Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1997451 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16245 на: 26 Февруари 2016, 18:27:00 pm »
Моите бројки од последниот технички.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Супер сте вие, ние немаме толку бројки, бар на хартијата. На крај има само една бројка :D

Што мотор е ова?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16246 на: 26 Февруари 2016, 18:33:26 pm »
Супер сте вие, ние немаме толку бројки, бар на хартијата. На крај има само една бројка :D
Што мотор е ова?

Бензинец Н46Б20. Атмосферска косилица со 140 коњи. Значи техничкиот е правен како што треба (без да го издувувам претходно за да загрее катализаторот и без адитиви).
Го сврзаа на компјутер, и веднаш му брцнаа сондата позади. Реално го мереа на ладен мотор и со сонда и по ОБД. Немаше разминувања меѓу вредностите по ОБД и по сонда. Катализаторот одличен, секундарната пумпа за воздух, одлична. Иако е ОБД сертифицирана, повеќето технички прегледи се олд скуул, комбинација од ОБД и сонда.

Единствените грешки што излегоа беа, едната сијалица на таблиците и десното рикверц светло. И ми рекоа да си ги поправам, затоа што на наредниот технички нема да минам ако ги има.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16247 на: 26 Февруари 2016, 18:36:30 pm »
А зошто на ладен мотор се прави тестот? Како прво го турираат моторот скоро во црвено, тоа е смрт на ладен мотор. Второ, кога е ладен моторот смесата не е како што треба, катализаторот ја нема работната температура постигнато. Нема смисла.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14390
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16248 на: 26 Февруари 2016, 18:36:36 pm »
Не е отиден катализаторот. Нема причина да е отиден, нема никаков дефект и никогаш немало. Катализатор се расипува ли некогаш? Од која причина? Резултат од мерење ќе ти дадам утре, да го земам само ливчето.

И престани да правиш мајмун од себе со сила и да измислуваш приказни. Нема благе везе ова што го зборуваш. Нема шанса во теорија а камо ли во пракса.
Kako katalizatorot be ne se rasipuva?Negoviot zivoten vek e okolu 100Kkm...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16249 на: 26 Февруари 2016, 18:37:16 pm »
Се расипува од погрешна смеса, а кај тебе беше целосно утната, трошеше многу и не одеше. Ти не ни знаеше што е мирисот, јас ти кажав дека си го ебал катализаторот. Не е страшно, не си ни прв ни последен на кој му го сјебале катализаторот со плин. Скоро сите се уништени.
Кај мене беше малку збогатена смешата, не трошеше повеќе одошто е нормално и одеше колку што треба. Никогаш во векот на колата немало дефект. Ти тресна глупост од ракав дека бил ебан катализаторот а јас и други после ти пуштија еден куп информации дека нема врска тоа со плинот и дека се случува редовно. На збогатена смеша моторот беше само една недела, после тоа се прештелува. Проблемот после тоа го немаше. Ниту светна чек енџин ниту имало било каков проблем.

Потрошувачката се движи меѓу 7 и 8,5 литри плин во град, а нешто под 6 на отворено. Еве вчера дотурив плин, 18,8 литри сум поминал 255 километри. На тоа одземам 10% пошто се вози и на бензин, пали на бензин и вози до 40 степени додека загрее. Тоа ти е у превод 8.1 литри плин низ скопските гужви, give or take. Ти не можеш толку со дизел да извадиш потрошувачка.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16250 на: 26 Февруари 2016, 18:41:09 pm »
А зошто на ладен мотор се прави тестот? Како прво го турираат моторот скоро во црвено, тоа е смрт на ладен мотор. Второ, кога е ладен моторот смесата не е како што треба, катализаторот ја нема работната температура постигнато. Нема смисла.

Не ја турираат во место. Од каде излезе турирањето? Ја закачуваат на компјутер, читаат грешки од меморијата сврзани со согорувањето и издувните гасови, гледаат колку степени има моторот и ја палат.Ако има над 60 степени одма мерат, ако не кога стигне 60 степени почнуваат да мерат. Не смее да ја турира, туку ја остава да дозагрее ако треба. Ако добро гледаш, во графата за температура на мотор има само минимум 60 степени (а нема максимум).
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16251 на: 26 Февруари 2016, 18:42:38 pm »
Уау ЏОни, кој плачко си. Еден саат е доволно да се расипе катализаторот а не цела недела.  Ти пратија многу линкови за да се увериш дека настрадал катализаторот, Симо дури те утеши и ти рече дека ти возиш на плин, не загадуваш многу и дозволено ти е да возиш и без катализатор. Не светнал чек енџин бидејќи најверојатно нема таква опција кај тебе. Попогрешна смеса не си можел да имаш.


А зошто на ладен мотор се прави тестот? Како прво го турираат моторот скоро во црвено, тоа е смрт на ладен мотор. Второ, кога е ладен моторот смесата не е како што треба, катализаторот ја нема работната температура постигнато. Нема смисла.

Не ја турираат во место. Од каде излезе турирањето? Ја закачуваат на компјутер, читаат грешки од меморијата сврзани со согорувањето и издувните гасови, гледаат колку степени има моторот и ја палат.Ако има над 60 степени одма мерат, ако не кога стигне 60 степени почнуваат да мерат. Не смее да ја турира, туку ја остава да дозагрее ако треба. Ако добро гледаш, во графата за температура на мотор има само минимум 60 степени (а нема максимум).
Дека рече на ладен мотор...

