Автор Тема: Opel Calibra Turbo 4x4  (Прочитано 420369 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1110 на: 23 Февруари 2016, 18:16:38 pm »
Лошко знаеш дека Југцето помина скоро 300.000 км на плин без ремонт со далеку по примитивен Ловато систем.
Леганзата на татко ми (C20 XEV мотор) ева ја над 100.000 км на плин без никаков проблем со БРЦ систем.

Бензиснките мапи не се пипаат во ЕКУ -т со БРЦ системот...али ај..

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54988
  • Махер
Одг: Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1111 на: 23 Февруари 2016, 18:17:20 pm »
Плин е добро погонско гориво за луѓе кои имаат само една кола и мораат да се помират со тоа. Со самиот факт што ти гледаш CLK како второ возило, плин воопшто не ти е потребен особено од финансиски аспект.
Не и стави плин кога беше 80 денари литар бензин, зошто би сега?
Благе Везе.

Тие со едно возило земаат дизел заради поголем гепек.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43716
  • Il Moderatore
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1112 на: 23 Февруари 2016, 18:24:06 pm »
Нема да се разбацавам со линкови, само ќе кажам дека мојот турбаш може ќе доживее ремап, fmic и слични работи, ама нема да мирисне плин.

Maпа за која фабриката потрошила илјадници саати во развивање и тестирање, ќе ја смениш со мапа  од некои ојлевци кои научиле дека со промена на некои параметри се менува работата на моторот?


Ќе видиме кои ојлевци ќе бидат ангажирани, кога ќе дојде време. Локалциве нема да чачкаат по мапа кај мене. Фабриката потрошила толку саати за да може колата да преживее и српски бензин. Јас веројатно ќе барам сетап со барем две мапи, од кои едната ќе биде оригинална, и ќе биде дифолт мапа за возење.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1113 на: 23 Февруари 2016, 18:34:43 pm »
Пред 4-5 месеци плинот изгоре вентили на скоро нова Тојота Корола после само 1000км.  Што повеќе треба?

120.000км поминати со голф 5 1.4 плин.. вртен на плин па и до 5500 вртежи.. ама дека голф изглеа, затоа нема гајле. ;D :D :D :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1114 на: 23 Февруари 2016, 18:46:12 pm »
Ама за целото тоа време, сонуваше за ТДИ, признај ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1115 на: 23 Февруари 2016, 20:28:43 pm »
BRC sistemot doaga so poseben exteren kompjuter koj regulira engine &fuel menagment . Palenjeto e avtomatski na benzin sekogas, avtomatski prefrla na plin. EDS mapite vo fabrickoto ECU si ostanuvaat i se dostapni na klik na kopce. Seto toa ke go pravam so istite luge koi mi gi odrzuvaa kolite i do sega vo koi imam celosna doverba. Toa sto stanuva zbor za ete po retka kola e veke drug muabet...ali pa gledate deka lpg stavaat i na ferari,Evo,wrc sti..a znam deka vo mkd ima i mustang  range rover sport, cl 500 V8..itd.. ::)
« Последно менување: 23 Февруари 2016, 20:34:24 pm Stratro »

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #1116 на: 23 Февруари 2016, 21:01:26 pm »
Nekapiram sto e cudno da kalibra c20let da se stavi na plin. Nit e nekoja nova kola nit e nepoznat motor nit nesto retko pa nema delovi.
Taka da stavaj plin i furaj.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1117 на: 23 Февруари 2016, 23:05:34 pm »
немаме ние стабилен плин за да можеш да возиш и уживаш,една тура им е добра една лоша од едната троши 10/100 од другата 15/100
се тоа може да се прогута за daily driver,али за stock calibra во 2016 не

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1118 на: 23 Февруари 2016, 23:10:42 pm »
Општо познат е проблемот на горење на вентили од плин, па заради тоа се монтираат капалки. Е сега, тие капалки создаваат гареж во комората. Имам многу глави видено од мотори со плин на кои што не можеш да им ги препознаеш издувните вентили. Тоа и не е некој проблем за секојдневна кола, али тебе ќе ти биде. Сакаш да возиш над 1 бар притисок, ќе ти треба комора во перфектна состојба за да може моторот да функционира како што треба, особено земајќи го предвид квалитетот на нашето гориво.

Друга работа е штелувањето на смесата да ти функционира на плин. Ти не возиш стандард мапа, па да земат некои параметри за c20let и снимај. Најверојатно ќе треба на обиколница да се повозите троа :)

Функционирањето на ламба сондата е трето прашање. Не знам дали почнаа да ги гасат за работа на плин или оставаат да ти ја ора бензинската мапа...

