Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 103205 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34364
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #180 на: 17 Март 2014, 12:44:09 pm »
За првиот линк и јас самиот пишав дека не ерелевантен и го ставив чисто за илустрација дека Yahhoo Answers ертко кога се теочни. Затоа го пуштив вториот каде што луѓето правеле ЕКСПЕРИМЕНТ назначувајќи и какви мерни инструменти користеле и број на вртежи и торкови и типови на мотори (Нисан) и секакви п материни... Значи тој тест го сметам за релевантен а не енкои Х сајтови што постираат рекла-казала

Спарк <> ентузијазам. Туку, кој сака ентузијастички, нека си купи алфа и на плин нека ја преработи. И онака шансите друго нешто да му цркне се далеку поголеми отколку да му се сјебе моторот од плин :D


ФЕР :)




Сосем фер. Треба сите да бидат фер, а не само некои.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #181 на: 17 Март 2014, 12:47:05 pm »
@Falanga: Првиот линк од Yahoo Questions не е релевантен. Ако сакаш ја ќе одговорам дека на плин се намалува температурата за 200 степена. Валидно е?

Второто е интересно и баш ќе го прочитам кога ќе имам малку слободно време.

И уште едно прашање.. Ако „уредно“ возење е до 3500 RPM, тогаш зошто воопшто постојат мотори за секојдневна, цивилна, уредна употреба што се вртат до рецимо 6000? Моторот е предвиден да се врти до тие 6000 вртежи. Потребно е да се врти до тие 6000 вртежи.

@krell: Факт и реалност е дека поновите мотори стануваат сè поосетливи и поосетливи на плин, и дека финансиската исплатливост сè повеќе и повеќе се одложува.

Токму тоа е и мојата поента. Не кај сите мотори е исплатлива конверзијата на плин, и не се е така црно и бело ко што некогаш се представува.

Ама мислам дека конечно добивме одоговори потребни за да секој поединечно си одлучи ПЛИН или НЕ ПЛИН.

Јас само си потврдив тоа што одлучив: ПЛИН НЕ

Ама мене ме вади второто штедливо дизел возило, па таа моја одлука за ПЛИН НЕ е уште поцврста.

HONDA CR-V 2.0 I-Vtec просечна цена за изминат КМ до сега: 8.86 MKD

Citroen C3 1.4 HDI просечна цена за изминат КМ до сега: 4 MKD


Плинаши? Колку ви е просечна цена по KM, ама земете го во обзир и потрошениот бензин, како и додадениот сервис за плинскиот уред?



Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #182 на: 17 Март 2014, 12:48:24 pm »
Господо,
Сеа ќе пробам да ви го елаборирам парадоксот на господата кои што вградуваат плин на нивните потенцијално “остеливи мотори“. Тоа се господа кои возат помоќни мотори и кои немаат г’з сопственото возило да го воат 160 км/ч на бензин па решиле да вградат плин и на автопат да изиграваат јаки фраери и да шибаат со 160-180 км/ч. Јас лично незнам некој во моето опкружување да имал проблем со вентилите а имаат пооминато по минимум 50к км на плин. Зошто? Зошто си ги возат колите нормално и без оптеретувања. Дискусиите што ги ваѓате тука од други фориме воопшто не се релевантни за македонската реалност. Тоа дека некој мотор на плин е поосетлив од друг си држи вода од икс икс причини НО еве тука ќе поставам едно конкретно прашање или да речам подобро разјаснување на мистеријата:

ЛП на првата страна вели дека моторите на Митсубиши се осетливи на плин и дека не го трпат истиот. Го посочувам во прва прилика да седне во такси возило од истиот бренд и да го праша возачот дали воопшто некош имал проблем со плинот. Одговорот е НЕ а причината е што тука низ град тој мотор не се тера до границите на издржливост и се вози најнормално (колку и да е тоа за такси возило). Плус по скопскиве гужви поголема е веројатноста да изгори вентил од стоењето во место и тргни застани пошто тогаш моторот развива најголема темп нели?
Стојам на располагање за дискусија :)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #183 на: 17 Март 2014, 12:51:50 pm »
Господо,
Сеа ќе пробам да ви го елаборирам парадоксот на господата кои што вградуваат плин на нивните потенцијално “остеливи мотори“. Тоа се господа кои возат помоќни мотори и кои немаат г’з сопственото возило да го воат 160 км/ч на бензин па решиле да вградат плин и на автопат да изиграваат јаки фраери и да шибаат со 160-180 км/ч. Јас лично незнам некој во моето опкружување да имал проблем со вентилите а имаат пооминато по минимум 50к км на плин. Зошто? Зошто си ги возат колите нормално и без оптеретувања. Дискусиите што ги ваѓате тука од други фориме воопшто не се релевантни за македонската реалност. Тоа дека некој мотор на плин е поосетлив од друг си држи вода од икс икс причини НО еве тука ќе поставам едно конкретно прашање или да речам подобро разјаснување на мистеријата:

