Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2322629 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30269
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10710 на: 23 Август 2013, 14:58:16 pm »
Обиди се да научиш малку повеќе физика и да тролаш помалку.

Се гледа дека си нов. :)

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10711 на: 23 Август 2013, 15:00:40 pm »
Аудито треба да е потешко, а со тоа ке ги искомпезира тие 10 коња плус

Еве реална споредба и скоро да нема разлики во перформансите...


http://www.zeperfs.com/en/duel1673-1352.htm



Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10712 на: 23 Август 2013, 15:02:11 pm »

350нм вс 240нм

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44595
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10713 на: 23 Август 2013, 15:03:19 pm »

Она што ги разликува двете технологии е принципот на работа. Бензинецот е неспособен да ја контролира детонацијата. Заедно со неспособоста да работи во поголем опсег на воздух-гориво го прави бензинецот ограничен. Нема да има понатамошен развој на бензинските мотори. Дизелот има само едно ограничување - 5500рпм, но повеќе вртежи не се потребни, затоа што секогаш може да се зголеми бустот.

Дизелашот секогаш ќе има повеќе торк. Дизелашот секогаш ќе биде поефикасен. Дизелашот работи на секое течно гориво. Тоа му го обезбедува местото во иднината, сегашноста е веќе негова.

1. Бензинецот ја контролира детонацијата подобро од дизелашот. Точно во одредено време, во микросекунда решава компјутерот кога да има детонација. Кај дизелите, тоа е whild guess.. кој решава за детонацијата? Зошто „штрака“ од лошо гориво? (престани да ги лажеш со овој квазиподаток луѓето што не се разбираат доволно)


2. Бензинецот нема никаков проблем да работи на lean мапа. Со директно убризгавање некои мотори дури и до 2500 вртежи работат во stratified режим, уствари во режим каде е далеку пониско количеството гориво од стоихиометриската идеала.

3. Дизелашот нема да има секогаш повеќе торк. Тој ќе има поголем максимален торк. Во вртежнит ранг, (1000-4500 за дизел, или 1000-бесконечност за бензинец) бензинецот ќе има повеќе торк и снага.

4. Дизелашот е секогаш поефикасен во однос на потрошеното гориво. (дали и ќе остане така - ќе покаже времето, ама ајде, признавам)

5. Иднината е мизерна и за дизелите и за бензинците. Со тоа што ретко кој ќе има некој дизел олдтајмер во својата гаража.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10714 на: 23 Август 2013, 16:01:02 pm »
Вистина, бензинецот последниве 5-6 години живна многу. Толку многу што почна да се изедначува со дизелашот, нормално крадејќи ги неговите технологии. Денес може да се видат рафинирани бензинци со мала турбо дупка и снага на ниски вртежи.

Ај објасни поопширно за цитатов, би сакал да го чујам твоето целосно мислење.....

Она што ги разликува двете технологии е принципот на работа. Бензинецот е неспособен да ја контролира детонацијата. Заедно со неспособоста да работи во поголем опсег на воздух-гориво го прави бензинецот ограничен. Нема да има понатамошен развој на бензинските мотори. Дизелот има само едно ограничување - 5500рпм, но повеќе вртежи не се потребни, затоа што секогаш може да се зголеми бустот.

Како тоа бензинецот е неспособен да ја контролира детонацијата ? Неспособност да работи во поголем опсег на воздух-гориво ? Па тогаш како има бензинци што вртат до 9-10к рпм, што мислиш колку гориво и воздух трошат при тие обртаи ? Ограничен, на што ?
Немало да има понатамошен развој на бензинските мотори ? Сигурен си ? Ај поопширно малце...

Дизелашот секогаш ќе има повеќе торк. Дизелашот секогаш ќе биде поефикасен. Дизелашот работи на секое течно гориво. Тоа му го обезбедува местото во иднината, сегашноста е веќе негова.

Во времето на Голф 1 и 2 таа работа... Тури било какво гориво у нов дизелаш па ќе правиме муабет. Цела заштеда после ќе ти падне во вода... Мочај му се у дизелот...


