Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1834282 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14158
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13890 на: 01 Јануари 2014, 17:19:46 pm »
Во Меган,во Тида тоа моторче влече како лудо.И во поглед на перформанси се исти со 1.8и на ЗХ-от.Исто забрзување од 0-100,иста крајна брзина.
1-ва брзина кај тој мотор нема потреба воопшто да се употребува,ама за кој како.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13891 на: 01 Јануари 2014, 17:49:59 pm »
Еве јас кажав од лично искуство како е да се живее с тој мотор секојдневно. Во 90% случаи за возење направо сосема задовлително. Маката му е кога ќе излезе од "sweet band" таму е неупотреблив.

Еве и некој друг што не го знам исто торола наоколу

Цитат
A Renault design borrowed from, among others, the Clio supermini, the 1.5 dCi may be clean and frugal but where's all the power? Squeezed into a narrow band that doesn't start until 2,500rpm and ends little more than 1,000 revs later would appear to be the answer. Putting your foot down with less than 2,000rpm dialled in results in nothing more than an embarassed rattle.

Извор:
http://www.durhamtimes.co.uk/news/1663915.print/


Цитат
You have to work that loud eight-valver pretty hard too, as this is a heavy car compared to the competition, and the torque band is pretty narrow.


Извор:
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Nissan-Qashqai-15dCi-Pure-Drive-2011-CAR-review/


Цитат
the engine's power band was surprisingly narrow. Keeping it moving required lots of cog-swapping and it soon became obvious why a six-speed gearbox had been provided.

That said, the engine was more than adequately powerful for general use and was very quiet and civilized at speed, with less noise than some comparable vehicles.

Извор:
http://www.youtube.com/watch?v=qzp_dQf8HOw

Цитат
Long gearing and a fairly narrow power band mean it's not really one for overtaking but it feels brisk at everyday speeds around town and on country roads.

Извор:
http://www.motobanter.co.uk/index.php?topic=1701.0

Значи може да не се сложувате. Ваш избор е како ќе си го „прифатите“ коментарот. Но дека јас ово а го измислувам во најмала рака е смешно да го тврдите.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13892 на: 01 Јануари 2014, 18:10:21 pm »
Brmavosk e феномен. Ужасно ги мрази дизелите, а сите коли што ги купува се дизели. Најверојатно кога пазари возило, LosiPatista со пиштол му стои над глава, и не му дава да купи бензинец.

1.5 дци го имаме на форумот, неколку членови го имаат, и се вози одлично. И моето искуство со тој мотор е одлично. Тој мотор има повеќе торк при 4300рпм, отколку косилицата со 103кс во било кој режим.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13893 на: 01 Јануари 2014, 18:22:20 pm »
Јас само две коли имам купено дизел. И една немав избор. За последнава досволно е не мора да коментирам веќе се раскажа доста.

Што се однесува до тоа дека луѓето се задоволни  од тој мотор не значи дека јас и тие луѓе имаме исти критериуми по што го цениме задоволството. Задоволството вообичаено е условено од исполнување на очекувањата.

Но како и во оние коментари  по случаен избор што ги најдов за 5 мин веројатно исто толку ќе најдеш кои велат дека моторот е феноменален.


Но ај јас што имам проблем да порценам какви се колите што ги возам, ме чуди како ти со не цели 100км извозени одма знаеш како секоја кола се  однесува во секоја ситуција и им делиш памет на другите. Јас барем не зборувам за возила што ги немам поседувано.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13894 на: 01 Јануари 2014, 18:23:52 pm »
Џабе што има повеќе торк, кога му е ограничен од 1500-2500 вртежи.. пред и после - прдеш.

Moже ова ќе ти разјасни:

Citroen 103hp:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Renault 106hp:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Не е баш така. Иста сила овие два мотори имаат при горниот вртежен опсег, таму каде што се измерени нешто над 100кс за двата.

Во долниот опсег, ZX има исто толку торк колку што има во горниот. Конзистентноста е на страната на бензинецот и тоа му дава поспортско чувство, но дизелот во случајов има многу повеќе сила. Дури кога ќе стигне до вртежниот опсег во кој се „уморува“, дизелот од примеров всушност доаѓа во опсегот во кој има иста сила како бензинецот, односно опсегот во која се добива највисоката бројка за кс.

Ова е причината поради која на темава цело време се форсира споредба на мотори со ист рејтинг за коњски сили и покрај тоа што во реалноста ретки се производителите што нудат таква понуда за иста цена (пр. BMW споредбата со која што oтупе LP). Бонус е ако како во случајов бензинецот е мало литражен без турбо.

