Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1886714 пати)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5011
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16185 на: 24 Февруари 2016, 23:03:22 pm »
Има, има. Новиве клима уреди знаат кога треба да затворат клапна. На пример 159-ката:

The system is fitted with AQS (Air Quality System) sensor (where provided), that turns on air recirculation automatically when it detects the presence of outside polluted air (for example in queues  and tunnels).

Мојата има исто таков систем. И претходната е46ка го имаше. Сензорите детектираат загаден воздух и во комбинација со филтер со активен јаглен никогаш немам осетено да смрди внатре.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16186 на: 24 Февруари 2016, 23:39:54 pm »
Во рикверц кога ќе ставиш јас мислам сите коли дека пребацуваат на рециркулација. Кај мене е така.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16187 на: 24 Февруари 2016, 23:44:16 pm »
Онак, пак си ти онај неискусниот, те читам чесно како буквар. Немаш ти никакво искуство од модерните дизели. Се што знаеш за нив е од тој праисториски ровер трактор дизел со 8000 кубици и 17 кс, со 2 милиони км и 200кг корозија. Другото го повтораш од Симо. Пробај повеќе, или немој, звучиш ко дете, а возрасен човек си што ги фали бензинците а напаѓа дизелите, богзнае зошто, ни ти не знаеш самиот. Ама психологијата секогаш има одговор за се. Најверојатно во твојата долга шоферска кариера, на секојдневна база на автопат те дуваат дизели, ти се правиш дека не ги забележуваш ама те нервира, посебно заради тоа што на хартија се можеби и дупло послаби а во пракса те летаат. Не можеш да ги смислиш. Има нешто и од детството што те мачи, другпат за тоа.

во недостаток на аргументи, почињаме да напаѓаме лично... свака част... сум го копирал симо, дизели ветер ми правеле, како дете нели, ни сам незнам зашто сум имал свој личен став, па психијатрија велиш, и пак после се навраќаш на хартија што пишувало тврдејки дека во стварност е лага тоа што го пишува бидејки се двојно појаки и дека ти подобро знаеш одошто тим инжинери што на хартија туриле...

мислам ок, без текст ме остави, стварно незнам што да одговорам на ваков недоличен пост... и незнам што кој К воопшто пишав нешто на оваа ионака баснословно глупа тема и наслов... ај позз

Во рикверц кога ќе ставиш јас мислам сите коли дека пребацуваат на рециркулација. Кај мене е така.
и кај мене е така исто... ама смао за рикверц... ова со сензорите за загаденост и поголемо присуство на ЦО2 го имаат поновите модели, т.е. некако масивно почнува да се користи од 2007-ма па натака... нај први мислам дека беа форд. 2005-та година... можда и грешам за ова последново...
« Последно менување: 24 Февруари 2016, 23:50:05 pm onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6602
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16188 на: 25 Февруари 2016, 01:07:09 am »
Здравје боже ќе ви снимам едно видео од претходното пежо 309 1.9д на чичкоми. 1991 година, поминати километри 841 000. Го поседува од негде 1999-2000 година. Тогаш имало околу 150 000 км. Сеуште работи одлично, една дизна му подмочнува, ама никогаш досега не му се сменети. Во овие 841 000 греачи сменил само еднаш и исто така еднаш репарирал бош пумпа.
Моментално не го вози, си купи друго пежо, ама и старово му е сеуште исправно.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16189 на: 25 Февруари 2016, 08:57:47 am »
Една просечна километража за дизел.  Најинтересното е што и на 840.000км пак треба да троши приближно исто како кога бил нов, доколку се исправни бошот и дизните.

Автоматска рецоркулација имаат обично од 2007 нагоре, обично иди во пакет со автоматска клима и сензор за квалитет на воздухот. Има и полуавтоматски верзии што се без сензор, уклучуваат само при рикверц.



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16190 на: 25 Февруари 2016, 09:01:00 am »
Вака?

