Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2261524 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13050 на: 20 Октомври 2013, 16:15:52 pm »
Голем к*р дали било ради турбото или ради директното вбризгување. Моментот е дека новите бензинци и афтермаркет плин не се слагаат најдобро, а постојат луѓе кои сакаат да возат кола од овој век, со технологија од овој век и не сакаат да се ебаваат со вградување плин, па губење багажник (да да, може и кај резервното тркало да биде, ама така па си повлеквит други проблеми), итн.

Плинот е добро решение. Не е идеално решение ниту идеален компромис.

е па баш ако сакаш и ме влечеш за јазик... возилата нови од овој век скоро сите НЕМААТ резервно тркало, т.е. им доаѓаат со оние глупавите боцички, па автоматски имаат празен простор ОД НАДВОРЕШНА страна. господата што развиваат плински уреди измислија и такви супер заштитени боци кои се монтираат во тој простор, практично тоа ти доаѓа позади задниот браник. си проаѓа тоа на атест без никакви проблеми...

и не е голем к*р дали е ради турбо или директно вбризгување... не очекував од тебе ваков одговор. те сметам за добар познавач на автомобилите. и ако не го поднесуваш како појава плинот (аналогно на мене како дизелот) немој упорно да тврдиш дека “не се слагаат баш нај добро“... сведок сум на многу монтирани плинови во ПЛИМОНТ на директно вбризгување. технологијата постои и функционира БЕЗ НИКАКОВ ПРОБЛЕМ веке неколку години. појавите на дфекти не се кај нив туку кај сите возила и тоа не е нешто БУУУУУМ страшно и окарактеризирано. техника е, се расипува, нов телефон од 2000 ера ке купиш па ке ти се расипе за 3 дена, ако има нешто фабричка грешка...

ќе извиниш ама на ова поле скоро сите на форумов ве шиам со познавање. толку многу работи може да се направат со плински уред на возило вграден.поекономичното возење на плин како ЕДНА од опциите за тоа е уствари само еден мал напрсток или ај една од стотиците можни комбинации...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13051 на: 20 Октомври 2013, 16:17:26 pm »
На турбо бензинец не би ставал плин, достапноста на обртниот момент во полето на ниски вртежи гарантира ниска потрошувачка за што е доказ многу ценетиот форумаш Марјанот. За кејфот, кога ќе се отераат обртаите до црвената линија која е + 2500 - 3500 обртаи над дизелското испуштање душа, вреди да се плати некој денар повеќе. Компензира звукот а и фактот дека со тоа стискање не го загрозувам здравјето на сограѓаните. Едноставно дизелашите се социјална, прелазна категорија, штетни за здравјето на луѓето и што поскоро треба да се искоренат од употреба.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13052 на: 20 Октомври 2013, 16:19:26 pm »
Компромис помеѓу гепек и потрошени пари за гориво. Но за среќа, ваквиот компрпмис ти овозможува да си купиш поголем гепек ако треба...Јас го направив тоа. Наместо 147 дизел со 300л гепек земав 166 со 5хх л и скинав 80тина л за 60л боца.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13053 на: 20 Октомври 2013, 16:21:11 pm »
буквално секој плински уред има опција да се наштелова автоматски да префрла на бензин на одредени обртаи. зборам за секвент и монопоинт. тие на плочка (праисториските) неможат... значи тоа по желби слушаоца (корсникот) може да се вклучи или не и ако се вклучи на колку да биде, т.е. на колку обртаи да враќа на бензин а при спуштање на олку да враќа на плин... значи опционален избор е...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30196
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13054 на: 20 Октомври 2013, 16:22:22 pm »
Голем к*р дали било ради турбото или ради директното вбризгување. Моментот е дека новите бензинци и афтермаркет плин не се слагаат најдобро, а постојат луѓе кои сакаат да возат кола од овој век, со технологија од овој век и не сакаат да се ебаваат со вградување плин, па губење багажник (да да, може и кај резервното тркало да биде, ама така па си повлеквит други проблеми), итн.

