Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 645960 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20271
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3600 на: 11 Декември 2025, 11:23:45 am »
Секоја втора недела доаѓа Корола Ибрид да ме земе за на аеродром. Сите таксисти веќе имаат по една таква, нема веќе мерцедеси и Шарани, само Короли.
Иако се токмев за една и ја капарисав, се пишманив до периодот до кој можев да се предомислам. Ќе собирам троа повеќе пари за нешто подостоинствено. Иако Королата е совршена од секој аспект, со звучната изолација не се живее, особено бидејќи рутите ми надминуваат по 1000км на ден. Едноставно со таква лименка од звучна изолација не се живее.
Сега истражувам колкав е проблемот сам да си наместам саглам огноотпорна изолација или да ќекам подобри времиња и следната генерација во 2026-та година. Ако не ја оправат звучната изолација со следната генерација има средни шанси да се фрлам во Дунав.
Имав работно нешто бизнис трип во друг град и требаше да идеме со службено, корола 2024 1.8 новиот хибрид со 140кс. Истово искуство го имав после извозени 500км, над 90кмч има многу голем шум доаѓа од гумите и замара. Затоа постои рав4 или камри

Рав4 како е со бучава над 120кмч? Се жалат луѓе од изолација на моделот.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30243
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3601 на: 11 Декември 2025, 12:18:24 pm »
Да се воздржиме од изјави дека „фучи продажбата“ кога едноставно не е така. Во Европа YoY е намалена за околу 15%. Односно, ако ја исклучиме Норвешка, во Европа продажбата е падната за 36%. На одредени пазари фучи, ама надоле. Во Германија продажбата е падната за 20%, во Франција 57%, во Шведска скоро 60%.


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Еве во Q3 Worldwide (сивото поле). Како може да се види се уште е силна продажбата, да има некакво намалување, со оглед што сега има играчи како BYD, тоа беше и проектирано очекување. Ама дека фучи „надоле“ ...далеку е од вистината.

https://www.statista.com/statistics/502208/tesla-quarterly-vehicle-deliveries/

Edit: Бидејќи не спомна за Норвешка процент - 175% е зголемена продажбата (28000 возила од јануари до ноември), а Норвешка e огромен пазар на Тесла со учество од околу 16% (што е многу) од пазарот во Европа.

И повторно, не е само суви бројки гледање. Во Европа падот е значителен. Ете, во Норвешка пораснала продажбата. На сите други пазари е значително падната. И во Америка е падната. Интересно е што во првите 8 месеци во Америка продажбата им е падната 24% во однос на истиот период лани. Па имало зголемување во Септември ради крај на олеснувања/кредити на 30-ти Септември, и после пак иде доле. Во Ноември во Америка продале 39.800 возила, најнизок месец годинава.

Продажбата им расте во Кина. Што и не е неочекувано, со оглед на преференците кон електрични возила во Кина. Баш вчера правевме муабет со човекот од BAIC, кај нив пазарното учество на ЕВ е преку 60%.

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1911
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3602 на: 11 Декември 2025, 13:45:49 pm »
Да се воздржиме од изјави дека „фучи продажбата“ кога едноставно не е така. Во Европа YoY е намалена за околу 15%. Односно, ако ја исклучиме Норвешка, во Европа продажбата е падната за 36%. На одредени пазари фучи, ама надоле. Во Германија продажбата е падната за 20%, во Франција 57%, во Шведска скоро 60%.


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Еве во Q3 Worldwide (сивото поле). Како може да се види се уште е силна продажбата, да има некакво намалување, со оглед што сега има играчи како BYD, тоа беше и проектирано очекување. Ама дека фучи „надоле“ ...далеку е од вистината.

https://www.statista.com/statistics/502208/tesla-quarterly-vehicle-deliveries/

Edit: Бидејќи не спомна за Норвешка процент - 175% е зголемена продажбата (28000 возила од јануари до ноември), а Норвешка e огромен пазар на Тесла со учество од околу 16% (што е многу) од пазарот во Европа.

