Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2261539 пати)

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12885 на: 19 Октомври 2013, 11:18:11 am »
Има само тролање нема дискусија.
Најверојатно се должи на малото искуство.
Техничко лице несмее да си дозволи да меша психолошки и технички карактеристики.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12886 на: 19 Октомври 2013, 11:22:53 am »
Ќе ја напуштам дискусијата, зошто се` ми е јасно. Дизел мотор е психички помоќен од бензински мотор и поседува реална снага што бензинците ја немаат. За мерливите работи веќе нема што да се каже покажани се тука милион графици, како и за рангот во кои возат бензинците и дизелите (кога дизел вози на, да речеме 2000 рпм, бензинецот е во некој друг ранг, па она мерливото е повторно во оптек за дискусија, еднаш го објаснив тоа, немам намера да се повторувам по 100 пати).

Не би плачел, зошто за среќа не се залажувам со непостоечки термини кои се измислија тука на форумов, како „реална снага“ која е склоп на менталитет+машина, така да само ќе си се смејам :)

Повели на дино тестирање на 27 овој месец, за само 1500 денари ќе ја видиш твојата максимална нереална снага :) Ќе направиме и некои споредби попатно :)
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12887 на: 19 Октомври 2013, 11:22:56 am »
Техничко лице несмее да си дозволи да меша психолошки и технички карактеристики.

Глупости. Односот човек-машина е една од фундаменталните теми во речиси секоја техничка гранка.

Симо, игнорираш голем дел од она што ти го пишувам, што не е фер кон мене како пишувач. Башка е некултурно.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cherry_picking_%28fallacy%29

На добар пат си со личен пример ефективно да ги презентираш сите логички грешки во аргументирањето познати во формалната логика. Way to go!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12888 на: 19 Октомври 2013, 11:24:53 am »
Извини. Тоа е поради желбата да не дискутирам за баналности, која се зголемува прогресивно.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12889 на: 19 Октомври 2013, 11:26:35 am »
Aко за тебе е баналност тоа што во ист ценовен ранг и при вообичаено возење дизелот влече повеќе од бензинецот, а при тоа троши помалце гориво, тогаш... не знам што да ти кажам.

"Cherry picking, suppressing evidence, or the fallacy of incomplete evidence is the act of pointing to individual cases or data that seem to confirm a particular position, while ignoring a significant portion of related cases or data that may contradict that position. It is a kind of fallacy of selective attention, the most common example of which is the confirmation bias."

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12890 на: 19 Октомври 2013, 11:31:22 am »
Техничко лице несмее да си дозволи да меша психолошки и технички карактеристики.

Глупости. Односот човек-машина е една од фундаменталните теми во речиси секоја техничка гранка.

Симо, игнорираш голем дел од она што ти го пишувам, што не е фер кон мене како пишувач. Башка е некултурно.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cherry_picking_%28fallacy%29

На добар пат си со личен пример ефективно да ги презентираш сите логички грешки во аргументирањето познати во формалната логика. Way to go!

Психолошки неможе да се окарактеризира или измери. За тебе може да се 100 кс а за мене 80кс.
Продолжи со дикусијата со технички карактеристики па да правиме муабет.
Снагата се мети со KW моментот со Nm итн.
Објасни како дизел со 100 кс е поснажен од бензинец со 100кс и дај пример на забрзување до 100км/ч на дизел и бензинец со иста снага и тежина.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12891 на: 19 Октомври 2013, 11:33:00 am »
Психолошки неможе да се окарактеризира или измери.

Moже. На пример, со OBD2 интерфејс и клиент-софтвер. Може да се цртаат графици кои после ќе се споредуваат. Може и ексел да се изгенерира, све му ебем да му се изнаебем.

А може и, просто, да се набљудува, а набљудуваните појави статистички да се анализираат. Тоа е најосновно нешто во науката.

Снагата се мети со KW моментот со Nm итн.

