Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3177026 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29792
    • CARclub.mk
се превртуваат и „обични“ коли, не само сувови

Да де, се превртуваат и обични, само што некои од тие необичните се два-запирка-нешто пати посклони кон превртување. Особено тие со повисока суспензија и погон на предните тркала.

одлична поента која задира во самата суштина на проблемот! би додал: не е баш исто (1), но е и понатаму дебело во рамките на толеранцијата(2)

(1) Шуќур, имаме напредок.
(2) A swing and a miss.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Освен ако некое тркало или тркала не се одвојат од подлогата па да нема што да закочи/ корегира траекторија.

има уште две. ако на пример двете леви полетаат у ваздух, ќе закочи задното десно.

нејсе, повишена тежишна точка сигурно дека носи предизвици, но благодарение на активните системи разликата во стабилноста меѓу сув со /65 гуми и алфа со скратени спирали не е толку голема како што ја прикажува традиционалната автомобилска интуиција. со секоја кола треба да пазиш како и со која брзина улетуваш у кружен тек, сув или несув.

се превртуваат и „обични“ коли, не само сувови

„Ама ако возиш согласно пропишаната брзина исто е.“

одлична поента која задира во самата суштина на проблемот! би додал: не е баш исто, но е и понатаму дебело во рамките на толеранцијата


Замисли кај иста кола, а за ова ти шо си го напишал да не ни почнуваме. Неколку пати ти е предочен клипот ама го игнорираш.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Типов возел право, се бапнал со предниот лев дел во високото бетонско и се превртел. Simple as that.
Биле со Јоцо со ЏИПОТ. Иначе немало да се превртат.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Да де, се превртуваат и обични, само што некои од тие необичните се два-запирка-нешто пати посклони кон превртување.

Бре! Значи, ако ги стаиме на купче сите инциденти со превртувања на коли и ако ги изброиме, ќе изброиме нешто повеќе од дупло сувови, така? добро те разбирам?

Особено тие со повисока суспензија и погон на предните тркала.

А-у? викаш и каде е погонот има врска со склоноста за превртување? Да видам да не верувам шо се вика.

Ова е и повеќе од интересно! Познавајќи те, сигурен сум дека овие две тврдења (за поише од дупло превртувања на сувови, од кои повеќето со погон напред) не ги истресе од гс, туку всушност реферираш на конкретни статистички истражувања до кои веднаш чим ова го прочиташ ќе пуштиш линк сите да прочитаме.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
 So be sobral petorica da go vrati na trkala da ne go slikaat I diskutiraat.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Освен ако некое тркало или тркала не се одвојат од подлогата па да нема што да закочи/ корегира траекторија.

има уште две. ако на пример двете леви полетаат у ваздух, ќе закочи задното десно.

нејсе, повишена тежишна точка сигурно дека носи предизвици, но благодарение на активните системи разликата во стабилноста меѓу сув со /65 гуми и алфа со скратени спирали не е толку голема како што ја прикажува традиционалната автомобилска интуиција. со секоја кола треба да пазиш како и со која брзина улетуваш у кружен тек, сув или несув.

се превртуваат и „обични“ коли, не само сувови

„Ама ако возиш согласно пропишаната брзина исто е.“

одлична поента која задира во самата суштина на проблемот! би додал: не е баш исто, но е и понатаму дебело во рамките на толеранцијата
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Замисли кај иста кола, а за ова ти шо си го напишал да не ни почнуваме. Неколку пати ти е предочен клипот ама го игнорираш.

Никогаш нема да "падне на тоа ниво" да поверува во клипот, иако разликите се реални и одлично претставени.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Да де, се превртуваат и обични, само што некои од тие необичните се два-запирка-нешто пати посклони кон превртување.

Бре! Значи, ако ги стаиме на купче сите инциденти со превртувања на коли и ако ги изброиме, ќе изброиме нешто повеќе од дупло сувови, така? добро те разбирам?

Особено тие со повисока суспензија и погон на предните тркала.

А-у? викаш и каде е погонот има врска со склоноста за превртување? Да видам да не верувам шо се вика.

Ова е и повеќе од интересно! Познавајќи те, сигурен сум дека овие две тврдења (за поише од дупло превртувања на сувови, од кои повеќето со погон напред) не ги истресе од гс, туку всушност реферираш на конкретни статистички истражувања до кои веднаш чим ова го прочиташ ќе пуштиш линк сите да прочитаме.

Еве јас се потрудив да најдам прилично релевантен линк:

http://www.census.gov/compendia/statab/2012/tables/12s1107.pdf

Table 1107. Vehicles Involved in Crashes by Vehicle Type, Rollover
Occurrence, and Crash Severity: 2009

Во делот за Rollover Occurrence, Passinger Cars учествуваат со 1.6% (од вкупниот број сообраќајки), додека Utility so 4.0%

Од вкупниот број роловери со смртни последици, 16% се во автомобил, 32% се во Јутилити.

