Автор Тема: Велосипед  (Прочитано 941301 пати)

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5299
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Велосипед
« Одговори #2535 на: 03 Ноември 2014, 09:28:46 am »
Некој да ми предложи MTB до 20 илјади денари?
Oва ти е надвор од буџет, ама aко буџетот е „растеглив„ :) и имаш како да го донесеш точаков од Германија... за парите нема да најдеш поквалитетни делови:
http://www.canyon.com/en/outlet/article.html?o=A1043540

Само да напомнам дека ова се 2014та модели на распродажба и дека нешто поскапите модели им се уште поисплатливи. Разгледај ги 2015та моделите на сајтот, спореди потоа локални цени за точаци со таа класа на делови.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9107
Одг: Велосипед
« Одговори #2536 на: 03 Ноември 2014, 10:29:28 am »
Преферирам нов, но може да размислам и за некој половен ако не е многу возен.

нов за овие пари добар можеш да најдеш со Диск ама механичка кочница или V-brake

ако бараш или најдеш хидраулика јас не би препорачал бидејки сигурно нема да биде нешто квалитетно.

Од друга страна на Старо можеш да земеш многу добар точак само следи огласи посебно сигурен сум зимава ке има доста

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: Велосипед
« Одговори #2537 на: 03 Ноември 2014, 14:28:11 pm »
@martin ни полар ни драг рамките не се прават тука. Кина и тајван нормално. Како и да е ок се. Има и мердита ко мојата до тие пари

Отсутен Shuriken

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 181
Одг: Велосипед
« Одговори #2538 на: 03 Ноември 2014, 16:47:34 pm »
@MartinAlfista Polar ми е моментално фаворит. Бев до Bike Market, разгледав неколку модели, ама уште се двоумам. Што се однесува до рамките на велосипедите од ниска и средна класа, без разлика на брендот, тие се најчесто OEM рамки направени во некоја од земјите на Далечниот Исток. Можеби некои од поголемите брендови произведуваат рамки во својата матична земја, но тие најчесто завршуваат на велосипедите од повисоката класа, кои му се вон дофат на просечниот купувач.

За половен велосипед тешко ми е да се одлучам. Се добиваат делови од повисока класа, но не сакам да ми испаднат непланирани трошоци за гуми, менувачи, запчаници и слично.

@Бузуки Се двоумам помеѓу Polar Mirage Pro и Polar Avalanche.

@Van Одлична понуда. Само проблем е што нема кој да ми го донесе а и преферирам да го видам велосипедот во живо пред да се одлучам за него.

@MarceCvarce Кога би го надминал буџетот за некоја илјадарка, веројатно би се одлучил за механичка диск кочница. За половен, од причини кои ги наведов погоре, тешко ми е да се одлучам.

@DayWalker За кој модел на Merida се работи?

Ви благодарам на сите за предлозите. Утре ќе посетам уште некоја продавница, па ќе донесам одлука.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17606
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Велосипед
« Одговори #2539 на: 03 Ноември 2014, 16:54:25 pm »
Провери ги моделите на Полар со 27.5 инчни тркала, тоа е модерно сега, и мислам дека модата ќе се нафати. 29ките се брзи но не толку агилни, а 26ките се сосема обратното. 27.5 моделите треба да се баш избалансирани меѓу брзина и агилност.

Јас типувам дека ќе се вратиш во Бајк Маркет по Полар :) :) освен ако некој Drag не ти падне во око. :)

Отсутен Бојан

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 90
Одг: Велосипед
« Одговори #2540 на: 03 Ноември 2014, 17:35:53 pm »
Сакам да купам точак до 20000 ден,  денес видов ferrini r2 дали е добар з'ш не се разбирам многу?
ваков беше.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17606
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Велосипед
« Одговори #2541 на: 03 Ноември 2014, 17:43:27 pm »
Ако можеш да најдеш линк со спецификации и опрема, пушти го тука. Вака од слика не може да се познае многу.

