Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 90737 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #180 на: 17 Март 2014, 12:44:09 pm »
За првиот линк и јас самиот пишав дека не ерелевантен и го ставив чисто за илустрација дека Yahhoo Answers ертко кога се теочни. Затоа го пуштив вториот каде што луѓето правеле ЕКСПЕРИМЕНТ назначувајќи и какви мерни инструменти користеле и број на вртежи и торкови и типови на мотори (Нисан) и секакви п материни... Значи тој тест го сметам за релевантен а не енкои Х сајтови што постираат рекла-казала

Спарк <> ентузијазам. Туку, кој сака ентузијастички, нека си купи алфа и на плин нека ја преработи. И онака шансите друго нешто да му цркне се далеку поголеми отколку да му се сјебе моторот од плин :D


ФЕР :)




Сосем фер. Треба сите да бидат фер, а не само некои.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #181 на: 17 Март 2014, 12:47:05 pm »
@Falanga: Првиот линк од Yahoo Questions не е релевантен. Ако сакаш ја ќе одговорам дека на плин се намалува температурата за 200 степена. Валидно е?

Второто е интересно и баш ќе го прочитам кога ќе имам малку слободно време.

И уште едно прашање.. Ако „уредно“ возење е до 3500 RPM, тогаш зошто воопшто постојат мотори за секојдневна, цивилна, уредна употреба што се вртат до рецимо 6000? Моторот е предвиден да се врти до тие 6000 вртежи. Потребно е да се врти до тие 6000 вртежи.

@krell: Факт и реалност е дека поновите мотори стануваат сè поосетливи и поосетливи на плин, и дека финансиската исплатливост сè повеќе и повеќе се одложува.

Токму тоа е и мојата поента. Не кај сите мотори е исплатлива конверзијата на плин, и не се е така црно и бело ко што некогаш се представува.

Ама мислам дека конечно добивме одоговори потребни за да секој поединечно си одлучи ПЛИН или НЕ ПЛИН.

Јас само си потврдив тоа што одлучив: ПЛИН НЕ

Ама мене ме вади второто штедливо дизел возило, па таа моја одлука за ПЛИН НЕ е уште поцврста.

HONDA CR-V 2.0 I-Vtec просечна цена за изминат КМ до сега: 8.86 MKD

Citroen C3 1.4 HDI просечна цена за изминат КМ до сега: 4 MKD


Плинаши? Колку ви е просечна цена по KM, ама земете го во обзир и потрошениот бензин, како и додадениот сервис за плинскиот уред?



Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #182 на: 17 Март 2014, 12:48:24 pm »
Господо,
Сеа ќе пробам да ви го елаборирам парадоксот на господата кои што вградуваат плин на нивните потенцијално “остеливи мотори“. Тоа се господа кои возат помоќни мотори и кои немаат г’з сопственото возило да го воат 160 км/ч на бензин па решиле да вградат плин и на автопат да изиграваат јаки фраери и да шибаат со 160-180 км/ч. Јас лично незнам некој во моето опкружување да имал проблем со вентилите а имаат пооминато по минимум 50к км на плин. Зошто? Зошто си ги возат колите нормално и без оптеретувања. Дискусиите што ги ваѓате тука од други фориме воопшто не се релевантни за македонската реалност. Тоа дека некој мотор на плин е поосетлив од друг си држи вода од икс икс причини НО еве тука ќе поставам едно конкретно прашање или да речам подобро разјаснување на мистеријата:

ЛП на првата страна вели дека моторите на Митсубиши се осетливи на плин и дека не го трпат истиот. Го посочувам во прва прилика да седне во такси возило од истиот бренд и да го праша возачот дали воопшто некош имал проблем со плинот. Одговорот е НЕ а причината е што тука низ град тој мотор не се тера до границите на издржливост и се вози најнормално (колку и да е тоа за такси возило). Плус по скопскиве гужви поголема е веројатноста да изгори вентил од стоењето во место и тргни застани пошто тогаш моторот развива најголема темп нели?
Стојам на располагање за дискусија :)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #183 на: 17 Март 2014, 12:51:50 pm »
Господо,
Сеа ќе пробам да ви го елаборирам парадоксот на господата кои што вградуваат плин на нивните потенцијално “остеливи мотори“. Тоа се господа кои возат помоќни мотори и кои немаат г’з сопственото возило да го воат 160 км/ч на бензин па решиле да вградат плин и на автопат да изиграваат јаки фраери и да шибаат со 160-180 км/ч. Јас лично незнам некој во моето опкружување да имал проблем со вентилите а имаат пооминато по минимум 50к км на плин. Зошто? Зошто си ги возат колите нормално и без оптеретувања. Дискусиите што ги ваѓате тука од други фориме воопшто не се релевантни за македонската реалност. Тоа дека некој мотор на плин е поосетлив од друг си држи вода од икс икс причини НО еве тука ќе поставам едно конкретно прашање или да речам подобро разјаснување на мистеријата:

