Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2180856 пати)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10005 на: 05 Август 2013, 15:45:33 pm »
-Секоја споредаба е валидна и легитимна, па така и онаа со ванкел, двотактни и други машини ако сакаш само треба да утврдиш критириуми по кои сакаш да ги споредиш. Потешко е да споредиш ракетен мотор со овој на внатрешно согорување, но и тоа можеш ако се нафатиш. Нема ништо нелегитимно во споредбите.

Aма јас не реков дека различни мотори се во принцип неспоредливи. Реков дека при споредување на различни мотори истоста на кубикажата нема никаква смисла. Немој сеа и ти ко брат ти straw man: маааалце смени го тврдењето на соговорникот, за да го направиш лесно за напаѓање, и нападни го. Кога реков дека разчични мотори не се споредуваат?! Никогаш. Реков дека различни мотори со иста кубикажа не се споредуваат.

Изјавата „не се споредуваат бензин и дизел со иста кубикажа оти мене ми текна дека не се спроедуваат“ не кажува ништо.

Ете го пак. Не ми текна мене дека не се споредуваат. Му текна на интернет, стручната јавност и на FIA. Додуша, не требе да си некој ѓенијалец за да ти биде јасно зошто споредба според иста кубикажа нема смисла кај различни мотори.

Доказ: најди ЕДЕН ЕДИНСТВЕН сериозен компаративен тест кој ќе споредува, на пример, 1.3 ванкел и 1.3 ото. Нема, така? Зошто, што мислиш?

Па кога ќе тргнеш да споредуваш споредува се', конструкцијата, перформансите, цената, потрошувачката. Се е споредливо и валидно, а ако се направи правилна споредба дури и корисно.

Се согласувам. Но, кај различни мотори споредба со иста кубикажа не е правилна споредба.

„Стручната јавност“ и FIA не купуваат коли за мене. FIA нема да е глупира да дозволи да се тркаат автомобили со различни перформанис иако во WTCC покажаа дека направија пропуст па ги откажаа дизелите затоа што не знаеа како да ги упасуваат TD и атмо бензинци во ист циркуз. А нивната цел е да има конкурентен натпревар, што значи споредиле и рекле не тркаме коли со TD и ТB со исто волумен во исто првенство.

Мене како неписмен купувач ми доаѓа нужнo да се запрашам како зошто за Х пари купувам возила од ист производител со иста големина на мотор и опрема, или за Y<X  купувам кола со перформанси кои приближни со оние на колата купена за X. Мојот заклучок е дека за X пари добивам мотор со многу слична конструкција и кај едниот и кај другиот (4 цилиндри, 16 вентили, турбо за форсиран дотур на воздух, директно вбризгување на гориво, автоматски менувач закачен за моторот), со тоа што едниот мотор има 30% повеќе вртежи во кој максималниот торк го задржува во однос на другиот, согласно со теоријата за снага ќе има линеарно повеќе снага, и дека троши 30% повеќе поскапо гориво.


Значи дека мојата споредба на овие два модела е глупава ??? Едноставно да ја прашам стручната јавност и продавачот во автосалон?


Повеќе од јасно е дека обртниот момент кај 4 тактните мотори доаѓа од волуменот, бројот на цилиндри и нивната поставеност во моторот. Така да „предноста“ на дизелите со „огромниот“ торк вреди само ако се истакне дека дизелите од X волумен имаат поголем торк од бензинците со Y волумен (X>Y соодветно со цената).


Што се однесува до другите глупави споредби, секако дека постојат за оние што сакаат да утврдат одрени битни параметри и норми во контекст на сопствените потреби.

На пример: http://www.drivingsports.com/site/2008/12/rotary-vs-piston-engine-equivalency/ кој утврдува критериуми за еквивалентност на две сосема различни технологии на мотори, за разлика од оние конецптуално слични 4 тактни каде споредбите се многу појасни и се темелат на термодинамичката ефикасност и специфичностите на горивото во контекст на распснување, запалување, количество енергија и брзина на согорување.

Значи секоја споредба е ВАЛИДНА и има смисол ако при тоа заклучоците се правилни, и се утврдат сите критериуми, и се артикулираат правилно при изнесување на фактите добиени со споредба.

Значи изјавата „Дизелот има поголем торк од бензинецот“ е глупава ако веќе мора да да го употребам тој збор бидејки не кажува кога, под кои услови, какви дизели, какви бензинци итн.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10006 на: 05 Август 2013, 15:46:45 pm »
Значи дојовме д муабетот каде перформансите не се веќе предност. Сега е потрошувачката.

Е Дени. Ако ги даваш тиа 100е. на некоја опасна п*чкетина месечно да те среди ќе ти смета? Пример ова.
Ама не ги давам пичкетина. Туку на Скопје 2014.

Предност се и перформансите - преку - потрошувачката. Како што напоменав.

Плус, јас си изнесувам мое мислење, не бранам дизел.  Бранам она што сакам. Расправајте си се со ФилипВ за дизел и остали. Јас сакам бензинци над 4000цц или 300кс рецимо... Не ми сметаат. На плин ако може. За све испод тоа, дизелот е во предност со оглед на тоа што се испод 4000цц или 300кс е економична кола.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10007 на: 05 Август 2013, 15:47:34 pm »
Живи комедии се ова нафтоглавциве...
Ако треба трактор со гомна ќе се изеде ама нема да се признае дека освен во економичност современите турбо-дизели се инфериорни во секоја смисла во однос на современите турбо бенизнци.

