Откако се вратив дома ги пробав Фалконот да видам како бришат, шља-ка-тар-ник.
Монтирав Мишелинот, на возачка страна баш во видно поле оставаа линија широка 2 милиметри низ цело поле на движење, на совозачка страна оставаа замаглено.
Видов дека каналите од гумата се идентични и почнав со операција пресадување гумички, односно монтирање на гумата од Мишелинот во метлицата од Шампион.
Низ гумата стојат вметнати 2 шинички кои и даваат цврстина на гумата за да не испадне од жабиците од метлицата, а богами и форма додека не лежат на шофершајбната и најверојатно придонесува за коректно налегнување врз стаклото.
Еве слики од метлиците и шиничките.
Мишелинот е прав како пушка, Шампионот има благ лак, плус има разлика и во лостовите.
Шиничките што имаат лак се од Шампионовите метлици.
Ги поставив на кола Шампионовите метлици освежени со Мишелиновата гума, перфектно бришат.
Дали е само до шиничките, или само до лостовите, или и двете, не би знаел се додека не направам комбинаторики.