Кај турбо-бензинците ова веќе не важи, како што видовме од споредбата на ТСИ затоа што торк кривата е многу по слична, иако не паѓа толку рано и толку стрмно

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13895 на: 01 Јануари 2014, 18:28:57 pm »
Џабе што има повеќе торк, кога му е ограничен од 1500-2500 вртежи.. пред и после - прдеш.

Moже ова ќе ти разјасни:

Citroen 103hp:

http://rototest-research.eu/spec/view/png/graph/STR-00061901-kW-Nm-C.png[/img]


Renault 106hp:

http://rototest-research.eu/spec/view/png/graph/STR-09020602-kW-Nm-C.png[/img]

Не е баш така. Иста сила овие два мотори имаат при горниот вртежен опсег, таму каде што се измерени нешто над 100кс за двата.

Во долниот опсег, ZX има исто толку торк колку што има во горниот. Конзистентноста е на страната на бензинецот и тоа му дава поспортско чувство, но дизелот во случајов има многу повеќе сила. Дури кога ќе стигне до вртежниот опсег во кој се „уморува“, дизелот од примеров всушност доаѓа во опсегот во кој има иста сила како бензинецот, односно опсегот во која се добива највисоката бројка за кс.

Ова е причината поради која на темава цело време се форсира споредба на мотори со ист рејтинг за коњски сили и покрај тоа што во реалноста ретки се производителите што нудат таква понуда за иста цена (пр. BMW споредбата со која што oтупе LP). Бонус е ако како во случајов бензинецот е мало литражен без турбо.

Кај турбо-бензинците ова веќе не важи, како што видовме од споредбата на ТСИ затоа што торк кривата е многу по слична, иако не паѓа толку рано и толку стрмно


КОнечно и косиличар да го сфати она што го трубам 3 години по ред. Дизелот во најслабиот режим има исто снага како бензинецот во најсилниот. Во сите други режими дизелот царува. Дизелот е во предност и кога се споредува со турбо бензинец, примерот со  БМВ.



Јас само две коли имам купено дизел. И една немав избор. За последнава досволно е не мора да коментирам веќе се раскажа доста.

Што се однесува до тоа дека луѓето се задоволни  од тој мотор не значи дека јас и тие луѓе имаме исти критериуми по што го цениме задоволството. Задоволството вообичаено е условено од исполнување на очекувањата.

Но како и во оние коментари  по случаен избор што ги најдов за 5 мин веројатно исто толку ќе најдеш кои велат дека моторот е феноменален.


Но ај јас што имам проблем да порценам какви се колите што ги возам, ме чуди како ти со не цели 100км извозени одма знаеш како секоја кола се  однесува во секоја ситуција и им делиш памет на другите. Јас барем не зборувам за возила што ги немам поседувано.
Но ете од првиот дизел си бил страшно незадоволен, и се расипувал и немал никви возни особини. Зошто го купи вториот дизел? Што не си заштеди 1000 евра, ќе си купеше бензинец.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13896 на: 01 Јануари 2014, 18:42:47 pm »

Џабе што има повеќе торк, кога му е ограничен од 1500-2500 вртежи.. пред и после - прдеш.


Вториов автомобил од 1500-4500 има над 150Nm. Првиот автомобил никогаш нема 150Nm
Што викаше еден професор (колку што се сеќавам): Вртежниот момент кажува дали воопшто еден автомобил може да совлада некоја нагорнина, а не за колку време ке ја совлада.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13897 на: 01 Јануари 2014, 18:43:56 pm »


Заборави да го прочиташ најважниот дел. Да ти помогнам

Ова е причината поради која на темава цело време се форсира споредба на мотори со ист рејтинг за коњски сили и покрај тоа што во реалноста ретки се производителите што нудат таква понуда за иста цена

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13898 на: 01 Јануари 2014, 19:12:04 pm »

Во долниот опсег, ZX има исто толку торк колку што има во горниот. Конзистентноста е на страната на бензинецот и тоа му дава поспортско чувство, но дизелот во случајов има многу повеќе сила. Дури кога ќе стигне до вртежниот опсег во кој се „уморува“, дизелот од примеров всушност доаѓа во опсегот во кој има иста сила како бензинецот, односно опсегот во која се добива највисоката бројка за кс.

Ова е причината поради која на темава цело време се форсира споредба на мотори со ист рејтинг за коњски сили и покрај тоа што во реалноста ретки се производителите што нудат таква понуда за иста цена (пр. BMW споредбата со која што oтупе LP). Бонус е ако како во случајов бензинецот е мало литражен без турбо.

