Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 90734 пати)

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #210 на: 17 Март 2014, 13:13:44 pm »
Е гледаш, јас баш сум седнал во Такси возило Митсубиши и сум го поставил тоа прашање. Одговорот е дека Шкодите се подобри што ги возат, бидејќи имаат проблем со Митсубиши со плинот. Ова сум го прашал неколку пати до сега , и горе доле истиот одговор.

Тек да знаеш на Шкодите што им се има дешавано... (потенцијално тролање :D)

Али да, генерално се поимуни на проблеми предизвикани од плин, во однос на Лансерите.

Дознав дека малтене 50% од такси Лансерите појавиле проблеми со плин. После околу 150000 км. Па да му еем мајке, ако појави проблем на таа километража, што е толку мука тогаш да се променат вентилите?

Јас за пример - у скоро 6 години, Лансерот сеа скоро ми напуни 40000 км. Додека да стигнам до 150000, ќе си се изнашетам убоо. У меѓувреме ќе соберам пари за нови вентили, од заштедата што сум возел на плин.

Математика = фантазија :)

На ова ќе додадам само: IN YOUR FACE B**CH :):):)

Убоо им објасни на сите

И уште кажи ни дека не осеќаш разлика во перформанси на спортскиот 1.4 мотор на Форд Фокус кога префрлаш од бензин на плин? :)

Еднаш го имам возено тој мотор и тој модел, и за да оди колата морав да ја газам над 4000 рпм (доста компатибилно со плински уред).

Како ја возиш ти колата кога си на плин? На колку вртежи менуваш?



Да барав кола со спортски перформанси ќе купев таква и воопшто немаше да ја конвертирам на плин!!!!!! Така да спортскиот момент кај мене одма Ви одпаѓа од игра! За мене и моите потреби е колата е ОДЛИЧНА!
Пак ќе се навратам на мојот претходен муабет, ем сакате да возите коли со спортски перформанси кои по дефиниција коштаат појше, ем сакате да ви бидат економични, стартни, итн итн........Да го цитирам Кили со изреката пак? :):)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #211 на: 17 Март 2014, 13:13:45 pm »
[relevant]

Има тука една работа која што тие што поминуваат “тоцку“ годишно ја забораваат а тоа е дека кога ќе стават плин, километражата дупло ќе им се зголеми бидејќи конечно ќе можат да ја запалат колата и да уживаат во истата без да се стегаат колку ќе потрошат. Од лично искуство ви кажувам дека колата ја возам каде каде повеќе од кога ставив плин. Ако претходно се мислев и се пазев дали да палам кола или да идам со бус, сеага немам таква грижа.
[/relevant]

И плус ќе ја продадеш полесно и поскапо. Нити за вртежи се замараш, нити за бутур... Него ај филмчиња.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #212 на: 17 Март 2014, 13:17:07 pm »
[relevant]

Има тука една работа која што тие што поминуваат “тоцку“ годишно ја забораваат а тоа е дека кога ќе стават плин, километражата дупло ќе им се зголеми бидејќи конечно ќе можат да ја запалат колата и да уживаат во истата без да се стегаат колку ќе потрошат. Од лично искуство ви кажувам дека колата ја возам каде каде повеќе од кога ставив плин. Ако претходно се мислев и се пазев дали да палам кола или да идам со бус, сеага немам таква грижа.
[/relevant]

И плус ќе ја продадеш полесно и поскапо. Нити за вртежи се замараш, нити за бутур... Него ај филмчиња.

Тука не се слагам. Кога го продавав HR-V то, го купи баш моето дека немаше плин конверзија (мада тој си стави плин уште одма).

Исто јас лично, никогаш не би купил половна кола со плин. Можеби би ставил јас во некоја кола, ама не би купил со веќе ставен уред.

Од кај да знам тој што го монтирал плинот како ја возел на плин? Може  никад не ја возел на бензин (како членот со пежото од погоре)? Може ја газел до Белград стално до даска на плин...


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #213 на: 17 Март 2014, 13:17:55 pm »
Ти си посебен.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #214 на: 17 Март 2014, 13:18:08 pm »
Поминувам 450км со 1200 денари плин, горе/долу зависно од цената на плинот. 1200/450= 2,66666 денари по километар.
На мојот плински уред не се менуваат филтри, наводно е нов модел, но јас ќе сменам филтер на 20.000 кој кошта ако добро памтам 1200 денари. Свеќици ќе сменам на 20.000км кои ќе ме коштаат 1200 денари за 3 комада од поскапите на Denso со Twin Tip. Трошокот би требало да ми биде толку од прилика.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #215 на: 17 Март 2014, 13:18:59 pm »
Прашај ме кое е првото прашање за сите што се јавија за Сидот што ми е на оглас.

Толку за колата, +500 ако имаше плин. Стандард прашање.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #216 на: 17 Март 2014, 13:20:25 pm »
Прашај ме кое е првото прашање за сите што се јавија за Сидот што ми е на оглас.

Толку за колата, +500 ако имаше плин. Стандард прашање.

Зашто некој би плати +500 за половен плин, за кој не се знае како и што е сервисиран, монтиран, и како е воопшто возена колата на плин, ако нов плински уред чини 550 ЕУР?

