Кабли, свеќици, 4 бобини, ламбда сонда, степ мотори, мотори за контрола на лептирот во усисна. Се менуваат на 30-100.000км. Зборуваме за косилици кои се пред истребување. Новиве турбо бензинци имаат + турбо, скапи дизни и пумпи под висок притисок, интеркулер.
Било кој бензинец е посложен од било кој дизел.
немој бе вака, не е убо од твоја страна... ЌЕ ПРОЧИТА НЕКОЈ И НЕДАЈ БОЖЕ ЌЕ ТИ ПОВЕРУВА...
4 бомбини ретко која кола има... повеќето имаат една... и таа една не прегорува баш така... исто како и ламбда сондата и степ моторот... патем речно овие 2 работи ги има и дизелот... кабли и свеќици не ретко се поевтини од еде сет греачи за дизел, и не ретко двапати ке смени дизелот греачи додека на бензинецот му дојде до мењање свекици и кабли... да знам, дека сега ќе речеш како тоа твојот дизел не си сменил никад... ок...
а интер кулер, скапи дизни и пумпи под висок притисок имаат баш сите дизели... пример ке дадам кога за новата буба со 1,9 турбо дизел му се поеба на човекот дизна (збориме за пред 5-6 години).. фино лепо и нај безобразно околу 70.000 денари за дизна... да, толку за 1 дизна... за втората која му се поеба 2 недели покасно, дигна кредит за да ја плати... ја поправи, испаркира и продаде колата одма...
повторувам.. немој такви ноторно лаг.. т.е. грешки сакав да речам, да ги пишуваш, некој ке се излаже и ке ти поверува...