Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1998285 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16260 на: 26 Февруари 2016, 19:17:12 pm »
Со 1 минутен турбо лаг и потрошувачка од сканија. И никогаш не станаа тренд, тук таму една на илјада. Дури откако цела европа се дизелаизира, се развија сите технологии, почнаа да го оживуваат мртовецот наречен бензинец.

За сѐ имаш оправдание ММЕ. Како не те лапнале за портпарол негде досега.  :D

Но така е. Имавме Порше Турбо, Субари импреца, БМВ 2002 Турбо, Нисан ГТР, Ф40. Стари легенди кои имаа големо турбо, голема турбо дупка и голема потрошувачка. Турбо бензинците беа исклучок. Кога турбото се стави на дизел, му легна од прва, затоа што на дизелот не можеш да ја згрешиш смесата воздух:гориво, дизелот работи на сите соодноси. Од 10:1 до 200:1 и никогаш не прави НОК, за разлика од бензинецот кој мора да биде точно 14.7:1, доколку не е толку НОК, ГРОМ, Експлозија, летаат декли.



Да беше помалку трол, никогаш немаше да ја напишеш реченицава, знаејќи дека дизелот на knock (самодетонирање) работи.

Вистина ова го зборуваш?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16261 на: 26 Февруари 2016, 19:17:50 pm »
;D добро ај, така нека биде.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43937
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16262 на: 26 Февруари 2016, 19:24:38 pm »
Генерлално, принципот на самозапалување на смесата е основа на работниот такт на дизелот. За мене, дизелот нок-а цело време :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16263 на: 26 Февруари 2016, 19:37:08 pm »
Он зборува за предвремен knock. Кај дизелот тоа не може да се случи. Ама ЛП си трола све што не е дизел секако.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43937
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16264 на: 26 Февруари 2016, 19:41:06 pm »
Па не може да се деси кога нема гориво во комора пред да дојде клипот во TDC.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16265 на: 26 Февруари 2016, 21:26:25 pm »
Ima kaj dizel gorivo pred da stigne u tdc. I modeniot dizel si raboti vo opredelen afr tuka igra uloga erg to. I za volja na vistinata afr e slicen so benzinecot.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16266 на: 26 Февруари 2016, 21:37:53 pm »
Па не може да се деси кога нема гориво во комора пред да дојде клипот во TDC.
Exactly my point.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43937
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16267 на: 26 Февруари 2016, 21:40:59 pm »
Ima kaj dizel gorivo pred da stigne u tdc. I modeniot dizel si raboti vo opredelen afr tuka igra uloga erg to. I za volja na vistinata afr e slicen so benzinecot.
Ситно е тоа пред и по тдц. Служат за утишување на оревокршачката и за чистење на лањата.

Еве како одат фазите на вбризгување кај најмодерните:



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16268 на: 26 Февруари 2016, 22:16:49 pm »
Не го капирам графиков али при повисоки оптеретувања главното вбризгуввање започнува дебело пред тдц за да има време да заврши малце после тдц. Сеа вредности не ги памтам баш и не ме држи за збор кај мене мислам дека околу 30-35 степени пред тдц започнувасе вбризгувањето за да може да достигне пример 65-70мм3/такт на 1400бари раил притисок . Е сеа ако сакашда дигнеш снага и ти треба 80-90мм3/такт или идеш на поголем раил притисок или почињаш со порано вбризгување. 

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16269 на: 27 Февруари 2016, 09:20:16 am »
Па не може да се деси кога нема гориво во комора пред да дојде клипот во TDC.
Exactly my point.

Тоа е првиот услов. Вториот е што смесата може да биде погрешна во било кој размер и пак нема да направи проблем.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16270 на: 27 Февруари 2016, 09:22:23 am »
....

Освен да стопи некој клип.   ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16271 на: 27 Февруари 2016, 09:25:05 am »
Не, може да зачади црно/бело со пребогата/претенка смеса, но нема да направи нок. Нормално да не е 24/7/365 со 100x пребогата/претенка смеса..

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16272 на: 28 Февруари 2016, 14:50:59 pm »
BenZinot stohiometriski gori najdobro na 14.7:1, no NIKOJ avtomobil ne vozi tolku, osobeno ne turbas. A toa so nokot, ke se smeat lugeto, editiraj go postot
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16273 на: 28 Февруари 2016, 16:11:48 pm »
Имаш непотполна информација. Бензинците работат на 14.7.
Но новиве бензинци со директно вбризгување можат да работат и на сооднос различен од стоихиометрискиот, на кратко време.  Трпат и ултра лин и ултра рич. На кратко. За разлика од дизелот кој може цело време, кај кого не постои стоихиометрски коефициент.
Ултра лин е она што не занима, што бензинецот не можеше да го прави, сега може. За да го направи тоа, бензинецот не работи ко ОТТО туку ко дизел, вбризгување го прави не во првиот такт туку на крај од вториот.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16274 на: 28 Февруари 2016, 16:16:01 pm »
Ниту еден нов бензинец на полна гас не работи на 14.7, особено не турбаш, а тоа е она што се мери. Во сите други случаеви се оди на супер лин смеса заради економија. Или во превод, Closed loop и Open loop на ECU.


Чист пример, Гранде Пунто Абарт СС, 180кс, стандард вози 10.2:1 смеса.
« Последно менување: 28 Февруари 2016, 16:21:02 pm FilipM »
I’m so mean, I make medicine sick