ЛП на првата страна вели дека моторите на Митсубиши се осетливи на плин и дека не го трпат истиот. Го посочувам во прва прилика да седне во такси возило од истиот бренд и да го праша возачот дали воопшто некош имал проблем со плинот. Одговорот е НЕ а причината е што тука низ град тој мотор не се тера до границите на издржливост и се вози најнормално (колку и да е тоа за такси возило). Плус по скопскиве гужви поголема е веројатноста да изгори вентил од стоењето во место и тргни застани пошто тогаш моторот развива најголема темп нели?
Стојам на располагање за дискусија :)


Е гледаш, јас баш сум седнал во Такси возило Митсубиши и сум го поставил тоа прашање. Одговорот е дека Шкодите се подобри што ги возат, бидејќи имаат проблем со Митсубиши со плинот. Ова сум го прашал неколку пати до сега , и горе доле истиот одговор.

И земи го примерот што го дадов со Сузуки возилата од Автошкола. Тие сигурно не возеле 160-180 км/ч на автопат

За ова слободно прашај во Сузуки сервисот дали некогаш имале интервенција кај возила купени од Автошкола, ради вграден плин.


Исто и ти возиш мотор што не е осетлив на плин инаку, ама за жал тоа не е случај со сите марки и типови. Дискусијава не е да ве оцрниме оние што возите на плин, туку да се добие информација што се губи, а што се добива и за кои типови на возила и мотори каков е случајот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #184 на: 17 Март 2014, 12:53:52 pm »
Господо,
lajk4e!

Цитат
Плус по скопскиве гужви поголема е веројатноста да изгори вентил од стоењето во место и тргни застани пошто тогаш моторот развива најголема темп нели?
Стојам на располагање за дискусија :)

Не ги потценувај скопските гужви, каде експлоатацијата на моторите почнува да се мери во работни часови, а не во километри.
Најчести прегревања се случуваат во градски тргни-застани гужви.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг:
« Одговори #185 на: 17 Март 2014, 12:54:43 pm »
Има и предност кога возиш на плин, дека влага во гасовита состојба. Ваму минусирај ваму додај исто ти се фаќа.

Отсутен nekojtamu

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1165
Одг: Re: Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #186 на: 17 Март 2014, 12:55:59 pm »
[quote/]
Плинаши? Колку ви е просечна цена по KM, ама земете го во обзир и потрошениот бензин, како и додадениот сервис за плинскиот уред?
[/quote]

Три години по 35000 во просек, со потрошувачка од 7 ~7,5 литри. Сервис: 3500 денари.

Цената по километар ќе ја пресметате сами.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #187 на: 17 Март 2014, 12:56:24 pm »
И пред некој ден возев возило на наш член што е конвертиран на плин.

За оние што велат дека нема разлика измеѓу плин и бензин, јас лично приметив дека има.

На бензин е помазно, по меко по фино..На плин сепак се осеќа дека е нешто полошо.. Разликата не е голема, ама сепак се осеќа.

Значи не е се така розево со плинскиот уред. Си има дефинитивно и свои предности а и маани (како и све друго ).

Идејата на квалитетна дискусија е баш да се откријат предностите и мааните, па кој сака плин нека вози на плин.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #188 на: 17 Март 2014, 12:57:31 pm »
[quote/]
Плинаши? Колку ви е просечна цена по KM, ама земете го во обзир и потрошениот бензин, како и додадениот сервис за плинскиот уред?

