Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3177029 пати)

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Освен ако некое тркало или тркала не се одвојат од подлогата па да нема што да закочи/ корегира траекторија.

има уште две. ако на пример двете леви полетаат у ваздух, ќе закочи задното десно.

нејсе, повишена тежишна точка сигурно дека носи предизвици, но благодарение на активните системи разликата во стабилноста меѓу сув со /65 гуми и алфа со скратени спирали не е толку голема како што ја прикажува традиционалната автомобилска интуиција. со секоја кола треба да пазиш како и со која брзина улетуваш у кружен тек, сув или несув.

се превртуваат и „обични“ коли, не само сувови

„Ама ако возиш согласно пропишаната брзина исто е.“

одлична поента која задира во самата суштина на проблемот! би додал: не е баш исто, но е и понатаму дебело во рамките на толеранцијата
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Замисли кај иста кола, а за ова ти шо си го напишал да не ни почнуваме. Неколку пати ти е предочен клипот ама го игнорираш.

Никогаш нема да "падне на тоа ниво" да поверува во клипот, иако разликите се реални и одлично претставени.
Со спираливе спортски, прогресивни многу се подобрува прецизноста при управување, кај Igor проверено пред и по ставање на истите :) И изгледот секако.
А според мене најважни се гумите...подобро убави гуми и обични спирали него лоши гуми и прогресивни, пониски спирали.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Според некои изјави СУВот се движел од влезот на Охрид кон центарот,значи не вртел полукружно туку удрил во ивичњакот и се превртел.На сликите се гледа оштетување на предниот лев дел.



Јасно ко` бел ден!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
http://www.iihs.org/iihs/topics/t/general-statistics/fatalityfacts/passenger-vehicles

Еееее, ова вееееќе личи на нешто, а не оние глупости од претходниот линк.

Она што американците го подразбираат под SUV (2+ тона чудовишта) и европските кросоверчиња кои тука ги хејтате нема многу везе.

Како и да е, пази шо вика тука:

http://www.consumerreports.org/cro/2012/02/rollover-101/index.htm

"The newest SUVs have lower rates than the newest cars."

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore

"The newest SUVs have lower rates than the newest cars."
Линк за оваа изјава или е паушално истресена од рукав на консјумер рипортс?? Мене така ми изглеа...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?

"The newest SUVs have lower rates than the newest cars."
Линк за оваа изјава или е паушално истресена од рукав на консјумер рипортс?? Мене така ми изглеа...

И мене, искрено, но сепак си реков да го постирам пошто - ако ништо друго - релевантно е.

Како и да е, уште еднаш ќе повторам: она што усашите го рачунаат за SUV ("based on a light truck chassis") нема ама никаква врска со модерните погон-напред кросоверчиња кои тука ги хејтате.

Штом Филип оцени дека Мини и Кашкаи исто влагаат у кривини - не барај логика.

едит: лол сеа го гледам ова

:) Значи, ај што никаде не напишав така, ај што после експлицитно реков дека неќам тоа да го кажам - не - џабе, тоа е... што треба поише да напраам за да појаснам? на нотар ако заверам ќе се важи?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Види ја убаво статистиката, опфатени се од мини до екстра ларџ СУВ-ови. Уствари во мини сув-ови смртните случаи се најчести,исто како и во екстра ларџ СУВ-ови (гледано само за СУВ возила). А најголем број веќе видовме дека се од роловери (заедно со фронтални).

Туку да не се вадиме на американците и нивните сфаќања за СУВ и дека ние сме нешто хејтери без причина: http://ec.europa.eu/transport/roadsafety_library/publications/improver_final_report_sp1_annex_060405.pdf

 In particular crash compatibility issues between SUVs passenger vehicles and vulnerable road users, as well as the higher rollover risk for SUVs are under investigation. These trends are obvious in the US accident research and provide justification for similar analyses for the EU.  

Исто така види го делот „Rollover"

Прекрасни статистики во текстов, прекрасни! Се надевам дека секој што ќе сака СУВ да купи во иднина ќе ги има во предвид овие работи изнесени тука.


