Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2261529 пати)

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14815
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12840 на: 18 Октомври 2013, 21:21:06 pm »
I da ne se zaboravi. Kaj dizelot so nasata ubava nafticka dizni (kolku se ?)
Potoa dvomasen zamaec kolku e ?
Dpf filter ? Kaj site ponovi dizeli.

Kaj benzinec nema ni dvomasen zamaec ni skapi dizni.

BTW nikoj importer ne dava garancija na Dvomasen zamaec, dizni i DPF filter.

Rabotna raka za servis na dizel vozilo e sekogas poskapa od onaa na benzinec.

Dizel e poskap od benzinec so nekade 3000-4000 EUR.

A da si vo EU ke si plakjas i 50% povisok danok na dizel. Toa ne ti bega.

Ekonomski benzinecot e podobar.

na primer vo Ungarija 1l nafta e poskap od 1 benzin ! Ako poskape dizelot kaj nas ke bide interesno.
Moderen dizel vo 99% od motorite nema alternativi t.e. trafo maslo, zejtin, crvena nafta.
Benzinec ima 2 alternativi CNG i LPG.

Nikogas ne moze Euro 5 dizelot da ima
Ista cena so benzinot. Sekogas e poskap zasto e poskap procesot za negovo izgotvuvanje.
-Бугар доста бе друже со тие дизни,дизни не се менуваат секоја година или на две години,се менуваат на 200+Ккм(евентуално ако не се фабрички фалични,но фабрички фалинки се дешаваат и кај новите турбо бензинци)

-Замаец да смениш треба мењачот да го однесиш на отпад,да скап е,ама не се менува во редовен сервис туку ако евентуално го оштетиш од аздисување.А истото можиш да му го направиш и на бензинец(колку за пример на мој другар на Голф V 1.4 купен нов на 60Ккм му рикна менувачот.6000евра нов.)

-Бензинците имаат катализатори,кои истотака како и ДПФ филтерот се изгор скапи.

-Незнам од каде излезе работната рака на дизелот повисока од онаа на бензинецот,ај деловите поскапи ама и работната рака,кам он.

-Дизелот во просек е поскап од бензинецот за 1500-2000-2500 евра макс.Кај Јапонските коли разликата е поголема.

-Модерните турбо бензинци кои имаат алтернатива,имаат скапа алтернатива.

-Илјадници пати е кажано дека дизелот е поскап заради неговата изработка,немора да се повторува стално,али кога веќе сакаш ок,поскап е и да еуро6 дизел веќе 2 години наназад го има,така да сега се оди на еуро7,а не еуро5,информирај се малку не си веќе во Конго или Либерија кај и да беше каде шо имаше слаб интернет. ;)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12841 на: 18 Октомври 2013, 21:54:13 pm »
У меѓувреме... Иста зафатнина, ист „начин на дишење“:

Бензин и дизел со иста зафатнина = ракија и вино со иста зафатнина.

Само оној кој има површни сфаќања за алкохолните пијалоци може да ја споредува јачината на иста литража ракија и вино.

Или оној кој не му текнува друг начин да го претстави бензинецот како супериорен (зошто не му текнува друг начин? Прашање за дискусија...)

Нема ништо по нубско од споредување на перформансите на бензинаш и дизелаш со иста зафатнина и аспирација. Нема.

Дали 2.0 TSI и 2.0 TDI имаат иста цена?

Дали при споредба на двотактен и четиритактен мотор со иста зафатнина ќе го прогласите двотактниот за подобар? Да или не?

Дали ако некој се двоуми дали да купи трабант или корса ќе му кажете „купи трабант пошто двотактниот мотор со иста кубикажа и аспирација е скоро дупло појак од четиритактниот? Да или не?

Ако „не“ - зошто?



За иронијата да биде поголема, во вртежите во кои обично се вози поефтиното TDI има за нијанса поголема снага (ради за нијанса поголемиот вртлив момент од 2 до 3 банки)

Нубско? Тебе очигледно релноста многу те боли. :D :D

Кој ти курац споредба литража на алкохол со цилиндри на мотор. За да ти биде валиден примерт најди барем една поврзна точка.

