Автор Тема: Toyota RAV4 Hybrid AWD-i 2025  (Прочитано 3804 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11030
  • Ќybriт Pro Max
Toyota RAV4 Hybrid AWD-i 2025
« на: 23 Мај 2025, 14:23:41 pm »
05.05.'25 беше денот кога морав да се помирам со судбината и да го превземам новото возило, па ред е да го паркирам во гаража  :)

Бембарата почна да станува тесна за фамилијарно возило, па отприлика пред 5-6 месеци беше начната тема за соодветна замена, соодветна според потребите, а не желбите.
Последното патување во Хрватска само го забрза процесот.

Најголем проблем за мене беше, што не постои нормално возило со заден ред седишта каде може да се сместат тројца, па изборот беше СУВ или моноволуменец.
Моноволуменец некако одма испадна од комбинација, прво затоа што е ептен комбе, а второ изборот е само половно возило со оглед на понудата на нови возила кај нас.
СУВ беше компромисот кој морав да го проголтам и да се надевам дека е премин кон понатамошен избор.

Од она што разгледував, истражував, прашував, изборот требаше да се направи помеѓу 4-7 години старо, 80-100.000км Ауди Q7, Hyndai Santa Fe, Kia Sorento или нов Toyota RAV4, Skoda Kodiaq, Citroen C5 Aircross. А изборот беше меѓу овие возила заради задна клупа и средишен тунел на под.

Некако, варијантата на половно со толку км од овој тип на возила, сама се отфрли, па изборот се намали на она што се нуди тука и достапноста.
С5-ката не се нуди со соодветна моторизација и некако онаа достапната не ми влеваше доверба. Старата С5-ка со 2.0HDi е многу подобар избор, ама не се нуди повеќе.

Останаа 2 во игра, се спакувавме фамиљарно, прво во Шкода, па во Тојота. Јас наместив возачко седиште, другите си гледаа она што им одговара. Со тоа што кај Шкодата превртуваа очи, а Тојотата уште на паркинг пред салон „ја избраа“. Откако се сместија и разгледавме што како, едногласно си го избраа она во што сакаат да се возат. На мене остана да изберам опрема/моторизација.

Ако морав и јас да бирам, секако изборот ќе беше RAV4.
Не сакав дизел, а кај Шкода тоа беше изборот. На страна што читав за секакви искуства каде од нови возила пијат уље и тоа било нормално.
Ваму изборот беше бензин + струја, што сепак според мене е далеку подобра комбинација.
Како интересен факт, ќе напоменам дека задниот ред на Шкодата е скоро неприметно поширок. Најголемата разлика е во делот пред нозете и во должината на гепекот, односно во слободен воздух кој би се пренесувал при возење. Тојотата сепак има повеќе од доволно простор и пред колена и под предни седишта.
Шкода за било каква ставка допишана, се чека 4-6 месеци, а тие што има беа во нарачка не ми фаќаа око.
Тојотата ја имаше во Style опрема на лагер (последна) и можевме да ја земеме одма.
Шкодата беше поскапа.

И така се сторивме со јапанац.

Да го утупам малку и со искуство во овие 20-тина дена од како го имаме односно нешто над 400км поминати.

Станува збор за 2.5l бензинец со дополнително 2 електро мотори (еден на задна оска).
Технички спецификации и бројки има на нет, да не ја дотупувам.

Од опрема има се' што треба, како од безбедносни системи, адаптивен темпомат, автоматски долги светла итн. па до USB-C приклучоци, гајтан-лес КарПлеј, Андроид, 4-годишна претплата на Тојота сервер за апдејт на мапи итн.
Најважното е што не' собира, сосе пес.

