Абе сите кукаме премиум гуми не вределе за парите, буџет се подобри. Ок.
Па зашто купуваме премиум масло за мотор, што не стаиме буџет? Зашто мора Мобил, Кастрол, Елф, има у Бриколаж масло 5 литри 500 денари. Што му фали на тоа? И тоа подмачкува. Плочки за кочење, филтри, гориво, акумулатор, ремени, водни пумпи... сите кукаат "абе несакам да земам било какво, ќе ставам поквалитетно" што е сигурно сигурно е. Зашто тука не користиме буџет?
Разликата од премиум до непремиум производ не е само на хартија. Исто е и кај пневматиците.
Ако беше буџет пневматикот (од било кој бренд) стабилен во перформансите и карактеристиките во текот на целиот живот на експлоатација, сигурно е дека ќе го вградуваа како фабрички пневматик на секое возило.
Со што гуми излагаат од фабрика: VW Golf, Polo, Renault Megane, Alfa Romeo 159, Fiat Punto, Ford Fiesta, Skoda Rapid, Octavia, Hyndai i35, Kia Sportage, Rio, Ceed, Dacia Duster, Logan итн. Има некој од нив Nexen, Firestone, Tigar? Колку од нив имаат Continental, Good Year, Bridgestone, Hankook?
Производителите се стремат да скратат трошоци на се што може да се скрати, притоа да ја задржат безбедноста, потрошувачката, комфорот и управливоста што ја рекламираат. Изгледа будали се зашто не идат со буџет гуми и можат да направат милиони профит.