Отсутен Бојан

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 90

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17606
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Велосипед
« Одговори #2543 на: 03 Ноември 2014, 20:19:12 pm »
И тебе ќе ти препорачам да глеаш Полар. Вториот најбитен дел кај MTB е предниот амортизер. Кај Полар вградуваат SR Suntour што е сосема океј марка на амортизер, а доаѓаат и со lockout. Е да, Полар не е толку естетски убав за гледање како Ferrini ама барем е со квалитетни делови. Да, Ferrini можеби има Altus менувач ама амортизерот е некој си in-house (демек Ferrini) а благе везе си нема.
Сепак, додека не се дознае листа на делови не може да се каже дали се исплати точакот за деловите :)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9107
Одг: Велосипед
« Одговори #2544 на: 03 Ноември 2014, 21:28:15 pm »
@MartinAlfista Polar ми е моментално фаворит. Бев до Bike Market, разгледав неколку модели, ама уште се двоумам. Што се однесува до рамките на велосипедите од ниска и средна класа, без разлика на брендот, тие се најчесто OEM рамки направени во некоја од земјите на Далечниот Исток. Можеби некои од поголемите брендови произведуваат рамки во својата матична земја, но тие најчесто завршуваат на велосипедите од повисоката класа, кои му се вон дофат на просечниот купувач.

За половен велосипед тешко ми е да се одлучам. Се добиваат делови од повисока класа, но не сакам да ми испаднат непланирани трошоци за гуми, менувачи, запчаници и слично.



ako imash da go zemesh od nekoj shto go znaesh ok inace da malce e zaebancija posebno ako neznaesh kade da gledash itn itn.

Na primer jas zemav CUBE od poznat covek za dobra cena ama ti vikam ako ne go poznavash moze da ima nekoj dopolnitelen troshok, kako i da e ima dosta iskreni prodavaci na net.

Tuka Tome mi ja kaza na FB SportySale stranata otvorija ke se zacudish kolku ponuda ima

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17606
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Велосипед
« Одговори #2545 на: 03 Ноември 2014, 21:49:09 pm »
Како што залади времето ни таму нема више понуди, не им се излага на договарање на луѓево :D

Отсутен Shuriken

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 181
Одг: Велосипед
« Одговори #2546 на: 04 Ноември 2014, 21:27:19 pm »
Провери ги моделите на Полар со 27.5 инчни тркала, тоа е модерно сега, и мислам дека модата ќе се нафати. 29ките се брзи но не толку агилни, а 26ките се сосема обратното. 27.5 моделите треба да се баш избалансирани меѓу брзина и агилност.

Јас типувам дека ќе се вратиш во Бајк Маркет по Полар :) :) освен ако некој Drag не ти падне во око. :)
Посетив уште некоја продавница денеска, и некако најлогична опција ми е Polar. Велосипедите од поголемите брендови се далеку поскапи и тоа со пониска класа на делови.
Моментално главна дилема ми е дали да земам велосипед со 27,5 инчни тркала и диск кочници или 26 инчни тркала и V-brake. Има луѓе кои тврдат дека сите поевтини диск кочници кои не се Avid BB5 или Avid BB7 кочат значително полошо од V-brake. Дали некој знае нешто повеќе околу ова?

Сакам да купам точак до 20000 ден,  денес видов ferrini r2 дали е добар з'ш не се разбирам многу?
Провери го Polar Mirage Pro, ако си за MTB.

ako imash da go zemesh od nekoj shto go znaesh ok inace da malce e zaebancija posebno ako neznaesh kade da gledash itn itn.

Na primer jas zemav CUBE od poznat covek za dobra cena ama ti vikam ako ne go poznavash moze da ima nekoj dopolnitelen troshok, kako i da e ima dosta iskreni prodavaci na net.

Tuka Tome mi ja kaza na FB SportySale stranata otvorija ke se zacudish kolku ponuda ima
Ја следам неколку дена страната, ама не налетав на ништо интересно за мене.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16735
  • Keep it 100
Одг: Велосипед
« Одговори #2547 на: 04 Ноември 2014, 21:39:33 pm »
Посетив уште некоја продавница денеска, и некако најлогична опција ми е Polar. Велосипедите од поголемите брендови се далеку поскапи и тоа со пониска класа на делови.
Моментално главна дилема ми е дали да земам велосипед со 27,5 инчни тркала и диск кочници или 26 инчни тркала и V-brake. Има луѓе кои тврдат дека сите поевтини диск кочници кои не се Avid BB5 или Avid BB7 кочат значително полошо од V-brake. Дали некој знае нешто повеќе околу ова?

