Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2180857 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9885 на: 04 Август 2013, 08:52:04 am »
Зошто е глупава споредбата по кубикажа?

Затоа што е глупава. Разгледај назад низ темава, мегабајти текст напишав на оваа тема. Ајде набрзина, ама немој да ми поставуваш потпрашања пошто се веќе на долго и на широко одговорени. Дури и изведов некаква груба формула за раличноста на кубикажите кај дизел и бензин која треба да се запази за споредбата да биде валидна. Кликај назад во тредов. Значи, на кратко:

- Тоа е исто ко да споредуваш јачина на различни алкохолни пијалоци според испиена литража, па ги споредуваш ефектите на 0.5 литри пиво и 0.5 литри ракија и на крај да кажеш „од 0.5 литри ракија ќе се начукаш многу повеќе од 0.5 литри пиво“. Tаа споредба нема никаква, никаква смисла, и покрај тоа што тврдењето е несомнено точно. И покрај тоа е глупо.

- Дали е легитимна споредба на 1.3 ванкелов мотор со 1.3 ото мотор?

- Дали двотактен мотор е подобар од четиритактен затоа што со иста кубикажа е дупло појак?

Ете, три примери кај кои споредувањето според иста кубикажа е глупо и не ни кажува ништо разумно. Епа истото важи и за споредба дизел вс бензин при иста кубикажа.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9886 на: 04 Август 2013, 08:53:42 am »
Ние никогаш не форсиравме турбо дизел вс атмо бензинец, пазарот тоа го форсира. Сите дизели на пазарот се ТД. ТБ почнаа сега да се појавуваат, и освен FehlerWagen-ot, другите не ги форсираат во продажба.


Аааа, мислев за технологијата зборуваме. Сепак на пазарот овие коли се појавија пред 4-5 години, тоа што пазарот на коли бавно реагира е карактеристика на индустријата. Не се купуваат коли ко мобилни телефони на секоја година/две.

веројатно имало некакви проблеми да се имплементира натполнење кај бензинците, сепак се нежни и комплицирани машини, подложни на knock и детонации.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9887 на: 04 Август 2013, 08:54:20 am »
V,
не биди смешен. 200.000. пати сум 'признал' дека бензинецот вади поголема снага од иста кубикажа. Но тој факт е целосно нерелеванте. На никого не му е битен соодносот кс/литар. Напротив, тоа факт со кои се гордеат само оризарите, а останатите се срамат.



Оваа е онаа PR квота спремна за говор?

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9888 на: 04 Август 2013, 09:01:57 am »
V,
не биди смешен. 200.000. пати сум 'признал' дека бензинецот вади поголема снага од иста кубикажа. Но тој факт е целосно нерелеванте. На никого не му е битен соодносот кс/литар. Напротив, тоа факт со кои се гордеат само оризарите, а останатите се срамат.

Се што не ти одговара е нерелевантно.

И пак не кажа зошто толку тролаш со видеото.

Зошто е глупава споредбата по кубикажа?

Затоа што е глупава. Разгледај назад низ темава, мегабајти текст напишав на оваа тема. Ајде набрзина, ама немој да ми поставуваш потпрашања пошто се веќе на долго и на широко одговорени. Дури и изведов некаква груба формула за раличноста на кубикажите кај дизел и бензин која треба да се запази за споредбата да биде валидна. Кликај назад во тредов. Значи, на кратко:

- Тоа е исто ко да споредуваш јачина на различни алкохолни пијалоци според испиена литража, па ги споредуваш ефектите на 0.5 литри пиво и 0.5 литри ракија и на крај да кажеш „од 0.5 литри ракија ќе се начукаш многу повеќе од 0.5 литри пиво“. Tаа споредба нема никаква, никаква смисла, и покрај тоа што тврдењето е несомнено точно. И покрај тоа е глупо.

- Дали е легитимна споредба на 1.3 ванкелов мотор со 1.3 ото мотор?

- Дали двотактен мотор е подобар од четиритактен затоа што со иста кубикажа е дупло појак?

Ете, три примери кај кои споредувањето според иста кубикажа е глупо и не ни кажува ништо разумно. Епа истото важи и за споредба дизел вс бензин при иста кубикажа.

Да, за некои намени двотактен мотор е сеуште подобар затоа што вади поголема сила од помал пакет. Погледни натпревари во екстремно ендуро и ќе видиш дека во големо мнозинство се користат двотактни.

