Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 485423 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43821
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #315 на: 18 Декември 2013, 22:07:08 pm »
Есенцијален квалитет? Мултилинк?
Наеднаш не е есенцијален квалитет?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55021
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #316 на: 18 Декември 2013, 22:08:59 pm »
Наеднаш?

Колку коли на форумов се со мултилинк? Ај ќе се правам дека е есенцијално, ок.

Забегавте со „есенцијалноста“.


Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #317 на: 18 Декември 2013, 22:17:32 pm »
Есенцијален квалитет? Мултилинк?

Еве да не забегуваме со есенција ќе прејдам на терминот "суштински" :)

Да, мултилинк и те како е суштински квалитет.

Влијае на возните карактеристики на колата во секој момент на поседувањето, а ќе се сложиш дека возните карактериски се и текако суштински квалитет на едно возило, поготово за некој што сака да вози?

Или грешам? :)

Добро, не се чувстуваш измамено кога некој ти краде битна особина, ти покачува цена, а ти дава лижавче за да не се осеќаш премногу излажан?

Суперхикс или Робинхуд?

Што мислиш дека ќе испадне? :)



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55021
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #318 на: 18 Декември 2013, 22:19:13 pm »
Јас мислам дека тоа што си го осетил не било мултилинкот или торзиона оска туку нешто друго. Искрено.

Со други зборови сакам да кажам дека „секојдневно“ ни сличајно нема да приметиш. Освен ако секојдневно влагаш со 80 во кривини. Во одредени услови, ќе приметиш.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29729
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #319 на: 18 Декември 2013, 22:19:55 pm »
I'm inclined to agree. Пак ќе забележам дека не се осеќа тооооооолку драстична разлика, особено во секојдневно, нормално возење.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43821
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #320 на: 18 Декември 2013, 22:22:52 pm »
Наеднаш?

Да, пошто кога се појави мултилинк у голф IV ако не грешам, се што беше без мултилинк задња оска, не се сметаше за врендно за спомнување, а камо ли за некоја конкуренција на голф. Сеа наеднаш, па и не било толку битно да се има мултилинк..

BTW, предноста на мултилинкот не е при влегување со 80 у кривини, има поголеми предности при дрндав и нерамен пат.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #321 на: 18 Декември 2013, 22:24:03 pm »
У голф 5 се појавило колку шточитав еднаш... http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/golf-v-part-v-chassis-and-production/
На форумов дознав дека кај мене позади имало мултилинк, ама уште незнам кои се благодетите од тоа што има мултилинк :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55021
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #322 на: 18 Декември 2013, 22:24:57 pm »
У голф 5 се појавило колку што ми текнува...
На форумов дознав дека кај мене позади имало мултилинк, ама уште незнам кои се благодетите од тоа што има мултилинк :D
Драго ми е што сме реални.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #323 на: 18 Декември 2013, 22:26:00 pm »
У голф 5 се појавило колку што ми текнува...
На форумов дознав дека кај мене позади имало мултилинк, ама уште незнам кои се благодетите од тоа што има мултилинк :D
Драго ми е што сме реални.


Најголема благодет од нешто е кога не ни знаеш дека е благодет и го имаш (мислиш така треба, пошто не си осетил полошо).

Можеби ако седне во новата Октавија, наеднаш ќе види што благодет имал а не ни знаел? :)

Дарко


п.с. Во една епизода на Алан Форд ако добро се сеќавам Суперхикс се налути и на кратко крадеше од богатите и даваше на сиромашните. Ама веќе во нареден број се врати по старо :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55021
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #324 на: 18 Декември 2013, 22:27:23 pm »
Веруваш дека има човек што не седнал во кола без мултилинк? Јас исто неможев да приметам разлика во секојдневие.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43821
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #325 на: 18 Декември 2013, 22:29:40 pm »
У голф 5 се појавило колку што ми текнува...
На форумов дознав дека кај мене позади имало мултилинк, ама уште незнам кои се благодетите од тоа што има мултилинк :D

Golf IV V5 4-motion, V6 4-motion i R32 имаат мулти-линк задно вешање.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #326 на: 18 Декември 2013, 22:31:16 pm »
У голф 5 се појавило колку што ми текнува...
На форумов дознав дека кај мене позади имало мултилинк, ама уште незнам кои се благодетите од тоа што има мултилинк :D

Golf IV V5 4-motion, V6 4-motion i R32 имаат мулти-линк задно вешање.



Во Голф 5 имаат сите

"In the development of Golf V, Volkswagen rethought the strategy and decided to make it as good to drive as Ford Focus. It took Focus as the benchmark and followed its footprints to switch to multi-link rear suspensions, which is much more sophisticated than the outgoing semi-independent torsion-beam axle."

" The new suspension geometry allows a higher roll center and better body control - it is stiffer in lateral direction and softer in vertical direction. In this way, body roll is reduced while ride suppleness is improved. The suspension tuning philosophy was also changed. Volkswagen hunted the engineers behind Ford Focus and adopted a strategy similar to the Ford - soft springs / stiff dampers, in contrast to the stiff springs / soft dampers of traditional Volkswagen cars. Volkswagen gets really serious this time. "

http://www.autozine.org/Archive/Volkswagen/old/Golf_Mk5.html

Дарко

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43821
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #327 на: 18 Декември 2013, 22:32:05 pm »
Инаку, цел тим од Форд кој работеле на задна суспензија сосе гаќи го имаат купено ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #328 на: 18 Декември 2013, 22:32:50 pm »
Дом за вешање

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #329 на: 18 Декември 2013, 22:33:33 pm »
Инаку, цел тим од Форд кој работеле на задна суспензија сосе гаќи го имаат купено ;)

Сеа изгледа со новиов Голф 7 решиле дел од нив да одпуштат? :)