Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2261525 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6866
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13080 на: 20 Октомври 2013, 17:15:59 pm »
и тоа го има и кај нас поточно во ПЛИМОНТ. имаат уреди за ТЕЧНО ВБРИЗГУВАЊЕ НА ПЛИН и веќе вградени во возила. е тиа имаат еден проблем со пумпите, бидејки за да биде течно гориво под притисок мора да има и пумпа. пумпите севнатре во боцата и се со краток рок на траење, кој се движи околу 150.000 километри.

За мене, ова не е краток рок пошто ја оваа километража испод 10 години возење не би ја направил, така да за мене не е краток рок.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13081 на: 20 Октомври 2013, 17:17:08 pm »
Зошто 200 на саат у место? Нели може у прва со доволен отпор на ваљците? Или не се толку јаки ваљците??

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13082 на: 20 Октомври 2013, 17:23:08 pm »
и тоа го има и кај нас поточно во ПЛИМОНТ. имаат уреди за ТЕЧНО ВБРИЗГУВАЊЕ НА ПЛИН и веќе вградени во возила. е тиа имаат еден проблем со пумпите, бидејки за да биде течно гориво под притисок мора да има и пумпа. пумпите севнатре во боцата и се со краток рок на траење, кој се движи околу 150.000 километри.

За мене, ова не е краток рок пошто ја оваа километража испод 10 години возење не би ја направил, така да за мене не е краток рок.

кратоке друже... за тебе не е ама во светски рамки краток е. на светско ниво се рачуна 70-80к за година... тоа што кај нас бидејки сме мала земја па соодветно на тоа и градовите се мали бајаги помалку се вози. сите поголеми светски метрополи се со големина на македонија...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13083 на: 20 Октомври 2013, 17:23:24 pm »
Bukata e isklucivo od mehanizmot na valjacite. Dali 1% e od kolata.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30196
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13084 на: 20 Октомври 2013, 17:28:14 pm »
и тоа го има и кај нас поточно во ПЛИМОНТ. имаат уреди за ТЕЧНО ВБРИЗГУВАЊЕ НА ПЛИН и веќе вградени во возила. е тиа имаат еден проблем со пумпите, бидејки за да биде течно гориво под притисок мора да има и пумпа. пумпите севнатре во боцата и се со краток рок на траење, кој се движи околу 150.000 километри.

За мене, ова не е краток рок пошто ја оваа километража испод 10 години возење не би ја направил, така да за мене не е краток рок.

кратоке друже... за тебе не е ама во светски рамки краток е. на светско ниво се рачуна 70-80к за година... тоа што кај нас бидејки сме мала земја па соодветно на тоа и градовите се мали бајаги помалку се вози. сите поголеми светски метрополи се со големина на македонија...

Еве ти Average Mileage низ Америка:

http://www.fhwa.dot.gov/ohim/onh00/bar8.htm

Според нив, просекот е 13.476 милји или 21.688 километри.

Еве ти Average Distance Traveled за Европа:

http://www.acea.be/news/news_detail/vehicles_in_use

The average annual distance travelled by a car in the EU is about 14 000 km/year*.

Дааааалеку од 70-80к просек за година.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13085 на: 20 Октомври 2013, 17:29:07 pm »
можно е да грешам.. јас од друго место следев и гледав...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34340
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13087 на: 20 Октомври 2013, 18:16:52 pm »
http://www.technobuffalo.com/2011/09/09/the-pitiful-life-of-an-internet-troll-a-delightful-rant/


Ohh aaoouu!!!!



LosiPatista, FilipV, Sportex, Deni

In order of appearance ;D


Не е дизел а работи под вода........ што е тоа?
Not a valid youtube URL
« Последно менување: 20 Октомври 2013, 18:30:45 pm Falangasaurus »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13088 на: 20 Октомври 2013, 18:47:04 pm »
Кога аргументите ќе стивнат...


...останува тролањето (несмасно, додуша)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13089 на: 20 Октомври 2013, 18:50:16 pm »
Зошто 200 на саат у место? Нели може у прва со доволен отпор на ваљците? Или не се толку јаки ваљците??

