Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 90739 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #165 на: 17 Март 2014, 11:32:37 am »
Постојат неколку опции за решавање на проблемот:
1. Купување афтермаркет вентили (комплет) кои се зајакнати и ја издржуваат зголемената температура. Оваа опција постои за Hyundai во Европа.
2. Паралелно работење на бензинските дизни во сите режими, над 4000рпм 100% на бензин.
3. Капалка со адитив.
4. Повремено возење само на бензин.

Ако знае некој нешто друго нека дополни.

Осим овие, постои нешто друго како варијанта?

И пак да прашам, дали постои некој адитив за во резервоарот, не во капалката, кој би ги заштитил вентилите, ако еве да речеме, повремено ја возиш на бензин? За на повисоки вртежи, нели може да се штелне уредот да дозира 10-20% бензин?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #166 на: 17 Март 2014, 11:40:33 am »
lp не коментирај во теми каде читаш од интернет и правиш copy-paste,зошто луѓе ти веруваат,не е во ред да ги лажеш

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #167 на: 17 Март 2014, 11:43:20 am »
lp не коментирај во теми каде читаш од интернет и правиш copy-paste,зошто луѓе ти веруваат,не е во ред да ги лажеш

Smicka, стварно има проблем со вградување на плин и новите модели на Honda на пример.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #168 на: 17 Март 2014, 11:43:20 am »
Интересно како се потепавте да го напаѓате ЛП, а никој не се нафати (освен Симо) конкретно да одговори на прашањата и да постира нешто поврзано со проблематиката.

И јас ги читам стварите кои ги кажува ЛП у врска со плинот, и не ми е свеедно, и нормално, би сакал да дознаам нешто повеќе. Арно ама, на тие што возат на плин 9245034593 билиони километри месечно, побитно им е да кажат колку ЛП не е у право, отколку да кажат ЗОШТО не е во право (ако не е).

Аман.

ЕДИТ: Извинување до Фаланга, и он се обиде на конструктивен начин да придонесе во дискусијата.
« Последно менување: 17 Март 2014, 12:32:45 pm velestrumf »
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #169 на: 17 Март 2014, 12:01:18 pm »
Незнам за друг адитив. Може цело време да се вбризгува одреден % на бензин.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #170 на: 17 Март 2014, 12:17:26 pm »
Мене ми е криво што не ставив плин на HR-V то. Тој мотор нема воопшто проблеми со плин, а извозев на бензин 110000 км.

На CR-V во дефинитивно нема да ставам плин во наредниве 5 години.



Ама слабо читате. Одговорот ти е даден ама кој да чита.
Приочитај го ова кратко е: http://www.slideshare.net/ucsp/experimental-study-of-the-effects-of-lpg-on-spark-ignition-engine-performance

Јас сум разговарал на оваа тема со луѓе што се разбираат, а читањето одокулу да потврдува истото.
Значи не е проблемот во возењето на ЛПГ туку начинот на кој се вози.
Температурата на издувните гасови не е причината туку причината е начинот на возење.
Значи, температурата на издувните гасови на бензин е од 600 до 1500 степени зависно од режимот на возењето.
Температурата на издувните гасови на плин е од 50 до 100 степени повисока кога се вози на плин одошто кога се вози на бензин што значи се двиѓи од 650 до 1600 степени од прилика.

Ова значи дека моторот повеќе се ебава кога се вози на бензин и издувни гасови од 1200 степени отколку кога се вози на плин и издувни гасови од 1000 степени. Се е до начинот на возење. Моторот помалку се абе ако возиш 160 на бензин одошто ако возиш 120 на плин.

Од досега изнесеното во стотици страници наназад, на плин се вози за економија и не се вози на 5000 вртежи туку на 3000. Ако сакаш да возиш на 5000 вртежи перфрли на бензин, ако сакаш да возиш економично вози на плин и нема да имаш НИКАКОВ проблем.

Во Плимонт ми имаат покажано дека два идентични мотори од две идентични возила после скоро исто изминато кимолетри може да имаат покажано дијаметрално различни нивоа на оштетување на моторот, од нула штета до целосна штета. Но едниот се вози на отворено под полна гас а другиот се вози економично и совесно.

Јас не би се плашел да возам на плин откако се информирав да речам темелно на темава. Кога сакам да возам брзо на отворено и под полна гас возам на бензин, кога сакам да стигнам од точка А до точка Б возам на плин и немам никаков пробле. Затоа Крел, Субару и Хонда можат да поминат стотици иљади километри на плин а притоа да немаат НИКАКОВ проблем.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #171 на: 17 Март 2014, 12:22:31 pm »
Имаше една автошкола кај нас што купи Сузуки возила, и во кои што вгради плин..

Овие возила ретко се возеа над 3000 rpm.

Кај сите нивни возила измеѓу 25000-35000 км поминати се јави проблем со вентилите.

Цената на оправката во Сузуки сервисот, кошташе повеќе од заштедата што ја имаа.

Еве за ова јави се во Сузуки сервисот, и прашај што они мислат, и дали имале некогаш лошо искуство со возила во кои имало вграден плин.

