Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3177589 пати)

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1304
ЈАс стварно не знам што се случува во државава. Во МК жртви во сообраќајки има како во просек да паѓаат по 2,5 авиона годишно. А да падне макар и еден авион ќе има и џева и бука и оставки и промени и ред други работи. Ова вака луѓево гинат по патиштава ко пилци и никому ништо. Џандари има по улици само наменски да си ја одработат квотата од казните и толку. У државава мислат дека со плакати по билборди ќе ги решат проблемите во сообраќајот. Мене почиња да ме фаќа страв да седна у кола и да возам, а богами и пешки да излезам по улица. СТРАШНО!!!

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Јас само знам пошто теренски поминувам по 50км низ Скопје дека дневно гледам минимум 10 души апла што поминуваат на црвено, по 5 коли што апла не пропуштаат пешаци на пешачки, по 100 коли што апла возат на 80-90 во град итн. Секој ден само приметувам дека бетер и бетер станува сообраќајот.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Треба автоматски систем за казнување. Селфи да ти стигне дома со „прелетување“ на црвено, и 150е казна, да видиме слендиот пат дали ќе шишкаш 100, или ќе си возиш 70, за да може да закочиш ако случајно се упали црвено во меѓувреме. Германија за такви прекршоци има прв пат Х пари, втор пат 2Х пари, трет пат 3Х пари + забрана за возење.  Па ти мисли дали ќе возиш 100 ризикувајќи да пролеташ на црвено.
Исто и со пречекорување на брзина во град. Автоматизирано селфи да ти стигне домче, со уплатинца. А не да се мољакаш со џандарот, па да бркаш врски, па да ти пишува појас уместо брзо возење, па да ти кинат казни итн...
За пијани и дрогирани башка муабет, кај нив одма исклучување од сообраќај бар на 3 месци, без дилема.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29792
    • CARclub.mk
@filipv: Портпарол на ВМРО не ти е рамен.


Имено, последната реченица на истата википедија статија вели:

"...SUV rollover safety had improved to the extent that on average there were slightly fewer driver fatalities per million vehicles, due to rollovers, in SUVs as opposed to cars."

И сеа?


Во пред, помалку фатални несреќи. Фајн, фино, браво. А повредите не ги броиме?


Толкувањето на тие статистики не ви е добро. Процентот сам по себе не ни кажува ништо за апсолутните бројки. Може сувовите од направиле 100 сообраќајки од кои 40 биле превртување, па процентот е 40. Од друга страна, може колите направиле 500 сообраќајки од кои 50 биле превртување, па процентот е 10. И имаме хипотетска ситуација повеќе на број превртувања да се помал процент. Значи, процентот не ни кажува ама баш ништо за тоа колку се сувовите навистина повеќе се превртуваат. Како тоа? Па така, можеби - шознам - заради подобрата прегледност, фенси суспанзијата и типичната накитеност со милион електронски помагала сувовите прават вкупно сообраќајки помалку, па од оние вкупно помалку сообраќајки просто искача процентот на превртувања поголем.

tl;dr Статистиките кои ги презентираше Симо, и покрај тоа што се феноменални, просто ниту го потврдуваат ниту го негираат твоето од ракав истресено тврдење дека сувовите „два и повеќе пати“ се превртувале од обични коли. Incoclusive. Не ми се верува дека треба вакви основни работи да објаснуваме.

И - да - уште еднаш залудно ќе потенцирам дека "criticism of sport utility vehicles" волгавно се однесува на чудовишта од 3 тона. Како знам? Па сигурно за кросоверчињата кои трошат 6 низ град нема да биде criticism дека биле инвајронментали демиџинг гес газлерс дрн дрн...


Филип, Филип, Филип.. Проценти се проценти. Од толку-и-толку несреќи, толку-и-толку се превртеле. Крај. Аман. Не спинуј, стварно нема потреба. Ете ти истражување од Европска Комисија - порелевантно амин. Ама не, не одговара со твоите убедувања, па одма нешто тука процентите не се во ред, причам ти причу. Спин доктор.


