Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2322877 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44599
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10695 на: 23 Август 2013, 14:29:33 pm »
@Deni, Cmooon... дај ми жилет да си ги дупнам, ко` цитрони ми станаа од овие "real life" глупостиве. Како што кажав, кај што дизел се вози со 2000 рпм, соодветно моќен бензинец се вози со 3000 рпм. Во таква ситуација, соодветниот бенизнец има повеќе снага, и подобра појдовна точка за подобри перформанси при нагазување.

Имено:


Oд 0-100 батали ги, ама од 100-200 ти е риал лајф перформенс.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20283
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10696 на: 23 Август 2013, 14:32:28 pm »
Во 100-200 играат голема улога 50те коњи повеќе што ги има ГТИ

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7369
  • French diamond
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10697 на: 23 Август 2013, 14:32:40 pm »
Јас па се прашвам, зошто ниту еден од производителите не ставаат дизелски мотор во своите спротски серии ?? Будали луѓе, наместо да дојдат тука да прочитаат кој мотори се посилни, поиздржливи и да стават дизел, тие се запнале во бензинските мотори...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14886
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10698 на: 23 Август 2013, 14:35:07 pm »
Ќе се свестат еден ден(односно свестени се ама туркаат со сила  ;D) како со камионите едно време,дамнешно. :D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10699 на: 23 Август 2013, 14:35:40 pm »
Вистина, бензинецот последниве 5-6 години живна многу. Толку многу што почна да се изедначува со дизелашот, нормално крадејќи ги неговите технологии. Денес може да се видат рафинирани бензинци со мала турбо дупка и снага на ниски вртежи.

Она што ги разликува двете технологии е принципот на работа. Бензинецот е неспособен да ја контролира детонацијата. Заедно со неспособоста да работи во поголем опсег на воздух-гориво го прави бензинецот ограничен. Нема да има понатамошен развој на бензинските мотори. Дизелот има само едно ограничување - 5500рпм, но повеќе вртежи не се потребни, затоа што секогаш може да се зголеми бустот.

Дизелашот секогаш ќе има повеќе торк. Дизелашот секогаш ќе биде поефикасен. Дизелашот работи на секое течно гориво. Тоа му го обезбедува местото во иднината, сегашноста е веќе негова.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10700 на: 23 Август 2013, 14:36:40 pm »

Oд 0-100 батали ги, ама од 100-200 ти е риал лајф перформенс.
Секако, 45 коња повеќе има, па нормално е да е голема разликата
Поинтересна би била споредбата кога колите би имале исто коњи (а бензинецот нели поради помалиот мотор ке биде полесен и пак би требало да има предност)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10701 на: 23 Август 2013, 14:36:49 pm »
Во 100-200 играат голема улога 50те коњи повеќе што ги има ГТИ
E ne...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10702 на: 23 Август 2013, 14:38:57 pm »
И да видиме каде сме. Најнов ТБ против најнов ТД, со ист сооднос снага/кг:


Како и до сега, бензинчето прпа до 140, после се губи.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20283
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10703 на: 23 Август 2013, 14:40:34 pm »
Така да оваа споредба баш и не е валидна.

@GTD vs GTI

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10704 на: 23 Август 2013, 14:44:38 pm »
1.4 vs 2.0

:D :D :D

Цепки.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10705 на: 23 Август 2013, 14:51:43 pm »
A tek pa mazdata 1.3 rx8.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20283
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10706 на: 23 Август 2013, 14:52:53 pm »
VW Golf 7 1.4 TSI
Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min: 103 (140) / 4.500 - 6.000
Max. Drehmoment, Nm bei 1/min: 250 / 1.500 - 3.500

Audi A3 2.0 TDI
Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min: 110 (150) / 3.500 - 4.000
Max. Drehmoment, Nm bei 1/min: 320 / 1.750 - 3.000

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10707 на: 23 Август 2013, 14:53:19 pm »
Замисли. Далеку сте...

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20834
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10708 на: 23 Август 2013, 14:54:25 pm »
VW Golf 7 1.4 TSI
Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min: 103 (140) / 4.500 - 6.000
Max. Drehmoment, Nm bei 1/min: 250 / 1.500 - 3.500

Audi A3 2.0 TDI
Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min: 110 (150) / 3.500 - 4.000
Max. Drehmoment, Nm bei 1/min: 320 / 1.750 - 3.000

Пробај спореди го 1.4 TSI со 1.4 TDI...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10709 на: 23 Август 2013, 14:54:37 pm »
Поинтересна би била споредбата кога колите би имале исто коњи (а бензинецот нели поради помалиот мотор ке биде полесен и пак би требало да има предност)

Зависи за кого. Да прашаш друг многу поинтересна може да биде споредбата помеѓу бензинец и дизелаш со ист максимален торк. Штом толку зборите за штедење нафта, баш соодветна е споредбата по цена.

И да видиме каде сме. Најнов ТБ против најнов ТД, со ист сооднос снага/кг:


Како и до сега, бензинчето прпа до 140, после се губи.

ЛП примеров што го пушташ по 10ти пат (ист однос сила/маса) покажува исти перформанси до 140 (истото го признаваш) затоа што до тука има најголемо значење тој однос. Како одиш побрзо, се позначаен станува односот сила/отпор на воздух, и тука дизелот од видеото има подобар однос (има 10кс повеќе, а возилата имаат колку толку ист коефициент на отпор).

Обиди се да научиш малку повеќе физика и да тролаш помалку.