Неколку пати е зборено за ова во темава. Диск кочници се подобри од V-Brake само ако се хидраулични, али тие се доста поскапи од механичките. Покрај тоа диск е подобар од V-Brake само при возење низ длабока кал, бидејќи гумиците на V-Brake-от се полнат со песок и при тоа не кочат убаво и брзо се трошат. Во сите останати услови не верувам дека ќе приметиш некоја разлика, освен додатна тежина од дискот. За околу 20,000 јас избрав Polar Mirage Pro кој што доаѓа со V-Brake. На оф роуд турата на Плачковица ја увидов баш оваа мана.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17606
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Велосипед
« Одговори #2548 на: 04 Ноември 2014, 21:47:55 pm »
Дури и Avid BB5 и BB7 не се толку добри кочници колку што ги прават. Во главно механичка диск кочница е тешко да се наштелува да не гребе роторот, што кај Авид е малку понагласено од моите истражувања по интернет.
Било кој од точаците да го одбереш, сигурен сум дека во догледна иднина ќе сакаш да идеш на хидро кочници. Е сеа, со оглед на тоа што 27.5 има веќе припрема за диск кочници (главини за диск и ротори со адаптери) ќе ти биде релативно лесна а и ефтина конверзијата во хидро.

Затоа земај го 27.5, сепак е тренд кој се нафаќа брзо и за кратко време треба повеќе од нарачките да бидат 27.5.
Со среќа во изборот, сепак што и да избереш нема да згрешиш.

Отсутен Shuriken

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 181
Одг: Велосипед
« Одговори #2549 на: 04 Ноември 2014, 22:41:34 pm »
Неколку пати е зборено за ова во темава. Диск кочници се подобри од V-Brake само ако се хидраулични, али тие се доста поскапи од механичките. Покрај тоа диск е подобар од V-Brake само при возење низ длабока кал, бидејќи гумиците на V-Brake-от се полнат со песок и при тоа не кочат убаво и брзо се трошат. Во сите останати услови не верувам дека ќе приметиш некоја разлика, освен додатна тежина од дискот. За околу 20,000 јас избрав Polar Mirage Pro кој што доаѓа со V-Brake. На оф роуд турата на Плачковица ја увидов баш оваа мана.
Да, точно е дека диск кочниците се поефикасни на кал, дури и дожд. Чув и дека се подобри при долготрајно кочење на спустови поради тоа што пакновите на V-brake кочниците побрзо се трошеле при вакви услови, ама не знам колку има вистина во ова. Доколку би земал велосипед само за на асфалт, сигурно не би ни размислувал за диск кочници, но вака сум во дилема.

Дури и Avid BB5 и BB7 не се толку добри кочници колку што ги прават. Во главно механичка диск кочница е тешко да се наштелува да не гребе роторот, што кај Авид е малку понагласено од моите истражувања по интернет.
Било кој од точаците да го одбереш, сигурен сум дека во догледна иднина ќе сакаш да идеш на хидро кочници. Е сеа, со оглед на тоа што 27.5 има веќе припрема за диск кочници (главини за диск и ротори со адаптери) ќе ти биде релативно лесна а и ефтина конверзијата во хидро.

Затоа земај го 27.5, сепак е тренд кој се нафаќа брзо и за кратко време треба повеќе од нарачките да бидат 27.5.
Со среќа во изборот, сепак што и да избереш нема да згрешиш.
Точно, и јас мислам дека се малку преценети. Дури еден човек ми рече дека тие кочници биле за никаде. Но постојат и луѓе кои имаат импозантни познавања од оваа област и ги препорачуваат само нив.
Ако го растегнам буџетот до нешто над 20 илјади денари, би одел на варијантата со 27,5 инчни тркала и механички диск кочници. Не знам колкава би била разликата помеѓу хидраулични и механички диск кочници и дали би ја оправдала вложената сума, која патем, не знам колку би изнесувала.
Ти благодарам.