Професионален тролач си... Вакви прикаски на мали деца само.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10715 на: 23 Август 2013, 16:27:31 pm »

Она што ги разликува двете технологии е принципот на работа. Бензинецот е неспособен да ја контролира детонацијата. Заедно со неспособоста да работи во поголем опсег на воздух-гориво го прави бензинецот ограничен. Нема да има понатамошен развој на бензинските мотори. Дизелот има само едно ограничување - 5500рпм, но повеќе вртежи не се потребни, затоа што секогаш може да се зголеми бустот.

Дизелашот секогаш ќе има повеќе торк. Дизелашот секогаш ќе биде поефикасен. Дизелашот работи на секое течно гориво. Тоа му го обезбедува местото во иднината, сегашноста е веќе негова.

1. Бензинецот ја контролира детонацијата подобро од дизелашот. Точно во одредено време, во микросекунда решава компјутерот кога да има детонација. Кај дизелите, тоа е whild guess.. кој решава за детонацијата? Зошто „штрака“ од лошо гориво? (престани да ги лажеш со овој квазиподаток луѓето што не се разбираат доволно)


2. Бензинецот нема никаков проблем да работи на lean мапа. Со директно убризгавање некои мотори дури и до 2500 вртежи работат во stratified режим, уствари во режим каде е далеку пониско количеството гориво од стоихиометриската идеала.

3. Дизелашот нема да има секогаш повеќе торк. Тој ќе има поголем максимален торк. Во вртежнит ранг, (1000-4500 за дизел, или 1000-бесконечност за бензинец) бензинецот ќе има повеќе торк и снага.

4. Дизелашот е секогаш поефикасен во однос на потрошеното гориво. (дали и ќе остане така - ќе покаже времето, ама ајде, признавам)

5. Иднината е мизерна и за дизелите и за бензинците. Со тоа што ретко кој ќе има некој дизел олдтајмер во својата гаража.

1. напредокот во моторите се состои во подобрата искористливост на погонското гориво. Бензинецот искористува 30%, дизелот 45% од потенцијалната енергија на горивото. За да се зголеми ефикасноста, а со тоа и моќноста и економичноста потребно е да се најде начин да се зголеми овој процент на искористливост, а тоа се прави со зголемување на степенот на компресија. Зголемување на степенот на компресија е проблем кај бензинците, бидејќи настанува детонација на горивото. До микросекунда се регулира работата на свеќиците, но  детонацијата не настанува во моментот кога свеќиците пуштаат искра, туку кога се создале паралелни усллови за спонатно согорување.

Кај дизелот појава не детонација не е можна, заради принципот на работа на дизел моторот. Дизел моторот не штрака заради лошо гориво, може да штракаат дизните. Дизел моторот може да работи на било какво филтрирано течно гориво, се додека се обезбеди соодветен систем на вбризгување, заради несоодветно гориво не се расипува моторот туку бризгалките поради недостаток на лубрикација од погонското гориво. Стариот систем за вбризгување со ротациона пумпа под притисок од 180 бари  (до 2000 година) работи со скоро сите филитрирани течни горива.


2. Вистина, кога го копираа дизајнот на дизелот, успеаа да го остварат и овој момент, кој претходно беше невозможен. Циклусот на вбризгување беше една од двете клучни разлики помеѓу дизелот и бензинецот.

3. Поточно 5500 за бензинец. До толку одат турбо бензинците. Можеш да заборавиш на 20.000 рпм со турбото.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10716 на: 23 Август 2013, 16:30:22 pm »
Поинтересна би била споредбата кога колите би имале исто коњи (а бензинецот нели поради помалиот мотор ке биде полесен и пак би требало да има предност)

Зависи за кого. Да прашаш друг многу поинтересна може да биде споредбата помеѓу бензинец и дизелаш со ист максимален торк. Штом толку зборите за штедење нафта, баш соодветна е споредбата по цена.

И да видиме каде сме. Најнов ТБ против најнов ТД, со ист сооднос снага/кг:


Како и до сега, бензинчето прпа до 140, после се губи.

ЛП примеров што го пушташ по 10ти пат (ист однос сила/маса) покажува исти перформанси до 140 (истото го признаваш) затоа што до тука има најголемо значење тој однос. Како одиш побрзо, се позначаен станува односот сила/отпор на воздух, и тука дизелот од видеото има подобар однос (има 10кс повеќе, а возилата имаат колку толку ист коефициент на отпор).

