Автор Тема: Велосипед  (Прочитано 941275 пати)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9107
Одг: Велосипед
« Одговори #2580 на: 06 Ноември 2014, 00:05:02 am »
абе јас возев со SOBIM на водно, ама после купив CUBE, иако на старо ѕвер точак. како да ти кажам то је то

е сега од полар до некој поскап незнам која е разликата до детали ама сепак зависи за што ке го користиш, ако возиш само на кеј јебига и полар е многу скап..

ако веке правиш нешто повеке, водно малце офф роуд, квалитетен амортизер и хидраулика обавезно. а со овие квалитетни работи одат и други добри :)

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Велосипед
« Одговори #2581 на: 06 Ноември 2014, 00:08:48 am »
Хмм собимот има 20кг+  нема никаква геометрија, лошо си поставен незнам како да кажам.. А и цела сила ти ја апсорбира амортизерот..Ене го  имам собим фрлен дома така си стои..

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9107
Одг: Велосипед
« Одговори #2582 на: 06 Ноември 2014, 00:14:15 am »
јас го качував со алгебра, без геометрија :D

a 20kg сигурно нема, барем мојот не, башка ми беше full suspension  ;D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17606
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Велосипед
« Одговори #2583 на: 06 Ноември 2014, 00:43:58 am »
Jaс исто вака размислував, и сеуште сметам дека донекаде и е така, и дека има и претерани забегувања, но.... Но!  ;)  Мислам дека полека почнувам помалку да ги разбирам некои од муабетите, како на пример тие за тежината на тркалата/обрачите и инертноста на истите.

Нејсе, може ли некој да направи една споредба меѓу:
    RockShox Reba RL
    Fox 32 Float 29 CTD Evolution

Од тоа јас што читав, Фокс ги рачунаат нешто повисока класа. Но за Reba-та читам дека е многу полесна за сервисирање (во своја режија, нешто што ми е важно). Ако има некој сознанија или искуства, супер би било да ги сподели.

Иако не се интересирам за MTB многу, да, во право си. Фокс ти е Apple во светот на амортизерите. Се што вадат е добро, речиси и да нема low end модели. Сервисирањето не знам како им е, ама штом сакаш да сервисираш сам, земи го тоа што си прочитал дека е полесно. За Фоксот не ни знам кој ги разбира во Скопје, кој знае прописно да го сервисира.

И мене ми нема логика тежината... 2кг, 5кг не ми прави разлика во возање..

Па добро, ти си велосипедист што ужива во возењето, не во технологијата. Не бркаш резултати, не се замараш со просечна брзина и слично, гледаш да си уживаш во пределот што го возиш, што е сосема во ред. Но, има многу луѓе што сакаат да уживаат со тоа што рутата ќе ја извозат побрзо, ќе ја извозат технички исправно и секој пат кога ќе ја извозат да го надминат претходниот резултат. Тука игра улога тежината и квалитетот на точакот. Многу побрзо се постигнуваат позитивни резултати со полесен точак. :)
Сепак, не би било во ред секој што сака да разбере што се случува додека си го вози точакот, да рече „мене не ми е битна тежината“.
П.С. Поларот твој не тежи 12.5. Поларот твој тежи 14.5. Вака не изгледаат многу, ама многу се :)

Е сега да се фокусираме на главната поента. Луѓето што купуваат „полесни“ точаци со тоа добиваат и нешто друго, а тоа е квалитет на деловите кои се полесни. На пример, си возел Acera менувачи и шалтери, па си купил XT група. Што си добил освен 300/400 грама намалена тежина? Си добил побрзо и попрецизно менување брзини, си добил естетски лик, и си добил поголем рејнџ, т.е. Acera е со 8 брзинска касета, XT е со 11 брзинска. Пак ќе речам, некому и 8 брзини се доволни, но на тие што возат со сензори за каденца и срцева активност, вистинскиот однос на запчаници им е многу, многу важен.

Собимот нема 20 килограми ама има 17, можеби и 18. Ај земи ти качувај го средно Водно со некоја Merida TFS, Matts 30 или некој точак што е релативно лесен, и качувај го со Собим. На првиот лак со Собимот ќе имаш пулс од 180, а со Меридата се кладам и одморен ќе стигнеш горе.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5299
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Велосипед
« Одговори #2584 на: 06 Ноември 2014, 01:14:52 am »
Да не те разберат дека само во тешкотијата е разликата, некој и ќе посака потешко за слабеење/кондиција.  ;)
Нека проба еден обичен офроуд спуст со Собимот (ако го качи Водно, ќе треба ваљда и да го спушти), да види што ќе се случи со обрачите (како за почеток).


Тука остајте Собими и друго старо железо, погледенето го убавецов:
http://www.canyon.com/en/mountainbikes/bike.html?b=3640&c=1121
:)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20144
Одг: Велосипед
« Одговори #2585 на: 06 Ноември 2014, 01:23:06 am »
Џабе полесен точак кога сум 90 кила ;D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17606
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Велосипед
« Одговори #2586 на: 06 Ноември 2014, 01:38:45 am »
Тука остајте Собими и друго старо железо, погледенето го убавецов:
http://www.canyon.com/en/mountainbikes/bike.html?b=3640&c=1121
:)

Каква опрема дава Canyon за sub 1000 евра, браво. Огромна штета што додека го подигнеш од царина ѓавол-и-пол ќе ти излезе точакот.

Еве уште еден убавец, што искрено се надевам наскоро ќе го има и во Македонија, и тоа ќе имаме чест член на форумов да го вози првиот и единствен Colnago знаменосец во државата. :)

Colnago C60


Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6544
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Велосипед
« Одговори #2587 на: 06 Ноември 2014, 14:37:21 pm »
Абе да, ама не ќе возам тур де франс јас ;D Еве поларот мој тежи околу 12.5кг.. Што разлика ќе ми прави ако земам скот, мерида која тежи 11кг пример ?
И онака кога ќе возам на подалечен пат, си носам ранец со вода, нешто за јадење бла бла, ете ти 2/3 кг..

