мембраната беше....пушташе притисок кој го отвараше сигурносниот вентил ... мирис на плин, а и губиток на антифриз... колата е 3.5 години, а последно време помалку се вози. А и во гарантен рок имаше проблем со губење на антифриз. Може ке одиме во друг сервис, ама кога ќе дојде пак промена на филтер. Ова со гибење антифриз го имавме и претходно, исто беше Ланди Ренцо, на монопоинт 106-ка, тоа беше мала работа , промена на гумица во расплињачата само. Но 106-ката имавме само 25.000 на плин и ја продадовме, 2008 беше тоа.
nefer, сигурносниот вентил од редукторот отвара единствено кога металниот дел од мембраната ќе се откачи од виљушката за која е закачена.
Решение: се отвара предниот капак од редукторот, металниот дел од мембраната се ужлебува во виљушката, се враќа капакот, и проблемот е решен. Теоретски, постојат и други причини за отварање на сигурносниот вентил, меѓутоа, во пракса се немаат случено.
Проблемот со губењето на разладната течност, повторно, мислам дека нема допирни точки со мембраната.
Поздрав
.
Plin ne mirisa, toa e sega dobro, no antifriz se gubi , posebno koga ke vkluci ventilator ( ke zagree motorot) ...ne e vidlivo od kade, ke odime da se vidi na kanal da ne e nekoe crevo, imashe problem i vo garanten rok, go smenija crevoto, pa ne go stegnaa dobro, pa pak odevme vo Porshe... neprofesionalnost i treba da ne odish na rabota za da praish kola ili da mu ja ostavish so denovi...
..prashanjeto e dali ima vnatre vo samata rasplinjaca nekoj gumen prsten, sto mozebi ne drzi i plinot go trosi antifrizot... imav takva rabota na monopoint Landi Renzo, na 106-kata, gledav kako majstorot go smeni gumeniot prsten i posle dobro beshe (vo Makplin)