Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 90719 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #135 на: 16 Март 2014, 22:27:00 pm »
Не, ти ќе дадеш. Пошто многу се разбираш.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #136 на: 16 Март 2014, 22:27:56 pm »
Јас знам дека не е над 1000 степени +/- нешто ситно.

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080827040233AAVRNI1

Не го сметам баш за релеавантен извор но не е далеку од бројката која ја знам.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #137 на: 16 Март 2014, 22:33:13 pm »
Ти веруваме.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #138 на: 16 Март 2014, 22:35:14 pm »
Повели: http://www.slideshare.net/ucsp/experimental-study-of-the-effects-of-lpg-on-spark-ignition-engine-performance

Increase of the temperature of exhaust gasses varies from 41 to 94c помеѓу ЛПГ и бензин. Трета страна.


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #139 на: 16 Март 2014, 22:59:00 pm »
Добар експеримент. Но не се спомнува темепратурата на горење на плинот.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #140 на: 16 Март 2014, 23:03:31 pm »
Што е битно, и ти спомнуваш работна температура на моторот у погрешен контекст, за да стигнеш до температура на пламенот (што е на атмосферски притисок и при температура од 20 степени).
 
Битната работа е тоа што го кажува falangasaurus, издувните гасови (кои праат беља на вентилите) се 50-100 степени пожешки.
Но како што реков, не е битна температурата. Битна е заштитата што ја пружа ѓубрето од бензинот (карбонските наслаги) врз издувните канали.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #141 на: 16 Март 2014, 23:09:12 pm »
Битна е и температурата на горење, затоа што таа температура е во директен допир со металните делови од моторот. (А зголемена температура на издувни гасови од 100 степени воопшто не е мала.) Понатаму, бензинот се вбризгува во течна фаза и директно ги лади вентилите и целиот мотор, додека плинот тоа не го прави. 2 клучни разлики помеѓу плинот и бензинот кои предизвикуваат висока температура.

Може да се преместат муабетиве во темата Мотори осетливи на плин.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #142 на: 16 Март 2014, 23:32:37 pm »
Битна е и температурата на горење, затоа што таа температура е во директен допир со металните делови од моторот. (А зголемена температура на издувни гасови од 100 степени воопшто не е мала.)
Побитна за рецесија на вентилите е температурата на издувни гасови отколку температурата на горење. При експлозија што се случува во моторот, на компримирана смеша бензин или лпг, многу се помали разликите.

Цитат
Понатаму, бензинот се вбризгува во течна фаза и директно ги лади вентилите и целиот мотор, додека плинот тоа не го прави. 2 клучни разлики помеѓу плинот и бензинот кои предизвикуваат висока температура.

Може да се преместат муабетиве во темата Мотори осетливи на плин.

Како што реков:

Нема зијан од капалка.
Во суштина, бензинот има доста нуспородукти кои оставаат талог во комората за согорување и врз издувните вентили, па просторот помеѓу вентилот и издувниот канал останува заштитен. Покрај тоа, плинот пошто се внесува во гасовита форма во цилиндерот, нема моќ дополнително да ја олади комората, за разлика од бензинот кој тоа го прави кога ќе се внесе во течна форма во цилиндерот.
Колку таа капалка може да помогне во изедначување на својствата на ЛПГ со бензин, не знам. но знам дека кога би имал мотор кој е проблематичен за плин заради рецесија на вентилите, би ставил и капалка, па дури и би ја збогатил смесата со малку повеќе плин (rich burn има пониска температура од lean burn).

Преместени муабетите во темата за осетливи мотори на плин.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #143 на: 16 Март 2014, 23:38:30 pm »
Симо, со оглед на тоа колку малку влегува бензин во комората, улогата на ладење е толку минорна што лично сметам дека е само теоретска...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #144 на: 16 Март 2014, 23:45:36 pm »
Не си го барај со боринче, малку е ти кога возиш ;D ;D ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #145 на: 17 Март 2014, 09:02:16 am »
Матизот на Фаланга знае да работи на сооднос воздух:бензин помал од стоихиометрискиот.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #146 на: 17 Март 2014, 09:11:10 am »
Дали постојат некои адитиви кои може да се стават, кои дополнително би ги заштитиле вентилите за кога работи моторот на плин?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #147 на: 17 Март 2014, 09:27:14 am »
Постојат неколку опции за решавање на проблемот:
1. Купување афтермаркет вентили (комплет) кои се зајакнати и ја издржуваат зголемената температура. Оваа опција постои за Hyundai во Европа.
2. Паралелно работење на бензинските дизни во сите режими, над 4000рпм 100% на бензин.
3. Капалка со адитив.
4. Повремено возење само на бензин.

Ако знае некој нешто друго нека дополни.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #148 на: 17 Март 2014, 09:35:45 am »
Прекини со мојот матиз не биди кретен. И ти и ДартЏиз’с.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #149 на: 17 Март 2014, 09:46:13 am »
Ќе престанам во оној момент кога ќе престанеш да тролаш.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need