Плинот е добро решение. Не е идеално решение ниту идеален компромис.

е па баш ако сакаш и ме влечеш за јазик... возилата нови од овој век скоро сите НЕМААТ резервно тркало, т.е. им доаѓаат со оние глупавите боцички, па автоматски имаат празен простор ОД НАДВОРЕШНА страна. господата што развиваат плински уреди измислија и такви супер заштитени боци кои се монтираат во тој простор, практично тоа ти доаѓа позади задниот браник. си проаѓа тоа на атест без никакви проблеми...

и не е голем к*р дали е ради турбо или директно вбризгување... не очекував од тебе ваков одговор. те сметам за добар познавач на автомобилите. и ако не го поднесуваш како појава плинот (аналогно на мене како дизелот) немој упорно да тврдиш дека “не се слагаат баш нај добро“... сведок сум на многу монтирани плинови во ПЛИМОНТ на директно вбризгување. технологијата постои и функционира БЕЗ НИКАКОВ ПРОБЛЕМ веке неколку години. појавите на дфекти не се кај нив туку кај сите возила и тоа не е нешто БУУУУУМ страшно и окарактеризирано. техника е, се расипува, нов телефон од 2000 ера ке купиш па ке ти се расипе за 3 дена, ако има нешто фабричка грешка...

ќе извиниш ама на ова поле скоро сите на форумов ве шиам со познавање. толку многу работи може да се направат со плински уред на возило вграден.поекономичното возење на плин како ЕДНА од опциите за тоа е уствари само еден мал напрсток или ај една од стотиците можни комбинации...

Што знам, во изминативе 10-тина години сите коли што сме ги купиле си дошле со резервно тркало.

Енивеј, не е тоа битно.

Како и да е, мојот аргумент за турбашите се однесуваше конкретно на новите турбаши, со директно вбризгување. Дени ме поправи/дополни, и конкретно мислев на TSI моторите, Ecoboost моторите и сите нови (од изминативе 3-5 години) технологии кои сеуште (пак викам, сеуште, можеби во иднина ќе ги средат) не работат толку добро на плин како постарите бензинци. Ете, се извинувам за пропустот.

Меѓутоа, останува аргументот дека сеуште не работат толку добро/целосно на плин како постарите бензинци, и дека уредот за плин на возило со директно вбризгување е најмалку 2 пати поскап.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13055 на: 20 Октомври 2013, 16:28:24 pm »
Кога ќе почнеме да правиме муабет за течно вбризгување за плин - ќе се појави и логиката за негово ставање на мотори со директно вбризгување. А до тогаш плинот ќе си остане за постари возила без директно вбризгување.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13056 на: 20 Октомври 2013, 16:28:37 pm »
Меѓутоа, останува аргументот дека сеуште не работат толку добро/целосно на плин како постарите бензинци,
ама од каде овој аргумент? од каде податокот за ова?

и дека уредот за плин на возило со директно вбризгување е најмалку 2 пати поскап.

не ни ова точно... да поскап е ама не е баш двојно... тоа се должи на екстра елкетронските склопови што се потребни за да функционира КАКО ШТО ТРЕБА, а и поради тоа што е нова технологија па сега се печалат пари на тие уреди.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13057 на: 20 Октомври 2013, 16:31:57 pm »
извинете за даблпост... по грешка испадна...

Кога ќе почнеме да правиме муабет за течно вбризгување за плин - ќе се појави и логиката за негово ставање на мотори со директно вбризгување. А до тогаш плинот ќе си остане за постари возила без директно вбризгување.


и тоа го има и кај нас поточно во ПЛИМОНТ. имаат уреди за ТЕЧНО ВБРИЗГУВАЊЕ НА ПЛИН и веќе вградени во возила. е тиа имаат еден проблем со пумпите, бидејки за да биде течно гориво под притисок мора да има и пумпа. пумпите севнатре во боцата и се со краток рок на траење, кој се движи околу 150.000 километри.