Мислам дека не се исплаќа да дадеш 200/300/400 евра за 1кг полесен точак
Исто.

А за Фоксојте, мое лично мислење е давање плус пари а не добиваш ништо повеќе, само премиум бренд дека е.
Си имам RockShox Recon 351 Coil U-Turn, од 2010-та, а Fox од истата класа ќе го платев дупло.
Да му ги врзиш на некој очите и да извози и да речи овој е тој, јас ја...
А многу ме нервира кога возиме друштво и ко ќе го нагласат фоксот на некој точак ко кизнај што да е.  ::)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17606
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Велосипед
« Одговори #2588 на: 06 Ноември 2014, 14:57:06 pm »
Абе си има нешто што го праи Фоксот поскап. Не знам што е, ама мора да има нешто :)

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Велосипед
« Одговори #2589 на: 06 Ноември 2014, 16:01:53 pm »
Брачед од кај тоа дека нема ц60? Вело М имаат. Иначе викате XTR сајлите НАСА ги вградува во спејс шатл а? Маме му ебем точаков ми е спејс шатл. Скапички се малце ама има разлика.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43936
  • Il Moderatore
Одг: Велосипед
« Одговори #2590 на: 06 Ноември 2014, 16:45:50 pm »
Дури и Avid BB5 и BB7 не се толку добри кочници колку што ги прават. Во главно механичка диск кочница е тешко да се наштелува да не гребе роторот, што кај Авид е малку понагласено од моите истражувања по интернет.

Јас имам Avid BB5, може секој да проба колку се ефикасни. Се штелуваат лесно, ако знаеш како. Зимава за нив и за напред и за назад, ќе си нарачам мал апгрејд:

EBC oversize disk за напред (а може и за назад) 165-180c http://ebcbrakes.com/product/ebc-brakes-mtbd-160-180160-180c/

и EBC gold brake pads. http://ebcbrakes.com/product/ebc-gold-pads/

Па да видиме чија мајка црну вуну преде ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17606
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Велосипед
« Одговори #2591 на: 06 Ноември 2014, 20:36:48 pm »
Може ли да знам која цена е комплетот со роторите? Пакните верувам дека се исплаќаат, ме интересира за роторите. :)

Иначе не викам дека се лоши или тешки за штелување. Критикувани се зошто сепак им треба штелка. Иначе се вградуваат во аматерски тркачки cyclocross велосипеди што и само кажува дека се добри.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Велосипед
« Одговори #2592 на: 06 Ноември 2014, 20:44:20 pm »
Абе да, ама не ќе возам тур де франс јас ;D Еве поларот мој тежи околу 12.5кг.. Што разлика ќе ми прави ако земам скот, мерида која тежи 11кг пример ?
И онака кога ќе возам на подалечен пат, си носам ранец со вода, нешто за јадење бла бла, ете ти 2/3 кг..

Мислам дека не се исплаќа да дадеш 200/300/400 евра за 1кг полесен точак
види вака... од моја гледна точка (не дека ке возам точак, пу пу скраја да е) јас имам 150+ кила... па дали точакот ке биде 5-6-7 кила полесен.. мање више битно... т.е. воопшто небитно е... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17606
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Велосипед
« Одговори #2593 на: 06 Ноември 2014, 20:47:22 pm »
Еве да пробам да објаснам во термини што ќе ги разберете. Кога на моторот ќе му го олесниш замаецот, па макар и 1.1 40 коња бил, полесно ќе врти.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Велосипед
« Одговори #2594 на: 06 Ноември 2014, 21:54:20 pm »
Не. Полесно ќе менува аголна брзина, што во одредени ситуации е непожелно.

Па добро, ти си велосипедист што ужива во возењето, не во технологијата. Не бркаш резултати, не се замараш со просечна брзина и слично, гледаш да си уживаш во пределот што го возиш, што е сосема во ред. Но, има многу луѓе што сакаат да уживаат со тоа што рутата ќе ја извозат побрзо, ќе ја извозат технички исправно и секој пат кога ќе ја извозат да го надминат претходниот резултат. Тука игра улога тежината и квалитетот на точакот. Многу побрзо се постигнуваат позитивни резултати со полесен точак. :)

Чекај, чекај. Првово болдирано, не ми се поклопува со второво. Ако сакаш да знаеш дали си го надминал претходниот резултат за да измериш подобрување кај себе, кај своите способности, треба секогаш да мериш со ист велосипед, во исти услови. Кога се тркаш со своето најдобро време, леснотијата на велосипедот не ти е важна, важен ти е само квалитетот.

Леснотијата е важна кога сакаш да си го мериш со други и да имаш добро рангирани времиња на strava.

Е сега да се фокусираме на главната поента. Луѓето што купуваат „полесни“ точаци со тоа добиваат и нешто друго, а тоа е квалитет на деловите кои се полесни. На пример, си возел Acera менувачи и шалтери, па си купил XT група. Што си добил освен 300/400 грама намалена тежина? Си добил побрзо и попрецизно менување брзини, си добил естетски лик, и си добил поголем рејнџ, т.е. Acera е со 8 брзинска касета, XT е со 11 брзинска. Пак ќе речам, некому и 8 брзини се доволни, но на тие што возат со сензори за каденца и срцева активност, вистинскиот однос на запчаници им е многу, многу важен.

Ова се веќе добри причини за да се земе поскапа компонента за непрофесионално возење и мислам дека никој нема да најде замерка за нив, како што наоѓаме за опсесијата со грамажата на компонентите.