А и поголеми кретени ги возат.
Имам и случка од денес со која се докажува тоа. Русин над кола ќе ми се качеше со неговиот фул сајз Рејнџ Ровер.
Пред 3-4 години од Благоевград према Кресна низ кривините, еден Русин со шлепер ќе ми се качеше над кола. Русите се ненормални шофери во секоја смисла.
А за другите што се расправаат за СУВ, камионети и други групи на возила од преку океанот, не се заебавајте ако немате возено такви возила. Околу две години возев такви службени. Во права линија се супер, во кривини НЕ. Сите имаат live rear axle, ужасен распоред на тежината, премногу меко подвозје и премногу коњски сили. Рецепт за катастрофа.
пс. Utility truck си е utility truck. Може да е пик ап, може да е модифициран пик ап, може да е фургон, може да е пик ап со рамка за носење дрвоградба, може да е комбе, итн. Таму тие работи се малце генерално дефинирани. Овие од Филипв, модифицираните најчесто се нарекуваат utility service trucks.