Далеку сум од некој експерт за плин, али ова е по мое гледање на работите.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13931
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1119 на: 24 Февруари 2016, 01:01:32 am »
Не ме држете за збор, можда грешам, ама до сега не сум слушнал за ниту еден Опел (GM) мотор да му требало капалка.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1120 на: 24 Февруари 2016, 01:33:14 am »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13931
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1121 на: 24 Февруари 2016, 01:44:33 am »
C20LET њама :)))  stratro бичи на пљин!

Отсутен Gabau

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 489
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1122 на: 24 Февруари 2016, 07:52:32 am »
Еве плински уред на Ford Focus ST, типот има направено ремап и + вози на плин.
http://www.fordclubserbia.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=22370&start=350

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1123 на: 24 Февруари 2016, 10:20:43 am »
Одговор од Опел Србоја...

Da bi to radilo punom snagom treba ubaciti 2 jaka isparivacha. Bez obzira koliko je kw deklarisan taj jedan, nece moci da isprati boost plinom. U sushtini to je to, radice bez problema, cevi od boce do isparivacha treba da budu veci FI nego kod slabijih auta bez turbine. Ja imam jedan isparivach i mogu puniti pola gasa do oko 4.000 rpm jer posle nema dovoljno plina. Sve u svemu skrnavish lepu c20let calibru, moja je doshla sa plinom i imam papire za josh 2 god pa je tako teram. Da sad treba da ugradim plin ne bi se isplatilo, sama cena uredjaja sa ugradnjom + papirologija izlaze mnogo. Imam drugu bez plina i na istoj NORMALNOJ vozhnji plin shtedi 40%. Ako vec vozish za merak onda plati malo vishe i teraj bez plina :). Ako ti se shtedi, sredi pritisak na 0.3 bara i vozi tako sa ~170ks kao v6 , polako... Mozhesh i da zaglavish WG da ti bude skroz otvorena klapna, onda nema boosta imash XE ~150ks. Sve u svemu da stavish 2 isparivacha i terash na plin oko 1bar boosta, nece biti mnogo jeftinije od goriva a treba da platish sve to + ne znam koliko koshta papirologija za plin kod vas.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1124 на: 24 Февруари 2016, 11:03:53 am »
Ауу човече...спомнав плин во C20 LET...ко мајка да им опцув. ;D

1.Оcekuj stalno neko stelovanje i brljav rad auta, a to sto mislis da je lenjo vozis na plin i kada mislis da se potrkas prebacis na benzin... tako samo mozes da istopis klipove, evo i zasto, plin sagoreva suvo i pod mnogo visom temperaturom od benzina, i unistava ti vodjice i gumice ventila, i samo glavu celu (kacio je godza slike kako izgleda glava motora posle voznje na plin), i tako pored klasicnog unistavanja glave i ostalih komponenti (benzin podmazuje i hladi za razliku od plina) i tako vec kultni c20let unistavas i pocinje da ti dimi i trosi ulje, i naravno neravnomerno radi na leru jer se skuplja garez na ventilima od spore voznje na plin, i ti se sada napravis kao iz paklenih ulica kao neki kul lik koji sve resava sa pritiskom na dugme, auto skida ovchiju kozu i postaje vuk, kad prc, krenes pun gas na benzinu koji je od naseg i ovako "kvalitetnog" goriva zaprljao dizne, a od nekoriscenja istih zbog voznje na plin, jedna ili dve ne rade punim kapacitetom, i ti uletis u over bust gde ti treba brdo benzina, naravno zafali, zatrokira auto, i to je to, posle auto od 8000 eur, vredi 500 eur, sledi izbacivanje let-a zarad generalne, pa sledi : "nema veze sto sam istopio klipove, i onako sam hteo da ubacim kovane, taman, bas sam i ustedeo na voznji na plin pa ih dobijam dzabe" i slicno pilićarsko razmisljanje i laganje sebe, sve zarad brze i ekonomicne voznje, ili u narodu poznatije *j*b ali da ne udje, i tako dalje i tako blize, sledi ubacivanje c20ne motora da se kotrlja dok se ne uradi generalna, koja preskupo kosta i tako kalibra posle koju godinu zavrsi u oglasima za 700 eur, dolaze cigani da je gledaju, obaraju ti cenu zato sto nije dovoljno atraktivna, "fale joj spojleri i slicno, nije to to druze"... i tako... hoces jos neki scenario mozda ?


2.Najbolje iskustvo je da lepo počupaš ta LPG govna i voziš normalno. Ako ti je skupo, prodaj auto ili kupi juga za 200 eura i vozi ga na kiselo mleko ako hoćeš...... uradi št ahoćeš, samo ne budi slepac koji vozi 2.0 turbo motor na plin..



;D