Освен ако некое тркало или тркала не се одвојат од подлогата па да нема што да закочи/ корегира траекторија.
има уште две. ако на пример двете леви полетаат у ваздух, ќе закочи задното десно.
нејсе, повишена тежишна точка сигурно дека носи предизвици, но благодарение на активните системи разликата во стабилноста меѓу сув со /65 гуми и алфа со скратени спирали не е
толку голема како што ја прикажува традиционалната автомобилска интуиција. со секоја кола треба да пазиш како и со која брзина улетуваш у кружен тек, сув или несув.
се превртуваат и „обични“ коли, не само сувови
„Ама ако возиш согласно пропишаната брзина исто е.“
одлична поента која задира во самата суштина на проблемот! би додал: не е баш исто, но е и понатаму дебело во рамките на толеранцијата