Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1834140 пати)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13920 на: 04 Јануари 2014, 16:10:45 pm »

Што ќе ми е торк во вртежите во кои скоро никогаш не возам?


Da te porpavam ako moze...."Sto ke mi e tork vo vrtezite vo koi 80% od vremeto ne vozam!" ili ako sakas..."Mi treba tork vo vrtezite vo koi 80% od vremeto vozam!"

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43562
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13921 на: 04 Јануари 2014, 16:13:30 pm »
Еве и анкета филип си напраи, да покаже дека не се вози во сите вртежи подеднакво.

Но торк ми треба таму кај што е снагата, кога држам притисната папуча гас до пола,  ич не ми треба торк. Тогаш глајдам (што би рекол рики - го едрам). А кога ќе ми треба сила од моторот, дауншитфт и гас до даска. Тогаш кога ми треба снага, истата и ја добивам со селекција на режимот на работа на моторот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13922 на: 04 Јануари 2014, 16:29:16 pm »
Нели е боље кога немаш обврска да дауншифташ, а ти треба здраво потегнување веднаш и сега, како што често ти притребува во секодневниот тргни-застани сообраќај? Со прост притисок на папучата за гас like a boss?

Ако баш сакаш и дизелот можеш да го дауншифташ. И кај него расте коњажата со растот на вртежите (captain obvious to the rescue).

(Баш прееска ми беше досадно па извозев соње-козјак-соње во стил на бензинец, на високи вртежи, со мењање пред црвеното)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20106
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13923 на: 04 Јануари 2014, 16:33:04 pm »
Јас секогаш спуштам брзина на дизелот мој пошто не влече доволно во таа брзина во која што сум. Ужас.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13924 на: 04 Јануари 2014, 17:16:42 pm »
Ем па, шо ќе тие да возиш во вртежи каде што нема торк.

Од истите причини поради кои сите возат во ниски вртежи - штедење гориво.


Клуч!

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43562
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13925 на: 04 Јануари 2014, 17:36:29 pm »
Нели е боље кога немаш обврска да дауншифташ, а ти треба здраво потегнување веднаш и сега, како што често ти притребува во секодневниот тргни-застани сообраќај? Со прост притисок на папучата за гас like a boss?

Ако баш сакаш и дизелот можеш да го дауншифташ. И кај него расте коњажата со растот на вртежите (captain obvious to the rescue).

(Баш прееска ми беше досадно па извозев соње-козјак-соње во стил на бензинец, на високи вртежи, со мењање пред црвеното)

Кај дизел мораш да апшифташ кога ќе ти треба снага, пошто брзо ја снемува во една брзина (поготово во пониските) поради краткиот распон на вртежи.

Може да те замислам со кашкаито:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13926 на: 04 Јануари 2014, 17:40:11 pm »

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6568
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13927 на: 04 Јануари 2014, 17:42:52 pm »
Кај дизел мораш да апшифташ кога ќе ти треба снага, пошто брзо ја снемува во една брзина (поготово во пониските) поради краткиот распон на вртежи.

Може да те замислам со кашкаито:


Ова е боље:

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43562
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13928 на: 04 Јануари 2014, 17:44:39 pm »
А, да... Пробај било кој дизел дауншифтај го кога си на 3500-4000 вртежи :D :D :D Сум пробал неколку пати (случајно, по навика од бензинците), мислев ќе се распука цела кола ко` ручна граната :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13929 на: 04 Јануари 2014, 18:48:05 pm »
Будалетинки овие со дизеливе се пуштаат на семафори... Да разјасниме не викам дека се коли за трки али се брзи.

[/url]



Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13930 на: 04 Јануари 2014, 19:24:53 pm »
како чади дизелашот. и брчи ко трактор. и едвај го помина бензинецот, скоро изедначени беа.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13931 на: 04 Јануари 2014, 19:53:44 pm »
Јас секогаш спуштам брзина на дизелот мој пошто не влече доволно во таа брзина во која што сум. Ужас.

Филип, го имам возено Кашкаи како твоето, и стварно над одреден број вртежи немаше апсолутно ништо. Онака повлекува, и оп НИШТО. Или можеби е до мене. Моето искуство при возењето беше, дека влечеше во еден краток распон на вртежи и после тоа ништо.

Затоа ми  е малку чудно кога пишуваш за 1.5 дЦИ во Кашкаи дека влече на повисок број вртежи, и општо описот на перформансите не се совпаѓа со искуството што го имав јас (го имав од Петок, до Понеделник, и извозев: Скопје-Гиновце-Скопје, па утредента Скопје-Охрид, па утредента, Охрид-Галичник-Скопје), па пред да го вратам го возев низ град.

 Кај 2.0 дЦИ е послично на тоа што го пишуваш, ама можеби и јас не знам да возам. Кој знае :)

Ај некогаш ќе мораш да ми демонстрираш во живо, за да видам што у ствари сум пропуштил... Или не... :)


Дарко

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13932 на: 04 Јануари 2014, 20:03:18 pm »
во кои режими поточно?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13933 на: 04 Јануари 2014, 20:16:50 pm »
LP ме заебаваш за режимите? што очекувате од 1.5дци во таа шасија бре луѓе осве нормално превозување од А до Б? перформанси?

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13934 на: 04 Јануари 2014, 20:18:52 pm »
во кои режими поточно?

Не можам точно да се сетам во кој распон на вртежи влече, и кога ја губи силата, ама еве што сум опишал кога ми беше сеќавањето најсвежо.Мислам дека над 3000-3500 вртежи нагло престануваше да влече, ама баш нагло (незгодно при претекнување, ако не си претекнал во оној распон што ја има снагата).

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7217.msg400364.html#msg400364

Еве еден извадок од тоа што сум постирал тогаш:

"Сепак решив да дадам шанса и тоа на поевтината верзија со 1.5dCI мотор, сончев кров и обични седишта и со погон на 2 тркала. Нивото на опрема мислам дека беше Acenta. Ми дадоа возило за тест и го имав цел викенд. Прво што приметив е дека моторот сепак не работи така рафинирано како 2.0 верзијата. Во лер го имаше оној момент на дизел, мало тресење,  што не го приметив во верзијата со 2.0 мотор.
Како и да следеше тест до рибникот кај Паланка и назад а утредента до Маврово, Галичник па до Охрид и наредниот ден назад до Скопје.

За жал следеше разочарување од возењето. Дефинитивно моторот не е соодветен за ова возило, односно е тром.. На момент покажува снага и мускул, ама само определен момент. Го нема оној thrill што ми го правеше 2.0 dCI. Исто и јас и девојка ми приметивме дека по криивни се клати и тоа многу и двајцата стигнавме зашеметени (дефинитивно различно го доживеавме од Текна 4WD верзијата на брат ми). Ко да возам друга кола буквално.. Не знам дали беше субјективно чуство или стврно толкава разлика во возење може да направат разликата во големината на тркалата и погонот на 4 тркала. Исто не бев среќен што фали Xenon , прилично неудобни седишта (не можев никако да се наместам да ми биде удобно), прилично лош систем итн итн.. Сето ова во комбинација со мал простор и нефлексибилност направи да дефинитивно се откажам од купување на Nisan Qashqai и да барам понатаму. Исто мене барем во тој тест период не ми успеа да ја извадам онаа потрошувачка што ја читам на форумов Смешко )."


Дарко