Нема проблем dyno-то, он ќе си измери и во прва. Обично се бира „direct drive“ брзината затоа што се смета дека така има најмалку загуби низ трансмисијата. Не мора секоја кола да се заврти до 200. Од брзината на тркалата и измерениот торк на тркала при одреден број вртежи на моторот, динамометарот ќе си направи крива на соодветен торк при соодветни вртежи без никаков проблем.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13090 на: 20 Октомври 2013, 18:57:00 pm »
Обично се бира „direct drive“ брзината затоа што се смета дека така има најмалку загуби низ трансмисијата.

Аааа, така, разбирам! фала! Требаше да ми текне!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13091 на: 21 Октомври 2013, 10:11:59 am »
Ресет! Ајде сега малку поразбрано и без (груби) лични навреди.






Благодарам.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11094
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13092 на: 21 Октомври 2013, 16:05:28 pm »
Ме интересира дали тси 1.4 качува нагоре рецимо на стража на 2000 вртежи или мора да се вози на повеќе?значи не за брзо возење за да ги пројдеш сите нагоре,него нормално искачување?неам возено тси,затоа прашувам,а по муабетите на членовите кои го имаат треба да се земе во предвид како убава варијанта на мотор

Eve dali moze vo 5ta 1500-2000rpm?

Mоже и редовно го прави тоа ;)


Јас многу често ја користам можноста за едитирање бидејќи често поправам јазични грешки, кратам постови од излишни елементи... Но никогаш за да ја сменам суштината на кажаното.


Јаа мајката, не бирам помеѓу Џулиета ТД и ТБ, затоа што е Алфа  ;D
Или во убави мачиња кога ја менуваш ептен суштината, па ставаш тетка што ја осудиле на 600км вожња без престан во SDi  :D

На турбо бензинец не би ставал плин, достапноста на обртниот момент во полето на ниски вртежи гарантира ниска потрошувачка за што е доказ многу ценетиот форумаш Марјанот. За кејфот, кога ќе се отераат обртаите до црвената линија која е + 2500 - 3500 обртаи над дизелското испуштање душа, вреди да се плати некој денар повеќе. Компензира звукот а и фактот дека со тоа стискање не го загрозувам здравјето на сограѓаните. Едноставно дизелашите се социјална, прелазна категорија, штетни за здравјето на луѓето и што поскоро треба да се искоренат од употреба.

 ::) ::)



Kажи ако доаѓаш како стучно жири во недела :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13093 на: 21 Октомври 2013, 16:31:26 pm »

Јас многу често ја користам можноста за едитирање бидејќи често поправам јазични грешки, кратам постови од излишни елементи... Но никогаш за да ја сменам суштината на кажаното.


Јаа мајката, не бирам помеѓу Џулиета ТД и ТБ, затоа што е Алфа  ;D
Или во убави мачиња кога ја менуваш ептен суштината, па ставаш тетка што ја осудиле на 600км вожња без престан во SDi  :D

Уууу, браво шерлоче, ме провали. Што јес - јес: со тебе нема заебанција...

Освен што... со џулиетата не ја сменив суштината, туку ја избришав. Тоа сум го направил неколку пати, пет-шес: ќе ме изнервира некој, ќе напишам што не треба, па ќе ми помине лутината, ќе ми стане криво и ќе избришам. Но не правам педерски измени при кои текстот ќе остане сличен, а суштината сменета. На тоа мислев.

А во убави мачиња не сум сменил ништо. Таму ми избришаа пост.

И не знам што толку ви смета едитирање на постови. Таа опција не е за украс. Штета што нема ко на фејсбук „едит хистори“ за остроумните лукави детективи да им биде полесна светата мисија.

Секој пат кога дискусијата ќе тргне од темата во правец на дискутирање за дискутантите, значи дека аргументите се потрошиле.

P.S. И овој пост е едитиран! 3-4 пати! Бухахаха!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34340
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13094 на: 21 Октомври 2013, 16:37:06 pm »
Лажеш :)