Обиди се да научиш малку повеќе физика и да тролаш помалку.

Не е во ред да се споредуваат возила со 10кс разлика во снага и ист сооднос снага/кг, а во ред е да се споредуваат возила со 40кс разлика во снага и различен сооднос снага/кг повторно на штета на послабиот.

Гениус!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10717 на: 23 Август 2013, 17:10:42 pm »
Не е проблемот во тоа што ги споредуваш, туку во квалитетот на заклучоциоте што ги вадиш од таа споредба.
« Последно менување: 23 Август 2013, 18:05:12 pm V »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10718 на: 23 Август 2013, 17:38:35 pm »
Za kogo kako, za mene mnogu e selski da utlam za da pominam nekogo kako vo Mondeo 2.0 140ks, za razlika na primer od istoto mondeo so 2.0tdci.


Lici da urlas so Integra, ne lici so Mondeo.


Tolku.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10719 на: 23 Август 2013, 18:00:20 pm »
Немам ништо против тој став иако никогаш не би го опишал звукот на Мондео со 140кс при претекнување како урлање. Тоа си е твое чисто субјективно мислење за тоа како треба да звучи некое возило. Тоа се вика, што ти прави мерак.

Друго е тоа што ЛП докажува тука некои математики, компресии, претставува некои негови мисли како да се општо познат факт дека бензинците губеле душа преку 4000 вртежи (освен VTEC), а дизелот живнува кога ќе отиде над 3000 и прави бензинците да се губат назад во далечината.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20283
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10720 на: 23 Август 2013, 18:29:30 pm »
Заклучокот го гледаш на видеото кога дизелот е потежок и за тоа надоместува со 10 кс повеќе од бензинашот...и не гледам зошто сега не ви е валидна оваа споредба ради тоа што едниот имал 350 нм, а другиот 240нм кога пред 100 страни споредувавте цивик втек со 150 нм вс дизел со 350нм и цивикот ви беше подобар :)

http://www.zeperfs.com/en/duel3138-2980.htm

еве ви ја пак споредбата и не се вадете со тоа дека едниот бил 240нм, а другиот 350 нм поради тоа што порано самите го имате покажано овој факт

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4045
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10721 на: 23 Август 2013, 18:30:04 pm »
A tek pa mazdata 1.3 rx8.

Цитат
These and other innovative technologies[citation needed] allow the Renesis to achieve 49% higher output and reduced fuel consumption and emissions (the RX-8 meets LEV-II[citation needed]). The Renesis won International Engine of the Year[citation needed] and Best New Engine[citation needed] awards 2003 and also holds the "2.5 to 3 liter" (note that the engine is designated as a 1.3 liter by Mazda) size award[citation needed] for 2003 and 2004, where it is considered a 2.6 L engine,


Не гледам кај останативе награди дека бензинчињата и дизелашите ги менуваат своите еквиваленти на волумен. http://www.ukipme.com/engineoftheyear/18_2.php#2


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20834
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10722 на: 23 Август 2013, 18:43:22 pm »
Баш ме заинтересира колку ви троши просек еве мерено на 15000 км ?
6-7 л/ 100км или ?

Пошто ветив дека ќе одговорам, хир гоуз...
Откако водам евиденција, поминати ми се 9383 километри, за кои имам наточено 686 литри бензин. Просекот изнесува 7,3 л/100км.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3053
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10723 на: 23 Август 2013, 18:54:40 pm »
Не знаеш да рачунаш. Против законите на Исак Лоши Патишта Њутн е да ти троши косилица под 10 литри на 50 км. Треба пак во средно да се вратиш.

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9200
  • Аstra la vista baby !
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10724 на: 23 Август 2013, 18:55:38 pm »
Ај пак...
Иста кола, иста коњажа, помала набавна цена на бензинецот.

Duel : Fiat Grande Punto 1.4 TJet vs Fiat Grande Punto 1.9 Mjt

http://www.zeperfs.com/en/duel1856-1861.htm

Со што би ме привлекол дизелот освен потрошувачката ?



*Дизел е за пензионери  :)