Онак, пак си ти онај неискусниот, те читам чесно како буквар. Немаш ти никакво искуство од модерните дизели. Се што знаеш за нив е од тој праисториски ровер трактор дизел со 8000 кубици и 17 кс, со 2 милиони км и 200кг корозија. Другото го повтораш од Симо. Пробај повеќе, или немој, звучиш ко дете, а возрасен човек си што ги фали бензинците а напаѓа дизелите, богзнае зошто, ни ти не знаеш самиот. Ама психологијата секогаш има одговор за се. Најверојатно во твојата долга шоферска кариера, на секојдневна база на автопат те дуваат дизели, ти се правиш дека не ги забележуваш ама те нервира, посебно заради тоа што на хартија се можеби и дупло послаби а во пракса те летаат. Не можеш да ги смислиш. Има нешто и од детството што те мачи, другпат за тоа.
во недостаток на аргументи, почињаме да напаѓаме лично... свака част... сум го копирал симо, дизели ветер ми правеле, како дете нели, ни сам незнам зашто сум имал свој личен став, па психијатрија велиш, и пак после се навраќаш на хартија што пишувало тврдејки дека во стварност е лага тоа што го пишува бидејки се двојно појаки и дека ти подобро знаеш одошто тим инжинери што на хартија туриле...
мислам ок, без текст ме остави, стварно незнам што да одговорам на ваков недоличен пост... и незнам што кој К воопшто пишав нешто на оваа ионака баснословно глупа тема и наслов... ај позз
Во рикверц кога ќе ставиш јас мислам сите коли дека пребацуваат на рециркулација. Кај мене е така.
и кај мене е така исто... ама смао за рикверц... ова со сензорите за загаденост и поголемо присуство на ЦО2 го имаат поновите модели, т.е. некако масивно почнува да се користи од 2007-ма па натака... нај први мислам дека беа форд. 2005-та година... можда и грешам за ова последново...