Автор Тема: Hyundai i10 1.1mpi 2011  (Прочитано 50626 пати)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #255 на: 20 Декември 2021, 14:42:05 pm »
Ќе видиме, и јас се сомневав дека е нешто до клапната за ладен/топол воздух.
Ако е до клапни ќе остане истиот проблем и по "прочистувањето" на радијаторчето, освен ако не кажат дека сум влегол во оние 15% неуспешни одзатнувања па да треба ново.
Да речеме дека тргнувам од поевтината варијанта :)

Од Кореа рекоа дека тоа бил чест проблем кај i10, ваљда си ја познаваат проблематиката.
Како што објаснија, а има логика, само низ дел од радијаторот има делумна циркулација која не е доволна да го загрее воздухот, а краток бил патот за да може да се измеша воздухот.
Имам сретнато радијатори од домашно парно кои се само до пола загреани, (талог како муљ во данцето на радијаторите од чистата вода на топлификација), па дури имав прилика да сретнам радијатор кој беше ладен само на средните ребра 4 ребра.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5558
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #256 на: 20 Декември 2021, 15:11:20 pm »
 Радиаторот е пред сите клапни и да е до пола затнат, помалце парно ќе имаш, ама поденакво сегде ќе е. Тоа со краток долг патот не ми има логика. Баш ме интересира исходот.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #257 на: 20 Декември 2021, 16:05:30 pm »
Вака изгледа целиот склоп кај i10
https://www.ilcats.ru/hyundai/?function=getParts&market=GEN&model=TEURPB917&group=EL&subgroup=9797111&clid=14582&pid=74808&language=en

Тоа со централен систем во зграда кој никој не го одржува, и систем во кола кој познавајќите си го одржуваш како треба ти е мешање баби и жаби.
 Пак ќе речам, типувам на клапна некоја низ која поминува воздух од надвор, со тоа што на отворено кога си возел по инерција поголем проток на воздух имало.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #258 на: 20 Декември 2021, 16:32:29 pm »
Ако е клапна, ќе ти маглат и џамовите.

Едит: мислам на клапната за рециркулација, а ти си пишал топло/ладно.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #259 на: 20 Декември 2021, 17:10:28 pm »
Радиаторот е пред сите клапни и да е до пола затнат, помалце парно ќе имаш, ама поденакво сегде ќе е. Тоа со краток долг патот не ми има логика. Баш ме интересира исходот.
Така де, ако пола радијатор е ладен, односно млак, ќе има помало греење на едната страна, но доколку клапната за топло/ладно не затвара убаво ќе има секаде намалено греење, затоа беше пологично првото, особено откако дознав дека радијаторчето не е десно кај филтерот за полен (појма немам од каде таква идеја) па така си мислев дека од таму до средишната конзола воздухот би требало да се измеша по тој пат.

Вака изгледа целиот склоп кај i10
https://www.ilcats.ru/hyundai/?function=getParts&market=GEN&model=TEURPB917&group=EL&subgroup=9797111&clid=14582&pid=74808&language=en

Тоа со централен систем во зграда кој никој не го одржува, и систем во кола кој познавајќите си го одржуваш како треба ти е мешање баби и жаби.
 Пак ќе речам, типувам на клапна некоја низ која поминува воздух од надвор, со тоа што на отворено кога си возел по инерција поголем проток на воздух имало.
Да, го видов склопот, плус уште поубава скица во боја ми покажаа во Кореа :)
И јас типував на клапна, ем поради тие неколку парченца као сунгер што беа застанати во вентилациониот отвор.
Инаку, некни не стигнав да ја повозам на отворено, туку во Автокоманда свртев кон Кореа :)
А невестата дури сабајлево примети дека не грее убаво, откако и спомнав во саботата ;D

Прееска се јавија дека е готова колата, отидов, пуца жешко од сите отвори подеднакво, дури и низ десните отвори сега дува пожешко.

