Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 90732 пати)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #195 на: 17 Март 2014, 13:02:04 pm »
Сите се согласуваат дека плинот е ефтината алтернатива.
Како кај сите алтернативи и тука постојат компромиси.
Најголем компромис е просторот во гепек.
Втор компромис е унаказување на дел од инсталацијата на возилото
Трет компромис е разликата при работа на плин и бензин.

Кој може да живее со компромисите (јас можам...), нека конвертира на LPG. Кој не може, нека бара чаре на друга страна.

Токму така.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #196 на: 17 Март 2014, 13:02:23 pm »
Кај Спаркот се забележува следново:
негативно:
- звукот на плинските дизни наликува на звук на мотор од буба, значи малку се гласни дизните но тоа се приметува само кога стоиш во место и кога се трудиш да ги слушнеш.
- намален е торкот, моја проценка е некои 10%
- мојот уред е наместен да префрла на бензин коаг ќер се надминат 4500 вртежи, во моментот на префрлањето за дел од секунда се губи силата и повторно се воспоставува

позитивно (освен економијата на возењето):
- моторот работи помирно и потивко бидејќи плинската експлозија е послаба, торкот е намален, па силите кои делуваат на моторот, мењачот и држачите на моторот се помали и возењето е помазно и потивко.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #197 на: 17 Март 2014, 13:02:54 pm »
Ако е осетлив (азиски) моторот па и да се мислиш.

Знаете некој да имал всушност проблем заради плинскиот систем, или само рекла-казала? Или е еден на 200? Или и тој еден не е сигурен дека е од плинскиот систем?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #198 на: 17 Март 2014, 13:03:29 pm »
Е гледаш, јас баш сум седнал во Такси возило Митсубиши и сум го поставил тоа прашање. Одговорот е дека Шкодите се подобри што ги возат, бидејќи имаат проблем со Митсубиши со плинот. Ова сум го прашал неколку пати до сега , и горе доле истиот одговор.

Тек да знаеш на Шкодите што им се има дешавано... (потенцијално тролање :D)

Али да, генерално се поимуни на проблеми предизвикани од плин, во однос на Лансерите.

Дознав дека малтене 50% од такси Лансерите појавиле проблеми со плин. После околу 150000 км. Па да му еем мајке, ако појави проблем на таа километража, што е толку мука тогаш да се променат вентилите?

Јас за пример - у скоро 6 години, Лансерот сеа скоро ми напуни 40000 км. Додека да стигнам до 150000, ќе си се изнашетам убоо. У меѓувреме ќе соберам пари за нови вентили, од заштедата што сум возел на плин.

Математика = фантазија :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #199 на: 17 Март 2014, 13:03:55 pm »
И пред некој ден возев возило на наш член што е конвертиран на плин.

За оние што велат дека нема разлика измеѓу плин и бензин, јас лично приметив дека има.

На бензин е помазно, по меко по фино..На плин сепак се осеќа дека е нешто полошо.. Разликата не е голема, ама сепак се осеќа.

Значи не е се така розево со плинскиот уред. Си има дефинитивно и свои предности а и маани (како и све друго ).

Идејата на квалитетна дискусија е баш да се откријат предностите и мааните, па кој сака плин нека вози на плин.

Бидејќи знам за кое возило се работи, а и јас лично го имам возено 2-3 пати (еднаш и со видео документирано) искрено неможам да приметам било каква разлика помеѓу плин и бензин.

Можеби има мало „сецнување“ во моментот кога се префрла од плин на бензин, меѓутоа откога ќе префрли звукот, перформансите и работата на моторот за мене се исти.

Можеби не сум обрнал доволно внимание, а можеби ти си обрнал премногу. :D



Не обрнав премногу внимание, а не го ни цедев многу..Го возев нормално.. Разлика постои..

Не зборам за тоа сецнување при префрлање, туку за осетот при возење од кога се префрла на еден или друг тип на гориво.

Не е голема разлика, ама сепак постои (во рафинираноста и мазноста на работењето).


Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #200 на: 17 Март 2014, 13:03:59 pm »
Јас само сакав да кажам дека конкретно темава е отворена односно податоците за моторите се земени од други форуми и низ интернетот.
Друго што би сакал да додадам е дали има конкретно некој од форумашиве што имале вакви проблеми со своите возила конвертирани на плин?
Трето, дали имало случај на ете конкретно горење на вентил на возило кое било возно само на бензин? Колку што имам јас слушнато да, чекам и вие тука да кажете. :)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #201 на: 17 Март 2014, 13:06:24 pm »
Е гледаш, јас баш сум седнал во Такси возило Митсубиши и сум го поставил тоа прашање. Одговорот е дека Шкодите се подобри што ги возат, бидејќи имаат проблем со Митсубиши со плинот. Ова сум го прашал неколку пати до сега , и горе доле истиот одговор.

Тек да знаеш на Шкодите што им се има дешавано... (потенцијално тролање :D)

Али да, генерално се поимуни на проблеми предизвикани од плин, во однос на Лансерите.

Дознав дека малтене 50% од такси Лансерите појавиле проблеми со плин. После околу 150000 км. Па да му еем мајке, ако појави проблем на таа километража, што е толку мука тогаш да се променат вентилите?

Јас за пример - у скоро 6 години, Лансерот сеа скоро ми напуни 40000 км. Додека да стигнам до 150000, ќе си се изнашетам убоо. У меѓувреме ќе соберам пари за нови вентили, од заштедата што сум возел на плин.

Математика = фантазија :)


Искрено не ја разбирам математиката да вградиш плински уред со поминати 6500-7000 на годишно ниво

Јас поминувам 10000-15000 на годишно ниво со бензин, па контам дека не ми се исплати плинот.

Ама да имав возило што е за акање, и што к*р ме боли ќе му вградев

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #202 на: 17 Март 2014, 13:06:31 pm »
Е гледаш, јас баш сум седнал во Такси возило Митсубиши и сум го поставил тоа прашање. Одговорот е дека Шкодите се подобри што ги возат, бидејќи имаат проблем со Митсубиши со плинот. Ова сум го прашал неколку пати до сега , и горе доле истиот одговор.

Тек да знаеш на Шкодите што им се има дешавано... (потенцијално тролање :D)

Али да, генерално се поимуни на проблеми предизвикани од плин, во однос на Лансерите.

Дознав дека малтене 50% од такси Лансерите појавиле проблеми со плин. После околу 150000 км. Па да му еем мајке, ако појави проблем на таа километража, што е толку мука тогаш да се променат вентилите?

Јас за пример - у скоро 6 години, Лансерот сеа скоро ми напуни 40000 км. Додека да стигнам до 150000, ќе си се изнашетам убоо. У меѓувреме ќе соберам пари за нови вентили, од заштедата што сум возел на плин.

Математика = фантазија :)

На ова ќе додадам само: IN YOUR FACE B**CH :):):)

Убоо им објасни на сите

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #203 на: 17 Март 2014, 13:06:45 pm »
Кој како ќе си го нашелува плинот, таква разлика ќе има.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #204 на: 17 Март 2014, 13:07:09 pm »
Члинк имаше проблем со дупнат вентил, но он возеше на плин, со гас до даска, на подолга релација имајќи до знаење дека нешто не е во ред со колата, но човекот морал да стигне од А до Б за што поскоро и по било која цена.

Меродавно ли е?

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #205 на: 17 Март 2014, 13:08:42 pm »
Е гледаш, јас баш сум седнал во Такси возило Митсубиши и сум го поставил тоа прашање. Одговорот е дека Шкодите се подобри што ги возат, бидејќи имаат проблем со Митсубиши со плинот. Ова сум го прашал неколку пати до сега , и горе доле истиот одговор.

Тек да знаеш на Шкодите што им се има дешавано... (потенцијално тролање :D)

Али да, генерално се поимуни на проблеми предизвикани од плин, во однос на Лансерите.

Дознав дека малтене 50% од такси Лансерите појавиле проблеми со плин. После околу 150000 км. Па да му еем мајке, ако појави проблем на таа километража, што е толку мука тогаш да се променат вентилите?

Јас за пример - у скоро 6 години, Лансерот сеа скоро ми напуни 40000 км. Додека да стигнам до 150000, ќе си се изнашетам убоо. У меѓувреме ќе соберам пари за нови вентили, од заштедата што сум возел на плин.

Математика = фантазија :)

На ова ќе додадам само: IN YOUR FACE B**CH :):):)

Убоо им објасни на сите

И уште кажи ни дека не осеќаш разлика во перформанси на спортскиот 1.4 мотор на Форд Фокус кога префрлаш од бензин на плин? :)

Еднаш го имам возено тој мотор и тој модел, и за да оди колата морав да ја газам над 4000 рпм (доста компатибилно со плински уред).

