За секоја кола си постои соодветен мотор. Како што за Голф 7 једва брка работа 1.2 ТСИ 85, исто така једва брка работа 1.6 ТДИ 90.
Ама затоа 1.4 ТСИ 140 и 2.0 ТДИ 150, значително повеќе бркаат работа.
Од мое искуство, сите мали градски зујалици (а-ла Јарис и остали) со основниот бензинец трошат (компаративно) многу, а не нудат ама баш ништо во поглед на перформанси, мерак, итн. Од друга страна, мало дизелче со колку-толку повеќе торк значително го олеснува возењето низ град.
Другарче вчера си купи Мерцедес Ц220 ЦДИ 2.200cc 125hp 300 Nm... трга не велам не, ама не е то то. Таман го згазнал до патос почнува да влечи и мора да смени за да не рика како да го колат и некако со тоа ми се губи она чувство на убаво повлеквање.
Другар ти купил W202. Кола која почнала да се произведува во далееееееееееееечната 1993-та година, односно пред 20 години. Аргументов ти вришти.
Во денешно време 1.7-литарски турбодизел ги вади истите (и подобри) коњи и њутни. За 2-литраши па нагоре да не праиме муабет.