Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1998288 пати)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16275 на: 28 Февруари 2016, 16:21:18 pm »
....

И ти не знаеш колку си грешка, ама ај....

Ниту еден нов бензинец на полна гас не работи на 14.7, особено не турбаш, а тоа е она што се мери. Во сите други случаеви се оди на супер лин смеса заради економија. Или во превод, Closed loop и Open loop на ECU.

Не само нов, туку барем 10-12 години е веќе така. Се подигнува работната температура на моторот, се вози на бедна смеса од времето на почетокот на Variable Valve Timing.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43937
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16276 на: 28 Февруари 2016, 16:23:57 pm »
Цитат
Knocking is more or less unavoidable in diesel engines, where fuel is injected into highly compressed air towards the end of the compression stroke. There is a short lag between the fuel being injected and combustion starting. By this time there is already a quantity of fuel in the combustion chamber which will ignite first in areas of greater oxygen density prior to the combustion of the complete charge. This sudden increase in pressure and temperature causes the distinctive diesel 'knock' or 'clatter', some of which must be allowed for in the engine design.

Careful design of the injector pump, fuel injector, combustion chamber, piston crown and cylinder head can reduce knocking greatly, and modern engines using electronic common rail injection have very low levels of knock. Engines using indirect injection generally have lower levels of knock than direct injection engine, due to the greater dispersal of oxygen in the combustion chamber and lower injection pressures providing a more complete mixing of fuel and air. Diesels actually do not suffer exactly the same "knock" as gasoline engines since the cause is known to be only the very fast rate of pressure rise, not unstable combustion. Diesel fuels are actually very prone to knock in gasoline engines but in the diesel engine there is no time for knock to occur because the fuel is only oxidized during the expansion cycle. In the gasoline engine the fuel is slowly oxidizing all the time while it is being compressed before the spark. This allows for changes to occur in the structure/makeup of the molecules before the very critical period of high temp/pressure.[2]

https://en.wikipedia.org/wiki/Engine_knocking

Уикипедиа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16277 на: 28 Февруари 2016, 17:20:23 pm »
Ниту еден нов бензинец на полна гас не работи на 14.7, особено не турбаш, а тоа е она што се мери. Во сите други случаеви се оди на супер лин смеса заради економија. Или во превод, Closed loop и Open loop на ECU.


Чист пример, Гранде Пунто Абарт СС, 180кс, стандард вози 10.2:1 смеса.

Супер рич смеса, за максимална снага при забрзување.  Додека богатата смеса подобро ја трпи, тенката никако не ја трпи. Или подобро кажано не ја трпеше. Со директно вбризгување сега тоа е можно. Само тоа им е битно на сите производители. Работење на тенка смеса.


 






....

И ти не знаеш колку си грешка, ама ај....

Ниту еден нов бензинец на полна гас не работи на 14.7, особено не турбаш, а тоа е она што се мери. Во сите други случаеви се оди на супер лин смеса заради економија. Или во превод, Closed loop и Open loop на ECU.

Не само нов, туку барем 10-12 години е веќе така. Се подигнува работната температура на моторот, се вози на бедна смеса од времето на почетокот на Variable Valve Timing.


Мешаш VVT со Lean. Два различни поими :)


Цитат
Knocking is more or less unavoidable in diesel engines, where fuel is injected into highly compressed air towards the end of the compression stroke. There is a short lag between the fuel being injected and combustion starting. By this time there is already a quantity of fuel in the combustion chamber which will ignite first in areas of greater oxygen density prior to the combustion of the complete charge. This sudden increase in pressure and temperature causes the distinctive diesel 'knock' or 'clatter', some of which must be allowed for in the engine design.

Careful design of the injector pump, fuel injector, combustion chamber, piston crown and cylinder head can reduce knocking greatly, and modern engines using electronic common rail injection have very low levels of knock. Engines using indirect injection generally have lower levels of knock than direct injection engine, due to the greater dispersal of oxygen in the combustion chamber and lower injection pressures providing a more complete mixing of fuel and air. Diesels actually do not suffer exactly the same "knock" as gasoline engines since the cause is known to be only the very fast rate of pressure rise, not unstable combustion. Diesel fuels are actually very prone to knock in gasoline engines but in the diesel engine there is no time for knock to occur because the fuel is only oxidized during the expansion cycle. In the gasoline engine the fuel is slowly oxidizing all the time while it is being compressed before the spark. This allows for changes to occur in the structure/makeup of the molecules before the very critical period of high temp/pressure.[2]

https://en.wikipedia.org/wiki/Engine_knocking

Уикипедиа.
Појасно сега? :)
« Последно менување: 28 Февруари 2016, 17:25:39 pm LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16278 на: 28 Февруари 2016, 17:25:33 pm »
Ниту еден нов бензинец на полна гас не работи на 14.7, особено не турбаш, а тоа е она што се мери. Во сите други случаеви се оди на супер лин смеса заради економија. Или во превод, Closed loop и Open loop на ECU.


Чист пример, Гранде Пунто Абарт СС, 180кс, стандард вози 10.2:1 смеса.