Истото важи и за Ванкелот. Ако успееш да извадиш повеќе сила од помал пакет секогаш ќе имаш подобар спортски автомобил.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9889 на: 04 Август 2013, 09:03:04 am »
Simo,

Алфа користи тб, но Фиат не. Фиат ги воведува во вид на 2 цилиндарски под 1000ццм, мора да призанеш тоа е лошо издание.
Компресори за воздух... ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9890 на: 04 Август 2013, 09:05:26 am »
Зошто е глупава споредбата по кубикажа?

Затоа што е глупава. Разгледај назад низ темава, мегабајти текст напишав на оваа тема. Ајде набрзина, ама немој да ми поставуваш потпрашања пошто се веќе на долго и на широко одговорени. Дури и изведов некаква груба формула за раличноста на кубикажите кај дизел и бензин која треба да се запази за споредбата да биде валидна. Кликај назад во тредов. Значи, на кратко:

- Тоа е исто ко да споредуваш јачина на различни алкохолни пијалоци според испиена литража, па ги споредуваш ефектите на 0.5 литри пиво и 0.5 литри ракија и на крај да кажеш „од 0.5 литри ракија ќе се начукаш многу повеќе од 0.5 литри пиво“. Tаа споредба нема никаква, никаква смисла, и покрај тоа што тврдењето е несомнено точно. И покрај тоа е глупо.

- Дали е легитимна споредба на 1.3 ванкелов мотор со 1.3 ото мотор?

- Дали двотактен мотор е подобар од четиритактен затоа што со иста кубикажа е дупло појак?

Ете, три примери кај кои споредувањето според иста кубикажа е глупо и не ни кажува ништо разумно. Епа истото важи и за споредба дизел вс бензин при иста кубикажа.

-Ракијава и пивово во контекст на моторите тотално не ги разбиам(но веќе мој проблем е заклучив).
-Секоја споредаба е валидна и легитимна, па така и онаа со ванкел, двотактни и други машини ако сакаш само треба да утврдиш критириуми по кои сакаш да ги споредиш. Потешко е да споредиш ракетен мотор со овој на внатрешно согорување, но и тоа можеш ако се нафатиш. Нема ништо нелегитимно во споредбите.

Изјавата „не се споредуваат бензин и дизел со иста кубикажа оти мене ми текна дека не се спроедуваат“ не кажува ништо.

Па кога ќе тргнеш да споредуваш споредува се', конструкцијата, перформансите, цената, потрошувачката. Се е споредливо и валидно, а ако се направи правилна споредба дури и корисно.


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9891 на: 04 Август 2013, 09:06:21 am »
Истото важи и за Ванкелот. Ако успееш да извадиш повеќе сила од помал пакет секогаш ќе имаш подобар спортски автомобил.

Се согласувам дека кај спортски автомобили односот сила/тежина е важен. Потенцирам: кај спортски.

Но, она за кое што пишував погоре не е дали бензинец е подобар за спортски коли (е) туку пишував за бесмисленоста на споредба на два мотори од различен тип а со иста кубикажа.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9892 на: 04 Август 2013, 09:07:18 am »
Многу снага од мала кубикажа е непосакувано својство. Да земеме два суперспортисти:

Corvette ZR1 и Ferrari 430. И двата имаат по 500кс. Но американецот има 7 литри мотор, додека италијанецот 4.3. Резулатот е следен: Corvette има 400НМ при 1000рпм. Повлекува на сите вртежи  и во секоја брзина. Моторот трае доживотно. Феrrari има снага само на високи вртежи. Во секој дуел помеѓу двата гиганти, Corvette секогаш е победник.

Заклучок: предноста на бензинецот во однос на дизелот (повеќе снага на литар), се претвора во негативност.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9893 на: 04 Август 2013, 09:10:18 am »
-Секоја споредаба е валидна и легитимна, па така и онаа со ванкел, двотактни и други машини ако сакаш само треба да утврдиш критириуми по кои сакаш да ги споредиш. Потешко е да споредиш ракетен мотор со овој на внатрешно согорување, но и тоа можеш ако се нафатиш. Нема ништо нелегитимно во споредбите.