И повторно, не е само суви бројки гледање. Во Европа падот е значителен. Ете, во Норвешка пораснала продажбата. На сите други пазари е значително падната. И во Америка е падната. Интересно е што во првите 8 месеци во Америка продажбата им е падната 24% во однос на истиот период лани. Па имало зголемување во Септември ради крај на олеснувања/кредити на 30-ти Септември, и после пак иде доле. Во Ноември во Америка продале 39.800 возила, најнизок месец годинава.

Продажбата им расте во Кина. Што и не е неочекувано, со оглед на преференците кон електрични возила во Кина. Баш вчера правевме муабет со човекот од BAIC, кај нив пазарното учество на ЕВ е преку 60%.
Мислам дека имате недоразбирање, Зеро е фокусиран на пад на продажба на Тесла, а Карпатиан мисли дека правите муабет за ЕВ како целина.

Sent from my SM-S938B using Tapatalk


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34357
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3603 на: 11 Декември 2025, 18:35:11 pm »
Рав4 како е со бучава над 120кмч? Се жалат луѓе од изолација на моделот.

Во РАВ4 нема таков проблем, сум се возел во РАВ4 и позади е тивко, не е како кај Королата.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5256
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3604 на: 11 Декември 2025, 20:37:28 pm »
Рав4 како е со бучава над 120кмч? Се жалат луѓе од изолација на моделот.

Во РАВ4 нема таков проблем, сум се возел во РАВ4 и позади е тивко, не е како кај Королата.
Sedisteto ponormalno e od corollata?

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30243
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3605 на: 11 Декември 2025, 20:52:15 pm »
Мислам дека имате недоразбирање, Зеро е фокусиран на пад на продажба на Тесла, а Карпатиан мисли дека правите муабет за ЕВ како целина.

Продажбата на ЕВ си расте. Малку успорено во однос на порано, ама си расте. И ме радува тоа. Останувам на ставот дека електрично возило е идеално дејли градско возило, под услов да имаш каде да го полниш.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7361
  • French diamond
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3606 на: 11 Декември 2025, 21:32:21 pm »
ЕУ ја укинува планираната забрана за мотори со внатрешно согорување што требаше да важи од 2030, никој нејќи електричен фен кој е добар само за старт од семафори :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30243
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3607 на: 11 Декември 2025, 22:01:02 pm »
Се гледа дека не си седнал да повозиш нешто електрично. Се надевам ќе имаш можност. :)

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7361
  • French diamond
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3608 на: 11 Декември 2025, 22:29:54 pm »
Да бидам искрен, не ни сакам да повозам.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6376
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3609 на: 11 Декември 2025, 22:32:43 pm »
Возам одвреме-навреме Mercedes GLC300de, ништо посебно, микробранова.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30243
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3610 на: 11 Декември 2025, 22:46:26 pm »
Го возиш со цела сила или само на електромотор? Електромоторот мислам дека му е околу 120-130 коња, ама па има околу 400 Nm. Иначе, мислам дека Мерцедес се единствени кои прават плаг-ин хибриден дизел во моментов. Системската сила би требало да е околу 320-330 коња, ако не се лажам. Би требало да е околу 6 секунди до 100 кога ја користиш целата системска сила.

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2305
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3611 на: денес во 00:42:54 »
Возам и ја све и свашта, особено сега на ГТ7.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44552
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #3612 на: денес во 00:54:05 »
Едно е да возиш чат-пат, друго е да живееш со електрично возило. Посебно со фул електрик, не хибрид.
Не е за секого применливо, и тоа треба да нѝ биде јасно на сите, и ќе треба да биде малку подолг еволутивен пат, не многу долг, нема тоа да биде 50 години, ама едно 15-тина ќе треба. Немаат сите можност за полнење без мака, на пат кога се оди, треба да удриш еден дигитрон со главни места за полнење и во случај на имрџнси алтернативи во близина.  Со новиве возила рангот и брзините на полнење се веќе многу прифатливи, може со прво полнење и 20-30 минутен рапид чарџинг да се поминат 800-900км, што е сосема доволен дневен ранг (може да исцедиш уште 300-400 со уште едно застанување, ама ретко кој има потреба или капацитет да помине повеќе од 1200-1400км во еден ден. така да ќе си дојдат работите на свое место, но со подобра инфраструктура. Сега за сега, инфраструктурата е солидна, но не е беспрекорна, ама ќе биде..
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.