Со оглед на тоа дека од 2009 до сега, процентуално е зголемен бројот на Јутилити возила во сообраќајот, очекувам дека овие разлики помеѓу возила и СУВ-ови се драстично зголемени.



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Во делот за Rollover Occurrence, Passinger Cars учествуваат со 1.6% (од вкупниот број сообраќајки), додека Utility so 4.0%

Од вкупниот број роловери со смртни последици, 16% се во автомобил, 32% се во Јутилити.

Со оглед на тоа дека од 2009 до сега, процентуално е зголемен бројот на Јутилити возила во сообраќајот, очекувам дека овие разлики помеѓу возила и СУВ-ови се драстично зголемени.

:)

Абе Симо, utility е utility truck, а не suv

edit еве, ако не знаеш што точно е тоа:

https://www.google.com/search?q=utility+truck&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=IpiZVduTD8O3sQGW1KzgBg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1920&bih=1072

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Valjda ke se opametatat ljugevo I vise nema da kupuvaat SUV so preden pogon samo.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Во делот за Rollover Occurrence, Passinger Cars учествуваат со 1.6% (од вкупниот број сообраќајки), додека Utility so 4.0%

Од вкупниот број роловери со смртни последици, 16% се во автомобил, 32% се во Јутилити.

Со оглед на тоа дека од 2009 до сега, процентуално е зголемен бројот на Јутилити возила во сообраќајот, очекувам дека овие разлики помеѓу возила и СУВ-ови се драстично зголемени.

:)

Абе Симо, utility е utility truck, а не suv

A sports utility vehicle, or suburban utility vehicle (SUV), is a vehicle similar to a station wagon, estate car, or van usually equipped with four-wheel drive for on-road or off-road ability. Some SUV's include the towing capacity of a pickup truck with the passenger-carrying space of a minivan or large sedan.
The original 1984 Jeep Cherokee (XJ) made by American Motors combined a passenger car with truck chassis for ease of driving in difficult conditions, as well as established the modern SUV market segment and its popularity in the late-1980s and early-1990s.[1] The compact-sized XJ Cherokee was one of the most best selling SUV models ever made, with over 2.8 million built between 1984 and 2001.[2]

According to the Merriam-Webster dictionary, a "sport utility vehicle" is "a rugged automotive vehicle similar to a station wagon but built on a light-truck chassis".[3] The "SUV" term is defined as "a large vehicle that is designed to be used on rough surfaces but that is often used on city roads or highways."[4] The "SUV" acronym "is still used to describe nearly anything with available all-wheel drive and raised ground clearance."[5]


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Сеедно, она "utility" у табелата која ја прати нема благе везе со сувови.

Иначе дека можеш у главата да си ги поврзеш табелата и ова што сеа го праќаш ич не се сомневам.

According to the Merriam-Webster dictionary, a "sport utility vehicle" is "a rugged automotive vehicle similar to a station wagon but built on a light-truck chassis".

:) И? За вакви зборевме колку се превртувале? Built on a light-truck chassis?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Сеедно, она "utility" у табелата која ја прати нема благе везе со сувови.

Иначе дека можеш у главата да си ги поврзеш табелата и ова што сеа го праќаш ич не се сомневам.

According to the Merriam-Webster dictionary, a "sport utility vehicle" is "a rugged automotive vehicle similar to a station wagon but built on a light-truck chassis".

:) И? За вакви зборевме колку се превртувале? Built on a light-truck chassis?


Ајде, идеме пак: http://www.iihs.org/iihs/topics/t/general-statistics/fatalityfacts/passenger-vehicles

Погледни го делот кај „Crash Types" (надолу скролни).


Passenger vehicle occupant deaths in single-vehicle crashes by impact point and vehicle type, 2013

Other (mostly rollover).  40% од смртните случаи во SUV возила настанале при роловер.  За разлика од 23% кај лесни возила.

Passenger vehicle occupant deaths in all crashes by impact point and vehicle type, 2013

Other (mostly rollover). 11% за песинџер карс, 22% за SUV.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Со логично размислување се добива истиот заклучок. А тек па и ако си повозел различни типови на коли лесно се увидува нестабилноста на возилата со повисока тежишна точка.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Штом Филип оцени дека Мини и Кашкаи исто влагаат у кривини - не барај логика.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2209
Според некои изјави СУВот се движел од влезот на Охрид кон центарот,значи не вртел полукружно туку удрил во ивичњакот и се превртел.На сликите се гледа оштетување на предниот лев дел.








Според нефицијални информации возилото кое се движело од влезот, кон центарот на градот, директно се удрило во извичникот на кружниот тек, по што изгубило контрола и се превртело на коловозот.Во несреќата полесно бил повреден возачот на автомобилот и причинета е материјална штета.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!