?! Не е точно дека имаат помека суспензија. Од кај ова? Пак истресено? Напротив, модерните кросовери како по правило имаат прилично тврда суспензија (точно за да се компензира заради благо повишената тежишна точка).


Значи решавање проблем што не би требало да постои ин д фрст плејс. И да, модерните кросовери имаат помека суспензија од модерните „обични“ коли. Можеби не многу, ама имаат.


Абе и на Крел искуството му кажуваше дека USB кабелот му го прави басот по стегнат... До кога ќе се учиме дека личното искуство, колку и да е раскошно, не е критериум за вистинитоста за некој став?

Пошто „сувови се превртуваат два и повеќе пати од обични коли“ е мислење. Не е факт. Факт се поткрепува со релевантна статистика (каква што НЕ видовме), а не со лично искуство.

Јебига, го имам искуството, ќе се ослонам на него.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
@filipv: Портпарол на ВМРО не ти е рамен.

Aaa, браво. Е - сега ме убеди.

Во пред, помалку фатални несреќи. Фајн, фино, браво. А повредите не ги броиме?

Па и линковите на Симо беа за фаталитис, ама тогаш тоа не пречеше, м?

Толкувањето на тие статистики не ви е добро.

Филип, Филип, Филип.. Проценти се проценти.

Точно.

одма нешто тука процентите не се во ред, причам ти причу.

Кој рекол дека „процентите не се во ред?? Јас не. Види горе што точно сум рекол. За кого се трудам да пишувам? За мониторов?

Спин доктор.

Иронично е тоа што во оваа пригода токму ти се занимаваш со спин. Можно ли е да не приметуваш?

Значи решавање проблем што не би требало да постои ин д фрст плејс.

Е арно де? Затоа се инженери - за да ги решат проблемите.

И да, модерните кросовери имаат помека суспензија од модерните „обични“ коли. Можеби не многу, ама имаат.

Ако само просто повториш нешто што си кажал, тоа нема да стане ни микрограм поточно отколку што е.

Ти гарантирам дека мојот кокошарник има потврда суспензија од твојот голф (освен ако не си го модифицирал, не знам).

Јебига, го имам искуството, ќе се ослонам на него.

И ќе згрешиш... ама таа лекција изгледа многу тешка е.

Отсутен Dimac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 673
Треба автоматски систем за казнување. Селфи да ти стигне дома со „прелетување“ на црвено, и 150е казна, да видиме слендиот пат дали ќе шишкаш 100, или ќе си возиш 70, за да може да закочиш ако случајно се упали црвено во меѓувреме. Германија за такви прекршоци има прв пат Х пари, втор пат 2Х пари, трет пат 3Х пари + забрана за возење.  Па ти мисли дали ќе возиш 100 ризикувајќи да пролеташ на црвено.
Исто и со пречекорување на брзина во град. Автоматизирано селфи да ти стигне домче, со уплатинца. А не да се мољакаш со џандарот, па да бркаш врски, па да ти пишува појас уместо брзо возење, па да ти кинат казни итн...
За пијани и дрогирани башка муабет, кај нив одма исклучување од сообраќај бар на 3 месци, без дилема.

во некоја од Арабските земји каде што на секој ќош има камери што снимаат, при правење на прекршок во рок од 15 сек. ти стига смс порака со слика од прекршокот и под неа пишува:

Од вашата трансакциска сметка се одбоени XXX-пари. Возете внимателно.

Нема мољакање со полицаецот, бркање врски во полиција, глумење лудило пред судијата...

Присутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10989
  • 430i
„Детиштето“ што ја возело Корсата е маж на 37 години.
Прегазената „малолетна девојка“ е жена на 51 година.

Тоа не ја намалува штетата и загубата во случајот.
Ама воздржете се од непотребни коментари од типот, пијан, издрогиран, 150 на саат и слично. Ќе кажат што се случило и без експертските анализи на Карклуб.

