Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3110694 пати)

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1149
Мене никој не ми е другар и не ме етикетирај, ако не ти чини немораш да возиш и не замарај со глупости, два кружни текови имаш во охрид плус и за нив исто пљукавте на почетокот па сега ви чинат. Ако мислиш дека заради МВР гинат луѓе одам по втор пат да се фрлам од 12ти. Ако сакаш да видиш добро нивелиран кружен тек отиди во Струмица и сврти два круга по кружниот тек кај дистрибуцијата па да ми кажеш после тоа а плус другарти заев го отвори пред неколку години и уште нема знаци дека има кружен тек па не се плаче вака како вас охриѓаните ама не за џабе се прикаските за охрид и охриѓаните...

Значи не сум бил во Струмица...и неможам да коментирам.........во Охрид едино технички исправен кружен е пре бензинската Макпетрол кај Билјанини Извори се друго е крш...друго и онака си Охрид гледам, шетни вечер до Струга, да видиш што е професионално изработен кружен тек............и трето ако не ти чинат Охрид и Охриѓани не доагај бе бате Охрид...терај Грција, Мрција и онака од тебе и туристи како тебе градот има зијан нема ќар....ама ова е тема за на друго место, не за на форум за автомобили


Отсутен Mercury

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 799
  • Т(д)ркач
Од Битола или од Струга влезот?

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Жена ми е од Охрид морам да идам милум или силум :) Не ви идам како турист за да не ви правам штета. Тоа што тој ти делува едино професионален е затоа што таму просторот дозволил да биде поголем пречникот на кружниот тек и плус има 3 излеза а не дека што е поголем тоа е попрофесионален или постандарден.
« Последно менување: 05 Јули 2015, 16:53:24 pm achtung »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Каде е кружниов уствари?

На првата раскрсница кога ќе улегнеш во Охрид, таму кај што имаше легнати пандури порано.

ААмммм... Ја мислев на излезот према плажите, пред големиот кружен кај Макпетрол...

Некако мал изгледа, кога ќе се земе предвид колава е раскрсницата.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Од Битола или од Струга влезот?

Битола

Не ви идам како турист за да не ви правам штета.

Немој те мољам да му мочаш на Охриѓани у ензеро и да им крадиш тоаљетна вода



Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Се гледа охридското одма. ;D Зато скопјанишча в Грција си оат.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Мене никој не ми е другар и не ме етикетирај...

Значи не сум бил во Струмица...и неможам да коментирам.........во Охрид едино технички исправен кружен е пре бензинската Макпетрол кај Билјанини Извори се друго е крш...друго и онака си Охрид гледам, шетни вечер до Струга, да видиш што е професионално изработен кружен тек............и трето ако не ти чинат Охрид и Охриѓани не доагај бе бате Охрид...терај Грција, Мрција и онака од тебе и туристи како тебе градот има зијан нема ќар....ама ова е тема за на друго место, не за на форум за автомобили
Тие се тие глупости што не смееш да ги збориш.....и затоа си гаите антипатичност.....

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Тигуанот има контрола на стабилност никогаш нема така да се преврти освен ако не си скроз идиот. Сум влегол многу пати со Тиго во тави ситуации и со големи брзини па сум бил далеку од тумбање. Иначе ако се тумбал ради преголема брзина ќе завршел на тротоарот ваму десно.
Јас мислам дека имало некоја препрека која ја закачил со левите тркала или пак тротоарот па се превртел.

Така е.

Еднаш брат му на другар ми ми демонстрираше дека е многу тешко да пролизгаш/превртиш Туарег со уклучени сите електроники. Ако свртиш пренагло, Туарегот просто ќе закочи (со ЕБД) онолку колку што треба за да не се преврти.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Освен ако некое тркало или тркала не се одвојат од подлогата па да нема што да закочи/ корегира траекторија.

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Траекторијата би требало да се корегира од налегнатите тркала тие ја држат :)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
A high center of gravity makes a vehicle more prone to rollover accidents than lower vehicles, especially if the vehicle leaves the road, or, if the driver makes a sharp directional adjustment during emergency maneuvers. Figures from the US National Highway Traffic Safety Administration show that most passenger cars have about a 10% chance of rollover if involved in a single vehicle crash, while SUVs have between 14% and 23% (varying from a low of 14% for the all-wheel-drive (AWD) Ford Edge to a high of 23% for the front-wheel-drive (FWD) Ford Escape). Many modern SUVs are equipped with electronic stability control (ESC) to prevent rollovers on flat surfaces, but 95% of rollovers are "tripped", meaning that the vehicle strikes something low, such as a curb or shallow ditch, causing it to tip over.[2]

Извор Вики https://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_sport_utility_vehicles

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
„Ама ако возиш согласно пропишаната брзина исто е.“

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16724
  • Keep it 100
Типов возел право, се бапнал со предниот лев дел во високото бетонско и се превртел. Simple as that.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6786
  • Бенве сие бенве

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Освен ако некое тркало или тркала не се одвојат од подлогата па да нема што да закочи/ корегира траекторија.

има уште две. ако на пример двете леви полетаат у ваздух, ќе закочи задното десно.

нејсе, повишена тежишна точка сигурно дека носи предизвици, но благодарение на активните системи разликата во стабилноста меѓу сув со /65 гуми и алфа со скратени спирали не е толку голема како што ја прикажува традиционалната автомобилска интуиција. со секоја кола треба да пазиш како и со која брзина улетуваш у кружен тек, сув или несув.

се превртуваат и „обични“ коли, не само сувови

„Ама ако возиш согласно пропишаната брзина исто е.“

одлична поента која задира во самата суштина на проблемот! би додал: не е баш исто, но е и понатаму дебело во рамките на толеранцијата