Mercedes-Benz Has Tested The Upcoming E-Class For 12 Million Kilometers
http://www.carscoops.com/2015/12/mercedes-benz-has-tested-upcoming-e.html

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16191 на: 25 Февруари 2016, 09:27:43 am »
Да видиме и оваа дали ќе појави корозија после 10 години.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16192 на: 25 Февруари 2016, 20:42:44 pm »
Корозијата уствари ја воведе Мерцедес намерно, за да може своите дизели некој ден да ги отстрани од патиштата.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16193 на: 25 Февруари 2016, 20:49:18 pm »
На лошко темава му е за успивање изглеа ;D ;D ;D Само после 20:30 пишуваш во неа ;)

Како и да е:

http://www.popularmechanics.com/cars/g121/million-mile-club-the-worlds-longest-lived-cars/

Доста бензинци во „милионскиот клуб“ ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16194 на: 25 Февруари 2016, 20:54:24 pm »
Музејски коли возени од пензионери. Ела си Симе да те повозам во Мерцедес 220 CDI 143кс со 495.000км. 190кмх на Велешко. Ништо не го сопира. Освен нели корозијата, која еден ден ќе го отстрани овај прекрасен мотор од патиштата.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16195 на: 25 Февруари 2016, 21:34:00 pm »
Нека, добро ми е мене и вака :) до 200.000 нека тераат кај мене, после тоа следниот газда нека им врти миљончиња :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16196 на: 25 Февруари 2016, 23:34:00 pm »
Нека, добро ми е мене и вака :) до 200.000 нека тераат кај мене, после тоа следниот газда нека им врти миљончиња :)
Не се важи после ремонт, од нула се брои :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16197 на: 26 Февруари 2016, 11:49:26 am »
Музејски коли возени од пензионери. Ела си Симе да те повозам во Мерцедес 220 CDI 143кс со 495.000км. 190кмх на Велешко. Ништо не го сопира. Освен нели корозијата, која еден ден ќе го отстрани овај прекрасен мотор од патиштата.



Не е проблем, корозијата се решава многу лесно и релативно ефтино. Ама деновите на тој мотор му се избројани, загадувањето не се решава.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16198 на: 26 Февруари 2016, 12:36:38 pm »
Лошко..и јас сакам мрсен дизел али го напаѓаш бензинецот од погрешни причини.



1. “I had just moved to Oxford and needed a car to commute back and forth to High Wycombe,” explains Stephen. “I had the car converted to run on LPG in 2000 at a cost of £1200 which was twice the cost of the car! However, this money was claimed back in the first year with the fuel savings. When I changed jobs in 2001 to become a field engineer, I was able to use the Scirocco as my company car, travelling between 40k to 50k each year for the next five years then between 15-20k a year for the seven years after that – hence the high mileage!”



https://www.vwheritage.com/blog/2014/10/04/500000-miles-counting/



2.Thomas März besucht seinen Calibra 2.0 in der Classic-Werkstatt. 15 Jahre und 777.000 Kilometer lang hat er ihm treue Dienste geleistet.


3.A short video of a 2000 Red Corvette with the most miles on it as I've ever heard of. More than a half a million miles on this 2000 Corvette. Original owner. Original Engine. Second Transmission Owner narrated.



Повели:
http://www.metric-conversions.org/length/miles-to-kilometers.htm





Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16199 на: 26 Февруари 2016, 14:41:39 pm »
Музејски коли возени од пензионери. Ела си Симе да те повозам во Мерцедес 220 CDI 143кс со 495.000км. 190кмх на Велешко. Ништо не го сопира. Освен нели корозијата, која еден ден ќе го отстрани овај прекрасен мотор од патиштата.



Не е проблем, корозијата се решава многу лесно и релативно ефтино. Ама деновите на тој мотор му се избројани, загадувањето не се решава.

Потполно си грешка. Моторов има без малку 500.000км и снага како да е нов.  Оди 190кмх на угорното пред велес. Чади да, ама на издувни покажа 0.5/1.5, значи сеуште е дааалеку од лимитот. Но корозијата е сериозен проблем за кој нема лек. Како рак е.


Стратро, има и трајни бензинци, но ретки се.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need