Дизелот на 4300рпм има повеќе торк од максималниот торк на бензинецот со иста снага. И затоа нема потреба да се гази дизел повеќе од 4500рпм. Дизел може да извади 80% од максималните забрзувања ако менува на 3000рпм. Дизелот има искористлива, корисна снага, од 1500-45000рпм. Потентен е секогаш. Газиш и те лепи на седиште.
Бензинците се импотентни во сите режими, и мораш да менуваш на 6000 да извадиш некакви перформанси, но ни на 10.000рпм нема да те залепи на седиште. Турбо бензинците имаат голема турбо дупка. Турбо бензинците со директно вбризгување (полу дизели) се многу подобрени во смисла на искористлива снага во целото работно подрачје. Значи тоа се класите на мотори:
1.бензинец
2.турбо бензинец
3.полудизел
4.дизел