Просто е бе друже. 3 цилиндарец дизел не е балансиран како 4.
Прочитај го уште еднаш текстот што го постирав
многу се претенциозни кон квалитет на маслото за подмачкување (ПД е).
Зарем проблем ли е да ставиш квалитетно масло ??За споредба со пумпениот ТДИ со 4 цилиндра кој е далеку поедноставен, поефтин за одржување (кој е најбитниот фактор при купување на половно возило).
Не би рекол 
Пример 1.9 СДИ е со 64 коња а 1.4ТДИ 75 коња. За 10 коња повеќе подобар избор е СДИ. Нема турбо.
СДИ можеби на папир е само 10 коњи разлика али у живо е 10 стада 
Ама народ наш тек допрва има да учи додека не дојде време за сервис.
ако глеаш така земи продај колата, бидејќи сеуште нема автомобили кои кога ќе ги однесеш на сервис , наместо да даеш пари , сервисот да ти дае тебе 
мислам дека е доста оф топик
Мене не ми е проблем да ставам квалитетно масло.
Ама тука не си сигурен плаќаш оригинал добиваш нешто што не е.
Просто за голем сервис:
-кај 1.4 тди треба да се менува, водна пумпа, каиш, затегачи, ПК каиш
-кај 1.9 Тди/сди, ребраст, 2 затегачи и ПК ремен.
Разлика 100 евра на сервис.
Тие 100 евра се гратис возење.
Да не праиме муабет за осетливите брегасти на 1.4 ТДИ.
Понатака сакаш. Кумплунг сет за 1.4 ТДИ кога ќе смениш кошта колку 2 сета за 1.9ТДИ.
Поради вибрациите кај 1.4 ТДИ побрзо страдаат мењачите.