Едит: Ауу еве го главното на 49-та страна:

2.7 Conclusions
The results of the GIDAS data analysis are:
- SUVs have a higher risk for turnover accidents. The risk is about four times higher
compared to non SUV – type vehicles.
Upper and lower extremities as well as the
head of the driver are at risk.
« Последно менување: 05 Јули 2015, 23:46:21 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Дури четири пати. Доста пореално од оние 2.5пати кои беа споменати претходно.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29792
    • CARclub.mk
За да не го шириме во милион теми муабетот.

--

- качување на тежишната точка за 0.1 пати доведува до зголемување на склоноста за превртување од 2 и повеќе пати.

Фино ти беше линкнато од Википедија. Јас на тие бројки се осврнав. Еве, Симо дополнил со значително пострашни бројки.

Сепак, стабилноста не зависи само од висината - ај што се SUV возилата повисоки, имаат и помека суспензија, гуми со повисок профил, итн, итн, итн. Сето тоа си влијае на стабилноста - ете, истражувањето си покажува дека се значително поподложни на превртување.

На крајот на краиштата, можам и на сопственото искуство да се повикам - од моето скромно искуство со 177 различни возени автомобили можам без сомневање да кажам дека повисоките, „теренски“ возила се понестабилни.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17603
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
А и поголеми кретени ги возат.

Имам и случка од денес со која се докажува тоа. Русин над кола ќе ми се качеше со неговиот фул сајз Рејнџ Ровер.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
А и поголеми кретени ги возат.

Имам и случка од денес со која се докажува тоа. Русин над кола ќе ми се качеше со неговиот фул сајз Рејнџ Ровер.
http://www.carsguide.com.au/car-news/suv-drivers-now-the-most-aggressive-13911
http://www.drive.com.au/motor-news/suv-drivers-most-aggressive-20130513-2ji0x.html

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
А и поголеми кретени ги возат.

Имам и случка од денес со која се докажува тоа. Русин над кола ќе ми се качеше со неговиот фул сајз Рејнџ Ровер.

Пред 3-4 години од Благоевград према Кресна низ кривините, еден Русин со шлепер ќе ми се качеше над кола. Русите се ненормални шофери во секоја смисла.

А за другите што се расправаат за СУВ, камионети и други групи на возила од преку океанот, не се заебавајте ако немате возено такви возила. Околу две години возев такви службени. Во права линија се супер, во кривини НЕ. Сите имаат live rear axle, ужасен распоред на тежината, премногу меко подвозје и премногу коњски сили. Рецепт за катастрофа.

пс. Utility truck си е utility truck. Може да е пик ап, може да е модифициран пик ап, може  да е фургон, може да е пик ап со рамка за носење дрвоградба, може да е комбе, итн. Таму тие работи се малце генерално дефинирани. Овие од Филипв, модифицираните најчесто се нарекуваат utility service trucks.

Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Затоа стави симо европски, за да се избегнат забуни и разводнувања.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14172
Иначе за тоа што се напнавте SUV/Passanger и превертувањата е чиста физика и се вика SSF.

What is a Static Stability Factor (SSF) and how is it computed?

The Static Stability Factor (SSF) of a vehicle is an at-rest calculation of its rollover resistance based on its most important geometric properties. SSF is a measure of how top-heavy a vehicle is.

A vehicle's SSF is calculated using the formula SSF=T/2H, where T is the "track width" of the vehicle and H is the "height of the center of gravity" of the vehicle. The track width is the distance between the centers of the right and left tires along the axle. The location of the center of gravity is measured in a laboratory to determine the height above the ground of the vehicle's mass. The lower the SSF number, the more likely the vehicle is to roll over in a single-vehicle crash.




http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3256767/  Еве ви научни трудови итн.




Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3083
SUV e позаебано за у кривина од обична кола, дефинитивно.

Али за било која кола да се вози - ниска или висока треба памет.

Тоа најчесто фали, било да е во МК, Русија, сегде.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16734
  • Keep it 100