Три години по 35000 во просек, со потрошувачка од 7 ~7,5 литри. Сервис: 3500 денари.
[/quote]

И колку пари е тоа по КМ? Да споредиме со моите бројки

И пиши со што кола е ова...Исто израчунај ја и цената за потрошениот бензин што го имаш (бидејќи не возиш 100% на плин)



Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #189 на: 17 Март 2014, 12:58:25 pm »
Господо,
Сеа ќе пробам да ви го елаборирам парадоксот на господата кои што вградуваат плин на нивните потенцијално “остеливи мотори“. Тоа се господа кои возат помоќни мотори и кои немаат г’з сопственото возило да го воат 160 км/ч на бензин па решиле да вградат плин и на автопат да изиграваат јаки фраери и да шибаат со 160-180 км/ч. Јас лично незнам некој во моето опкружување да имал проблем со вентилите а имаат пооминато по минимум 50к км на плин. Зошто? Зошто си ги возат колите нормално и без оптеретувања. Дискусиите што ги ваѓате тука од други фориме воопшто не се релевантни за македонската реалност. Тоа дека некој мотор на плин е поосетлив од друг си држи вода од икс икс причини НО еве тука ќе поставам едно конкретно прашање или да речам подобро разјаснување на мистеријата:

ЛП на првата страна вели дека моторите на Митсубиши се осетливи на плин и дека не го трпат истиот. Го посочувам во прва прилика да седне во такси возило од истиот бренд и да го праша возачот дали воопшто некош имал проблем со плинот. Одговорот е НЕ а причината е што тука низ град тој мотор не се тера до границите на издржливост и се вози најнормално (колку и да е тоа за такси возило). Плус по скопскиве гужви поголема е веројатноста да изгори вентил од стоењето во место и тргни застани пошто тогаш моторот развива најголема темп нели?
Стојам на располагање за дискусија :)


Е гледаш, јас баш сум седнал во Такси возило Митсубиши и сум го поставил тоа прашање. Одговорот е дека Шкодите се подобри што ги возат, бидејќи имаат проблем со Митсубиши со плинот. Ова сум го прашал неколку пати до сега , и горе доле истиот одговор.

И земи го примерот што го дадов со Сузуки возилата од Автошкола. Тие сигурно не возеле 160-180 км/ч на автопат

За ова слободно прашај во Сузуки сервисот дали некогаш имале интервенција кај возила купени од Автошкола, ради вграден плин.


Исто и ти возиш мотор што не е осетлив на плин инаку, ама за жал тоа не е случај со сите марки и типови. Дискусијава не е да ве оцрниме оние што возите на плин, туку да се добие информација што се губи, а што се добива и за кои типови на возила и мотори каков е случајот.


Проблеми од типот на check engine и други ствари ги тргаме настрана. Зборуваме за проблеми со вентили и други делови на моторот.
За моторите на сузуки незнам, можно е, но оценката генерална дека плинот не се исплати мислам дека не држи вода и е тенденциозен. Во сите форуми е напоменато дека доколку уредот се одржува редовно (а тука се мисли проверка најмалку двапати годишно а не на смена на филтри итн) нема да има никаков проблем. Доказ за тоа е и негубењето на гаранцијата кај одредени авто импортери, доколку се вгради плин на ново возило од салон :)

Отсутен nekojtamu

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1165
Одг: Re: Мотори осетливи на плин
« Одговори #190 на: 17 Март 2014, 12:58:52 pm »
Пежо 106 1.0, и да, возам 100% на плин.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #191 на: 17 Март 2014, 12:59:46 pm »
Сите се согласуваат дека плинот е ефтината алтернатива.
Како кај сите алтернативи и тука постојат компромиси.
Најголем компромис е просторот во гепек.
Втор компромис е унаказување на дел од инсталацијата на возилото
Трет компромис е разликата при работа на плин и бензин.