Кај турбо-бензинците ова веќе не важи, како што видовме од споредбата на ТСИ затоа што торк кривата е многу по слична, иако не паѓа толку рано и толку стрмно

Не е воопшто спортски, предвидливо и конзистентно. Нема „да го снема“. Да не навлегуваме пак во трансмисии, тежина на возило итн.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13899 на: 01 Јануари 2014, 19:15:11 pm »

Но ете од првиот дизел си бил страшно незадоволен, и се расипувал и немал никви возни особини. Зошто го купи вториот дизел? Што не си заштеди 1000 евра, ќе си купеше бензинец.


И двата што сум ги купил имаа/имаат добри возни својства, како за дизел.  Останатото ако те мрзи да си пребараш наназад не го пишувам повторно.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13900 на: 01 Јануари 2014, 19:28:52 pm »
Oва за мене, тенк ју!


Дизелаш со 170кс.
0-200кмх = 29 секунди
160кмх/2700рпм


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13901 на: 01 Јануари 2014, 19:46:36 pm »
Јас кога го купив Спаркот и имав 3000 километри еден таксист имаше 333.000 километри а спаркот освен што седиштата му беа испокинати се движеше како нова кола. Му викам на тој како успеа да поминеш 333к километри за 4 години? Ми рече дека тројца ортаци биле и го возеле во 3 смени. Проблеми со моторот НУЛА.

1. тој мотор е издржлив и докажан.
2. такси возењето во 3 смени значи буквално 0 ладни стартови, најдобро за моторот.
3. сепак на секои 40-50к, мора да купуваш нова бензинска пумпа за инџекшнот

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10925
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13902 на: 04 Јануари 2014, 02:22:31 am »
Абе гледај од 1,14 натаму не се прај дека не разбираш некои работи.

Aj ти шо се разбираш, гледај како правилно се споредуваат коли:

2012 BMW 535i
2979 cm3 Line 6
Valvetronic
Twin Turbo
Power: 306 PS
Torque: 400 Nm
Curb weight: 1685 kg
Top speed: 250 km/h
0-100 km/h (s): 5.8
0-1 km (s): 25.1
Fuel consumption: EU urban/extra-urban/comb.:
11.1 / 6.3 / 8.1 l/100km
CO2 емисии во гр/km 188-194

2012 BMW 535d
2993 cm3 Line 6
Twin Turbo
Power: 313 PS
Torque: 630 Nm
Curb weight: 1725 kg
Top speed: 250 km/h
0-100 km/h (s): 5.5
0-1 km (s): 24.5
Fuel consumption: EU urban/extra-urban/comb.:
6.5 / 4.8 / 5.4 l/100km
CO2 емисии во гр/km 142-148




Дополнување:

535D vs 535i, од старт со гас до даска.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Дополнување:

535D vs 535i, меѓузабрзување

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Бензинецот губи во секоја дисциплина. Парче го прават.




Еден единствен пример во светот. 1000 пати постиран тука. Со задоволство ја очекувам следната генерација трилитарски турбо бензинец во БМВ, бидејќи бензинците од  2.0л стигнаа веќе до оваа снага.

По кубикажа се споредуваа ли Б и Д ?
А по јачажа ?
А дизелот што е поскап 10.000 € (десетхиљадифакингеура) ?
Или кој критериум одговара во моментот по тој ќе се споредува?
:P :D

Ајт среќна нова :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43566
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13903 на: 04 Јануари 2014, 09:20:33 am »
Веќе стигнал бензинецот, само треба да го тртнат во таа шасија. Спецификации за моторот од М3/М4:

ENGINE

   3.0L inline 6 cylinder engine (S55) with two mono-scroll turbochargers
        3,027 cc (compare to 2,979 cc of N55)

        89.6mm bore / 80mm stroke over-square (compare to 84mm bore / 89.6mm stroke under-square of N55)
        Derived from N55 engine
        Direct Injection
        VALVETRONIC
        Double-VANOS
        closed-decked crankcase (4.4 lbs / 2kg lighter)
        twin-wire arc-spray coating (instead of liners) in cylinder bores reduce engine weight
        20 lbs lighter than V8 S65 engine (from E90/E92 M3)
    430 HP (approximately) from around 5000-7300 RPM
    "far beyond" 369+ LB-FT (500 Nm) from under 2000 RPM to over 5000 RPM


    Slightly above 7500 RPM redline


http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=892746



Лошко? Коментар? Каква ќе ти биде споредбата кога ќе го сместат овој мотор во 5-ка и кога ќе биде *иста* цена како 535д?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13904 на: 04 Јануари 2014, 10:09:00 am »
Во петката веќе година или две е достапен 3 литарски дизелаш со 380ks, 740NM. Ора по автопатиштата. Првин нека излези новиот бензинец, нека го победи овај дизелаш, па после ќе вадиме помоќен дизел.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need