И друго имам приметено. Кога се зборува за издржливоста и сервисирањето се спомнува расипувањето на турбото кај дизелите. Па кај бензинските мотори нели има повисока температура таму на издувот, па би требало побрзо да се расипе и турбото или не?
Турбините ќе се расипуваат и кај нив, разликата е во тоа што кај дизлот гарежот е многу почеста појава во случај на нессодветно согорување, карбонските наслаги како и секаде каде што си прават проблеми и кај турбината ќе предизивика „дебаланс“ со тоа и побрзо „дотрајување“ на лежиштето.
Во принцип повисоките температури би требало подобро да ги согорат овие нафатени слоеви. Затоа и се препорачува да се збркаат турбо дизелашчињата редовно (едно 50км на 3500-4000 rpm да севетне турбинчето цервено

)