Она што се случува моментално со сообраќајот во Скопје е катастрофа. МОжеби ние како заедница би можеле да дејствуваме да ја подобриме. „На точак“ ја почнаа 5 дечки на точаци, денес се институција.

Со бесење, сечење нозе и раце на тататура нема да постигнеме ама баш ништо.

Сочуство до семејствата.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14173
Толкувањето на тие статистики не ви е добро. Процентот сам по себе не ни кажува ништо за апсолутните бројки. Може сувовите од направиле 100 сообраќајки од кои 40 биле превртување, па процентот е 40. Од друга страна, може колите направиле 500 сообраќајки од кои 50 биле превртување, па процентот е 10. И имаме хипотетска ситуација повеќе на број превртувања да се помал процент. Значи, процентот не ни кажува ама баш ништо за тоа колку се сувовите навистина повеќе се превртуваат.

Процедурално малку да се надоврзам :)

Малку здраворазумски да пристапиме со процентите.

Проценти си се проценти.
Пропорционално ако гледаме (ова е само теоретски нели), ако има 500 SUV и патнички, превртувањата би биле вака

500 SUV - 40% = 200 возила
500 пат. - 10% = 50 возила

Значи статистички, веројатноста е 4 пати поголема да се превртиш со SUV.

Или кога сме биле средно, да речеш дека ако имаш 10 предмети и си имал 5 четворки си поминал многу добар, но кога си имал 15 предмети и си имал 8 четворки си бил послаб (а уствари пак си многу добар).

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
500 SUV - 40% = 200 возила
500 пат. - 10% = 50 возила

Процентите се од бројот на незгоди, а не од бројот на возила.

Aјде вака да пробаме: имаш две групи на возила, А и Б

А учествувале во 100 сообраќајќи, од кои 20 со превртување. Процент на превртување: 20%

Б учествувале во 20 сообраќајќи, од кои 10 со превртување. Процент на превртување: 50%.

Која група возила статистички повеќе се превртува? А или Б?

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Филип, дали одот на амортизерите/суспензијата кај СУВ е подолг, пократок или ист како кај хечбек?

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7121
Господине ФилипВ, има ли шанси да престанете да спамирате по сите можни теми, па Бугар не ти е рамен, у секоја тема филозофирање, немој да ни го одземаш времето без потреба, имаш кампови пред Влада, пред Собрание па иди брате дебатирај цел ден ако сакаш.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Така е Филип, така е! Овие што го напишале ова во текстот:

 In particular crash compatibility issues between SUVs passenger vehicles and vulnerable road users, as well as the higher rollover risk for SUVs are under investigation. These trends are obvious in the US accident research and provide justification for similar analyses for the EU.  


2.7 Conclusions
The results of the GIDAS data analysis are:
- SUVs have a higher risk for turnover accidents. The risk is about four times higher
compared to non SUV – type vehicles.
Upper and lower extremities as well as the
head of the driver are at risk.

уствари се Анти СУВ лоби групација. Нема врска со статистика и бројки.



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
У понеделникот тргам на работа идам по Бихачка према Центар возам стандард 60-70 макс и позади црн Цивик од прошлата генерација свири ли свири, се убацувам на Кочо Рацин и пред улазот на Браќа Рибар има мала нерамнина па избегав малце у лево, гускава трга да ме претица од десно но ја си се вратив у лентата, пак легна на свирка и тргна да ме тица од десно, мене веќе прагот на толеранција ми беше завршил па пред да навлезе ја блокирам у Ф1 стил, семафорот црвен застануваме гуската вади несесерот шминки и ми стана јасно зашто брзала. У моментот ми доаѓа брилијантна идеја, од сега носам табла јајца и а некој ме изнервира му лупам кајгана у шофершајбна: таксисти, луѓе без осет за жмигавци, лошо престроени, моторџии и.т.д...

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14173
Мене ме нервираат кога свират на семафори уште не упалено зелено светло. Мислам кој ти курац.

А исто најјаки ми се оние што кога чекаат црвено и сеа ти застануваш до нив. МОРА да биде прв. Онака ги тролам.
Често се случува да прегазат пешачки да го искриват вратот само да бидат пред мене.

