Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1886443 пати)

Присутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10949
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16140 на: 23 Февруари 2016, 18:29:45 pm »
 така де, ние сме експерти во приправање, не поправање

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16141 на: 23 Февруари 2016, 18:45:17 pm »
Ти инсталирај еден дпф филтер, што побрзо.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16142 на: 23 Февруари 2016, 19:59:40 pm »
Ти инсталирај еден дпф филтер, што побрзо.

Не му треба. помалку PM честици има од било кој дизел што лаже на тестови.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16143 на: 23 Февруари 2016, 20:06:39 pm »
10 пати повеќе, според последните невладини истражувања.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16144 на: 23 Февруари 2016, 20:09:47 pm »
Десет пати повеќе од што?
Колку пати повеќе од декларираното џиткаа лања ВАГ-овите дизели у нормален режим (кога не се на тест бенч)? Потсети ме, забораив...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16145 на: 23 Февруари 2016, 20:11:35 pm »
they’re emitting five to 10 times more particulate matter than their port fuel-injected counterparts,  or even the latest heavy-duty diesels equipped with a particulate filter

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16146 на: 23 Февруари 2016, 20:12:16 pm »
they’re emitting five to 10 times more particulate matter than their port fuel-injected counterparts.

Ааа така. Значи десет пати повеќе од нула. Ок. Прифаќам.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16147 на: 23 Февруари 2016, 20:13:31 pm »
Refresh.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16148 на: 23 Февруари 2016, 21:07:53 pm »
Да се навратиме на прочистувањто:

http://www.theicct.org/controlling-gdi-particulate-emissions

http://www.transportenvironment.org/sites/te/files/publications/GDI%20Briefing_final_T&E.pdf


Со едноставен филтер за честички, кој ќе биде далеку помал (бидејќи инцијално бензинците произведуваат далеку помалку ПМ од дизелите), и кој нема да има потреба од регенерација (поради далеку повисоките температури на издувните гасови на бензинците), ќе се реши овој (таканаречен) проблем. И ќе чини далеку помалку пари од она што треба да се направи еден дизел чист.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16149 на: 23 Февруари 2016, 21:08:12 pm »
Losko ne se praj so sila sto bi se reklo majmun koa i sam znaes deka dizelot poise zagaduva.
Edino e poeftin za vozenje pomalce trosi za specificna  isporacana snaga od benzinecot, no e pokvarliv trebaat postrucni serviseri ima znatno poskapi delovi kako i poveke delovi od benzinski motor.
Podobro od mrsen benzinski atmosverec ne postoi.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16150 на: 24 Февруари 2016, 00:43:58 am »
Да се навратиме на прочистувањто:

http://www.theicct.org/controlling-gdi-particulate-emissions

http://www.transportenvironment.org/sites/te/files/publications/GDI%20Briefing_final_T&E.pdf


Со едноставен филтер за честички, кој ќе биде далеку помал (бидејќи инцијално бензинците произведуваат далеку помалку ПМ од дизелите), и кој нема да има потреба од регенерација (поради далеку повисоките температури на издувните гасови на бензинците), ќе се реши овој (таканаречен) проблем. И ќе чини далеку помалку пари од она што треба да се направи еден дизел чист.


Тоа е тоа.



Losko ne se praj so sila sto bi se reklo majmun koa i sam znaes deka dizelot poise zagaduva.
Edino e poeftin za vozenje pomalce trosi za specificna  isporacana snaga od benzinecot, no e pokvarliv trebaat postrucni serviseri ima znatno poskapi delovi kako i poveke delovi od benzinski motor.
Podobro od mrsen benzinski atmosverec ne postoi.

