Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 493312 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29792
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #330 на: 18 Декември 2013, 22:35:59 pm »
Инаку, цел тим од Форд кој работеле на задна суспензија сосе гаќи го имаат купено ;)

Најконкретно, пробаа да го земат Richard Parry-Jones, еден од одговорните луѓе за одличниот хендлинг на Ford-овите Европски возила.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #331 на: 18 Декември 2013, 23:04:55 pm »
VW - Torsion beam, the only axle you will ever need

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5839
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #332 на: 20 Декември 2013, 16:01:52 pm »
Автомеханичар си направил Мекларен за 20 000 евра.



Својот McLaren Мазур го направил со помош на 30 пријатели и членови на фамилијата, користејќи „Ауди“ мотор, кочници на „Мерцедес“ и разни резервни делови од отпад.

McLaren F1 не е прва реплика која излегла од гаражата на Јацек. Неговите претходни проекти, помеѓу останатите, биле и Lamborghini Countach и Porsche 911, но изработката на славниот британски автомобил му била најголема желба.


Отсутен JAck-S

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 62
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #333 на: 24 Декември 2013, 17:49:17 pm »
I'm inclined to agree. Пак ќе забележам дека не се осеќа тооооооолку драстична разлика, особено во секојдневно, нормално возење.

Можеби освен фактот дека е малку потврда, нема да осетиш у секојдневно возење, и откоа ќе се навикнеш, нема ни да приметуеш, се доека еден ден поради нерамнина у среде кривина не си ги вииш, штоповите пред тебе :D знам знам, одма ќе речете пребрзо си возел, ама сепак, мењам значка, за мултилинк и слични напредни технологии.
Многу од нас велешани, патуваат секој ден Велес -Скопје- Велес, и нарочито на делницата Велес Катланово (поради дупки) и Катланово Велес (кривини) ќе примети разлика и тоа како... Може нема да се разбира до шо е, ама ќе праша, ќе му кажат... 

Отсутен Mase

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 137
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #334 на: 25 Декември 2013, 14:01:55 pm »
Прогласени се 10-те најдобри мотори за 2014 година според Ward’s Automotive (за американскиот пазар):

3.0L TFSI Supercharged DOHC V-6 (Audi S5)
3.0L Turbodiesel DOHC I-6 (BMW 535d)
3.0L Turbodiesel DOHC V-6 (Ram 1500 EcoDiesel)
83-kW Electric Motor (Fiat 500e)
1.0L EcoBoost DOHC I-3 (Ford Fiesta)
2.0L Turbodiesel DOHC I-4 (Chevrolet Cruze Diesel)
6.2L OHV V-8 (Chevrolet Corvette Stingray)
3.5L SOHC V-6 (Honda Accord)
2.7L DOHC H-6 boxer (Porsche Cayman)
1.8L Turbocharged DOHC I-4 (Volkswagen Jetta)

Повеќе на линкот тука

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #335 на: 25 Декември 2013, 14:36:45 pm »
Ова негде беше постано од RSS feed-от за сите новости - MKDPetar...

Ама ај нека седи :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Mase

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 137
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #336 на: 25 Декември 2013, 14:47:50 pm »
Може, не сум забележал, макар што пуштив едно “пребарај низ форумот“ пред да постирам.

Слободно може да се избрише ако веќе еднаш е ставено некаде, но проблемо :)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #337 на: 28 Декември 2013, 12:20:38 pm »
Реално 1.4 тди не би го погледнал. 3 цилиндри дизел, со ПД. Не фала. Поарно 1.9 ТДИ или СДИ.
И паѓа цената народот пари нема а тој што има не дава.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #338 на: 28 Декември 2013, 15:02:40 pm »
многу „стручњаци“ се мрштеа кога се појавија трицилиндрашите, но тие ко за инат работат без проблем кај неколку другари кои се „заебаа“ и купија баш такви.

Гледам и по форумуте лево-десно сите се чудат како не се расипуваат, иако на времето им предвидувале краток век и многу проблеми.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #339 на: 28 Декември 2013, 15:18:29 pm »
Сепак 3 цилиндерскиот ТДИ има посложена конструкција од 4 цилиндарскиот. Аналогно на тоа и има поголема веројатност да откаже нешто.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #340 на: 28 Декември 2013, 15:27:52 pm »
Aналогно на реалноста - а во спротивност со хипотетизирањата - не се расипуваат.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #341 на: 28 Декември 2013, 15:33:51 pm »
Значи тогаш 4 цилиндарскиот дизел е вечен.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #342 на: 28 Декември 2013, 15:40:15 pm »
Pak muabeti na prazno, da ne recam od kurtashak. Nit nekoj znae da objasni zaso ne bi gi bivalo 3 ciliindarcite, nit pa se umara so toa. Ako vekje raspravate na taa tema, dadete nekoe objasnuvanje ili fakt.

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1482
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #343 на: 28 Декември 2013, 15:41:41 pm »
Повели бугар читај
Ми текна да се осврнам на еден малку познат факт дека 4 цилиндричните мотори се всушност механички многу лоши мотори - од инжињерска гледна точка. Обично го кажувам ама незнам дали сум го напишал.

Што се случува кај секој од моторите додека работи:


3. Три цилиндрични мотори.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Тука лежи можеби најголемата од заблудите. Повеќето мислат дека овие мотори се четирицилиндрични без еден цилиндар, но неможе да се подалеку од вистината. Во секоја можна положба на клиповите моторот е тотално балансиран. Масата на сите три клипови не генерира никакво движење. Силите од клиповите се обратно насочени еден кон друг и потполно се поништуваат при движење. Од сите 6 насоки (3 линеарни и 3 ротирачки) овој мотор вибрира во само една ротирачка насока. Лесно се стабилизира со една баланс шипка.

4. Четирицилиндрични мотори.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Најчестиот мотор на денешницата нажалост. Овој мотор има два клипа долу и два горе. Делува наполно баласиран за лаичкото око. Тој е балансиран на работната фрекфенција на моторот. Но паразитските хармоници не се балансирани. Тие се случуваат кога радилицата е дијагонална и се случуваат два пати почесто од работната брзина. Ова се балансира со два баланс шипки кои треба да вртат два пати побрзо од моторот. Големите 4 цилиндарци над 2000цц обично имаат балансери, помалите ретко. Затоа толку многу тресат и треба да се избегнуваат.



Повеќе тука.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #344 на: 28 Декември 2013, 15:45:47 pm »
Boki BASH za OVA i zborev, ali temava ne se vika konstruiranje na Motori SVS.