Изгледа јас стварно немам капацитет да разберам :)

Отсутен nekojtamu

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1165
Одг: Re: Мотори осетливи на плин
« Одговори #217 на: 17 Март 2014, 13:20:28 pm »
Пежото е 106, тоа за менување свеќички почесто се бајки (ngk отсекогаш сум менувал на 60-70000 без разлика дали колата има монтирано плински уред.) Колата си има свои маани кои не се поврзани со плинот. НА БЕНЗИН НЕ ЈА НИ ПАЛАМ.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #218 на: 17 Март 2014, 13:21:48 pm »
[relevant]

Има тука една работа која што тие што поминуваат “тоцку“ годишно ја забораваат а тоа е дека кога ќе стават плин, километражата дупло ќе им се зголеми бидејќи конечно ќе можат да ја запалат колата и да уживаат во истата без да се стегаат колку ќе потрошат. Од лично искуство ви кажувам дека колата ја возам каде каде повеќе од кога ставив плин. Ако претходно се мислев и се пазев дали да палам кола или да идам со бус, сеага немам таква грижа.
[/relevant]

И плус ќе ја продадеш полесно и поскапо. Нити за вртежи се замараш, нити за бутур... Него ај филмчиња.

Не се филмчиња, реалност е, сакал некој да признае или не. Впрочем, што има сеа тука на некој да го правдам  мојот избор дали да вградам плин на колата или не?!?!?!?!? Човек Ви ги кажува позитивните работи, кои за воља на вистината преовладуваат над лошите работи.
И пошто почнаа со математиката што викате за оваа математика: Кола помината на плин со 100к км заштедата е грубо околу МКД 300 К одколку да ја тераш колата на бензин. Епа Дени со тие пари воопшто не ми треба да ја продавам колата полесно или поскапо. Ме сваќаш нели?

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #219 на: 17 Март 2014, 13:22:03 pm »
Пежото е 106, тоа за менување свеќички почесто се бајки (ngk отсекогаш сум менувал на 60-70000 без разлика дали колата има монтирано плински уред.) Колата си има свои маани кои не се поврзани со плинот. НА БЕНЗИН НЕ ЈА НИ ПАЛАМ.

@Deni, да се продава ова Пежо и по иста цена исто вакво Пежо без плин кое би го купил? Ама скроз искрено?



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #220 на: 17 Март 2014, 13:22:23 pm »
Прашај ме кое е првото прашање за сите што се јавија за Сидот што ми е на оглас.

Толку за колата, +500 ако имаше плин. Стандард прашање.

Зашто некој би плати +500 за половен плин, за кој не се знае како и што е сервисиран, монтиран, и како е воопшто возена колата на плин, ако нов плински уред чини 550 ЕУР?

Изгледа јас стварно немам капацитет да разберам :)
Зошто ти кажвувам од искуство. Сакаш квоут од форумџија да ти дадам? Иако несакам да откривам приватни пораки.

Пежото е 106, тоа за менување свеќички почесто се бајки (ngk отсекогаш сум менувал на 60-70000 без разлика дали колата има монтирано плински уред.) Колата си има свои маани кои не се поврзани со плинот. НА БЕНЗИН НЕ ЈА НИ ПАЛАМ.

@Deni, да се продава ова Пежо и по иста цена исто вакво Пежо без плин кое би го купил? Ама скроз искрено?



Не е битно јас што би направил.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #221 на: 17 Март 2014, 13:22:41 pm »
@krell: По генералната состојба на колата, ќе познаеш и состојбата на плинскиот уред каква е. Тие што се грижат за колата, се грижат топтан.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #222 на: 17 Март 2014, 13:22:51 pm »
Изгледа јас стварно немам капацитет да разберам :)

Изгледа ;D
Шала на страна и јас размислувам исто како тебе. кога веќе знам дека плинот не прави проблем на возилото туку начинот на возење под плински на режим, не би верувал дека претходниот возач го возел со ак’л.
Затоа и јас би купил половно возило без плин, па би си го ставил самиот за +600 евра наместо да го плаќа +500 евра а да немам никаква информација за минатото на возилото и плинскиот систем.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #223 на: 17 Март 2014, 13:22:59 pm »
Поминувам 450км со 1200 денари плин, горе/долу зависно од цената на плинот. 1200/450= 2,66666 денари по километар.
На мојот плински уред не се менуваат филтри, наводно е нов модел, но јас ќе сменам филтер на 20.000 кој кошта ако добро памтам 1200 денари. Свеќици ќе сменам на 20.000км кои ќе ме коштаат 1200 денари за 3 комада од поскапите на Denso со Twin Tip. Трошокот би требало да ми биде толку од прилика.

И те молам стави ја и ставката за потрошен бензин.. Или и ти не возиш на бензин воопшто и не ја ни палиш на бензин?



Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #224 на: 17 Март 2014, 13:24:02 pm »
Прашај ме кое е првото прашање за сите што се јавија за Сидот што ми е на оглас.

Толку за колата, +500 ако имаше плин. Стандард прашање.

Зашто некој би плати +500 за половен плин, за кој не се знае како и што е сервисиран, монтиран, и како е воопшто возена колата на плин, ако нов плински уред чини 550 ЕУР?

Изгледа јас стварно немам капацитет да разберам :)
Зошто ти кажвувам од искуство. Сакаш квоут од форумџија да ти дадам? Иако несакам да откривам приватни пораки.

Пежото е 106, тоа за менување свеќички почесто се бајки (ngk отсекогаш сум менувал на 60-70000 без разлика дали колата има монтирано плински уред.) Колата си има свои маани кои не се поврзани со плинот. НА БЕНЗИН НЕ ЈА НИ ПАЛАМ.

@Deni, да се продава ова Пежо и по иста цена исто вакво Пежо без плин кое би го купил? Ама скроз искрено?



Не е битно јас што би направил.

Битно е.. Ама лично право е дали би се изјаснил или не по ова прашање.