Е сега, да разбијам неколку митови кои и јас си ги имав во глава, веројатно од премногу читање форуми и нерелевантни мислења.
  • колата е пластикарија - не знам овие мислења врз основа на кои модели се извлечени или можеби има врска нивото на опрема, но колава е обложена со седишта од текстил/кожа (ќе ја викам кожа иако никој повеќе не става кожа), вратите се обложени од истата кожа, дел од шал-таблата, опшиено е со син конец и многу е пријатно за седење внатре. Долните делови од вратите се пластика и во џебовите нема теписонче (да речеме кај беемвето има). Пластиките се ОК и на допир и не делуваат воопшто лошо. Сите копчиња се фини, кликабилни, убаво означени, големи, дел се гумирани дополнително (клима, глас, режим за возење)
  • возењето е тврдо, како на даска да се возиш - седиштата се удобни и задните исто така (можеби има разлика во опремата), колата е одлично подесена и за возење во град и на автопат. Мали нерамнини скоро да не се осеќаат, на автопат плива
  • изолација 0, на автопат треба да се дереш за муабет да правиш - ова е 1 од 2-те поголеми глупости кои ги читав. Најмногу ја имам возено до 140 (пазам до 1.000км ;D )и никој од 6-те присатни во колата немаше потреба да повиши тон за разговор или да залае недај боже. Ништо погласно не е од да речеме еден премиум германски автомобил
  • ќе ти троши 12 на отворено - ова е втората од двете глупости, за која морам да признаам дека и јас бев скептик, иако еден наш членет клабер ме убедуваше дека нема да троши повеќе од бенџото :). Соодветни материјали ќе бидат проследени во соодветните теми.
  • CVT-то ќе ти ја пукне главата, како скутер да возиш - интересен склоп е и бара навикнување, моето беше некои 10-тина дена. После сфаќаш дека го има звукот само при нагло забрзување и потоа се губи. Моторот се буди при нагло забрзување, го слушаш на константен број вртежи, ама влече. Скроз не смета. Моторот е најгласен кога батеријата е празна и кога реално повеќе работи за да ја надополни батеријата отколку за возење, па оттука можеби и тоа чудно чувство дека врти моторот, а колата не оди (ова трае, не повеќе од 10-15 секунди)
  • ако има уште нешто, пишете, да видам дали може да се разбие како мит :)

Генерален заклучок до сега.
Не се пронаоѓам во ваков тип на возило. Едноставно помирен сум дека е фаза од животот која ќе треба да се помине и гледам да се прилагодам.

НО, никогаш и со ниедно возило не сум осетил поголем лезет во возењето, поголема смиреност, тишина. Ја палиш, нема ништо, нема звук, нема вибрации, нема загревање. Стискаш на папуча и се движиш. Од друга страна, кога ќе запали моторот, постигнува работна температура за помалку од 1км, како - појма немам. Воланот е прелесен за манипулација во тесен простор.
Многу е прегледна, има големи стаклени површини и големи ретровизори.
Не сум имал искуство со други хибридни системи, ама овој е можеби доведен до совршенство. Ја гледам графиката со анимација како се распределува силата од мотор, батерија, предна/задна оска, како се дополнува батерија и си викам, да ти ибам тоа јапанците.
Сеуште не сум ја возел на кривулест пат од типот на Стража, Пресека, само до Велешко се пуштивме еднаш и можам да кажам дека сосема коректно вози, неочекувано коректно за мене.
Она што најмногу ме изненади, е потрошувачката. Смешна е за толкава кола. Не можам никако да си објаснам како може толкава кола да има потрошувачка како (па и пониска) од C1ce-то.

Него, ќе дополнувам во гаража како ќе се одвиваат работите, во меѓувреме некоја сликица.

Кога се местев да сликам се појави ѓубрево од никаде, ама успеав да штракнам 2 слики.





Почекав после да се расчити времето и да си фати патот, за да може да сликна нормални слики за на форум  ;)
















Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1451
Одг: Toyota RAV4 Hybrid AWD-i 2025
« Одговори #1 на: 23 Мај 2025, 14:33:42 pm »
Со здравје да си ја возиш, многу убави километри да си извозите.

И пиши за 2-3 години да се договориме за М2ката кога ќе здосади ептен ова.  ;D

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6294
Одг: Toyota RAV4 Hybrid AWD-i 2025
« Одговори #2 на: 23 Мај 2025, 14:34:37 pm »
Честитки!
How you do anything is how you do everything.

М - Прв мобилен дитејлер

2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive

[Архивирана] 2002 VW Polo 9n 1.4

[Архивирана] 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6198
  • 69
Одг: Toyota RAV4 Hybrid AWD-i 2025
« Одговори #3 на: 23 Мај 2025, 14:46:53 pm »
Одличен избор! Со здравје да се вози и на многу убави места да ве носи :) Сите останати зборови ке бидат сувишни.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен tisButAScratch

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 47
Одг: Toyota RAV4 Hybrid AWD-i 2025
« Одговори #4 на: 23 Мај 2025, 14:47:00 pm »
Одличен избор, пред 4 недели правев тест возење на новиот кодиак, се разочарав. И јас го размислував рав4 за следен избор само во плагин варијанта. Како се кочници во Рав4 за разлика  од Кодиак?