ЛП на првата страна вели дека моторите на Митсубиши се осетливи на плин и дека не го трпат истиот. Го посочувам во прва прилика да седне во такси возило од истиот бренд и да го праша возачот дали воопшто некош имал проблем со плинот. Одговорот е НЕ а причината е што тука низ град тој мотор не се тера до границите на издржливост и се вози најнормално (колку и да е тоа за такси возило). Плус по скопскиве гужви поголема е веројатноста да изгори вентил од стоењето во место и тргни застани пошто тогаш моторот развива најголема темп нели?
Стојам на располагање за дискусија :)


Е гледаш, јас баш сум седнал во Такси возило Митсубиши и сум го поставил тоа прашање. Одговорот е дека Шкодите се подобри што ги возат, бидејќи имаат проблем со Митсубиши со плинот. Ова сум го прашал неколку пати до сега , и горе доле истиот одговор.

И земи го примерот што го дадов со Сузуки возилата од Автошкола. Тие сигурно не возеле 160-180 км/ч на автопат

За ова слободно прашај во Сузуки сервисот дали некогаш имале интервенција кај возила купени од Автошкола, ради вграден плин.


Исто и ти возиш мотор што не е осетлив на плин инаку, ама за жал тоа не е случај со сите марки и типови. Дискусијава не е да ве оцрниме оние што возите на плин, туку да се добие информација што се губи, а што се добива и за кои типови на возила и мотори каков е случајот.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44587
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #184 на: 17 Март 2014, 12:53:52 pm »
Господо,
lajk4e!

Цитат
Плус по скопскиве гужви поголема е веројатноста да изгори вентил од стоењето во место и тргни застани пошто тогаш моторот развива најголема темп нели?
Стојам на располагање за дискусија :)

Не ги потценувај скопските гужви, каде експлоатацијата на моторите почнува да се мери во работни часови, а не во километри.
Најчести прегревања се случуваат во градски тргни-застани гужви.

Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг:
« Одговори #185 на: 17 Март 2014, 12:54:43 pm »
Има и предност кога возиш на плин, дека влага во гасовита состојба. Ваму минусирај ваму додај исто ти се фаќа.

Отсутен nekojtamu

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1165
Одг: Re: Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #186 на: 17 Март 2014, 12:55:59 pm »
[quote/]
Плинаши? Колку ви е просечна цена по KM, ама земете го во обзир и потрошениот бензин, како и додадениот сервис за плинскиот уред?
[/quote]

Три години по 35000 во просек, со потрошувачка од 7 ~7,5 литри. Сервис: 3500 денари.

Цената по километар ќе ја пресметате сами.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #187 на: 17 Март 2014, 12:56:24 pm »
И пред некој ден возев возило на наш член што е конвертиран на плин.

За оние што велат дека нема разлика измеѓу плин и бензин, јас лично приметив дека има.

На бензин е помазно, по меко по фино..На плин сепак се осеќа дека е нешто полошо.. Разликата не е голема, ама сепак се осеќа.

Значи не е се така розево со плинскиот уред. Си има дефинитивно и свои предности а и маани (како и све друго ).

Идејата на квалитетна дискусија е баш да се откријат предностите и мааните, па кој сака плин нека вози на плин.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #188 на: 17 Март 2014, 12:57:31 pm »
[quote/]
Плинаши? Колку ви е просечна цена по KM, ама земете го во обзир и потрошениот бензин, како и додадениот сервис за плинскиот уред?

