Баш така Штрумфче. Затоа секогаш преферирам споредба на нормални изведби од 70-150кс. Ама од страна на косиличарите редовно имаме споредба на дизел со многу појак бензинец, и потоа се гради егото. Примерот со двете бемвиња е идеален пример на 2 100% изедначени возила. Дизелот царува!
Во ред Патче
Јас кога направив споредба со мотори со иста зафатнина и ист тип на аспирација, произведени од ист производител, дизелот „царуваше“ само за некои 30 Њм повеќе вртежен момент, кој ќе го изгуби некои 700 вртежи откако ќе го добие (~1700 - ~2500). Бензинецот, иако со послаб вртежен момент, го „чува“ тој момент за подолг период на вртежи (~1700 до кај ~5000).
Реално гледано, кој во која ситуација има поголем поискористлив вртежен момент на располагање? Еве конкретно за претицање? Тој што има +30 Њм за 700 вртежи, или тој што има пун вртежен момент у малтене целиот работен опсег?
Зависи во која брзина си. Ако се движиш 60кмх, слободно ставај 3та или 4та, и терај до 110 или 140кмх.
Една работа не разбирате, дизелот има максимален торк многу поголем од бензинецот со иста снага. И да тој максимален торк е во помал ранг, 1800-2500 рпм, но го има и тука е. Секогаш кога сакам инстант пауер, газам и добивам лепење на седишта. Тој излив на снага е забава, кинење на гуми во втора брзина. Максималната снага на 4000 вртежи е иста како максималната снага на бензинец от при 5500, максималната брзина е иста, забрзувањето исто, ама изливот на снага на ниски е бонусот.
Дизелот е многу помоќен и многу потежок, односот кс/кг е донекаде запазен.
Си бегал ти од часови по физика. При тие брзини односот кс/аеродинамички отпор е многу поважен. кс/кг само во вакуум, или при старт, каде што отпорот на воздухот може да се занемари.
Кој отпор? Тргнуваат со 10кмх, а веќе при 100кмх дизелот е напред.