друго нешто?  ;D ;D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13058 на: 20 Октомври 2013, 16:33:18 pm »
Која е цената на пумпата и на комплетот? 150.000 не е воопшто многу ако е прифатлива цената.

дај пример на што ставиле и колку плин троши (и дали и бензин троши покрај плинот - не би требало)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13059 на: 20 Октомври 2013, 16:34:44 pm »
onak, ти се заглавува Caps Lock на моменти, сум приметил доста често....:) :) :)
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30196
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13060 на: 20 Октомври 2013, 16:35:22 pm »
Според сајтот на Плимонт, Landi Max е 540 евра. Систем за гориво со директно вбризгување е 1000-1100 евра (кај нас, во странство цената е сигурно повисока).

Како што и сам кажа - секое четврто вбризгување мора да биде бензин а не плин, итн. Тоа го мислам кога кажувам дека не работи добро/целосно на плин како кај класични бензинци. Тоа значи помала заштеда, подолг рок на постигнување исплатливост, итн.

Да не го почнуваме воопшто муабетот со коли што се осетливи на плин, па капалки-мапалки, па дополнување течност за капалки, итн итн итн.


Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13061 на: 20 Октомври 2013, 16:35:30 pm »
не троши бензин воопшто т.е. троши само за палење и тоа по желба. кај течниот плин нема потреба од загревање на моторот се додека надворешна температура односно температурата на моторот на падне под -15 степени. тогаш ке мора на бензин прво па после на плин. тие температури кај нас во мк ги има ама не се во голем број во текот на годината (зимото)... примери неможам да ти дадам, немам слики нити податоци за вградените возила, ама ке се потрудам во брзо време да ви набавам и информирам...
Според сајтот на Плимонт, Landi Max е 540 евра. Систем за гориво со директно вбризгување е 1000-1100 евра (кај нас, во странство цената е сигурно повисока).

Како што и сам кажа - секое четврто вбризгување мора да биде бензин а не плин, итн. Тоа го мислам кога кажувам дека не работи добро/целосно на плин како кај класични бензинци. Тоа значи помала заштеда, подолг рок на постигнување исплатливост, итн.

Да не го почнуваме воопшто муабетот со коли што се осетливи на плин, па капалки-мапалки, па дополнување течност за капалки, итн итн итн.



па и јас тоа го реков. секој 4-ти такт е на бензин и економичноста е за околу 20% помала од класичен бензинец. и што тука не е во ред т.е. не работи добро? едноставно таква е таа технологија и реботи ПЕРВЕРЗНО ДОБРО. периодот на исплатливост се пролонгира, тоа е точно но за 20% повеке одколку кога би возел класика бензинец. а и тоа не е премногу. пак е исплатливо. цената за тси вградување не ја знам точно, ама ке ја дознаам сега, за 2 минути...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13062 на: 20 Октомври 2013, 16:38:57 pm »
Не се троши 25% бензин со 75% плин цело време?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13063 на: 20 Октомври 2013, 16:41:35 pm »
Не се троши 25% бензин со 75% плин цело време?
односот на бвризгување во количина е различен може да биде од 15-85 до 30-70 за бензин-плин.. тоа зависи од изведувачот на моторот, обртаите во кои се вози, напрегањето, режимот и слично... значи не е цело време фиксен односот... после повеќе кратно тестирање просекот вели дека вкупниот трошок за возење и економичноста е намалена за ОКОЛУ 20%... и тоа не е фиксно моѓе да иде за малку погоре или подоле... значи просек...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13064 на: 20 Октомври 2013, 16:44:57 pm »
Како што и сам кажа - секое четврто вбризгување мора да биде бензин а не плин, итн.

Прв пат слушам за ова.

Ова не предизвикува... вибрации? Или системот пази експлозивната моќ да биде иста во секој циклус? (да не биде секој четврти поголема/помала)

Прашувам пошто ист волумен бензин и плин немаат исто калории. Или имаат?