- За подобар општо, не. За подобар во перформанси, да. Затоа што е.

- Не. Затоа што е расиплив, недоверлив...


За иронијата а биде уште поголема вртежите во кои се вози РЕАЛНО се тие кај што има сила т бензинецот.
« Последно менување: 18 Октомври 2013, 22:16:02 pm Chlink »

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12842 на: 18 Октомври 2013, 22:03:53 pm »
Согласно перцепциите на ФилипВ и ЛП не треба да споредуваме бензинци и дизели со иста литража и аспирација туку со различни, така што во нивната реалност во нивните светови споредливи се на пример 1.9SDI со 2.5TFSI при што 1.9SDI ќе испорачува поголема просечна снага.

Инаку 2.0TSI и 2.0TDI практично имаат иста цена, т.е. разликата во цена е околу 5%.

Дечки имате многу јаки трипови. Не бидете педери и поделте еден четврт и на мене.  :-*
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12843 на: 18 Октомври 2013, 22:08:11 pm »
Они имаа у течност асид, си капнуваат од време на време. :))))

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12844 на: 18 Октомври 2013, 22:09:46 pm »
Би купил бензинец Гојдо? Едно време беше реален дечко (кон зачетоците на темава)...

Они имаа у течност асид, си капнуваат од време на време. :))))
Вие со плиноите имате капалка, не они!

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12845 на: 18 Октомври 2013, 22:14:31 pm »
Немам јас. Ние дишиме од бензинот а трошиме од плинот :D :D


Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12846 на: 18 Октомври 2013, 22:25:15 pm »
Дали 2.0 TSI и 2.0 TDI имаат иста цена?

Сто пати ти е кажано и ти се покажани ценовници во кои се гледа дека се со иста или приближно иста цена. И покрај тоа, дизел мафијата на форумов цело време го споредува 2.0 TDI со 1.4 TSI, иако се со многу поголема ценовна разлика од моторите со иста зафатнина и технологија.

Прашањето е зошто ја форсирате таа споредба. Ги споредувате по коњски сили. Па нели не беа важни тие во секојдневно возење. Ако не се важни зошто ги зимате како основа за споредбата?

Турбо дизел моторите со иста цена и зафатнина како турбо бензинците имаат исти перформанси во долниот вртежен осег, но во горниот се многу послаби, или кажано со зборовите на ЛП, дизелите „губат здив“. За дизелаш да има иста сила за трка како бензинец (читај коњски сили), поради падот на вртежите во вториот дел од опсегот, тој треба да биде поскап, да има поголема зафатнина и со тоа следи поголемата сила при ниските вртежи.

И ете го одговорот на прашањето зошто ја форсирате споредбата по KW.

Го извртувате целиот систем само за вашиот инает да истрае, да не го смените ставот случајно, да не признаете дека се сменила технологијата и навиката на производителите, дека конечно почнале да прават бензинци со торк на ниски вртежи кои сосема солидно им парираат на дизел моторите во тој режим на експлоатација.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12847 на: 18 Октомври 2013, 22:36:55 pm »
Би купил бензинец Гојдо? Едно време беше реален дечко (кон зачетоците на темава)...

Мојата реалност на почетокот на темава е иста и на крајот од темава и воедно за цело време е дијаметрално спротивна од „реалноста“ на ЛП и ФилипВ.

Ако треба да бирам меѓу атмосферски и турбо мотор бирам турбо! Ако треба да бирам меѓу турбо-бензинец и турбо-дизел и ценовната разлика е прифатлива и исплатлива тогаш бирам турбо-дизел поради поголемата економичност(возам 20kkm годишно) и поголемата доверливост (проверени се со години наназад за разлика од ТБ кои само што се појавија на пазарот). Ако треба да бирам помеѓу атмо-бензинец и турбо-дизел со слични  максимални моќности, секогаш бирам турбо-дизел. Ако треба да бирам помеѓу атмо-бенизнец и атмо-дизел секогаш бирам атмо-бензинец. Ако треба да бирам атмо-бензинец со над 40% поголема максимална моќност од максималната на турбо-дизелот, секогаш бирам атмо-бенизнец и му ставам плин.