Toчно. И при опсегот на вртежи во кои обично се вози, дизелот има ем поише kW ем поише Nm од ценовно еквивалентниот бензинец. Види ги графиците TSI вс TDI (за кои јас погрешно претпоставив дека се во различен ценовен ранг)

Објасни како дизел со 100 кс е поснажен од бензинец со 100кс и дај пример на забрзување до 100км/ч на дизел и бензинец со иста снага и тежина.

Me дупиш? Објаснив стопути. Кликај назад низ темава.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12892 на: 19 Октомври 2013, 11:38:07 am »
Не те дупам, тамам работа. Еве сум прочитал 95% од темава и не сум видел пример кој би можело да го земеме како репрезентативен и однего да го одмотуваме клапчето.
И по можност нека битат возила од производство од 2011 навака.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12893 на: 19 Октомври 2013, 11:38:52 am »
Постигнување на рекорди 0-100 не е нормално возење. Тогаш моторот се цеди до црвено. Ја зборам за нормално возење. За тркање бензинецот е бољи од соодветниот дизелаш со слична цена. Но, при „нормални“ вртежи во кои се вози 99% од времето е или мање-више исто снажен (во киловати) или инфериорен.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12894 на: 19 Октомври 2013, 11:43:45 am »
Значи бензинецот ако постигнува побрзо 100км/ч е поснажен. Дизелот за нормално возење е подобар?
Кое нормално возење??? Твоето или моето или на Јанко Птеко Станко.
Не ги едитирај постовите одма што напишеш напишано е.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12895 на: 19 Октомври 2013, 11:46:48 am »
Значи бензинецот ако постигнува побрзо 100км/ч е поснажен. Дизелот за нормално возење е подобар?
Кое нормално возење??? Твоето или моето или на Јанко Птеко Станко.

Загледај се во сопствениот обртомер при следната вожња и ете ти го одговорот.

Да не го креваш случајно до 7000 при претицање?

Да не возиш случајно на 4000 рпм низ град?

Конечно, позајми OBD2 oд некого на ден-два ако немаш. Таму буквално ќе ти ја нацрта коњажата кога-колку била. Тотално технички, тотално објективно.

Не ги едитирај постовите

? Зошто?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12896 на: 19 Октомври 2013, 11:47:48 am »
при вообичаено возење дизелот влече повеќе од бензинецот, а при тоа троши помалце гориво

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12897 на: 19 Октомври 2013, 11:55:07 am »
Значи бензинецот ако постигнува побрзо 100км/ч е поснажен. Дизелот за нормално возење е подобар?
Кое нормално возење??? Твоето или моето или на Јанко Птеко Станко.

Загледај се во сопствениот обртомер при следната вожња и ете ти го одговорот.

Да не го креваш случајно до 7000 при претицање?

Да не возиш случајно на 4000 рпм низ град?

Конечно, позајми OBD2 oд некого на ден-два ако немаш. Таму буквално ќе ти ја нацрта коњажата кога-колку била. Тотално технички, тотално објективно.

Не ги едитирај постовите

? Зошто?

Имам OBDII (http://www.youtube.com/watch?v=Df-1oOQKC0M еве ти доказ) сум гледал веруј само не на обично возење туку сум стискал. И не е баш релевантен али нема везе.
Сакаш веруј сакаш не често стигам до 4000врт/мин и над.

Зашто сум пишал нешто а ти мењаш

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12898 на: 19 Октомври 2013, 12:01:08 pm »
трпе го тупиш.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12899 на: 19 Октомври 2013, 12:02:11 pm »
Tрпе, дали сум ја изменил суштината на напишаното со што твојот одговор станал нерелевантен?

Дури и ако е тоа така (а не е) имаш можност и ти твојот одговор да го смениш.

Јас многу често ја користам можноста за едитирање бидејќи често поправам јазични грешки, кратам постови од излишни елементи... Но никогаш за да ја сменам суштината на кажаното.

Да, друже, и јас понекогаш кревам скоро до 4000 рпм (на пример, да претицам шлепер на угорница а при мал window of opportunity). Но никогаш не сум си рекол „ах, зашто имам тд 105 коња, да имав тб од 122 ќе можев да го претицам, а сега не можам“.