Гласање

Која фирма е најдобрата за местење на плински уред за кола. (пари, квалитет, се)

Плимонт
125 (71.4%)
Новус
15 (8.6%)
Мармил Монт
12 (6.9%)
Кар Систем
15 (8.6%)
Дурла ЛПГ Битола
3 (1.7%)
Плинмонт Битола
5 (2.9%)
Плинстарт Јовус Битола
0 (0%)

Вкупно гласови: 175

Автор Тема: PLINSKI UREDI  (Прочитано 380330 пати)

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #270 на: 10 Јануари 2012, 00:32:56 am »
мембраната беше....пушташе притисок кој го отвараше сигурносниот вентил ... мирис на плин, а и губиток на антифриз... колата е 3.5 години, а  последно време помалку се вози. А и во гарантен рок имаше проблем со губење на антифриз. Може ке одиме во друг сервис, ама кога ќе дојде пак промена на филтер. Ова со гибење антифриз го имавме и претходно, исто беше Ланди Ренцо, на монопоинт 106-ка, тоа беше мала работа , промена на гумица во расплињачата само. Но 106-ката имавме само 25.000 на плин и ја продадовме, 2008 беше тоа.

nefer, сигурносниот вентил од редукторот отвара единствено кога металниот дел од мембраната ќе се откачи од виљушката за која е закачена.
Решение: се отвара предниот капак од редукторот, металниот дел од мембраната се ужлебува во виљушката, се враќа капакот, и проблемот е решен. Теоретски, постојат и други причини за отварање на сигурносниот вентил, меѓутоа, во пракса се немаат случено.
Проблемот со губењето на разладната течност, повторно, мислам дека нема допирни точки со мембраната.
Поздрав


.
па тоа и му кажале на синот, од кај нитната пуштало... можно да му ја сменил, а старата ја земал и ке ја угради на друг... ако знае..

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #271 на: 11 Март 2012, 09:46:29 am »
мембраната беше....пушташе притисок кој го отвараше сигурносниот вентил ... мирис на плин, а и губиток на антифриз... колата е 3.5 години, а  последно време помалку се вози. А и во гарантен рок имаше проблем со губење на антифриз. Може ке одиме во друг сервис, ама кога ќе дојде пак промена на филтер. Ова со гибење антифриз го имавме и претходно, исто беше Ланди Ренцо, на монопоинт 106-ка, тоа беше мала работа , промена на гумица во расплињачата само. Но 106-ката имавме само 25.000 на плин и ја продадовме, 2008 беше тоа.

nefer, сигурносниот вентил од редукторот отвара единствено кога металниот дел од мембраната ќе се откачи од виљушката за која е закачена.
Решение: се отвара предниот капак од редукторот, металниот дел од мембраната се ужлебува во виљушката, се враќа капакот, и проблемот е решен. Теоретски, постојат и други причини за отварање на сигурносниот вентил, меѓутоа, во пракса се немаат случено.
Проблемот со губењето на разладната течност, повторно, мислам дека нема допирни точки со мембраната.
Поздрав
.

Plin ne mirisa, toa e sega dobro, no antifriz se gubi , posebno koga ke vkluci ventilator ( ke zagree motorot) ...ne e vidlivo od kade, ke odime da se vidi na kanal da ne e nekoe crevo, imashe problem i vo garanten rok, go smenija crevoto, pa ne go stegnaa dobro, pa pak odevme vo Porshe... neprofesionalnost i treba da ne odish na rabota za da praish kola ili da mu ja ostavish so denovi...

..prashanjeto e dali ima vnatre vo samata rasplinjaca nekoj gumen prsten, sto mozebi ne drzi i plinot go trosi antifrizot... imav takva rabota na monopoint Landi Renzo, na 106-kata, gledav kako majstorot go smeni gumeniot prsten i posle dobro beshe  (vo Makplin)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8965
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #272 на: 11 Март 2012, 11:28:33 am »
антифриз губиш само на почеток. ОДносно не губуш туку се повлекува низ плинскиот систем и толку. Константни загуби ти се веке проблем од нешто

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1132
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #273 на: 11 Март 2012, 13:16:08 pm »
дечки некои искуство со плин на пежо или цитроен, пошо ради ценава на горивава сакам на мојот да му стаам ендо плинче се работи за пежо 307 1,4 90кс 2005 . Лично прашав во новус ми рекоа дека системот сос се подмачкување на вентилите е 850 евра за 60 л  боца.
Е сега дали да го ствам системот за подмачкување или не пошо без него ке ми дојде 700 евра или не вреди да се ризикува.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #274 на: 11 Март 2012, 13:23:48 pm »
За твојата не мора систем за подмачкување на вентилите.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #275 на: 11 Март 2012, 13:27:03 pm »
За кои треба ваков систем? И зошто 700 евра, кога околу 570 се движат цените?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #276 на: 11 Март 2012, 13:28:28 pm »