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16252 на: 26 Февруари 2016, 18:44:38 pm »
Дека рече на ладен мотор...

Па ладен е. На мојот мотор работната температура се движи од 103-107 степени. И буквално го чекаа да стигне 60 степени (ако се сеќавам кога го закачија беше околу 40) и го мереа на 2400 вртежи што не е над дозволеното од БМВ.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16253 на: 26 Февруари 2016, 18:45:29 pm »
Уау ЏОни, кој плачко си. Еден саат е доволно да се расипе катализаторот а не цела недела.  Ти пратија многу линкови за да се увериш дека настрадал катализаторот, Симо дури те утеши и ти рече дека ти возиш на плин, не загадуваш многу и дозволено ти е да возиш и без катализатор. Не светнал чек енџин бидејќи најверојатно нема таква опција кај тебе. Попогрешна смеса не си можел да имаш.

;D леле мајко, истата будала си ко и порано. Лажеш ко турчин :P ја бацуваш ли мајка ти со таа уста ме интересира.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16254 на: 26 Февруари 2016, 18:47:52 pm »
Дека рече на ладен мотор...

Па ладен е. На мојот мотор работната температура се движи од 103-107 степени. И буквално го чекаа да стигне 60 степени (ако се сеќавам кога го закачија беше околу 40) и го мереа на 2400 вртежи што не е над дозволеното од БМВ.

60 е ок. Кај нас туражираат многу повеќе од 2400рпм. Во хрватска пример туражираат до црвено, па се случува многу мотори, незагреани да рокнат.

Ај направи едно видео 60-140 во 4та брзина да видиме како се движи ламјата.


Уау ЏОни, кој плачко си. Еден саат е доволно да се расипе катализаторот а не цела недела.  Ти пратија многу линкови за да се увериш дека настрадал катализаторот, Симо дури те утеши и ти рече дека ти возиш на плин, не загадуваш многу и дозволено ти е да возиш и без катализатор. Не светнал чек енџин бидејќи најверојатно нема таква опција кај тебе. Попогрешна смеса не си можел да имаш.

;D леле мајко, истата будала си ко и порано. Лажеш ко турчин :P ја бацуваш ли мајка ти со таа уста ме интересира.
Секогаш зборувам вистина. Ако не беше така веднаш ќе ме побиеше со докази.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16255 на: 26 Февруари 2016, 18:49:49 pm »
Па ете ти кажувам како беше. Сакаш да кажеш дека твојот „доказ“ е подоказ од мојот?
Доказ ти е дека нема никаков проблем со колата и никогаш немало. Потрошувачката е нормална и снагата е нормална. Еде ти доказ дека лажеш.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3280
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16256 на: 26 Февруари 2016, 18:51:54 pm »
Не прејудицирам. Теориски и во пракса можам секогаш да го докажам тоа што го напишав.

Незрело е да тврдиш дека дизелот е подобар, само затоа што така пишувало на интернет и затоа што возиш дизел.

Проблемот не е во тоа што турбо бензинецот е подобар од турбо дизелот. Проблемот е што од петни жили се обидуваш да ја одбраниш дизел технологијата која си ја одбрал како погон на твоето возило. Нема тука наука и докажување егото е во прашање.

1.4 тди ги има истите аномалии што ги кажа за 1.2 Тси.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43936
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16257 на: 26 Февруари 2016, 18:59:50 pm »
Со 1 минутен турбо лаг и потрошувачка од сканија. И никогаш не станаа тренд, тук таму една на илјада. Дури откако цела европа се дизелаизира, се развија сите технологии, почнаа да го оживуваат мртовецот наречен бензинец.

За сѐ имаш оправдание ММЕ. Како не те лапнале за портпарол негде досега.  :D

Но така е. Имавме Порше Турбо, Субари импреца, БМВ 2002 Турбо, Нисан ГТР, Ф40. Стари легенди кои имаа големо турбо, голема турбо дупка и голема потрошувачка. Турбо бензинците беа исклучок. Кога турбото се стави на дизел, му легна од прва, затоа што на дизелот не можеш да ја згрешиш смесата воздух:гориво, дизелот работи на сите соодноси. Од 10:1 до 200:1 и никогаш не прави НОК, за разлика од бензинецот кој мора да биде точно 14.7:1, доколку не е толку НОК, ГРОМ, Експлозија, летаат декли.



Да беше помалку трол, никогаш немаше да ја напишеш реченицава, знаејќи дека дизелот на knock (самодетонирање) работи.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16258 на: 26 Февруари 2016, 19:00:06 pm »
OT.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16259 на: 26 Февруари 2016, 19:15:39 pm »
Доказ ала мвро ;D

От кај би знаел ти дека немаш проблем со снагата? Од 43те кс што ги има матизот корситиш максимум 13, страв ти е да претицаш камион, оти ќе ти потроши 0.2 повеќе, па правиш смртоносни колони од 15 коли зад тебе, па Дени ќе се изнервира и ќе ги претица сите и сите во ендек.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need