Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 410
Секоја кола мора се издувува. Затоа малите градски косилици ги отвараат на мизерно мала километража
Цитат: LosiPatista на 31 Декември 2013, 20:21:58 pmСекоја кола мора се издувува. Затоа малите градски косилици ги отвараат на мизерно мала километражаНајмала косилица што сум имал во животот беше Голф 2 Бензинец 1.1 или 1.3 (не се ни сеќавам колку беше).Го купив со 217000 км поминати, го продадов со 237000 км. Не беше чепнат воопшто во поглед на моторот, и тој после мене го возеше сигурно уште 100 000 км.Да не се повторувам, ниту еден од другите бензинци што сум ги поседувал немаше потреба од ништо друго освен редовен сервис.
Цитат: krell на 31 Декември 2013, 20:27:12 pmЦитат: LosiPatista на 31 Декември 2013, 20:21:58 pmСекоја кола мора се издувува. Затоа малите градски косилици ги отвараат на мизерно мала километражаНајмала косилица што сум имал во животот беше Голф 2 Бензинец 1.1 или 1.3 (не се ни сеќавам колку беше).Го купив со 217000 км поминати, го продадов со 237000 км. Не беше чепнат воопшто во поглед на моторот, и тој после мене го возеше сигурно уште 100 000 км.Да не се повторувам, ниту еден од другите бензинци што сум ги поседувал немаше потреба од ништо друго освен редовен сервис.Голф 2 не се споредува со модерен Спарк или останата модерна кола. Тоа е бесмертна машина. И ќе тера сигурно 500000Км.
Цитат: krell на 31 Декември 2013, 19:52:55 pmСо то јмотор едно 30 пати во 4 години имам возено по патот Елбасан-Тирана и назад преку планината. Ја излижав првата брзина. Не постои кола во живот што толку време била извозена во прва. Оној ZX so 1.8 атмо мотор беше пожив затоа што имаше ако ништо друго попредвидливи перформасни во цел опсег на вртежи.
Цитат: bramovsk на 31 Декември 2013, 20:06:51 pmЦитат: krell на 31 Декември 2013, 19:52:55 pmСо то јмотор едно 30 пати во 4 години имам возено по патот Елбасан-Тирана и назад преку планината. Ја излижав првата брзина. Не постои кола во живот што толку време била извозена во прва. Оној ZX so 1.8 атмо мотор беше пожив затоа што имаше ако ништо друго попредвидливи перформасни во цел опсег на вртежи.ЗХ-от има 153Нм при 3000врт/мин,а својата максимална снага од 103кс ја постигнува на 6000врт/мин.Меган-от има 250 Нм при 2000врт/мин,а сцојата максимална снага од 106кс ја постигнува при 4000врт/мин.Е сега незнам како си морал да го возиш дизелот во 1-ва цело време,а анемичниот(посебно за таков пат кој го имаш наведено) бензинец бил подобар.Ти се моЉам.
Цитат: MecheTo на 01 Јануари 2014, 15:14:36 pmЦитат: bramovsk на 31 Декември 2013, 20:06:51 pmЦитат: krell на 31 Декември 2013, 19:52:55 pmСо то јмотор едно 30 пати во 4 години имам возено по патот Елбасан-Тирана и назад преку планината. Ја излижав првата брзина. Не постои кола во живот што толку време била извозена во прва. Оној ZX so 1.8 атмо мотор беше пожив затоа што имаше ако ништо друго попредвидливи перформасни во цел опсег на вртежи.ЗХ-от има 153Нм при 3000врт/мин,а својата максимална снага од 103кс ја постигнува на 6000врт/мин.Меган-от има 250 Нм при 2000врт/мин,а сцојата максимална снага од 106кс ја постигнува при 4000врт/мин.Е сега незнам како си морал да го возиш дизелот во 1-ва цело време,а анемичниот(посебно за таков пат кој го имаш наведено) бензинец бил подобар.Ти се моЉам.Zatoa shto go snemuva obrtniot moment nad 2500 vrtezi. Moljati se.
Како го кажавте тоа,дека од 1500-2500 врт има 250Нм,а после тоа се гаси моторот,нема воопшто Нм.Барем при ниски вртежи дизелот нема мака и има снага.