Јас колку што знам, рецесијата на вентилите во главата се јавува поради послаби материјали на самата глава и самите вентили/
Горењето на вентилите настанува, кога рецесијата ќе биде доволно голема за да не може вентилот комплетно да го затвори издувниот канал, бидејќи зазорот помеѓу вентилите и брегастата веќе не постои.
Решение за ова е едноставно и мислам дека може секој вичен мајстор кој обработувал глави да го направи. Тоа е да стави појачани ситсеви на вентилите (тоа се местата на главата, кај што вентилот допира), и вентили со подобар квалитет.
![](https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTDI3_0AxSFD-hS3FwMY62nYQ-ZYWGUsfIipV08QI00O3NUAQp9Gw)
![](http://www.emeraldinsight.com/content_images/fig/0180510303001.png)
![](http://www.geocities.ws/jharkola/images/miniturbo/cylhead2.jpg)
Еве ги и ситсевите:
![](http://www.benplace.com/valve_seat/seat6.jpg)
![](http://www.flowspeed.com/images/seats/seats-cutter.jpg)
![](http://image.mustangmonthly.com/f/techarticles/mump_0909_how_to_rebuild_a_200ci_six_part_1/29781933/mump_0909_29_%2Brebuild_six_cylinder_block%2Bexhaust_valve_seat.jpg)
Јас мислам дека ако имам возило кое ми е вредно и тешко за оправка, би ги направил овие промени пред да вградам плин, чисто превентивно. Отворање глава не е нешто што го расипува моторот, како што некои сакаат тука да прикажат
![Smiley :)](https://forum.carclub.mk/Smileys/FlatEmoji/smiley.gif)
За другиот дел од дискусијата - не коментирам. Извадете си ги очите, па да зачистам глупости.
@onak i @losi patishta, ве молам да не ме ставате во глупи дискусии без потреба.
Едит: @Krell, како што кажав претходно, карбонските наслаги од бензинот служат како заштита на вентилите и ситсевите. Поради почистото согорување на плинот, овие наслаги ги нема, па почнува вентилот да удира директно врз лежиштето. Колку тоа може да го издржи самиот мотор - зависи од дизајнот на материјалите. Истиот проблем се јави и при премин од оловен на безоловен бензин. Потполно истиот! Оловото во служеше како дампенинг елемент помеѓу вентилот и лежиштето.