Кој може да живее со компромисите (јас можам...), нека конвертира на LPG. Кој не може, нека бара чаре на друга страна.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #192 на: 17 Март 2014, 13:00:19 pm »
Господо,
Сеа ќе пробам да ви го елаборирам парадоксот на господата кои што вградуваат плин на нивните потенцијално “остеливи мотори“. Тоа се господа кои возат помоќни мотори и кои немаат г’з сопственото возило да го воат 160 км/ч на бензин па решиле да вградат плин и на автопат да изиграваат јаки фраери и да шибаат со 160-180 км/ч. Јас лично незнам некој во моето опкружување да имал проблем со вентилите а имаат пооминато по минимум 50к км на плин. Зошто? Зошто си ги возат колите нормално и без оптеретувања. Дискусиите што ги ваѓате тука од други фориме воопшто не се релевантни за македонската реалност. Тоа дека некој мотор на плин е поосетлив од друг си држи вода од икс икс причини НО еве тука ќе поставам едно конкретно прашање или да речам подобро разјаснување на мистеријата:

ЛП на првата страна вели дека моторите на Митсубиши се осетливи на плин и дека не го трпат истиот. Го посочувам во прва прилика да седне во такси возило од истиот бренд и да го праша возачот дали воопшто некош имал проблем со плинот. Одговорот е НЕ а причината е што тука низ град тој мотор не се тера до границите на издржливост и се вози најнормално (колку и да е тоа за такси возило). Плус по скопскиве гужви поголема е веројатноста да изгори вентил од стоењето во место и тргни застани пошто тогаш моторот развива најголема темп нели?
Стојам на располагање за дискусија :)


Е гледаш, јас баш сум седнал во Такси возило Митсубиши и сум го поставил тоа прашање. Одговорот е дека Шкодите се подобри што ги возат, бидејќи имаат проблем со Митсубиши со плинот. Ова сум го прашал неколку пати до сега , и горе доле истиот одговор.

И земи го примерот што го дадов со Сузуки возилата од Автошкола. Тие сигурно не возеле 160-180 км/ч на автопат

За ова слободно прашај во Сузуки сервисот дали некогаш имале интервенција кај возила купени од Автошкола, ради вграден плин.


Исто и ти возиш мотор што не е осетлив на плин инаку, ама за жал тоа не е случај со сите марки и типови. Дискусијава не е да ве оцрниме оние што возите на плин, туку да се добие информација што се губи, а што се добива и за кои типови на возила и мотори каков е случајот.


Проблеми од типот на check engine и други ствари ги тргаме настрана. Зборуваме за проблеми со вентили и други делови на моторот.
За моторите на сузуки незнам, можно е, но оценката генерална дека плинот не се исплати мислам дека не држи вода и е тенденциозен. Во сите форуми е напоменато дека доколку уредот се одржува редовно (а тука се мисли проверка најмалку двапати годишно а не на смена на филтри итн) нема да има никаков проблем. Доказ за тоа е и негубењето на гаранцијата кај одредени авто импортери, доколку се вгради плин на ново возило од салон :)


Не рековме дека не се исплати за сите возила и сите марки..

Утврдуваме дека за некои се исплати, за некои не.

За моето возило јас лично сметам дека не ми се исплати со наученото и прочитаното до сега како лаик.



Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #193 на: 17 Март 2014, 13:01:20 pm »
Пежо 106 1.0, и да, возам 100% на плин.

Дури и зимно време не го палиш на бензин, туку директно на плин?

И израчунај колку те чини километар со твоето возило.. За моите пишав

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #194 на: 17 Март 2014, 13:01:29 pm »
И пред некој ден возев возило на наш член што е конвертиран на плин.

За оние што велат дека нема разлика измеѓу плин и бензин, јас лично приметив дека има.

На бензин е помазно, по меко по фино..На плин сепак се осеќа дека е нешто полошо.. Разликата не е голема, ама сепак се осеќа.

Значи не е се така розево со плинскиот уред. Си има дефинитивно и свои предности а и маани (како и све друго ).

Идејата на квалитетна дискусија е баш да се откријат предностите и мааните, па кој сака плин нека вози на плин.

Бидејќи знам за кое возило се работи, а и јас лично го имам возено 2-3 пати (еднаш и со видео документирано) искрено неможам да приметам било каква разлика помеѓу плин и бензин.

Можеби има мало „сецнување“ во моментот кога се префрла од плин на бензин, меѓутоа откога ќе префрли звукот, перформансите и работата на моторот за мене се исти.

Можеби не сум обрнал доволно внимание, а можеби ти си обрнал премногу. :D

„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“