Нека ми јави бандата нафтоглави кога ќе постои фабрички 2.0 литарски турбо дизел кој има: 360KS @6000RPM, 450NM 2000~5250RPM ??!??
Поздрав од Mercedes A45 AMG 2013 2.0 16v (4 цилиндри)
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10008 на: 05 Август 2013, 15:50:00 pm »
Рековме во споредбава да не се спомнува ТОЈ мотор од мерцедес... тоа е богохулие, не е мотор... :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10009 на: 05 Август 2013, 15:51:18 pm »
@gOJDO - абе ти не го виде постот на Лошко, могу коњи на литро биле срам за технологијата, ИМТ 2,4Л мотор со 35 коња е куриозитет на кои треба да му се восхитиме :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10010 на: 05 Август 2013, 15:52:40 pm »
Живи комедии се ова нафтоглавциве...
Ако треба трактор со гомна ќе се изеде ама нема да се признае дека освен во економичност современите турбо-дизели се инфериорни во секоја смисла во однос на современите турбо бенизнци.

Нека ми јави бандата нафтоглави кога ќе постои фабрички 2.0 литарски турбо дизел кој има: 360KS @6000RPM, 450NM 2000~5250RPM ??!??
Поздрав од Mercedes A45 AMG 2013 2.0 16v (4 цилиндри)

Да, ама дизелот троши ич нафта а тој бензинец троши 700 миљарди галони на 11 километри.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10011 на: 05 Август 2013, 15:54:51 pm »


Предност се и перформансите - преку - потрошувачката. Како што напоменав.

 Јас сакам бензинци над 4000цц или 300кс рецимо...

Тука лежи проблемот. Со 4000cc турбо, многу повеќе ќе добиеш од 300кс. А тоа дека со дизел можеш да ги добиеш истите перформанси а во моментот а дадеш помалце пари за поминатите км со тие перформанси е ок. Ама не е исто да маваш некое девојче што изгледа нормално и да те грабне некоја пичк*тина и додека ти го прави истото да ти доаѓа да викаш и да побеснуваш. Филмот е опасна работа, цел ќеиф значи.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10012 на: 05 Август 2013, 15:56:13 pm »
Одлична порно прича од автомобилизмот! Браво Члинк! За ова ли чекав од сабајле бе мајкуму га спалим! :D :D :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10013 на: 05 Август 2013, 15:56:28 pm »


Предност се и перформансите - преку - потрошувачката. Како што напоменав.

 Јас сакам бензинци над 4000цц или 300кс рецимо...

Тука лежи проблемот. Со 4000cc турбо, многу повеќе ќе добиеш од 300кс. А тоа дека со дизел можеш да ги добиеш истите перформанси а во моментот а дадеш помалце пари за поминатите км со тие перформанси е ок. Ама не е исто да маваш некое девојче што изгледа нормално и да те грабне некоја пичк*тина и додека ти го прави истото да ти доаѓа да викаш и да побеснуваш. Филмот е опасна работа, цел ќеиф значи.
Кеиф прави и девојче од 16 години, што појма нема што прави.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10014 на: 05 Август 2013, 15:57:46 pm »
Не се споредува веруј. Не реков дека мене не ми прават ќеиф девојчиња од 16 години или дизели. Напротив. Ама врвот е друга работа.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10015 на: 05 Август 2013, 15:58:24 pm »
ОК, ај тогаш нека ми јават кога ќе излезе 2.0 литарски турбо дизел кадарен да си го мери со бензинецот во Astra GTC VXR 2005 - 2.0L 16v 280HP.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10016 на: 05 Август 2013, 15:59:22 pm »
Азијатките личат помлади а доста знаат :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10017 на: 05 Август 2013, 16:00:11 pm »
Муабетот е да грабнеш добра цуца а не чоџук од 16 години.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10018 на: 05 Август 2013, 16:02:28 pm »
Го навлекуваш муабетот на викенд кола. А не секојдневна.

Јас би избрал Viper 9.0 суперчарџд на плин рецимо... Не мора да е дизел. Незнам што не е јасно околу моите ставови. Што е виперот ако 2.0 ТСи била пичкетина, а ТДИ девојче од 16 години? Некоја невина 16 годишна со 30 години сексуално искуство?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10019 на: 05 Август 2013, 16:04:42 pm »
Муабетот е дека како и да се свртите, порничот со педерите остана кај Гојдо.

Добро бе мичка му пајчина, сеуште не можете да сконтате дека на различен човек различна ствар му прави мерак?

И уште една работа што е многу битна - потрошувачката е МНОГУ важна работа. Сите вие што трубите дека не е, гледам од што не е важна испостававте плин на колите, за да можете да ги возите како што треба (односно да ги газите како што треба) а не да ги стискате педалите за гас со пердув.

Реалноста е дека сите се китите со турбо бензинци со овакви или онакви коњи, а 99% возите на плин, баш заради тоа што „потрошувачката е единствена предност на дизелот“. Можеби е единствена, али е МНОООООООООООООГУ важна. Во реалниот свет, особено. Знаете, оној свет кога ќе станете од пред компјутер, ќе излезете низ врата и ќе седнете во кола да отидете некаде.

И на крај, кога веќе збориме за пичкетини - сите ние сакаме пичкетина што ќе можеме да ја ебеме редовно и квалитетно, а нема да ни ги исцеди парите од новчаник.