Сега се присетувам како уште пред неколку години сопругата ми побара гребало за смрзнатата шофершајбна бидејки и после 5-6 минути не се одрзнувала, што значи дека постепено низ годините се таложел проблемот дур не ескалирал деновиве.

Решен проблем за 2.500 денари, без губење антифриз, наводно во радијаторчето собирало цели 50 мл течност.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #260 на: 20 Декември 2021, 17:50:15 pm »
Екстра.

Ептен ми е мило што релативно безболно го реши проблемов.

Ако требаше шалт-табла да вадиш...

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #261 на: 20 Декември 2021, 18:01:07 pm »
Еднаш ја вадеа додека беше под гаранција (во 2013та чинам) за да го сменат снопот кабли до ECU.
Срце ме болеше кога ја видов "демолирана", деновиве си реков повторно ли...
Од шубе почнуваш да мислиш дека нешто не било наместено како треба, мада не се сеќавм дали и централниот дел од вентилацискиот систем го имаа извадено

Добро е кога добро ќе се заврши :)

Иако ич не ми е јасно од што да се затне, прв газда, релативно нова кола со мала километража, редовно сервисирана... Со половните и постари коли никогаш таков проблем не сум имал.
Испаѓа дека секоја кола има некоја слаба точка.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #262 на: 20 Декември 2021, 18:29:18 pm »
Супер што си поминал лесно. Едино 2500 ако не ти биле железни ;D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #263 на: 20 Декември 2021, 18:31:20 pm »
2 штеки цигари 8)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #264 на: 20 Декември 2021, 18:37:00 pm »
2 штеки цигари 8)
1штека и флаша просечно виски ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #265 на: 20 Декември 2021, 18:52:26 pm »
2 штеки цигари 8)
1штека и флаша просечно виски ;D

Здрав живот клабери.

80 кг портокали.
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #266 на: 20 Декември 2021, 18:53:07 pm »
Еднаш ја вадеа додека беше под гаранција (во 2013та чинам) за да го сменат снопот кабли до ECU.
Срце ме болеше кога ја видов "демолирана", деновиве си реков повторно ли...
Од шубе почнуваш да мислиш дека нешто не било наместено како треба, мада не се сеќавм дали и централниот дел од вентилацискиот систем го имаа извадено

Добро е кога добро ќе се заврши :)

Иако ич не ми е јасно од што да се затне, прв газда, релативно нова кола со мала километража, редовно сервисирана... Со половните и постари коли никогаш таков проблем не сум имал.
Испаѓа дека секоја кола има некоја слаба точка.

Антифриз имаш менувано?

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #267 на: 20 Декември 2021, 19:13:05 pm »
Пред 2 години голем сервис

https://forum.carclub.mk/index.php/topic,22637.msg1109706.html#msg1109706

Мада гребалото за шофершајбна е побарано пред едно 4/5 години :)
Сега и сопругата се присетува колку беше задоволна од тоа колку брзо и јако загреваше првите години.

А и јас па ем дека навикнат на дизелот, ем ретко ја начекував скроз ладна кога повремено ќе ја украдев за низ град :)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #268 на: 20 Декември 2021, 19:33:30 pm »
Иако ич не ми е јасно од што да се затне, прв газда, релативно нова кола со мала километража, редовно сервисирана... Со половните и постари коли никогаш таков проблем не сум имал.
Испаѓа дека секоја кола има некоја слаба точка.

Да се јави @Bicikle на главна каса, само да види како и на кола од прв газда и одржувана во овластен може да се затне радијаторче за парно.
Ме убедуваше дека не се дешавало тоа ако била одржувана колата.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #269 на: 21 Декември 2021, 08:01:26 am »
Ok, ne menjaj antifriz i turaj cesmovakja. Kuznajt shro naprajle, ili i e slaba tocka. A ti slobodno ne ja odrzavaj kolata, ti si ja vozis, ne ja.