Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 493266 пати)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #345 на: 28 Декември 2013, 15:48:50 pm »
Просто е бе друже. 3 цилиндарец дизел не е балансиран како 4. Башка има паразитна радилица заради вибрациите и е поврзана со ланче за главната радилица. Башка турбина со променлива геометрија, многу се претенциозни кон квалитет на маслото за подмачкување (ПД е).
Покомплициран е и поскап за одржување. Башка водна пумпа со пластични лопатки задвижувана од ребрастиот каиш. Значи + 100 евра на секој голем сервис.
Ако блокира таа тогаш моторот сол станува.
За споредба со пумпениот ТДИ со 4 цилиндра кој е далеку поедноставен, поефтин за одржување (кој е најбитниот фактор при купување на половно возило).
А снагата не е нешто голема. Пример 1.9 СДИ е со 64 коња а 1.4ТДИ 75 коња. За 10 коња повеќе подобар избор е СДИ. Нема турбо.
Ама народ наш тек допрва има да учи додека не дојде време за сервис.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #346 на: 28 Декември 2013, 15:54:22 pm »
covek ti razbiras deka e PODOBRO BALANSIRAN od klasicen 4 cilindarec ili se prais so sila glup?! Znaci kaj klasicnite 4 cilindarci na sekoi 180 stepeni imas klip vo GMT, kaj 3 cilindarec imas na sekoi 120 stepeni. Ocigledno ti si i mnogu popameten od VW, pa znaes deka polimer (plastika kako sto ja vikas) NECINI za vodna PUMPA? Ili 64 konja so mizeren moment se podobri od 75 so ogromen moment?

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7080
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #347 на: 28 Декември 2013, 15:57:03 pm »
Така бе Бугар, така те сакаме !!!!  Имаш знаење сподели го.

Пластика никогаш нема да биде подобра од метал. Има доста случаеви по нет пример во 147 ЈТД 16 в што заради ова им пукал каиш. Сигурен сум дека ова го има и кај други коли само незнам точно кои модели на мотор.


Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #349 на: 28 Декември 2013, 15:59:02 pm »
VW Polo 1.4tdi - 2450 €
http://reklama5.mk/Details.aspx?ad=1033600

Добро, слупано е ова или што? :]
Зошто ако не е, најинтересна понуда за мал автомобил, обично 1.4 бензинците се оваа цена...

Цената воопшто не е ниска за 14 години старо возило кое на ново чинело максимум 15 000 евра. Колку и да е реална километражата, сепак е многу старо.

Побарај друго Поло дизел од истата година, ќе видиш дека кај сите цената се движи од 1900 до 2600 евра

P.S. Во описот од десет зборови, дури два пати е напоменато дека е уникат :)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #350 на: 28 Декември 2013, 15:59:07 pm »
covek ti razbiras deka e PODOBRO BALANSIRAN od klasicen 4 cilindarec ili se prais so sila glup?! Znaci kaj klasicnite 4 cilindarci na sekoi 180 stepeni imas klip vo GMT, kaj 3 cilindarec imas na sekoi 120 stepeni. Ocigledno ti si i mnogu popameten od VW, pa znaes deka polimer (plastika kako sto ja vikas) NECINI za vodna PUMPA? Ili 64 konja so mizeren moment se podobri od 75 so ogromen moment?

Кога возиш 3 цилиндричен мотор гледаш дека вибрира повеќе. 4 цилиндарецот спие. Не мрда.
Водна пумпа од пластика не почитувам. Се знае дека од метал е вечна.
Башка да СДИ има мизерен момент но е непретенциозен мотор и кон гориво и кон масло, тотално растеретен тотално. Сум возел 1.4 тди и видов дека троши исто со СДИ.
Но кога ќе дојде ред сервис не е исто. Ќе си бркнеш подлабоко во џеб со троцилиндарецот.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20142
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #351 на: 28 Декември 2013, 15:59:42 pm »
Не сум знаел дека 1.9 тди е боксер мотор.


Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1482
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #353 на: 28 Декември 2013, 16:01:18 pm »
Просто е бе друже. 3 цилиндарец дизел не е балансиран како 4.
Прочитај го уште еднаш текстот што го постирав
многу се претенциозни кон квалитет на маслото за подмачкување (ПД е).
Зарем проблем ли е да ставиш квалитетно масло ??
За споредба со пумпениот ТДИ со 4 цилиндра кој е далеку поедноставен, поефтин за одржување (кој е најбитниот фактор при купување на половно возило).
Не би рекол ::)
Пример 1.9 СДИ е со 64 коња а 1.4ТДИ 75 коња. За 10 коња повеќе подобар избор е СДИ. Нема турбо.
СДИ можеби на папир е само 10 коњи разлика али у живо е 10 стада ;)
Ама народ наш тек допрва има да учи додека не дојде време за сервис.
ако глеаш така земи продај колата, бидејќи сеуште нема автомобили кои кога ќе ги однесеш на сервис , наместо да даеш пари , сервисот да ти дае тебе  :)
мислам дека е доста оф топик
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #354 на: 28 Декември 2013, 16:05:53 pm »
Значи тоа дека треба сите да возиме Тома Винкович? Дека е најекономичен? Дека нема НИ водна пумпа? Дека може и на зејтин да го возиме? Сега ми текна дека всушност имам возено поло со овие 2 мотори. СДИ е мaзга, али дур го возев на секои 2 минути ми одеше да си го тргнам пиштолот, додека ТДИ-то беше подобро од секој аспект. И да, колата не ми ТРЕСЕШЕ, си беше нормална, а звукот беше интересен ко за дизел :)
Ќе заборавев, и 3 цилиндарскиот бензинец на VW е одлично моторче, со огромен торк од ниски вртежи и мала потрошња.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #355 на: 28 Декември 2013, 16:09:56 pm »
Просто е бе друже. 3 цилиндарец дизел не е балансиран како 4.
Прочитај го уште еднаш текстот што го постирав
многу се претенциозни кон квалитет на маслото за подмачкување (ПД е).
Зарем проблем ли е да ставиш квалитетно масло ??
За споредба со пумпениот ТДИ со 4 цилиндра кој е далеку поедноставен, поефтин за одржување (кој е најбитниот фактор при купување на половно возило).
Не би рекол ::)
Пример 1.9 СДИ е со 64 коња а 1.4ТДИ 75 коња. За 10 коња повеќе подобар избор е СДИ. Нема турбо.
СДИ можеби на папир е само 10 коњи разлика али у живо е 10 стада ;)
Ама народ наш тек допрва има да учи додека не дојде време за сервис.
ако глеаш така земи продај колата, бидејќи сеуште нема автомобили кои кога ќе ги однесеш на сервис , наместо да даеш пари , сервисот да ти дае тебе  :)
мислам дека е доста оф топик

Мене не ми е проблем да ставам квалитетно масло.
Ама тука не си сигурен плаќаш оригинал добиваш нешто што не е.

Просто за голем сервис:
-кај 1.4 тди треба да се менува, водна пумпа, каиш, затегачи, ПК каиш
-кај 1.9 Тди/сди, ребраст, 2 затегачи и ПК ремен.
Разлика 100 евра на сервис.

Тие 100 евра се гратис возење.

Да не праиме муабет за осетливите брегасти на 1.4 ТДИ.

Понатака сакаш. Кумплунг сет за 1.4 ТДИ кога ќе смениш кошта колку 2 сета за 1.9ТДИ.

Поради вибрациите кај 1.4 ТДИ побрзо страдаат мењачите.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #356 на: 28 Декември 2013, 16:30:42 pm »
Работиш во VW сервис или?

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #357 на: 28 Декември 2013, 16:49:40 pm »
Не сум во Волксваген сервис.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #358 на: 28 Декември 2013, 17:06:40 pm »
нека каже Владе колку пари се држачи за мотор за 1.4тди и колку само мнооогу страдаат баш од мирниот мотор :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #359 на: 28 Декември 2013, 17:31:30 pm »
Jas imam 1.4 benzin, pa na 50.000 mi otide drzac na motor... i sega motorot ne e izbalansiran? da go otvoram a? sto vikate? :)