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8965
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #277 на: 11 Март 2012, 23:03:06 pm »
дечки некои искуство со плин на пежо или цитроен, пошо ради ценава на горивава сакам на мојот да му стаам ендо плинче се работи за пежо 307 1,4 90кс 2005 . Лично прашав во новус ми рекоа дека системот сос се подмачкување на вентилите е 850 евра за 60 л  боца.
Е сега дали да го ствам системот за подмачкување или не пошо без него ке ми дојде 700 евра или не вреди да се ризикува.

Сигурно PRINS ти понудиле, јас го имам тој таа е цената без системот за вентили

Отсутен shajka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 165
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #278 на: 12 Март 2012, 23:03:07 pm »
Koj ima montirano BRC sistem neka kaze iskustva?

Отсутен SaLe15_

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 42
  • FIRE BOSS
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #279 на: 12 Мај 2012, 11:44:44 am »
Edno prasanje od mene..
Brat mi ima Hyndai accent 2000g. zemena e so plin
Ima problem so plinot. Mu se prefrla samo na benzin i nekogas nemoze da go prefrli na plin.
Bil nekade i mu kazale deka treba da se smeni nesto sto kostalo 250 evra.
Mislam deka rece toa za dotok na plinot kaj diznite valjda??...
Kazete nekoe iskustvo, coek so moze da go oprai normalno za poeftino..
The world is yours!

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17505
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #280 на: 12 Мај 2012, 16:41:50 pm »
Да прашам и јас по втор пат:
Дали е исплатливо да се земе плин на старо (цена за пример 5000 денари) со торусна боца за во резервно тркало, документи за атест и комплетна инсталација?
Плинот е за инџекшн системи.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #281 на: 12 Мај 2012, 21:21:18 pm »
Јас би рекол  не (како што ти кажав и претходно).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17505
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #282 на: 12 Мај 2012, 21:23:50 pm »
И најиздржан беше твојот одговор, ама да не се најде некој да ме убеди дека вреди.
Дали на пример доколку системот е изваден од возило со иста/слична зафатнина би вредело?

Отсутен infected

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 402
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #283 на: 13 Мај 2012, 00:20:52 am »
мембраната беше....пушташе притисок кој го отвараше сигурносниот вентил ... мирис на плин, а и губиток на антифриз... колата е 3.5 години, а  последно време помалку се вози. А и во гарантен рок имаше проблем со губење на антифриз. Може ке одиме во друг сервис, ама кога ќе дојде пак промена на филтер. Ова со гибење антифриз го имавме и претходно, исто беше Ланди Ренцо, на монопоинт 106-ка, тоа беше мала работа , промена на гумица во расплињачата само. Но 106-ката имавме само 25.000 на плин и ја продадовме, 2008 беше тоа.

nefer, сигурносниот вентил од редукторот отвара единствено кога металниот дел од мембраната ќе се откачи од виљушката за која е закачена.
Решение: се отвара предниот капак од редукторот, металниот дел од мембраната се ужлебува во виљушката, се враќа капакот, и проблемот е решен. Теоретски, постојат и други причини за отварање на сигурносниот вентил, меѓутоа, во пракса се немаат случено.
Проблемот со губењето на разладната течност, повторно, мислам дека нема допирни точки со мембраната.
Поздрав
.

Plin ne mirisa, toa e sega dobro, no antifriz se gubi , posebno koga ke vkluci ventilator ( ke zagree motorot) ...ne e vidlivo od kade, ke odime da se vidi na kanal da ne e nekoe crevo, imashe problem i vo garanten rok, go smenija crevoto, pa ne go stegnaa dobro, pa pak odevme vo Porshe... neprofesionalnost i treba da ne odish na rabota za da praish kola ili da mu ja ostavish so denovi...

..prashanjeto e dali ima vnatre vo samata rasplinjaca nekoj gumen prsten, sto mozebi ne drzi i plinot go trosi antifrizot... imav takva rabota na monopoint Landi Renzo, na 106-kata, gledav kako majstorot go smeni gumeniot prsten i posle dobro beshe  (vo Makplin)

Nefer во кој сервис го правиш плинот? За каква шкода станува збор (модел, мотор...)?

Отсутен plimont

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #284 на: 14 Мај 2012, 10:40:22 am »
@SaLe15_
Пиши информација за марката и типот на уредот

@MartinAlfista
Дали плинскиот уред е секвенционален (со плински инјектори) или аспираторски (со плочка), од кој производител е...