Леле, леле!
Ме интересираат кои се тие добри страни на бензинците. Јас многу ги сакам бензинците, особено од асалните марки, кои се трудат да го снижат максималниот момент на атмосферците во пристојни граници. Субјективните параметри, не се дискутабилни зошто ќе се претера со звукот, мукот и соодветни глупости од тоа поле. „Новостите“ во турбо светот на бензинците кои сега (кај VW барем) се достапни по иста цена како и дизел (160 ТСи = 105 ТДи), па надежта последна умира. Друго што може да се забележи е дека овие два мотори имаат иста сила до 4000 (3500 кај дизел) вртежи, па соодветно... чекор по чекор се што направи турбината е да ги направи исти по перформанси со дизелите во реалниот свет и реалната употреба (до 4000 вртежи)(3500 кај дизел). Потрошувачката остана слаба страна.
Турбо дизелите се поубаво подложни на ремап, кој и онака треба да е прва работа која и се прави на една кола.
Од страна гледано, бензинците и дизелите сега горе-долу имаат исти карактеристики при возење до 4000 (3500 кај дизел)вртежи.
-Безнин продолжува до 6000, ама троши 30% повеќе.
-Дизел продолжува до 4500, ама троши 30% помалку.
За генерална употреба во било кои возила бензинот ќе биде потиснуван се повеќе и повеќе.
Турбините го вратија во живот (ШУЌУР), и се надевам дека атмосферци ќе изумрат, зошто се крајно непотребни. Понатамошни подобрувања ветува Мерцедес (А кој друг...) со палење при поголем притисок и зголемување на ефикасноста. Сепак таа е далеку од онаа на дизел.
Полека полека, колку повеќе се дава примат на потрошувачката и нормалното возење (<4000)(3500 кај дизел), толку повеќе лета дизелот напред во предност.
Штом VW успеа да ја симне цената на твинчарџер под онаа на тдизел, тогаш нема гајле. Едиснтвено и дизелот еден ден ќе има твинчарџер.
Најголем поздрав до изработката на ТСи 105, 122 и 160, за доведување на бензинот во реалноста и достапноста. Секоја чест.