Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2179816 пати)

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7514
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9990 на: 05 Август 2013, 15:23:25 pm »
Бидете мирни, да не ве размаа Члинки, ќе не знаете на кај да бегате ;D

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9991 на: 05 Август 2013, 15:25:04 pm »
П.С. Да не беше плинов, бензинците ќе беа далечен заборав... Џоа фиксни телефони.

И ја нешто да се сложам со тебе, обично не се сложувавме :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9992 на: 05 Август 2013, 15:26:19 pm »

За конрење. А за нормално возење без корнење ќе си влече повеќе дизелот на 2000, каде што ќе ги држиш и двата постојано. Освен на автопат каде ќе ги држиш на максималната брзина која може да ја развијат.


Ако го возиш дизелот на 2к, бензинецот ќе го возиш на 3к при исти брзини - тука веќе нема исто да си влечат, бензинецот ќе си влече тро повеќе .

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9993 на: 05 Август 2013, 15:26:31 pm »
И без корнење бензинецот повеќе ќе си влече. Другото се си е на место. Никогаш не сум го негирал тоа. Ама свати го системот кој го прават производителите. Што и да одлучиш да купиш заебан си, ќе го платиш повеќе од што треба.

Иначе ако бензинот Дени ти го наплаќаат 20ден. од литар, дали повторно ќе се одлучеше заголфот на Зеро наместо голфот на Томи. Јас сумљам дека во било која ситуација одлуката би ти била различна.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9994 на: 05 Август 2013, 15:28:50 pm »
Он се прави за а ја избегне суштината.

Која е суштината? Дека при иста кубикажа бензинецот има поголема максимална снага? Тоа е суштината?

Па зошто мислиш дека моето мислење е филозовско.

Јас не мислам дека твоето мислење е филозофско, од каде ова?

Знае он ти дека ќе се возеа двотактни мотори сега ако немаа толкав проблем со кваровите.

Можеби триес години стари томосчиња имаат проблем со кварови. Јамаха двотакни немаат никаков проблем со кварови. Повторно паушално тврдење непоткрепено со ништо, слично на она дека 2.0 б и 2.0 д коштале исто да се направат.

Ама како фино го избегнуваат најбитното.

Односот кубикажа/коњажа не е најбитното нешто. Да беше *НАЈ*битното, сите возила ќе имаа или двотактни или ванкел мотори. Или, можеби, порше панамера нема двотактен мотор затоа што двотактните се расипувале и ради ништо друго?

Конкретно зборев за тој пост, каде што велиш дека бензинецот нема предност освен при црвеното поле (двата мотори имаат исто торк и иста кубикажа). Јас ти велам дека има во реалниот живот огромна предност, заради фактот дека (отприлика) вртежите се секогаш за 1.5 пати повисоки при исти услови на возење.

Јас не реков дека нема предност, туку не се согласив со твојата оценка дека таа предност е многу голема. Не е. Особено во реални, секојдневни услови на возење, прашање е дали воопшто доаѓа до израз.

Поради истиот факт, Н/А бензинците (добро) се држат во секојдневна употреба во однос на турбо дизели со иста снага (не се подобри, но се споредливо возливи), иако им фали турбо и торк.

Со ова можам да се согласам, не затоа што и јас баш така мислам, туку затоа што не е премногу погрешно. Од друга страна, ќе ми текне на TD 90 коња од една, и опелот 1.4 на брат ми од 90 коња.... но, ај, да речеме дека не е премногу погрешно.

Еве прост пример со голфот на Томи и Зеро... Неможеш да го возиш тси зошто многу троши ако го газиш, и сега ти мора да се устручаваш ( и пак ќе потрошиш многу повеќе), отколку со Зеро без штедење. Тазе пример.

Тоа е таа суштинска разлика помеѓу теоретски максималната можна снага од една, и реалната снага од друга страна. Затоа предноста во потрошувачката да се нарече „само“ е брцање на главата у песок. Помала потрошувачка значи реално поголема снага.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9995 на: 05 Август 2013, 15:29:14 pm »
За Голфот на Томи треба троа поголеми мадиња ...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9996 на: 05 Август 2013, 15:33:47 pm »
И без корнење бензинецот повеќе ќе си влече. Другото се си е на место. Никогаш не сум го негирал тоа. Ама свати го системот кој го прават производителите. Што и да одлучиш да купиш заебан си, ќе го платиш повеќе од што треба.

Иначе ако бензинот Дени ти го наплаќаат 20ден. од литар, дали повторно ќе се одлучеше заголфот на Зеро наместо голфот на Томи. Јас сумљам дека во било која ситуација одлуката би ти била различна.
Ме прашуваш што би возел во хипотетичен свет кој не се грижи за цената на дериватите и загадувањето на околината?