Како ја возиш ти колата кога си на плин? На колку вртежи менуваш?


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #206 на: 17 Март 2014, 13:09:21 pm »
Члинк имаше проблем со дупнат вентил, но он возеше на плин, со гас до даска, на подолга релација имајќи до знаење дека нешто не е во ред со колата, но човекот морал да стигне од А до Б за што поскоро и по било која цена.

Меродавно ли е?

Е баш ова ми го потенцираа дечките од Плимонт во врска со горење на вентили. Ако се вдадеш накај Белград и цело време го цедиш до даска, онда да, постои ризик (и многу голема веројатност) да си напраиш беља на колата.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен nekojtamu

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1165
Одг: Re: Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #207 на: 17 Март 2014, 13:09:39 pm »
Пежо 106 1.0, и да, возам 100% на плин.

Дури и зимно време не го палиш на бензин, туку директно на плин?

И израчунај колку те чини километар со твоето возило.. За моите пишав

Зимава го запалив еднаш, а и лани чинам еднаш беше на бензин. За атер на сите деца што го читаат форумов (исклучок се Симо, Онак, Фаланга, евентуално уште некој), пресметав дека досега километар ме чини 2.85 денари.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #208 на: 17 Март 2014, 13:10:10 pm »
Е гледаш, јас баш сум седнал во Такси возило Митсубиши и сум го поставил тоа прашање. Одговорот е дека Шкодите се подобри што ги возат, бидејќи имаат проблем со Митсубиши со плинот. Ова сум го прашал неколку пати до сега , и горе доле истиот одговор.

Тек да знаеш на Шкодите што им се има дешавано... (потенцијално тролање :D)

Али да, генерално се поимуни на проблеми предизвикани од плин, во однос на Лансерите.

Дознав дека малтене 50% од такси Лансерите појавиле проблеми со плин. После околу 150000 км. Па да му еем мајке, ако појави проблем на таа километража, што е толку мука тогаш да се променат вентилите?

Јас за пример - у скоро 6 години, Лансерот сеа скоро ми напуни 40000 км. Додека да стигнам до 150000, ќе си се изнашетам убоо. У меѓувреме ќе соберам пари за нови вентили, од заштедата што сум возел на плин.

Математика = фантазија :)


Искрено не ја разбирам математиката да вградиш плински уред со поминати 6500-7000 на годишно ниво

Јас поминувам 10000-15000 на годишно ниво со бензин, па контам дека не ми се исплати плинот.

Ама да имав возило што е за акање, и што к*р ме боли ќе му вградев

Има тука една работа која што тие што поминуваат “тоцку“ годишно ја забораваат а тоа е дека кога ќе стават плин, километражата дупло ќе им се зголеми бидејќи конечно ќе можат да ја запалат колата и да уживаат во истата без да се стегаат колку ќе потрошат. Од лично искуство ви кажувам дека колата ја возам каде каде повеќе од кога ставив плин. Ако претходно се мислев и се пазев дали да палам кола или да идам со бус, сеага немам таква грижа.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #209 на: 17 Март 2014, 13:13:31 pm »
Пежо 106 1.0, и да, возам 100% на плин.

Дури и зимно време не го палиш на бензин, туку директно на плин?

И израчунај колку те чини километар со твоето возило.. За моите пишав

Зимава го запалив еднаш, а и лани чинам еднаш беше на бензин. За атер на сите деца што го читаат форумов (исклучок се Симо, Онак, Фаланга, евентуално уште некој), пресметав дека досега километар ме чини 2.85 денари.

Ќе ти биде ли тешко да ни ја напишеш пресемтката како си дошол до оваа вредност?

Мене лично ептен ме интересира, баш што водам статистика колку ме чини километар.

Ако добро израчунав си рачунал вака:

37 MKD по литар плин * 7.5 = 277,5 МКД/100 = 2.77 МКД.

Разликата до 2.85 е веројатно сервисот од 3500 МКД.

Ама.. Колку што јас разбрав, сепак има некое мало возење на бензин , а поготово зимно време дури се префрли на плин.


Плус свеќици .. Не знам дали има уште нешто друго?

Исто Пежо 107 е прилично лесна кола, што значи цената по км кај потешка кола е малку повисока.