Sent from my 23090RA98G using Tapatalk


Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11030
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Toyota RAV4 Hybrid AWD-i 2025
« Одговори #5 на: 23 Мај 2025, 15:10:01 pm »
чудни :)
испуштив да напишам во првиот пост

односно ОК се, кочат, ама папучата за кочница ми е некако чудна
тврда е, стискаш, кочи малку, па повеќе стисткаш за да кочи повеќе па кочи повеќе од што сум мислел дека ќе закочи ;D

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2538
Одг: Toyota RAV4 Hybrid AWD-i 2025
« Одговори #6 на: 23 Мај 2025, 15:13:48 pm »
Со здравје да се вози и да се ужива!
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5609
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Toyota RAV4 Hybrid AWD-i 2025
« Одговори #7 на: 23 Мај 2025, 15:15:32 pm »
So zdravje da se vozi.

Potpolno te razbiram za momentot za tisinata, mene mi bese ogrooomna promena od Lancerot na Arteonot vo ovoj del iako Arteonot e dizel ama dopolnitelnata izolacija i dupli stakla si go pravat svoeto i se patuva vo tisina i na dolg pat pravi razlika.

Vleguvanjeto/izleguvanje e polesno vo SUV ama spored mene tuka zavrsuva prednosta, osetot pri vozenjeto e sosema poinakov.
Ne deka ne probav i jas SUV pred da go zemam Arteonot :D

Iskreno mislev ke zemes nekoja karavanka, 5ka ili A6ka :D
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11030
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Toyota RAV4 Hybrid AWD-i 2025
« Одговори #8 на: 23 Мај 2025, 15:22:24 pm »
караваните имаат само дополнителен гепек, огромниот тунел на средина си постои :)

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2228
Одг: Toyota RAV4 Hybrid AWD-i 2025
« Одговори #9 на: 23 Мај 2025, 15:25:20 pm »
Честики нова кола, т.е џип во случајот.
Сосема разумен избор на возило за превоз на фамилија.
После оваа фаза иди таа на порше кабрио купување така?
:)

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3820
  • Боинг 747
Одг: Toyota RAV4 Hybrid AWD-i 2025
« Одговори #10 на: 23 Мај 2025, 15:46:30 pm »
Прекрасно ауто. Имав прилика да возам супер задоволителна вожња . Со здравје да се вози.

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1983
Одг: Toyota RAV4 Hybrid AWD-i 2025
« Одговори #11 на: 23 Мај 2025, 15:49:23 pm »
Ново си е ново.

Одличен избор, да се изнавозите и уживате во патувања.

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: Toyota RAV4 Hybrid AWD-i 2025
« Одговори #12 на: 23 Мај 2025, 15:53:11 pm »
лексуз со истиот мотор 150.000км мака нема,потрошувачка на отворено се движи од 4-8 литри на 100 се во зависност како го возиш.Од охрид од стража може и 2л да ти покаже пошто скоро цело време е на батерија…Мењачот е супер само треба навикнување
со здравје да се вози прекрасна кола
Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Присутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2914
  • Слобода или смрт
Одг: Toyota RAV4 Hybrid AWD-i 2025
« Одговори #13 на: 23 Мај 2025, 17:48:47 pm »
So zdravje da se vozi.

Potpolno te razbiram za momentot za tisinata, mene mi bese ogrooomna promena od Lancerot na Arteonot vo ovoj del iako Arteonot e dizel ama dopolnitelnata izolacija i dupli stakla si go pravat svoeto i se patuva vo tisina i na dolg pat pravi razlika.

Vleguvanjeto/izleguvanje e polesno vo SUV ama spored mene tuka zavrsuva prednosta, osetot pri vozenjeto e sosema poinakov.
Ne deka ne probav i jas SUV pred da go zemam Arteonot :D

Iskreno mislev ke zemes nekoja karavanka, 5ka ili A6ka :D

Не завршува тука. Повисоко седење и поголема прегледност, не се замараш на лежечки или поголеми дупки и ред други ситници, не се замараш да се качиш на тротоар или некаде леко да ја извадиш од асфалтиран пат и да паркираш.
Јас лично никогаш веќе не би купил ниска кола.
Разликите во возење се минимални а еве и 2 месеци па ја немам качено над 150. Единствен недостаток е нешто повисокат потрошња но 500 евра во годината ништо не менуваат.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1451
Одг: Toyota RAV4 Hybrid AWD-i 2025
« Одговори #14 на: 23 Мај 2025, 17:58:22 pm »
Повисоко седење и поголема прегледност

Повисоко седење не е предност, а поголемата прегледност е мит. Да, седиш повисоко, ама не ти е само седиштето качено, цела кабина е нагоре, хаубата ти е повисоко и сега имаш повеќе слепи точки и пред и зад тебе.