Три години по 35000 во просек, со потрошувачка од 7 ~7,5 литри. Сервис: 3500 денари.
[/quote]

И колку пари е тоа по КМ? Да споредиме со моите бројки

И пиши со што кола е ова...Исто израчунај ја и цената за потрошениот бензин што го имаш (бидејќи не возиш 100% на плин)



Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #189 на: 17 Март 2014, 12:58:25 pm »
Господо,
Сеа ќе пробам да ви го елаборирам парадоксот на господата кои што вградуваат плин на нивните потенцијално “остеливи мотори“. Тоа се господа кои возат помоќни мотори и кои немаат г’з сопственото возило да го воат 160 км/ч на бензин па решиле да вградат плин и на автопат да изиграваат јаки фраери и да шибаат со 160-180 км/ч. Јас лично незнам некој во моето опкружување да имал проблем со вентилите а имаат пооминато по минимум 50к км на плин. Зошто? Зошто си ги возат колите нормално и без оптеретувања. Дискусиите што ги ваѓате тука од други фориме воопшто не се релевантни за македонската реалност. Тоа дека некој мотор на плин е поосетлив од друг си држи вода од икс икс причини НО еве тука ќе поставам едно конкретно прашање или да речам подобро разјаснување на мистеријата:

ЛП на првата страна вели дека моторите на Митсубиши се осетливи на плин и дека не го трпат истиот. Го посочувам во прва прилика да седне во такси возило од истиот бренд и да го праша возачот дали воопшто некош имал проблем со плинот. Одговорот е НЕ а причината е што тука низ град тој мотор не се тера до границите на издржливост и се вози најнормално (колку и да е тоа за такси возило). Плус по скопскиве гужви поголема е веројатноста да изгори вентил од стоењето во место и тргни застани пошто тогаш моторот развива најголема темп нели?
Стојам на располагање за дискусија :)


Е гледаш, јас баш сум седнал во Такси возило Митсубиши и сум го поставил тоа прашање. Одговорот е дека Шкодите се подобри што ги возат, бидејќи имаат проблем со Митсубиши со плинот. Ова сум го прашал неколку пати до сега , и горе доле истиот одговор.

И земи го примерот што го дадов со Сузуки возилата од Автошкола. Тие сигурно не возеле 160-180 км/ч на автопат

За ова слободно прашај во Сузуки сервисот дали некогаш имале интервенција кај возила купени од Автошкола, ради вграден плин.


Исто и ти возиш мотор што не е осетлив на плин инаку, ама за жал тоа не е случај со сите марки и типови. Дискусијава не е да ве оцрниме оние што возите на плин, туку да се добие информација што се губи, а што се добива и за кои типови на возила и мотори каков е случајот.


Проблеми од типот на check engine и други ствари ги тргаме настрана. Зборуваме за проблеми со вентили и други делови на моторот.
За моторите на сузуки незнам, можно е, но оценката генерална дека плинот не се исплати мислам дека не држи вода и е тенденциозен. Во сите форуми е напоменато дека доколку уредот се одржува редовно (а тука се мисли проверка најмалку двапати годишно а не на смена на филтри итн) нема да има никаков проблем. Доказ за тоа е и негубењето на гаранцијата кај одредени авто импортери, доколку се вгради плин на ново возило од салон :)

Отсутен nekojtamu

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1165
Одг: Re: Мотори осетливи на плин
« Одговори #190 на: 17 Март 2014, 12:58:52 pm »
Пежо 106 1.0, и да, возам 100% на плин.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44587
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #191 на: 17 Март 2014, 12:59:46 pm »
Сите се согласуваат дека плинот е ефтината алтернатива.
Како кај сите алтернативи и тука постојат компромиси.
Најголем компромис е просторот во гепек.
Втор компромис е унаказување на дел од инсталацијата на возилото
Трет компромис е разликата при работа на плин и бензин.