Супер рич смеса, за максимална снага при забрзување.  Додека богатата смеса подобро ја трпи, тенката никако не ја трпи. Или подобро кажано не ја трпеше. Со директно вбризгување сега тоа е можно. Само тоа им е битно на сите производители. Работење на тенка смеса.


 






....

И ти не знаеш колку си грешка, ама ај....

Ниту еден нов бензинец на полна гас не работи на 14.7, особено не турбаш, а тоа е она што се мери. Во сите други случаеви се оди на супер лин смеса заради економија. Или во превод, Closed loop и Open loop на ECU.

Не само нов, туку барем 10-12 години е веќе така. Се подигнува работната температура на моторот, се вози на бедна смеса од времето на почетокот на Variable Valve Timing.


Мешаш VVT со Lean. Два различни поими :)


И тоа нема врска супер рич смеса со забрзувањето, конкретно на тој сетап само со поместување на смесата од 10.2:1 на 11.8:1 и корекција на палењето, повеќе на рание, се добива 15кс
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16279 на: 28 Февруари 2016, 17:29:34 pm »
Kaква врска нема? Тоа е беден начин да се извади некој коњ повеќе на сметка на здравјето на моторот. Тоа е богата смеса, и обичните бензинци можат да трпат побогата, ќе трпи. Но поретка НЕ МОЖЕ. Не можеше, се додека не се позајмија дизелските технологии, со кои бензинот се вбризгува пред тдц, исто како кај дизелот.  

За да биде тоа можно украдена е уште една клучна дизелска технологија: контрола на работата на моторот преку ДИЗНИТЕ а не преку клапната за воздух. Остануваат уште две клучни разлики меѓу дизел и бензинец: користењето на свеќици за запалување и ниската компресија. Koга ќе успее бензинецот да работи на дизелска компресија, тогаш ќе биде исто толку економичен.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16280 на: 28 Февруари 2016, 17:33:05 pm »
Ти рече супер рич смеса за максимално забрзување - Максимално забрзување НЕМА ВРСКА со супер рич смеса, баш напротив, снагата е помала. Кој разбра, разбра
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16281 на: 28 Февруари 2016, 17:49:44 pm »
Мешаш VVT со Lean. Два различни поими :)

Јас не мешам ништо, јас само ти кажувам како го постигнуваат тоа што го постигнуваат.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16282 на: 28 Февруари 2016, 18:18:31 pm »
нема кој нема ввти денес. го менува отворот и времетраењето на вентилите за помалку или повеќе воздух. Но пак си тера стоихиометриски, не може лин.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16283 на: 28 Февруари 2016, 18:19:20 pm »
Ти рече супер рич смеса за максимално забрзување - Максимално забрзување НЕМА ВРСКА со супер рич смеса, баш напротив, снагата е помала. Кој разбра, разбра

Ај дообјасни се, да разберат сите.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43937
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16284 на: 28 Февруари 2016, 20:43:48 pm »


https://en.wikipedia.org/wiki/Engine_knocking

Уикипедиа.
Појасно сега? :)
Не знам, ти кажи ми. Викаш никогаш не њокале....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16285 на: 28 Февруари 2016, 21:14:21 pm »
Нокање е ако дојде до самозапалување пред или после палење. Знаеш ли колку е штетно да настане екслозијата за време на компресија? Отиде клипнача со лежечи.
Кај дизелот настанува една експлозија, како резултат на самозапаување од висока компресија, во моментот кога е потребно.

Симе, која алфа троши повеќе бензин со ист стил на возење? Која е потешка?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43937
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16286 на: 28 Февруари 2016, 21:27:38 pm »
Нокање е ако дојде до самозапалување пред или после палење. Знаеш ли колку е штетно да настане екслозијата за време на компресија? Отиде клипнача со лежечи.
Кај дизелот настанува една експлозија, како резултат на самозапаување од висока компресија, во моментот кога е потребно.



Да ја повториме лекцијата од википедија за дизелите - овој пат повнимателно:

Knocking is more or less unavoidable in diesel engines, where fuel is injected into highly compressed air towards the end of the compression stroke. There is a short lag between the fuel being injected and combustion starting. By this time there is already a quantity of fuel in the combustion chamber which will ignite first in areas of greater oxygen density prior to the combustion of the complete charge. This sudden increase in pressure and temperature causes the distinctive diesel 'knock' or 'clatter', some of which must be allowed for in the engine design.

Значи со дизајнот на моторот, мора да се дозволи нок кај дизелите.

Цитат
Симе, која алфа троши повеќе бензин со ист стил на возење? Која е потешка?
Иста им е тежината. Потрошувачката е за ситен процент на страна на TBi

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16287 на: 03 Март 2016, 08:16:55 am »
Факт, кој најдобро ја објаснува неефикасноста на бензинчињата:

'The waste energy from running the 16.4 litre engine at full whack could heat 10 family homes in the winter.'

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16288 на: 03 Март 2016, 08:29:03 am »
LP - troll mode ON

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16289 на: 03 Март 2016, 09:28:55 am »
Затоа бензинците имаат јако парно во зима, до 10 пати побрзо загрева парното кај бензинците.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need