува еуро 4 норми. 166ка дизел нема шанси со софтверски апдејт да ја направат исполнува еуро 4 норми.  :)


aaa,da se soglasite prvo sto podrazbirate pod zagaduvanje pa posle da si gi merite?
vaka izgleda deka sporeduvate krushi i jabolki.

Нормално. Ако беше така како што викаш дека треба да биде, немаше да биде интересно. :D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10948
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16137 на: 23 Февруари 2016, 15:50:40 pm »
ЕГР е толку безначајна технологија што не вреди ни да се спомне. Вентил од 150 денари. Као испаритело на времето.

Дизелот исполнува еуро4 без дпф, за еуро5 му треба дпф.  Објасни зошто бензинците толку многу се изнамачија да исполнат еуро5?

Овие 150 ден. кај Ауди А6 2.7 ТДи (2010) се 47.000 денари. (зборуваме за нови технологии, нови дизели).
А ДПФ-то и неговиот проблем, кај истото Ауди кошташе 2.500 евра, односно нов мотор.

Може и Зеро да каже колку кошташе кај него во гаранција, веројатно  му ја кажале цената.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16138 на: 23 Февруари 2016, 16:03:45 pm »
Кај мене DPF-от си е во ред. Кога ќе дојде ред да се средува нешто, ќе видиме..

EGR-от го средија вон гаранција, со куланца. Иначе ќе ме кошташе 36.000 денари плус работна рака.

Или ќе го решев на друго место и на друг начин. ;)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16139 на: 23 Февруари 2016, 17:23:10 pm »
Обични вентилче што отвора и затвора, 15 евра реално кошта.  Си можат, ама само со флотни возила и под гаранција, сите останати нема да ги видат. Цените се бологлавни.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need