Што друго не ти е јасно?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12848 на: 18 Октомври 2013, 22:39:34 pm »
Тоа те прашував. Јасно. И повеќе од јасно. И се сложувам.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12849 на: 18 Октомври 2013, 22:47:39 pm »
Многу се едноставни работите, секој кој возел од сите типови на мотори ќе знае што е муабетот. Тоа што они ја усложнуваат работава со математики, физики некој си хипотези на само прогласени генијалци е само начин за да се манипулира со малце понеучената маса. Уствари тоа е така секаде у секое поле, а некој почне да завлегува со муабети и тези тој манипулира, тој што сака факти и вистина ја упростува работата.

Опсегот кај дизелите каде имаат сила е погоден само во камиони, големи комбиња, транспортери или општо кажано носачи, тешки возила. Значи од 1250 до 4000 обрт. Секој ама мислам секој кој си вози нормално си врти до 5500 - 6000 обрт. каде еден т бензинец е пдобар од дизелот. Освен...


... ако не штедиме на потрошувачка, или ако упростиме и подноставниме пари сакаме да заштедиме тогаш не стискаме и се ликсуриме. Односно дизелот кога станува збор за вака поставена тема е подобар само затоа што можеш да добиеш некаква задоволувачка моќ со помалце пари. Ама во темава се ставени прса во прса и во секој друг аспект бензинецот е како машина подобар помоќен и од него како мотор може повеќе да се извлече.

Како знам? Така просто. Ставете ист мотор со иста големина. И видете што ќе извлечето од нив. ЊМ ќе бидат скоро исти може малце поголеми кај дизелот затоа што иста количина гориво дизелот ја претвара во поголема енергија и ... Ама се тоа се губи некаде околу 4000 обрт. затоа што бензинецот врти повеќе и создава поголема сила или кс.

Ова е многу едноставно и реално. И јас бирекол ДА на дизелот во нашава ситуација ама секгаш бисе стремел кон некој т бензинец. А во вака поставена тема е срамота воопшто и да се прави муабет затоа што се кога ќе се стави на виделина едиствен адут ќе биде потрошувачката.
« Последно менување: 18 Октомври 2013, 23:29:32 pm Chlink »

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12850 на: 18 Октомври 2013, 23:08:09 pm »
На што личи ова?! У недостаток на попаметен аргумент, почнуваш со навреди?? Кои од стварите што ги наведе не се точни?

Срамота!
[


Чисто да прашам.....озбилен си ? Или само ироничен ?

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4436
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12851 на: 18 Октомври 2013, 23:17:33 pm »
Ме интересира дали тси 1.4 качува нагоре рецимо на стража на 2000 вртежи или мора да се вози на повеќе?значи не за брзо возење за да ги пројдеш сите нагоре,него нормално искачување?неам возено тси,затоа прашувам,а по муабетите на членовите кои го имаат треба да се земе во предвид како убава варијанта на мотор

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12852 на: 18 Октомври 2013, 23:20:38 pm »
Може да ја качи и на 700 вртежи...Се зависи во која брзина ја возиш.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12853 на: 18 Октомври 2013, 23:34:38 pm »
Eve dali moze vo 5ta 1500-2000rpm?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20827
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12854 на: 18 Октомври 2013, 23:45:20 pm »
А што тоа може да ја качи Стража у 5-та, на 1500-2000 вртежи?! И дали ако успее да ја качи, качувањето ќе биде штедливо? Бог да чува и да брани. Страшно.

На што личи ова?! У недостаток на попаметен аргумент, почнуваш со навреди?? Кои од стварите што ги наведе не се точни?

Срамота!
[


Чисто да прашам.....озбилен си ? Или само ироничен ?

Озбилен сум. Али не е битно дали сум или не сум, пошто верувам дека ќе се најде некое ,,валидно" оправдување.

Преку кур више. Поздрав и пријатно.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.