Aма јас не реков дека различни мотори се во принцип неспоредливи. Реков дека при споредување на различни мотори истоста на кубикажата нема никаква смисла. Немој сеа и ти ко брат ти straw man: маааалце смени го тврдењето на соговорникот, за да го направиш лесно за напаѓање, и нападни го. Кога реков дека разчични мотори не се споредуваат?! Никогаш. Реков дека различни мотори со иста кубикажа не се споредуваат.

Изјавата „не се споредуваат бензин и дизел со иста кубикажа оти мене ми текна дека не се спроедуваат“ не кажува ништо.

Ете го пак. Не ми текна мене дека не се споредуваат. Му текна на интернет, стручната јавност и на FIA. Додуша, не требе да си некој ѓенијалец за да ти биде јасно зошто споредба според иста кубикажа нема смисла кај различни мотори.

Доказ: најди ЕДЕН ЕДИНСТВЕН сериозен компаративен тест кој ќе споредува, на пример, 1.3 ванкел и 1.3 ото. Нема, така? Зошто, што мислиш?

Па кога ќе тргнеш да споредуваш споредува се', конструкцијата, перформансите, цената, потрошувачката. Се е споредливо и валидно, а ако се направи правилна споредба дури и корисно.

Се согласувам. Но, кај различни мотори споредба со иста кубикажа не е правилна споредба.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9894 на: 04 Август 2013, 09:13:52 am »
Истото важи и за Ванкелот. Ако успееш да извадиш повеќе сила од помал пакет секогаш ќе имаш подобар спортски автомобил.

Се согласувам дека кај спортски автомобили односот сила/тежина е важен. Потенцирам: кај спортски.

Но, она за кое што пишував погоре не е дали бензинец е подобар за спортски коли (е) туку пишував за бесмисленоста на споредба на два мотори од различен тип а со иста кубикажа.

Така де, тука правиме муабет за локомотиви и трактори, не за спортски автомобили.

BTW, чисто од радозналост, најди ми еднен пропаганден материјал на било кој производител на возила (без разлика на типот на гориво) каде не се спомнува барем еднаш зборот „спортски“ во некој контекст :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9895 на: 04 Август 2013, 09:15:08 am »
Сакате да зборуваме за спортски автомобили сега?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9896 на: 04 Август 2013, 09:15:28 am »
Многу снага од мала кубикажа е непосакувано својство. Да земеме два суперспортисти:

Corvette ZR1 и Ferrari 430. И двата имаат по 500кс. Но американецот има 7 литри мотор, додека италијанецот 4.3. Резулатот е следен: Corvette има 400НМ при 1000рпм. Повлекува на сите вртежи  и во секоја брзина. Моторот трае доживотно. Феrrari има снага само на високи вртежи. Во секој дуел помеѓу двата гиганти, Corvette секогаш е победник.

Заклучок: предноста на бензинецот во однос на дизелот (повеќе снага на литар), се претвора во негативност.

ZR1 има преку 600кс, ама ти си фан на Корвета и веќе го знаеш тоа. У превод тролаш.

Само кај трол може предноста да стане маана.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9897 на: 04 Август 2013, 09:15:57 am »
Сакате да зборуваме за спортски автомобили сега?
Се закани, а? :D  (да да, знам леман ќе го верглаш 24 часа...) ;D ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9898 на: 04 Август 2013, 09:16:50 am »
Не го предизвикувај, сега и тоа ќе почне да го тврди.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9899 на: 04 Август 2013, 09:18:08 am »
Многу снага од мала кубикажа е непосакувано својство. Да земеме два суперспортисти:

Corvette ZR1 и Ferrari 430. И двата имаат по 500кс. Но американецот има 7 литри мотор, додека италијанецот 4.3. Резулатот е следен: Corvette има 400НМ при 1000рпм. Повлекува на сите вртежи  и во секоја брзина. Моторот трае доживотно. Феrrari има снага само на високи вртежи. Во секој дуел помеѓу двата гиганти, Corvette секогаш е победник.

Заклучок: предноста на бензинецот во однос на дизелот (повеќе снага на литар), се претвора во негативност.

ZR1 има преку 600кс, ама ти си фан на Корвета и веќе го знаеш тоа. У превод тролаш.

Само кај трол може предноста да стане маана.

Не знам како се случи печатна грешка. Z06 требаше да стои наместо ZR1. Пишав 7 литри 500кс, тоа е Z06!


Се останато е исто и валидно. Големата снага од мала кубикажа кај бензинците е негативност, не предност.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need