Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 467599 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3000 на: 02 Септември 2024, 19:32:50 pm »

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5665
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3001 на: 02 Септември 2024, 19:34:23 pm »
Е нема тди, нема ни VW.

Отсутен AlexAl1en

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 401
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3002 на: 03 Септември 2024, 18:05:59 pm »
Моментално за службена имам Тојота Јарис 2014 година и ми нудат Форд Фиеста 2018 година.

Вреди да ја менувам?


Sent from my SM-A528B using Tapatalk


Отсутен Makedons

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 196
  • Macedonia
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3003 на: 05 Септември 2024, 16:32:19 pm »
Исечок од весник во ВБ во врска со Инсигнијата, ланска вест though


Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5665
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3004 на: 05 Септември 2024, 16:34:05 pm »
Хах "we're not giving that away", затоа Французи ве водеа, ех...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3005 на: 05 Септември 2024, 18:31:00 pm »
Несторче, кога не знаеш, барем не треси глупости. Прво, сè уште ги водат французи. Второ, да не беа французите, Opel сеа ќе се дружеше на небото со Saab, Pontiac и цела листа други брендови.

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5665
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3006 на: 05 Септември 2024, 18:38:30 pm »
Хах, не би рекол. Зошто тогаш инсигниата беше успешна? Со Saab е друга приказна. Подобро Инсигниа 2008 OPC, отколку астра нова правена од француз и 0 избор на мотор.

Нешто како ова:
Дали колата би била подобра со повеќе сила? Апсолутно, нема муабет. Ама дали е вака лоша? Не. Не е кола за урлање и летање, него е баш за поопуштено возење и има многу купувачи на кои тоа ќе им одговара.

Значи сакаш да кажеш дека на кола од 45.000 евра дури е и подобро што има послаб мотор за смирено возење? Како го спинуваше ова, па да имаше Грујо ваков јак ПР како тебе уште на власт ќе беше.
« Последно менување: 05 Септември 2024, 18:43:37 pm nestor04 »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3007 на: 05 Септември 2024, 18:46:13 pm »
Једна ласта не чини пролече. Еден „успешен“ модел не значи дека бренд ќе преживее. Второ, бренд не живее од „Инсигниа 2008 OPC“. Бренд живее од профит од продажба на нови возила.

Opel немаше направено профит 20 години. Напротив, беа околу 20 милијарди евра во загуба. GM со години сакаше да го откачи Опел и да го продаде некаде. Во еден момент дури и кинези беа заинтересирани. Opel беше на една година пред гасење, да не улеташе PSA да го купи од GM и да го спаси.

Пуштај си ти филмчиња за Опел колку сакаш, ама да не беа французите, сеа ќе зборевме за Opel исто ко што збориме за покоен Saab, вечнаја памја.
« Последно менување: 05 Септември 2024, 20:28:23 pm zeroSignal »

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2699
  • Слобода или смрт
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3008 на: 05 Септември 2024, 19:04:39 pm »
Камо среќа кинезите да го земаа. Барем немаше да се нудат смешни мотори.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3009 на: 05 Септември 2024, 19:09:14 pm »
Немаше Германија да дозволи да го купат кинези ради пренос на технологии, know-how и производство во Кина, особено пред 15-тина години. Едно време сериозни играчи беа Magna Steyr, ама на крај PSA искочија најголеми фраери.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2699
  • Слобода или смрт
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3010 на: 05 Септември 2024, 19:11:41 pm »
Дали тоагаш тоа значи дека ГМ свесно цицал од профитот на опел преку користење технологии од други брендови прикажани како загуба на опел. Опел никако не продаваше лошо до 2010 година и малку ми е чудно 20 години да биде во загуба.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3011 на: 05 Септември 2024, 19:17:27 pm »
Едно е да продаваш добро, друго е да имаш профит. GM го работеше Opel многу „американски“. Играа на бројки на продадени возила наместо на одржлив профит. Играа на америчката карта на продавање многу коли со ниски маржи. А тоа не е оддржливо во Европа.

Плус, имаа погрешна дилерска стратегија, сами си пукаа во нога кога го донесоа Chevrolet во Европа и немаа конкретна визија за моделска понуда. Еден куп непрофитабилни модели, еден куп чудни ребрендирани возила преземени од сосем други производители, си го уништија имиџот со „класик“ варијанти итн, итн, итн.

Општо, GM го менаџираше Опел многу погрешно и го доведе до таа позиција до која го доведе...

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2647
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3012 на: 05 Септември 2024, 20:39:44 pm »
ГМ е најлошото нешто што му се случи на Опел.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3798
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3013 на: 05 Септември 2024, 20:46:15 pm »
Опел веќе е само значка. Кога ќе ја укинат Инсигниата ќе нема апсолутно ништо веќе останато од Опел.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3014 на: 05 Септември 2024, 22:12:09 pm »
Опел веќе е само значка. Кога ќе ја укинат Инсигниата ќе нема апсолутно ништо веќе останато од Опел.
И тоа што останало само од себе ќе го снема со време.