После се чудите зошто сообраќајки има. 70% од возачите не заслужуваат возачка, без разлика дали машки или женски.

Тотална неписменост и непочитување на правила и други учесници во сообраќај.

Присутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3280




Интересна ми е дискусијава околу стабилноста на SUV и не-SUV возилава.

Ај да го остаиме егото на страна и да ја повикаме физиката на помош. За целава оваа област на Машински Факултет на насока Моторни Возила има предмет кој се вика “Динамика на движење на моторни возила” од Драги Данев. Кој сака да се држи до факти нека ја прочита.

Да почнеме.

На сликата со црвена боја се означени следните параметри:

F1 - бочна сила која се јавува при движење на возилото во свиок (кривина)
F2 - Маса на возилото помножена со синус од аголот на наклон Фs сликата (G*sinФѕ)
R -  Висина на центарот на ротација на кабината во однос на подлогата
H - Висина тежиштето на возилото во однос на подлогата
S - широчина на возилото мерено од пневматик до пневматик (на сликата има возило со два пневматика по осовина, но тоа не ја менува суштински пресметката)
Фѕ - агол на наклон на возилото  во свиок

Главниот штос е во тоа силата F1 да е има што е можно помало влијание врз центарот на ротација. Колку што е поголемо растојанието од центарот на ротација на кабината во однос на тежиштето на возилото толку возилото е по ранливо во свиок и склоно на превртување.

Односно големината на параметарот Х е тој што пресудува дали возилото ќе се преврти или не.

ДВЕ ВОЗИЛА СО ИСТА ТЕЖИНА И РАЗЛИЧНА ВИСИНА СЕ РАЗЛИЧНО СТАБИЛНИ ВО СВИОК ЗАТОА ШТО ИМААТ РАЗЛИЧНА ВИСИНА НА ТЕЖИШТЕТО НА ВОЗИЛОТО ВО ОДНОС НА ПОДЛОГАТА, И СООДВЕТНО НА ТОА ИМААТ РАЗЛИЧЕН ЦЕНТАР НА РОТАЦИЈА НА КАБИНАТА ВО ОДНОС НА ПОДЛОГАТА. ШТОМ ВРЕДНОСТА НА СИЛАТА F1*X*SINФѕ Е ПОГОЛЕМА ОД СИЛАТА F2, ВОЗИЛОТО СЕ ПРЕВРТУВА, ОДНОСНО ГУБИ КОНТАКТ СО ПОДЛОГАТА НА ПНЕВМАТИКОТ ШТО СЕ НАОЃА СПРОТИВНО ОД НАСОКАТА НА ДЕЈСТВУВАЊЕ НА СИЛАТА F2.

Математиката за пресметка е малку покомплексна од горе искажаното, ама суштината е тоа што го напишав. Во пресметката влегуваат и други параметри и коефициенти, но суштината на физиката е таа.

На графикот ви е даден убав приказ како зависи аголот на “тумбање” во зависност од бочната сила, и дополнително графикот е испеглан со влијанието на суспензијата врз стабилноста.

Кај возилото 1 (сина линија) аголот на “тумбање” е мал, односно има низок центар на ротација на масата, и соодветно бочната сила што ќе ја издржи во свиок е значително поголема.
Кај возилото 2 (црвена линија) аголот на “тумбање” е голем, односно има висок центар на ротација на масата, и соодветно бочната сила што ќе ја издржи во свиок е значително помала.


Заклучок: Возилата со поголема висина имаат повисок центар на ротација на масата и се повеќе нестабилни во свиок од возилата што имаат помала висина.

Имајте пријатен ден и уживајте во бочната сила F1 секојпат кога ќе влегувате во свиок. Таа ја прави магијата.

ЕДИТ: Еве и едно видео каде што дечкото ја објаснува истата постапка. Немора да разбирате малезиски ако гледате што изведува од формулата.
« Последно менување: 08 Јули 2015, 12:52:16 pm zlatkoa »