Ти возиш СПАРК кој што веројатно нема проблем со вградување на плин (исто и Honda HR-V нема никаков проблем со плин, без оглед како е вози), на начи на возење што исто е веројатно компатибилен со плински уред.

Прав си, ако се вози возилото до 3000 rpm, и ако е компатибилно со вградување на плин веројатно нема никаков проблем.

Проблем е што со моето возило не сакам да се замарам до колку смеам да го возам за да не се зезне, и како да го возам.. Па дури и тогаш читам статистики за овие мотори дека може да имаат проблем со плинот.

Исто не ми се допаѓа фактот на модификација на возилото при вградување на уредот (одредени и механички активности на самото возило).

Не велам апсолутно дека плин не чини.. Ама ете.. Ги видовме предностите и мааните, па кој мисли дека мааните не му пречат нека вози на плин.

Јас лично нема да возам на плин со ова возило што го имам.

За HR-V то ми е криво што не ставив

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #172 на: 17 Март 2014, 12:26:48 pm »
Интересно како се потепавте да го напаѓате ЛП, а никој не се нафати (освен Симо) конкретно да одговори на прашањата и да постира нешто поврзано со проблематиката.

И јас ги читам стварите кои ги кажува ЛП у врска со плинот, и не ми е свеедно, и нормално, би сакал да дознаам нешто повеќе. Арно ама, на тие што возат на плин 9245034593 билиони километри месечно, побитно им е да кажат колку ЛП не е у право, отколку да кажат ЗОШТО не е во право (ако не е).

Аман.

Exactly. До другите - наместо да го напаѓате лично, аргументи поткрепени со доказ.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #173 на: 17 Март 2014, 12:31:07 pm »
Океј, пошто Спаркови има на кило во државава, ако некогаш ми се јави проблем, гледам од удрени возила мотори има за по 250-600 евра (колку што кошта плинот иницијално). Бидејќи плинот ми се исплаќа на 11.000км, сосом доволно ми е со моторот да поминам барем 50.000 и кога ќе треба да го сменам за 500 евра моторот пак ќе бида мво голем ќар поради возење на плин. Ништо не ме чини на секои 6 години и 50.000км да менувам по еден мотор и да менувам по една сообраќајна. Пак сум во ќар.

Јас бидејќи си возам уредно до 3500 вртежи не очекувам да имам проблем. Сега имам 62.000км поминато, а со плин окулу 8000. Имам другарче во Хрватска со Спарк како мојот, се запознавме на британскиот форум за Даеву, он има до сега 120.000км поминато со спаркот на плин со Ланди Ренцо плински уред, но една генерација постар од мојот и нема никаков проблем со моторот, така да не очекувам дека ќе имам и јас.

@ Zero, добар ли е доказот што му го пуптив на ЛП, кога зборуваше невистини дека плинот горел со 1900 степени и го побив дека разликата меѓу температурата на издувните гасови кај плин и бензин е 49 до 96 степени?

Добар ли е? Сакам да слушнам тоа од тебе, за да не си носам терет на душа. Јас дадов аргумент, ЛП не даде а после ја смени темата и почна да ми спомнува Матизи. Кој е тролот во случајов?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #174 на: 17 Март 2014, 12:33:09 pm »
Дај рачето 5-ка да пишеме ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #175 на: 17 Март 2014, 12:35:54 pm »
Заклучок:

Кој сака да вози безгрижно на плин нека купи Спарк и нека вози до максимум 3500 рпм.

Кој сака да вози безгрижно ентузијастички на плин и без пазење на вртежите , нека купи Спарк и резервен мотор за него за секој случај :)





Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #176 на: 17 Март 2014, 12:37:29 pm »
Спарк <> ентузијазам. Туку, кој сака ентузијастички, нека си купи алфа и на плин нека ја преработи. И онака шансите друго нешто да му цркне се далеку поголеми отколку да му се сјебе моторот од плин :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #177 на: 17 Март 2014, 12:38:05 pm »
Дај рачето 5-ка да пишеме ;)

И тоа би ми вршело работа...

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #178 на: 17 Март 2014, 12:40:09 pm »
Спарк <> ентузијазам. Туку, кој сака ентузијастички, нека си купи алфа и на плин нека ја преработи. И онака шансите друго нешто да му цркне се далеку поголеми отколку да му се сјебе моторот од плин :D


ФЕР :)



Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #179 на: 17 Март 2014, 12:41:23 pm »
@Falanga: Првиот линк од Yahoo Questions не е релевантен. Ако сакаш ја ќе одговорам дека на плин се намалува температурата за 200 степена. Валидно е?

Второто е интересно и баш ќе го прочитам кога ќе имам малку слободно време.

И уште едно прашање.. Ако „уредно“ возење е до 3500 RPM, тогаш зошто воопшто постојат мотори за секојдневна, цивилна, уредна употреба што се вртат до рецимо 6000? Моторот е предвиден да се врти до тие 6000 вртежи. Потребно е да се врти до тие 6000 вртежи.

@krell: Факт и реалност е дека поновите мотори стануваат сè поосетливи и поосетливи на плин, и дека финансиската исплатливост сè повеќе и повеќе се одложува.