Кабли, свеќици, 4 бобини, ламбда сонда, степ мотори, мотори за контрола на лептирот во усисна. Се менуваат на 30-100.000км. Зборуваме за косилици кои се пред истребување. Новиве турбо бензинци имаат + турбо, скапи дизни и пумпи под висок притисок, интеркулер.
Било кој бензинец е посложен од било кој дизел.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16151 на: 24 Февруари 2016, 00:54:00 am »
Кабли, свеќици, 4 бобини, ламбда сонда, степ мотори, мотори за контрола на лептирот во усисна. Се менуваат на 30-100.000км. Зборуваме за косилици кои се пред истребување. Новиве турбо бензинци имаат + турбо, скапи дизни и пумпи под висок притисок, интеркулер.
Било кој бензинец е посложен од било кој дизел.


немој бе вака, не е убо од твоја страна... ЌЕ ПРОЧИТА НЕКОЈ И НЕДАЈ БОЖЕ ЌЕ ТИ ПОВЕРУВА...

4 бомбини ретко која кола има... повеќето имаат една... и таа една не прегорува баш така...  исто како и ламбда сондата и степ моторот... патем речно овие 2 работи ги има и дизелот... кабли и свеќици не ретко се поевтини од еде сет греачи за дизел, и не ретко двапати ке смени дизелот греачи додека на бензинецот му дојде до мењање свекици и кабли... да знам, дека сега ќе речеш како тоа твојот дизел не си сменил никад... ок...

а интер кулер, скапи дизни и пумпи под висок притисок имаат баш сите дизели...  пример ке дадам кога за новата буба со 1,9 турбо дизел му се поеба на човекот дизна (збориме за пред 5-6 години).. фино лепо и нај безобразно околу 70.000 денари за дизна... да, толку за 1 дизна... за втората која му се поеба 2 недели покасно, дигна кредит за да ја плати... ја поправи, испаркира и продаде колата одма...

повторувам.. немој такви ноторно лаг.. т.е. грешки сакав да речам, да ги пишуваш, некој ке се излаже и ке ти поверува...
« Последно менување: 24 Февруари 2016, 01:00:08 am onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16152 на: 24 Февруари 2016, 00:55:22 am »

Било кој бензинец е посложен од било кој дизел.


Само чоек што не отворил хауба може да каже вакво нешто. Дури и GDI турбо бензинец е поедноставен од обичен 2.0 тди. Еден поглед под пластичните капаци ќе ти го долови тоа. Ако тргнеме технички да објсаснуваме, повторно, системот за регулација на чисотата на издувните гасови има најголем удел за сложеноста на дизелашите. Малку ако ги проучиш работите поарно, ќе видиш дека дизелашите имаат повеќе сензори од бензинците.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16153 на: 24 Февруари 2016, 00:59:38 am »
LP полека, полека се враќа во форма...:D

Кога ќе се сетам Ford Fiesta-та која ја имав со 90.000km ја продадов, ништо од работиве шо ги наброја LP не сменив. Потоа ја купив Мазда-та, во 115.000 сменив свеќици и кабли, ама ја возев на плин. Друго ништо не сменив. Па потоа почнав да возам дизел, Шевролет Круз, и за четвртина од километражата на двата бензинци заедно и беа направени сервиси кои коштаа 4 пати повеќе од сите сервиси на двата бензинци заедно. Бензинците беа стари по 5-8 годин, дизелот само 2.


« Последно менување: 24 Февруари 2016, 01:18:15 am gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16154 на: 24 Февруари 2016, 01:30:42 am »
Кондицијата е најважна. Без кондиција ни жена не можеш да легнеш.  ГМ-ВМ е крш, тоа бар го научивме од тебе. Но смени на фордчето ламела на 70.000км ако се сеќавам добро?


Симо, Турбо дизелската технолгоија е проста ко граф. ДПФ е срање, но тоа не е дизел, тоа е паралелна технологија. Кој сензор + го има дизелот?


Онак, и порано имаше бензинци што имаат повеќе од една бобина. Денес сите се такви. Греачи тераат мнимум 200.000км, неретко цел живот. ДИзделот е замислен да не го поправаш до крај. Свеќици се менуваат на 30.000, бобините цркаат на 100к и на 640i.  Дизелот нема ламда сонда ни степ мотор, дизелот ја контролира работата на моторот на сосема поинаков начин.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need