Кој може да живее со компромисите (јас можам...), нека конвертира на LPG. Кој не може, нека бара чаре на друга страна.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #192 на: 17 Март 2014, 13:00:19 pm »
Господо,
Сеа ќе пробам да ви го елаборирам парадоксот на господата кои што вградуваат плин на нивните потенцијално “остеливи мотори“. Тоа се господа кои возат помоќни мотори и кои немаат г’з сопственото возило да го воат 160 км/ч на бензин па решиле да вградат плин и на автопат да изиграваат јаки фраери и да шибаат со 160-180 км/ч. Јас лично незнам некој во моето опкружување да имал проблем со вентилите а имаат пооминато по минимум 50к км на плин. Зошто? Зошто си ги возат колите нормално и без оптеретувања. Дискусиите што ги ваѓате тука од други фориме воопшто не се релевантни за македонската реалност. Тоа дека некој мотор на плин е поосетлив од друг си држи вода од икс икс причини НО еве тука ќе поставам едно конкретно прашање или да речам подобро разјаснување на мистеријата:

ЛП на првата страна вели дека моторите на Митсубиши се осетливи на плин и дека не го трпат истиот. Го посочувам во прва прилика да седне во такси возило од истиот бренд и да го праша возачот дали воопшто некош имал проблем со плинот. Одговорот е НЕ а причината е што тука низ град тој мотор не се тера до границите на издржливост и се вози најнормално (колку и да е тоа за такси возило). Плус по скопскиве гужви поголема е веројатноста да изгори вентил од стоењето во место и тргни застани пошто тогаш моторот развива најголема темп нели?
Стојам на располагање за дискусија :)


Е гледаш, јас баш сум седнал во Такси возило Митсубиши и сум го поставил тоа прашање. Одговорот е дека Шкодите се подобри што ги возат, бидејќи имаат проблем со Митсубиши со плинот. Ова сум го прашал неколку пати до сега , и горе доле истиот одговор.

И земи го примерот што го дадов со Сузуки возилата од Автошкола. Тие сигурно не возеле 160-180 км/ч на автопат

За ова слободно прашај во Сузуки сервисот дали некогаш имале интервенција кај возила купени од Автошкола, ради вграден плин.


Исто и ти возиш мотор што не е осетлив на плин инаку, ама за жал тоа не е случај со сите марки и типови. Дискусијава не е да ве оцрниме оние што возите на плин, туку да се добие информација што се губи, а што се добива и за кои типови на возила и мотори каков е случајот.


Проблеми од типот на check engine и други ствари ги тргаме настрана. Зборуваме за проблеми со вентили и други делови на моторот.
За моторите на сузуки незнам, можно е, но оценката генерална дека плинот не се исплати мислам дека не држи вода и е тенденциозен. Во сите форуми е напоменато дека доколку уредот се одржува редовно (а тука се мисли проверка најмалку двапати годишно а не на смена на филтри итн) нема да има никаков проблем. Доказ за тоа е и негубењето на гаранцијата кај одредени авто импортери, доколку се вгради плин на ново возило од салон :)


Не рековме дека не се исплати за сите возила и сите марки..

Утврдуваме дека за некои се исплати, за некои не.

За моето возило јас лично сметам дека не ми се исплати со наученото и прочитаното до сега како лаик.



Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #193 на: 17 Март 2014, 13:01:20 pm »
Пежо 106 1.0, и да, возам 100% на плин.

Дури и зимно време не го палиш на бензин, туку директно на плин?

И израчунај колку те чини километар со твоето возило.. За моите пишав

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #194 на: 17 Март 2014, 13:01:29 pm »
И пред некој ден возев возило на наш член што е конвертиран на плин.

За оние што велат дека нема разлика измеѓу плин и бензин, јас лично приметив дека има.

На бензин е помазно, по меко по фино..На плин сепак се осеќа дека е нешто полошо.. Разликата не е голема, ама сепак се осеќа.

Значи не е се така розево со плинскиот уред. Си има дефинитивно и свои предности а и маани (како и све друго ).

Идејата на квалитетна дискусија е баш да се откријат предностите и мааните, па кој сака плин нека вози на плин.

Бидејќи знам за кое возило се работи, а и јас лично го имам возено 2-3 пати (еднаш и со видео документирано) искрено неможам да приметам било каква разлика помеѓу плин и бензин.

Можеби има мало „сецнување“ во моментот кога се префрла од плин на бензин, меѓутоа откога ќе префрли звукот, перформансите и работата на моторот за мене се исти.

Можеби не сум обрнал доволно внимание, а можеби ти си обрнал премногу. :D

„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“