Би возел возило кое има огромна сигурност при судар, како и 4 електромотори на секое тркало со комбинирана моќност од 5 мегавати, и мала ториумова нуклеарна централа која ќе ги погонува истите. Или евентуално некој фјулсел дизајн. Целта на возилото е да може да патуваш со надзвучна брзина во тишина.

Ако мора да се ограничам на дадените возила претпоставувам деак би го избрал Голфот 7 ГТИ, наспроти Голфот 7 ГТД доколку бензинот беше 20 денари, а дизелот 84 денари. А и пред двете би избрал Вејрон најискрено, или Корвета ZR1 ако треба буџет верзија на вејронот. Претпоставувам дека во истиов момент ќе возев Мустанг (бордо) да беше цената 20 денари за бензин... Со две бели лајсни Мустангот ќе беше. Купен лани на старо. Со хромирани тркала кои ќе му ги сменев.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11063
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9997 на: 05 Август 2013, 15:36:16 pm »
Ако давам над 20К еура за Голф, сеедно ми е дали бензинот е 20 или 84 денари.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9998 на: 05 Август 2013, 15:36:22 pm »
Ете пак тој. А каде мислам дека мислиш и сл. Почиња смешно ова да станува.

Најбитно е од што ја вадиш моќта на еден мотор. Ако утре се измисли мотор кој иде на xxx и вади моќ од 1000 кубика колку еден 2.0 т бензинец тој ќе биде најдобар и ќе го користиме. Се додека е таа технологија. Па ти фантазирај колку сакаш.

И без корнење бензинецот повеќе ќе си влече. Другото се си е на место. Никогаш не сум го негирал тоа. Ама свати го системот кој го прават производителите. Што и да одлучиш да купиш заебан си, ќе го платиш повеќе од што треба.

Иначе ако бензинот Дени ти го наплаќаат 20ден. од литар, дали повторно ќе се одлучеше заголфот на Зеро наместо голфот на Томи. Јас сумљам дека во било која ситуација одлуката би ти била различна.
Ме прашуваш што би возел во хипотетичен свет кој не се грижи за цената на дериватите и загадувањето на околината?

Би возел возило кое има огромна сигурност при судар, како и 4 електромотори на секое тркало со комбинирана моќност од 5 мегавати, и мала ториумова нуклеарна централа која ќе ги погонува истите. Или евентуално некој фјулсел дизајн. Целта на возилото е да може да патуваш со надзвучна брзина во тишина.

Ако мора да се ограничам на дадените возила претпоставувам деак би го избрал Голфот 7 ГТИ, наспроти Голфот 7 ГТД доколку бензинот беше 20 денари, а дизелот 84 денари. А и пред двете би избрал Вејрон најискрено, или Корвета ZR1 ако треба буџет верзија на вејронот. Претпоставувам дека во истиов момент ќе возев Мустанг (бордо) да беше цената 20 денари за бензин... Со две бели лајсни Мустангот ќе беше. Купен лани на старо. Со хромирани тркала кои ќе му ги сменев.

У превод дадените пари на 1км се во предност кај дизелот. никој не го негира тоа.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9999 на: 05 Август 2013, 15:37:26 pm »
Ако давам над 20К еура за Голф, сеедно ми е дали бензинот е 20 или 84 денари.
Ова е главното мислење кое се трудам од петни жили да го побијам. Во секое можно сценарио.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11063
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10000 на: 05 Август 2013, 15:38:58 pm »
Ти може да се трудиш, ама дали ќе успееш да го побиеш...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10001 на: 05 Август 2013, 15:40:41 pm »
за 20к вреди да се размислува за потрошувачката. Но не ги разбирам оние кои се возат у кракаташки дизели од 150-тина илјади евра мислејќи дека уштедуваат на гориво... богдачува... уместо да си земе панамера тубо ес, тој панамера трактор ге...... не ги разбирам...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10002 на: 05 Август 2013, 15:41:28 pm »
Не е воопшто тешко. Логика е во прашање. 20к не се воопшто многу пари. Само едно време муабетот беше за коли над 50к евра, а со кризава гледам на 20к се симнало мислењево.

Демек ако сум решил да си го напраавм меракот сите пари ќе ги фрлам на бензин. Ако некој ми влегол дома и ме украл 20к евра, не би сакал секој месец да ми провалува дома следните 10 години и да ми краде по 100еур.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10003 на: 05 Август 2013, 15:44:27 pm »
Значи дојовме д муабетот каде перформансите не се веќе предност. Сега е потрошувачката.

Е Дени. Ако ги даваш тиа 100е. на некоја опасна п*чкетина месечно да те среди ќе ти смета? Пример ова.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10004 на: 05 Август 2013, 15:44:56 pm »
hahahaha БРАВО!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.