Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1993244 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34155
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13905 на: 04 Јануари 2014, 10:18:57 am »

Џабе што има повеќе торк, кога му е ограничен од 1500-2500 вртежи.. пред и после - прдеш.


Вториов автомобил од 1500-4500 има над 150Nm. Првиот автомобил никогаш нема 150Nm
Што викаше еден професор (колку што се сеќавам): Вртежниот момент кажува дали воопшто еден автомобил може да совлада некоја нагорнина, а не за колку време ке ја совлада.

Па тоа го зборуваме тука и тоа го пишува во мојот потпис, благодарение на гојдо. Дека Моќноста е одраз за јачината на моторот а не вртежниот момент.
Арно вика Гојдо вие дизелоглавите нема никогаш тоа да го сфатите.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13906 на: 04 Јануари 2014, 10:24:56 am »
што ти зборува дека „ние“ тоа не го разбираме? Кога кој било рече „дизел е бољи пошто има поише торк“? Јас не.

Само стереотипизирате безвезе. Читајте малце повнимателно што ви се пишува ебаго.

јас никогаш не реков „предноста на дизелот е дека има повеќе торк од бензинецот“. Реков дека тоа каде е торкот во спектарот на вртежите кај дизелите е нивната предност, и при тоа зборував за атм. диз. вс атм. бенз.

Што ќе ми е торк во вртежите во кои скоро никогаш не возам?

Тоа безвезно својство на атм. бенз. е „поправено“ кај турбо бензинците и свака час за тоа. Многу е пријатно да се вози кола со торк во ниските вртежи.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43926
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13907 на: 04 Јануари 2014, 10:26:24 am »
Да бе, сеа ќе докажеш и со анкета дека никој никогаш не вози во високи вртежи и дека може да ги замолиме производителите да ги ограничат на 2500 вртежи сите возила :D :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13908 на: 04 Јануари 2014, 10:28:06 am »
Не е во ред да ги откриваш намерите на анкетата :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43926
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13909 на: 04 Јануари 2014, 10:29:53 am »
Не откривам, јас само претпоставувам. Навистина не би знаел зошто би служела таа анкета, освен да се трола во оваа тема после со нејзе, пошто веќе се исцпрени сите трол средства за темава.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13910 на: 04 Јануари 2014, 10:34:04 am »
Нема да биде тролање ако се употребува методологија на истржаување.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3935
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13911 на: 04 Јануари 2014, 10:36:10 am »

Што ќе ми е торк во вртежите во кои скоро никогаш не возам?


Ем па, шо ќе тие да возиш во вртежи каде што нема торк.

Некако пологично ми изгледа да го возиш моторот каде што има сила отколку да го возиш до некаква имагинарна граница на вртежи, оти над тие вртежи не то се вози.


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13912 на: 04 Јануари 2014, 10:42:21 am »
Дизелот на 4300рпм има повеќе торк од максималниот торк на бензинецот со иста снага. И затоа нема потреба да се гази дизел повеќе од 4500рпм. Дизел може да извади 80% од максималните забрзувања ако менува на 3000рпм. Дизелот има искористлива, корисна снага, од 1500-45000рпм. Потентен е секогаш. Газиш и те лепи на седиште.

Бензинците се импотентни во сите режими, и мораш да менуваш на 6000 да извадиш некакви перформанси, но ни на 10.000рпм нема да те залепи на седиште. Турбо бензинците имаат голема турбо дупка. Турбо бензинците со директно вбризгување (полу дизели) се многу подобрени во смисла на искористлива снага во целото работно подрачје. Значи тоа се класите на мотори:

1.бензинец
2.турбо бензинец
3.полудизел
4.дизел



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43926
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13913 на: 04 Јануари 2014, 10:43:41 am »
Нема да биде тролање ако се употребува методологија на истржаување.

Ехее, барем нашава држава е позната по вредни и секојдневни анкети ;) Секоја недела на некоја телевизија по некои резултати од анкета ти пружаат за да те убедат дека прекрасно живееме.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13914 на: 04 Јануари 2014, 12:56:04 pm »
Ем па, шо ќе тие да возиш во вртежи каде што нема торк.

Од истите причини поради кои сите возат во ниски вртежи - штедење гориво.

Кога ја возев астрата на брат ми (ова више сум го раскажувал, ама ај) 1.4 бензин, АКО сакав сигурно влечење на какво сум навикнат ТОГАШ морав да го држам моторот на 3000+ рпм, ама па лапаше гориво ко луда. Луд-ни-ца потрошња. И, не, возен со значаен торк (3000+ рпм) бензинецот не звучеше ниту тивко ниту рафинирано. Драње.

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3042
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13915 на: 04 Јануари 2014, 13:00:14 pm »
Дали тоа Лошко напиша дека турбо бензинците биле тие со голема турбо дупка или лошо сум прочитал?

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8536
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13916 на: 04 Јануари 2014, 15:12:56 pm »
Полудизел? Аииии врвот е достигнат.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43926
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13917 на: 04 Јануари 2014, 15:24:39 pm »
Дизел на бензин што работи...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nekojtamu

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1165
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13918 на: 04 Јануари 2014, 15:30:36 pm »
Ај преместувајте во легендарни...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43926
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13919 на: 04 Јануари 2014, 15:32:41 pm »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.